Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Witcher 3: Wild Hunt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

On tää Griffin Armor Set kyl hieno:

Näytä liitetiedosto 14307

Seuraavaksi sit ois tarkotus metsästää Bear School Gearia, mut tällä mennään aika pitkälle kun on level 2 ja vielä armoria pystyis päivittää.

Ei millään pahalla mut, mä en ymmärrä tai tajuu miten te jotkut ootte jo päässyt pelin läpi? Mulla vielä kasa tehtäviä ja suurin osa vielä liian iso mun levelille. Juoksetteko te vaa äkkiä ne päätehtävät läpi ja sit vasta jatkatte sivutehtävien parissa? Noh kukin omalla tyylillä, mä en vaa ymmärrä ku tuntuu et itse välillä hukun näihin tehtäviin, sekä ihmettelen ja tutkin tietenkin kaikkea olematonta.

On tää Griffin Armor Set kyl hieno:

Näytä liitetiedosto 14307

Seuraavaksi sit ois tarkotus metsästää Bear School Gearia, mut tällä mennään aika pitkälle kun on level 2 ja vielä armoria pystyis päivittää.

Ei millään pahalla mut, mä en ymmärrä tai tajuu miten te jotkut ootte jo päässyt pelin läpi? Mulla vielä kasa tehtäviä ja suurin osa vielä liian iso mun levelille. Juoksetteko te vaa äkkiä ne päätehtävät läpi ja sit vasta jatkatte sivutehtävien parissa? Noh kukin omalla tyylillä, mä en vaa ymmärrä ku tuntuu et itse välillä hukun näihin tehtäviin, sekä ihmettelen ja tutkin tietenkin kaikkea olematonta.

Itsehän sain pelin vajaa viikko ennen julkkaria. Tehtävät pelattu korttipelejä lukuunottamatta kaikki. Skelligen kysymysmerkkejä vielä paljon. Ja bear setin 2 tehtävää ja oliko 3 hunttia.. eli aika vähinä on :D

Uudet dlc:t on ainakin Onella ladattavissa, sais vaan se patchi tulla kanssa. Alkanu kärsimään noista loading screen jäätymisistä viime aikoina, en tiedä sit onko se johtunut näistä 10-12h peliputkista vapaapäivinä vai mistä mutta ärsyttävää se alkaa jo olemaan.

Uudet dlc:t on ainakin Onella ladattavissa, sais vaan se patchi tulla kanssa. Alkanu kärsimään noista loading screen jäätymisistä viime aikoina, en tiedä sit onko se johtunut näistä 10-12h peliputkista vapaapäivinä vai mistä mutta ärsyttävää se alkaa jo olemaan.

Käytätkö Onella tuota valmiustilaa (instant-on) tuo voi kuulemma aiheuttaa jäätymisiä.

http://www.vrworld.com/2015/05/23/fix-witcher-3-please-wait-xbox-one/

Kaikki kirjat luetaan heti aina kun ne ilmestyy taskunpohjalle :) Joo, drownereita pitää vissiin hakata, mutta kieliä tarjoavat jatkuvasti, perkeles.
Todennäköisesti nuo dropit tulevat suurimmaksi osaksi randomina, mutta ei varmaan haittaa kokeilla seuraavaa:
Velenissä, suoalueella missä siis tehdään Ladies of the wood-tehtävä, oli eräs drowner erillään muista ja se oli erinäköinen kuin muut. Tapoin otuksen ja se tiputti monsterin silmän. Tuo drowner löytyy hieman pohjoiseen alueesta jossa tehdään "swamp thing"- witcher contract. Suon ja mäkisen metsämaaston raja-alueelta. Noitien herkkupolulta luoteeseen. Onnea etsintään :D Vihollisethan tässä tuntuu spawnaavan samoille paikoille mutta lootti voi olla arpapeliä. Tosin mä uskon, että sä saat sen silmän purkamalla jotain, jos oot muistanut lootata kaikkia vastaantulleet möröt.

Tuskin tästä viestistä kauheasti hyötyä on, mutta saahan sitä paremman tekemisen puutteessa koittaa ;)

Ps4 patchi tuli jo eilen illalla. En tosin hetken pelaamisella eroa havainnu missään. Dlct oli kans ladattavissa

Pelin PS4-versiota pelattuna nyt vähän vajaa 10 tuntia, ja olen tullut johtopäätökseen, että joko minulla on erityisen viallinen versio pelistä, tai konsolissani on jotain häikkää. Nimittäin ruudunpäivitys on jotain aivan järkyttävää, ja pilaa pelinautinnon lähes täysin. Päiväsaikaan selkeällä ilmalla liikuttaessa esim. metsässä fps on ok (30 ruutua/s), tipahdellen kuitenkin silloinkin hieman tasaisin väliajoin. Mutta heti kun ruudulle ilmaantuu liikehdintää, kuten npc:tä, vihollisia tai efektejä, kuten tulta, alkaa nytkähtely, ja pahimmillaan diashow. Olen kyllä lukenut pelin ongelmista eri foorumeilta, mutta tuntuu, että itselläni ongelma on erityisen paha. Uusille alueille mentäessä nykimistä ja "stutterointia" tapahtuu jatkuvasti, ja hyvin usein fps lukittuu sinne pariinkymmeneen ja allekin. Hevosella ratsastaminen on yhtä h*******ä kuvan nykimisen kanssa, siksi liikun lähes aina jalan. Missään nimessä näin huonosti toimiva peli ei ole voinut mennä testauksesta läpi ennen julkaisua, joten siksi päättelen, että vika on minun laitteistossani.

Olen jo harkinnut pelin myymistä, sillä tällaisenaan sitä on todella tuskallista pelata. Uusin päivitys (1.03) on asennettu, pleikkarin tietokanta on rakennettu uudelleen, mutta fps-ongelma ei ole muuttunut miksikään. Kaikki muut pelit kyllä toimivat täysin normaalisti. Muutenhan Witcher 3 on aivan huikean hyvä peli sisällöllisesti ja tunnelmaltaan, mutta en pysty nauttimaan siitä pelkästään noiden ruudunpäivitysongelmien vuoksi. :(

Edit. Esimerkiksi GTA V:ssä (avoimen maailman peli sekin) en törmännyt vastaaviin ongelmiin koskaan (ainoastaan ruuhkassa ajettaessa oli ilmeisesti jotain frame pacing -ongelmaa, joka myöhemmin korjattiin patchilla). Ero on valtava Witcher 3:een nähden 30 fps:n peliksi.

On tää Griffin Armor Set kyl hieno

Tuostahan on sitten 4 versiota: Normal, Enchanted, Superior ja Mastercrafted..

Peli tuli pelattua nyt lävitse, parit trophyt jäi saamatta omien valintojen takia joten pitää kohta aloittaa uusintakierroa Death Marcilla..

Viholliset eivät kyllä skaalaudu lopussa oikein levelin suhteen: 30lvl monteri kuolee yhdestä iskusta Blood and Broken Bones vaikeustasolla..

Todennäköisesti nuo dropit tulevat suurimmaksi osaksi randomina, mutta ei varmaan haittaa kokeilla seuraavaa:
Velenissä, suoalueella missä siis tehdään Ladies of the wood-tehtävä, oli eräs drowner erillään muista ja se oli erinäköinen kuin muut. Tapoin otuksen ja se tiputti monsterin silmän. Tuo drowner löytyy hieman pohjoiseen alueesta jossa tehdään "swamp thing"- witcher contract. Suon ja mäkisen metsämaaston raja-alueelta. Noitien herkkupolulta luoteeseen. Onnea etsintään :D Vihollisethan tässä tuntuu spawnaavan samoille paikoille mutta lootti voi olla arpapeliä. Tosin mä uskon, että sä saat sen silmän purkamalla jotain, jos oot muistanut lootata kaikkia vastaantulleet möröt.

Tuskin tästä viestistä kauheasti hyötyä on, mutta saahan sitä paremman tekemisen puutteessa koittaa ;)

Minäpä kokeilen tätä seuraavaksi :) Kiitän!

Osaako joku kertoa miten Yenniferille saa vaihdettua asun ja kuinka saa purettua tavarat?

Onko tuo 1.03 patch (ps4) korjannut sen ärsyttävän nykimisen kun liikuttaa kameraa hitaasti?

Onko tuo 1.03 patch (ps4) korjannut sen ärsyttävän nykimisen kun liikuttaa kameraa hitaasti?

En muuten huomannut kokeilla.. Huomasin tuossa ennen patchia että jos jouzkarilla tähtäsi vaikka peuraa hitaasti, niin se nykiminen oli aikamoista. En huomannut eilen kokeilla, mutta eiköhän se tänään illalla/yöllä tule täällä ainakin kokeiltua :)

On kyllä edelleen mahtavaa settiä. Peli tosin on muuttunut hieman liian helpoksi toiseksi vaikeimmalla tasolla, kun aseet ovat jo luokkaa steel sword 165dps ja silver sword 365dps, armor taas on 109. On niitä kuolemia silti tullut satunnaisesti, kun olen rynnännyt viholliskasan keskelle liian ylimielisesti ja viimeksi päänvaivaa aiheutti vihreä Gargoyle tehtävässä Wandering in the dark, kunnes tajusin käyttää oikeaa signia.

Kyseisessä tehtävässä tuli myös eräs bugi vastaan, kun Keira muuttui kuoleman jälkeisen latauksen jälkeen näkymättömäksi, mutta ääni kuului. Tämä toistui vielä toiseenkin otteeseen, sitten toimi taas hyvin. Joskus taas kauppiaat eivät olekaan olleet paikalla, vaikka kartassa näkyy merkki, mutta se saattoi olla yöajan vuoksi - olivat jossakin nukkumassa.

Ainoa häiritsevä asia on tavarapaljous, inventory on jatkuvasti vähintään puolillaan ja alchemyyn en ole vielä perehtynyt juuri ollenkaan, joten sieltä ei ainakaan uskalla heittää mitään pois - mutta siellä on todennäköisesti se kaikki turha paino. Aseet ja muut turhat tavarat käyn toki myymässä silloin tällöin pois ja kirjat menevät myös myyntiin lukemisen jälkeen.

Noh, peli tuntuu olevan vasta alussa, kun katsoo esimerkiksi kartalla olevaa valtavaa kysymysmerkkien kavalkadia ja alueita on vielä useita täysin avaamatta. Nyt menossa toisella alueella, Velenissä. Täällä aiemmin hehkutetulle Family Matters -tehtävälle kyllä erityismaininta, siinä on mielikuvitus laukannut. Tuon parissa tuli muutenkin vietettyä paljon aikaa, halusin nähdä kaikki käänteet alussa - ja vieläkin se on kesken, kun palasin sivutehtävien pariin kehittämään hahmoani.

Aiempia Witchereitä en ole pelannut ja silti tähän kolmanteen osaan on voinut suhtautua täysin uutena pelinä eli sellaista ei ole ainakaan vielä tullut vastaan, että olisi tarvinnut tietoa aiemmista osista. Keskustelut olen tosin lähes unohtanut, vaikka rivit luenkin, ellei niitä tarvita esimerkiksi arvoitusten ratkaisemiseen, kuten Wandering in the Dark -tehtävässä. Toivottavasti niitä tulee lisää, se oli turhan helppo.

DLC:t lataan kyllä kaikki, oli sitten turhaa tai ei. Muistelkaapa vaikka Resident Evil 4 -peliä, jos olette pelanneet - Pelissä myöhemmin Leonin mukaan liittynyt neitonen sai päälleen todella seksikkään asun kolmannella läpipeluukerralla. Piristää peliä huomattavasti jos vastaavaa on tarjolla tämän pelin keskeiselle hahmolle, Yenneferille :). Keira on kyllä myös upea ja kutsui juuri kylään... täytyypä poiketa ;).

Kiva yllätys, menin haastamaan riitaa 48lvl Nilfgaardianin sotilaiden kanssa.. 3 vs 1 ja hävisin kun yritin 10x parrya peräjälkeen, sotilaat veivät 18.000 rahaa taskusta.. :eek:

- Rahoista näyttää lähtevän 75% ainakun häviää Nilfgaardin sotilaille taistelussa tai jää kiinni varastelusta ja kuolee.. :rolleyes:

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mitäs kun täälläkin muutamat ovat jo pelin ehtineet hakata läpi ? Eikö olekkaan niin pitkä kun annettiin ymmärtää ?

Kyllä sitä itse ainakin odotti jotain +100h peliä, mutta olenko aivan hakoteillä ?

Mitäs kun täälläkin muutamat ovat jo pelin ehtineet hakata läpi ? Eikö olekkaan niin pitkä kun annettiin ymmärtää ?

Kyllä sitä itse ainakin odotti jotain +100h peliä, mutta olenko aivan hakoteillä ?

Eiköhän se ole kiinni siitä miten pelaa. Itse olen kohta tasolla 5 (eli todella alhainen) ja pelitunteja on takana arvioilta noin 20. En ole pahemmin pääjuonta mennyt sen sijaan olen tehnyt vaikeita sivutehtäviä, kun on matalalla tasolla suositukseen ja pelaa toiseksi vaikeimmalla vaikeustasolla tuppaa tehtävien hinkkaus vievän aikaa.

Tämän lisäksi Gwent koukuttaa :D. Tulee ostettua kaikki vastaan tulevat kortit ja nyhdettyä rahat takaisin Gwentillä. Sivutehtäviä tässä on niin maan perkuleesti ja kun ne on tyylillä tehtyjä. Tulee aika usein oltua ei niin marttyyri niissäkin, huikea peli.

Ei se pääjuoni ole 100h.. Pääjuoni + Sivujuonet + Witcher Contractit + Treasure Huntit + Gwent pelit + kysymysmerkit, jos nämä kaikki tekee niin menee varmasti 100h+ ! ;)

Ylös Bottom