Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt
Minulla ei ole mitään hajua paljonko olen pelannut, mutta lvl 19 mennään tällä hetkellä Skelligessä pyörien. Suht tasaisesti on tullut tehtyä sekä pää- että sivutehtäviä. Vaikeustaso on 3/4 ja voin sanoa, että aluksi tuli kuoltua jokunen kerta ja ärräpäitä lenteli... Kun sitten lopulta alkoi tajuta taistelemisesta jotain, niin kuolo on korjannut huomattavasti harvemmin ja tappelemisesta oikeasti jopa nauttii! Vaikeustason muuttaminen kesken kaiken ei siis tullut kysymykseenkään, ei luovuteta!
Itse olen panostanut pääasiassa nopeisiin iskuihin ja Axiin, koska tykkään saada erilaisia keskusteluvaihtoehtoja, eikä tarvitse aina tapella. Kivaa, kun pääsee monesta riitatilanteesta eroon puhumalla. Roolipeleissä panostan muutenkin aina ensisijaisesti dialogi-puihin juurikin tästä syystä. Merkkiä tulee käytettyä tosi paljon tappeluissakin ja käytän signejä muutenkin aktiivisesti vihollisia vastaan. Suojaa tosin ei tule juurikaan käytettyä, mutta muita kyllä. Taivaalta syöksyvät lentävät viholliset saa esimerkiksi maahan helposti Aardia käyttämällä.
Inventory on koko ajan ihan piukassa, vaikka mielestäni siellä ei ole mitään ylimääräistä, mutta taitaa olla kaikki nuo kasvit sun muut härpäkkeet, jotka vievät kaiken tilan, vaikka sitä on 160. Rehuja on tullut kerättyä ihan järjettömät määrät, koska on PAKKO lootata kaikki mahdolliset laatikot + kassit ja kerätä metiköstä kaikki mahdollinen talteen. Kun ei sitä koskaan tiedä, mitä tulee joskus tarvitsemaan.
Tehtävistä olen tykännyt, pääasiassa örriäisten takia. On ollut mielenkiintoista lukea, kuinka erilaisia hirviöitä maailmassa on ja kuinka ne ovat olemassa. Lisäksi tykkään, ettei kyseessä ole vain geneerisiä tapauksia, mainittakoon tässä vaikka "Family Matters", josta on ollut puhettakin jo tässä ketjussa eli eiköhän jokainen peliä pelannut tiedä mitä tarkoitan
Välimatkat ovat sopivia. Hevosen kanssa menee monesti hermot, kun se jää joka kiveen kiinni, joten minä mennä taaperran useaan paikkaan. Nopeasti pääsee, vaikka välimatka tuntuu kartalla olevan pidempi (vaikka 500 askelta tjtn), niin ei siinä kauan nokka tuhise. Paitsi kun harhautuu tieltä merkkaamaan kaikki kysymysmerkit kartalle. Fast travelia käytän aktiivisesti, vaikka tulee käveltyäkin paljon. Minulla tuo pelaaminen on vähän sellaista tasaisesti rytmitettyä eli ensin tehdään joitakin tehtäviä (fastilla joka paikkaan) ja sitten mennään huvikseen availemaan karttaa ja katsomaan mitä löytyy ennen kuin palataan taas tehtävien pariin.
Hevosen staminaa en ymmärrä, että mitä se bugaa, koska se ei ollenkaan kulu samoilessani erämaassa, saan sen aina jotenkin venkslattua niin. Siinähän menen täysillä vaikka kartan päästä päähän ongelmitta. Parissa hevoskilpailussa olen ollut ja siellä stamina toimii oikein, mutta maastossa ei.
Harmittaa, että korttipeliä en ole päässyt pelaamaan. Minulla se bugasi alusta asti (kaatuili), joten annoin olla. Nyt se toimii (varmaan päivityksen takia), mutta pelitunteja on jo sen verran mittarissa, etten jaksa alkaa tutustua aiheeseen enää tässä vaiheessa. Seuraavalla kerralla sitten.
Piti miehekkeeltäkin pyydellä tässä anteeksi, kun jo kaksi viikonloppua putkeen on mennyt rytmillä klo. 7 pelaamaan, klo. 00 nukkumaan eli suurinpiirtein sellaiset 15 tuntia on tullut pelattua putkeen... *köh* Että kyllähän tämä on koukuttanut. Ukko tuo minulle ruuankin naaman eteen, ettei tarvitse pitää turhia taukoja, hehe. Arkena pelaan sitten paljon vähemmän, että tuo saa joskus pelattua Destinyäkin
PS. Leikkasin kerran Geraltin hiukset lyhyemmiksi ja se tuntui ihan väärältä

Oli pakko hankkia pitkät hiukset äkkiä takaisin!