Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Thief: Deadly Shadows

Vastaus: Thief: Deadly Shadows

Kaivetaanpa tämäkin ketju unohduksen yöstä...

En ole pitänyt itseäni hiippailypelien ystävänä, mutta Thief pakotti
kyllä tarkistamaan käsityksiäni. Pelihän on uskomattoman addiktiivinen! Ja se
saa antamaan anteeksi pikku bugit joita pelissä on (btw, normaali vaikeustaso
riittää minulle, tälläinen lälly kun olen), vaikkakin keskeneräisten pelien julkaisu
on periaatteessa tuomittavaa ja hieman siltähän Thief kyllä vaikuttaa. Mutta
hyvä peli siitä huolimatta. Erityismaininta Shalebridge Cradle -kentälle, joka
aiheutti pahimmat painajaiset vuosikausiin.
 
Vastaus: Thief: Deadly Shadows

Azathoth sanoi:
Erityismaininta Shalebridge Cradle -kentälle, joka
aiheutti pahimmat painajaiset vuosikausiin.

Haha... Se kenttä oli varsin mainio :D

Juu kyllä itselläkin on tullut tahkottua tuo peli läpi normaalilla, ja eipä ne bugitkaan kauheasti haitannut, kun pääsi peliin itsekin mukaan. Sangen tunnelmallinen peli ja olen tyytyväinen, että ostin sen bugeista huolimatta. He lupasivat Thiefiä ja sitähän ne meille tekivät. :cool:
 
Vastaus: Thief: Deadly Shadows

Azathoth sanoi:
Kaivetaanpa tämäkin ketju unohduksen yöstä...

En ole pitänyt itseäni hiippailypelien ystävänä, mutta Thief pakotti
kyllä tarkistamaan käsityksiäni. Pelihän on uskomattoman addiktiivinen!

Näin on! Itse kaivoin naftaliinista aikoinaan kesken jätetyn PC-mätön Thief Gold ja pelasin sen suurin piirtein hurmiossa läpi. Metal Age oli jo aiemmin pelattu kaverin koneella (väärä järjestys, I know), mutta siitäkin piti imuroida vielä se verkkodemo ja koittaa uudelleen, suosittelen lämpimästi: (http://www.fileplanet.com/files/30000/35527.shtml). Puhumattakaan sitten fanimissioista, mutta tämä menee jo pc-puolelle.

On se vaan niin, että Thief-universumissa on aika hyvät juonenkäänteet ja loistava pelimaailma. Toivottavasti jatkoa tulee ja Xboxille kanssa.

Niin ja siitä Shalebridge Cradlesta, on pitänyt aloittaa uudelleen pelin läpipelaaminen mutta homma tökkää aina siihen kun ei halua mennä sille kentälle uudelleen... :D Yleensä en katso mitään spoilereita tai walkthrough-ohjeita mutta kun sitä oli vähän aikaa pelannut, hain ohjeet verkosta periaatteella "we gotta get out of this place." Ehkä yliherkkyyttä, mutten oo kyllä missään muussa pelissä noin vahvasti eläytynyt hommaan. :D
 
Vastaus: Thief: Deadly Shadows

Itse ostin pelin vasta nyt, ja täytyy sanoa että yllätti TODELLA positiivisesti.
Parhaimpia hiiviskelyjä pitkään aikaan.

Azathoth sanoi:
Erityismaininta Shalebridge Cradle -kentälle, joka
aiheutti pahimmat painajaiset vuosikausiin.

Ja tämä edellämainittu kenttä saa kyllä minulta vuosikymmenen ahdistavimman pelikentän palkinnon. :D Todella loistavaa kenttäsuunnittelua. Vieläkin kaikuu sen tytön ääni päässä....huh....
 
Vastaus: Thief: Deadly Shadows

Taytyy vielä palata asiaan... Sain Fablen pelattua läpi eilen mutta vaikka se
ihan hauska seikkailupeli onkin, ei se ole lähelläkään Thiefin addiktiivista ja
todella intensiivistä pelitunnelmaa. Thief pitää siis edelleen tämän syksyn
parhaimman pelin listan kärkipaikkaa :p .
Ja sitä Shalebridge Cradle kenttää täytyy edelleen kehua. Silent Hill sarjan
ystävänä en ole missään niistä kohdannut yhtä ahdistavaa tunnelmaa kuin
tuossa kentässä on. Kentän loistavalla äänisuunnittelulla on iso osa tunnelman
luomisessa. Täytyy tunnustaa etten ihan heti haluaisi palata sinne, toivottovasti tämä ei muodostu esteeksi Thiefin uusintapeluulle tulevaisuudessa :cool: ? Mutta täytyyhän ne ensimmäisellä kerralla löytymättä jääneet aarteet etsiä.

Edit: pientä viilausta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Thief: Deadly Shadows

Teemu.I sanoi:
Itse ostin pelin vasta nyt, ja täytyy sanoa että yllätti TODELLA positiivisesti.
Parhaimpia hiiviskelyjä pitkään aikaan.

Olen samaa mieltä. Thiefin eteneminen ei perustu yhtä härskisti ja ärsyttävästi yritys ja erehdys -taktiikkaan ja checkpointeihin.
 
Vastaus: Thief: Deadly Shadows

Sillä lailla: olin Thiefin aivan loppu lopussa (4/5 esinettä olin vienyt paikoilleen) ja tallensin. Kone tilttasi savetusruutuun ja mikäpä siinä auttoi muu kuin buutata Xbox. Kuinka ollakaan: peli poisti kokonaan pelitallennukseni.

En todellakaan aio aloittaa alusta pelattuani ensin 23 tuntia. Tähän loppui minun Garrettina pyörimiseni.

Täytyy tunnustaa, että nyt vituttaa.
 
Vastaus: Thief: Deadly Shadows

FelisLeo sanoi:
Sillä lailla: olin Thiefin aivan loppu lopussa (4/5 esinettä olin vienyt paikoilleen) ja tallensin. Kone tilttasi savetusruutuun ja mikäpä siinä auttoi muu kuin buutata Xbox. Kuinka ollakaan: peli poisti kokonaan pelitallennukseni.

Juuri tuon takia pitäisi olla olemassa jokin keskitetty konsolien bugisaitti, ja listattuna tunnettuihin bugeihin kiertotie, mikäli sellainen on.
 
Vastaus: Thief: Deadly Shadows

FelisLeo sanoi:
peli poisti kokonaan pelitallennukseni.

Huomasin kuitenkin sen, että Xboxin kovalevyllä pelitallennukseni vielä on, mutta en pääse sitä käyttämään itse pelissä.
 
Vastaus: Thief: Deadly Shadows

Vaahtomuovi sanoi:
Ei liity nyt Thiefiin mitenkään, mutta onko joku pöllinyt FelisLeon tunnarit ja nyt spämmää jokaiseen mahdolliseen threadiin? Pelitarjouksille kun on oma ketju. Ei mulla muuta.

Ei ole pöllinyt. Xbugs vain ilmoitti, että on mielenkiintoisempaa lukea vanhojen pelien tarjouksia kuin yleisiä ajatuksia ko. peleistä. Tästä syystä laitan kaikkiin viesteihin vastaisuudessa muutaman linkin ja vasta sen jälkeen sen varsinaisen asiani.
 
Vastaus: Thief: Deadly Shadows

FelisLeo sanoi:
Ei ole pöllinyt. Xbugs vain ilmoitti, että on mielenkiintoisempaa lukea vanhojen pelien tarjouksia kuin yleisiä ajatuksia ko. peleistä. Tästä syystä laitan kaikkiin viesteihin vastaisuudessa muutaman linkin ja vasta sen jälkeen sen varsinaisen asiani.

Eipäs nyt vääristellä tai ryhdytä marttyyreiksi. Castlevania: Curse of Darkness -ketjussa sanoit löytäneesi kyseisen pelin halvalla, mutta et kertonut, mistä ulkomaisesta nettikaupasta oli kyse. Siihen kommentoin, että olisi hyvä tarjouksista kertoessaan kertoa hinnan lisäksi myös kauppa.

Samassa yhteydessä kerroin vielä omana kantani, että musta tuollaiset tarjoustiedot olisivat jopa kiinnostavampaa tietoa, kuin raportointi siitä, missä vaiheessa jotakin vanhaa peliä joku yksittäinen fooruminkäyttäjä jollain hetkellä on:

Xbugs sanoi:
Jos rakentava palaute sallitaan, niin musta olisi hyvä edullisista löydöistä kertoessaan mainita myös, mistä peliä on tuohon hintaan saatavissa. Se on uskoakseni muiden käyttäjien kannalta paljon kiinnostavampaa tietoa kuin esim. raportit jonkun yksittäisen pelaajan etenemisestä jossakin vanhassa pelissä. ;)

Asiasta voi tietysti halutessaan olla muutakin mieltä.
 
Vastaus: Thief: Deadly Shadows

Xbugs sanoi:
Samassa yhteydessä kerroin vielä omana kantani, että musta tuollaiset tarjoustiedot olisivat jopa kiinnostavampaa tietoa, kuin raportointi siitä, missä vaiheessa jotakin vanhaa peliä joku yksittäinen fooruminkäyttäjä jollain hetkellä on

Sovitaan niin, etten enää kirjoita tälle osiolle mitään. Jatkan sitten joskus tuonne 360-osioon, kunhan vain sellaiseen rahan saa (jostain).

Hei hei.
 
Ylös Bottom