Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tietokoneongelmia (PC)

Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Nii ja minkä ihmeentakia PS3, ei tue cd:llä olevia musiikkivideoita?
Riippuu ihan täysin musiikkivideon tiedostotyypistä. Jos se on PS3:n tukemassa muodossa, niin pitäisi toki onnistua.

Mutta ylipäätään nuo "Enhanced CD:t" ovat melko syvältä sieltä itsestään.
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)


Kiitti erittäin paljon, nyt toimii... pitkästä aikaa :)

Riippuu ihan täysin musiikkivideon tiedostotyypistä. Jos se on PS3:n tukemassa muodossa, niin pitäisi toki onnistua.

Mutta ylipäätään nuo "Enhanced CD:t" ovat melko syvältä sieltä itsestään.
Jep, ja tuskin sitä pääsee enään mitenkään muuttamaan tuota musiikkivideon tiedostotyyppiäkään... No täytyy vain ehdotella pändin pojille, että voisi vaihtaa tuota tiedostotyyppiä sun muuta, että toimisi myös PS3:sessakin :D
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)


Eipä näemmä auttanut tuo lataaminen siihen että näkisin DVD-elokuvia, pistin elokuvan koneeseen, niin alkoi valittamaan seuraavaa:
Windows Media Player ei voi toistaa DVD-videota. Windowsin näyttöasetuksia on ehkä muutettava. Avaa Ohjauspaneelista näyttöasetukset ja pienennä näytön tarkkuutta ja värilaatuasetuksia.
Ja kyllä, olen kokeillut aivan kaikilla näytön tarkkuuksilla sekä värilaatuasetuksilla, mutta aina vain näyttää tuota virhettä. :confused:
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Eipä näemmä auttanut tuo lataaminen siihen että näkisin DVD-elokuvia, pistin elokuvan koneeseen, niin alkoi valittamaan seuraavaa:
Sulta puuttuu codec MPEG-2-purkua varten. ffdshow osannee kyllä senkin homman, eli piipahda sen asetuksissa.
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Sulta puuttuu codec MPEG-2-purkua varten. ffdshow osannee kyllä senkin homman, eli piipahda sen asetuksissa.

no höh, olin eilen laittavinani sen päälle :D
Mutta erittäin paljon kiitosta valtavan nopiasta avusta Tontsa jälleen kerran, nyt on kaikki kunnossa :)
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Loin tossa toisen käyttäjätilin koneelle mutta nyt on ongelmana se että kun tuolle tilille kirjautuu sisään, tulee neljä lyhyttä"virhesingnaali" piippausta. Kone pysyy hiljaa kun sen käynnistää eikä omalle tilille kirjautuessa tapahdu mitään. Elikkä tuntuisi että nyt ei ole mikään hardware vika kyseessä. Mikähän tuon mahtaisi aiheutta? Ideoita?
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Moikka...
Liityin tälle sivulle hetki sitten,kun löysin mielenkiintoisen aiheen jota olen etsinyt.Olen asentanut koneelleni CCCP + Core AVC:n ja sen myötä Media Playerin.Ennen minulla oli VLC soitin joka ei tarvinnut mitään koodekkeja.Sen jälkeen Käytössä oi K-Lite code pack.Itse kun olen melko untuvikko näissä asioissa, niin haluaisin tietää miten asetukset pitää asettaa soittimessa ja nuissa koodekeissa,jotta se toimisi moitteettomasti.Laitan mukaan muutaman kohdan jotka askaruttaa minua.

Menin Big-Bad:n Ohjeen mukaan:

Jo nyt huomaa eron,kun käytössäni oli vielä K-Lite code pack ja siirryin tähän.Siis huomattavasti parempi.

Muutamia Kohtia:confused:
Olen lisännyt soittimeeni "External Filters"
Core AVC Video Dec...,Core AAC Video Dec...,FFDsow Audio Dec..,FFDsow Video Dec..
Olenko tehnyt oikein?

mpc.png


Mulla on tässä asetukset tätä nykyään:
WMR9(Renderless),Real Media ja Quick Media (DirectX9)
DirectShow Audio olen lisännyt oman äänikorttini.Mikä on Surface???Nämä kohdat tässä askarruttavat.

mpcp.png


Tässä kohdassa pitäisi saada aikaan,että käytössäni olisi omat koodekit eikä Player classikin koodekit.Lievästi sanottuna olen tässä pihalla kuin lumiukko.

Toivoisin ohjeita tai opastusta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Petelukselle vastausta:
Et kerro kumpi käyttöjärjestelmä XP/Vista on käytössä joten suosittelen lukemaan ffshow/MPC -oppaan http://murobbs.plaza.fi/ohjelmat-ka...uudelleenkirjoitus-muokattu-8-3-2009-a.htmlja tekemään muutokset asetuksiin sen mukaan. Opas keskittyy siis lähinnä SD-tasoisen videotiedostojen kuvanlaadun parantamiseen. HD-kamalle nyt ei hirveästi ainakaan CoreAVC:stä löydy juurikaan säädettävää, joten antaa niiden olla vain oletusarvoilla. MPC:n output asetuksilla on sitten merkitystä HD-videoon. Oppaasta löytyy kohdasta "7" ohjeet. Mutta haluan korostaa, että mikäli kyseessä on Win Vista, niin EVR päälle HD matskuun ja SD-kuvaan kannattaa vaihtaa EVR Custom Pres (Resizer: Bicubic A=-0.60). CCCP:n tai K-Liten kautta asennettu MPC Homecinema sisältää ainakin noiden "Internal Filters" -välilehden osalta ihan ok asetukset, niihin ei tarvitse kajota.
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

PETELIUS: Jos ei VLC nappaa, koita SMPlayeria. Perustuu mainioon Mplayeriin. Ei tarvii säätää, ei asennettavia codecceja, simppelimpi käyttöliittymä ja taitaa olla hieman kevyempi kuin VLC.

SMPlayer - General Info
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Okei... Nyt tää alkaa käymään naurettavaks joten pakko tulla kyselemään :D
Eli Vista on käytössä ja jostain pukkaa musiikkia, mutta mikään player ei ole päällä. Netin kun katkas, se soittaa biisin loppuun, sitten katkeaa, mutta kun laitan netin uudestaan päälle alkaa uusi biisi. Mitenköhän tuon saisi loppumaan :D
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

...Netin kun katkas, se soittaa biisin loppuun, sitten katkeaa, mutta kun laitan netin uudestaan päälle alkaa uusi biisi. Mitenköhän tuon saisi loppumaan :D

Itselle aiheutti joskus kummastusta kun avasin jonkin sivun (en enää muista mikä) alkoi hetken päästä soimaan joku tuntematon luritus. Aikani kummasteltua ryhdyin katselemaan jo asetuksia yms mutta syytä en keksinyt. Lopulta suljin selaimen nii olin onnellinen että johan loppu :p No, käynnistinpä selaimen ja saman tien alkoi se luritus uudestaan.

Sillä sivulla jonka viimeksi avasin, oli upotettuna koodiin joku musapätkä jota se soitti looppina ja selaimessani oli asetuksissa määritetty muistamaan aukiolevat sivut suljettaessa firefoxia.

Eli liekö joku samantapainen, sulje selain (tai niitä sivuja) ja katso ettei se kaadu eli häviä näkyvistä mutta prosessi jää taustalle ja mahdollisesti soitto jatkuu ;)
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Sellasta probleemia olis, että pelaan siis autosimuja PC:llä ja oon huomannu, että joissain peleissä FPS tippuu kun autoja alkaa olemaan riittävästi radalla.

Eli, mitä osaa koneesta kannattaisi pistää uusiksi että saisi FPS:n pysymään tarpeeksi korkealla jotta ajaminen olisi nautittavaa puuhaa?

Koneeni tehot on seuraavanlaiset:
Windows Vista Home Premium
Amd Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4000+
2GB RAM
Ati Radeon X1200 Series

En tiedä tietokoneista ja raudasta juuri mitään, mutta oon ajatellut ostaa paremman näytönohjaimen.

Olisin kiitollinen vastauksesta!
;)
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Koneeni tehot on seuraavanlaiset:
Windows Vista Home Premium
Amd Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4000+
2GB RAM
Ati Radeon X1200 Series
Itsellänikään ei ole hajua nykyraudasta kun kannettavilla mennään, mutta tuon muistin määrän voisit ainakin kasvattaa 4Gb. Vista pyörii juuri ja juuri jouhevasti kahdella gigalla, joten muistin lisääminen saattaisi jo auttaa.
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Ja yksi on tietenkin käyttiksen vaihto 64bit versioon ja ehkä jopa Win 7 rc 64bit?
Vista 32 -> vista 64 ero on jo selkeä ja Win7 pyyhkii vistalla persettä...

Mutta muistia nyt ainakin lisää.
 
Tietokoneongelmia

Nyt iski pientä probleemaa läppärin kanssa.
Päivitin Nokia PC-suitea ja kaikki meni ok siihen asti kun piti käynnistää kone uudelleen...
kone käynnistyy siihen asti että näytössä lukee viimeistellään asennusta tjsp... kone pysyy muutaman sekunnin siinä tilassa ja sen jälkeen buuttaa itsensä... ja loputon kehä on valmis.
kiitos ja kumarrus jo etukäteen jos joku osaa auttaa...
 
Vastaus: Tietokoneongelmia

Nyt iski pientä probleemaa läppärin kanssa.
Päivitin Nokia PC-suitea ja kaikki meni ok siihen asti kun piti käynnistää kone uudelleen...
kone käynnistyy siihen asti että näytössä lukee viimeistellään asennusta tjsp... kone pysyy muutaman sekunnin siinä tilassa ja sen jälkeen buuttaa itsensä... ja loputon kehä on valmis.
kiitos ja kumarrus jo etukäteen jos joku osaa auttaa...

Eli et pysty lopettamaan "Viimeistellään asennusta" ennen kuin kone boottaa itsesnsä? Vai missä vaiheessa se tulee? Työpöydällä?
 
Vastaus: Tietokoneongelmia

Eli et pysty lopettamaan "Viimeistellään asennusta" ennen kuin kone boottaa itsesnsä? Vai missä vaiheessa se tulee? Työpöydällä?

"viimeistellään asennusta 3/3 (0/100%)" taisi olla koko teksti. jä tämä teksti tulee ennen kuin työpöytä käynnistyy. Tässä kohdassa en voi tehdä mitään muuta kuin katsoa ja todeta että taasko se buuttas stana...
Pystyykö sen asennuksen jotenkin pysäyttämään kesken, että pääsisin työpöydälle asti?
 
Vastaus: Tietokoneongelmia

"viimeistellään asennusta 3/3 (0/100%)" taisi olla koko teksti. jä tämä teksti tulee ennen kuin työpöytä käynnistyy. Tässä kohdassa en voi tehdä mitään muuta kuin katsoa ja todeta että taasko se buuttas stana...
Pystyykö sen asennuksen jotenkin pysäyttämään kesken, että pääsisin työpöydälle asti?

Käynnistä Windows vikasietotilassa
 
Ylös Bottom