Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
format c:olge sanoi:Jaahas. Sain sitten ihan hemmetin mukavan viiruksen. Messengerin kautta leviävä linkki. Menin tyhmyykksissäni klikkaamaan, ja linkistä lähti joku lataus päälle. Yleensä en epäilyttäviä linkkejä klikkaile, mutta olin huolimaton. Eli kyseessä on nähtävästi itseeän monistava viirus, joka tekee vielä hommansa hemmetin nopeasti. Olen poistanut samat viirukset/spywaret monta kertaa F-securella, Ad-Awarella ja Spybotilla. Ohjeita kaipaisin. Googlettamalla löysin muutamia samankaltaisia ongelmia, mutta ei tätä varsinaista.. Apuja? Kiitos etukäteen.
Knight sanoi:format c:
Knight sanoi:Tosiasiassa kuvauksesi perusteella ei pysty kukaan neuvomaan kovin hyvin.
olge sanoi:Apuja? Kiitos etukäteen.
olge sanoi:Jaahas. Sain sitten ihan hemmetin mukavan viiruksen. Messengerin kautta leviävä linkki. Menin tyhmyykksissäni klikkaamaan, ja linkistä lähti joku lataus päälle. Yleensä en epäilyttäviä linkkejä klikkaile, mutta olin huolimaton. Eli kyseessä on nähtävästi itseeän monistava viirus, joka tekee vielä hommansa hemmetin nopeasti. Olen poistanut samat viirukset/spywaret monta kertaa F-securella, Ad-Awarella ja Spybotilla. Ohjeita kaipaisin. Googlettamalla löysin muutamia samankaltaisia ongelmia, mutta ei tätä varsinaista.. Apuja? Kiitos etukäteen.
M. Pajulahti sanoi:Oletkos varma että on virus? Messengeriin on nimittäin sellainen animaatiokin, minkä linkkiä klikattaessa se "lähtee latamaan jotain". Erittäin paha huijaus-animaatio tuo.
Niin ja eipä tuohon oikein mitään apua keksi.. windows vaan pois ja joku parempi käyttis tilalle
Kallekama sanoi:Vastatkaas mun ongelmaan, kun muut on ratkottu
henkari sanoi:Mitenkäs semmonen homma, kun aina tietyn kansion avatessa prosessinhallintaa katsottaessa explorer.exe vie suorittimesta sen 90% -> niin miksi näin tapahtuu? Jos explorer.exe ä ei käynnistä uudelleen niin se ei palaudu normaalille tasolle, ja tämä tapahtuu siis vain yhden kansion kohdalla. Mikä neuvoksi?
jujze sanoi:Onko kansiossa kenties videotiedostoja?
Varmaan helpompi kenenkään auttaa kun kerrot ensin vähän lisätietoja. Mikä selain, millä sivuilla tuo tapahtuu, jne.henkari sanoi:Taasson tietokoneongelmia Mutta tälläkertaa selaimessa, mikähän mättää kun joillakin sivuilla tulee semmonen ilmiö esille, että selain päivittää jatkuvasti sivua. Eli sama kuin rämpyttäisi tuota "päivitä" namiskaa. Mistä moinen? ja miten korjaus?