Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tietokoneongelmia (PC)

Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Oletan nyt että sinulla on WinXP joka ainakin vie sen lähemmäs 2 Gt tilaa.

Käy tarkistamassa kuinka paljon levytilaa järjestelmän palauttaminen syö: Ohjauspaneeli -> Järjestelmä -> Järjestelmän palauttaminen -> Asetukset.
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Jos nyt katsoin oikeasta kohdasta, niin se vie maksimissaan 400mb.
Eli kannattaa varmaan tehdä tuo järjestelmän palauttaminen.
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Taitaa olla aivan normaali levytilan määrä tuo 350 Mt, WinXP + SP2 + päivitykset vie 1,98 Gt tilaa ainakin itselläni.

Tuon järjestelmän palauttamisen kohdalla ajattelin lähinnä sitä että jos ottaisit sen pois päältä saisit 400 Mt lisää levytilaa :rolleyes:
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

jaa en tiedä heh mutta mulla pelkästään FRESH XP installi alla niin C:\windows vie defaulttina 2,16GB + program files yms folderit
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Vision sanoi:
Taitaa olla aivan normaali levytilan määrä tuo 350 Mt, WinXP + SP2 + päivitykset vie 1,98 Gt tilaa ainakin itselläni.

Tuon järjestelmän palauttamisen kohdalla ajattelin lähinnä sitä että jos ottaisit sen pois päältä saisit 400 Mt lisää levytilaa :rolleyes:

Jaah. Kiitos avustuksesta. Täytyy myöntää, että en ole koskaan ollut hyvä koneiden kanssa :p
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Ihan näin tiedoksi: vanhojen pelien kanssa on syytä kytkeä näytönohjaimen 3d-kiihdytys pois päältä, muuten tulee outoja kaatumisia. Usein se onnistuu ihan pelin omista valikoista, mutta välillä on kikkailtava. Kesti pari päivää oivaltaa tämäkin asia.
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Vision sanoi:
Taitaa olla aivan normaali levytilan määrä tuo 350 Mt, WinXP + SP2 + päivitykset vie 1,98 Gt tilaa ainakin itselläni.

Tuon järjestelmän palauttamisen kohdalla ajattelin lähinnä sitä että jos ottaisit sen pois päältä saisit 400 Mt lisää levytilaa :rolleyes:

Jaahasjaahas. Ei tullut kyllä yhtään levytilaa lisää. Sori, mutta en oikeen vieläkään tajua. Oli minulla ennenkin WinXp + päivitykset, ja silti oli ihan reippaasti tilaa. Eihän tähän voi mitään vähääkään suurempaa asentaa. Taitaa jäädä PC pelaamiset vähän vähemmälle joksikin aikaa ;)
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Jostain syystä Winamp ja Mediaplayer eivät enää toista kajareitten kautta musiikkia (CD/MP3). Kuulokkeiden kautta kyllä tulee (usb-kuulokkeet), mutta stereoitten kautta ei... stereot kyllä toimii ja sitä rataa...

Mitään muutoksia en tehnyt, vaan musiikki lakkasi yhtäkkiä vaan kuulumasta. Em. ohjelmat kyllä soittavat musiikkia eli equt sykkii, mutta musiikkia ei vaan kuulu :eek: HELP!
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Ja taas toimii \o/ ehdin jo kiljua paniikista.

Asensin uudet ääniajurit ja taas toimii. Ihme touhua silti, että yhtäkkiä lakkas pelittämästä. Mutta juu ajurit ja reboot ni toimii taas. Varmaan pelkkä reboot olis riittänyt, mutta ei vara venettä kaada, right ;)
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

PC = ongelma. Ei siitä vaan mihinkään pääse. Itse vuosikaudet PC:n kanssa tapeltuani vaihdoin sen Macciin ja nyt pystyy jopa tekeen jotain :)
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

M. Pajulahti sanoi:
PC = ongelma. Ei siitä vaan mihinkään pääse. Itse vuosikaudet PC:n kanssa tapeltuani vaihdoin sen Macciin ja nyt pystyy jopa tekeen jotain :)
PC se maccikin on.
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

KYSYMYS:
Ongelma kai cookies-asetuksissa/vastaavassa kun en pääse kirjoittelemaan muille forumeille(esim.dvdplaza, citroen sport forum).Ilmoittaa vaan ettei ole oikeuksia tai jotain. Ja olen kyllä rekisteröitynyt ym. Tänne konsolifiniin kyl pystyy kirjoittamaan, kiitos siitä
Eli kertokaas mitä pitää säätää ja mistä... :confused:
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

oz sanoi:
KYSYMYS:
Ongelma kai cookies-asetuksissa/vastaavassa kun en pääse kirjoittelemaan muille forumeille(esim.dvdplaza, citroen sport forum).Ilmoittaa vaan ettei ole oikeuksia tai jotain. Ja olen kyllä rekisteröitynyt ym. Tänne konsolifiniin kyl pystyy kirjoittamaan, kiitos siitä
Eli kertokaas mitä pitää säätää ja mistä... :confused:

Rekisteröidy uudelleen?
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

oz sanoi:
KYSYMYS:
Ongelma kai cookies-asetuksissa/vastaavassa kun en pääse kirjoittelemaan muille forumeille(esim.dvdplaza, citroen sport forum).Ilmoittaa vaan ettei ole oikeuksia tai jotain. Ja olen kyllä rekisteröitynyt ym. Tänne konsolifiniin kyl pystyy kirjoittamaan, kiitos siitä
Eli kertokaas mitä pitää säätää ja mistä... :confused:
Kirjaudu sisään?
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Josp sanoi:
PC se maccikin on.

Personal Computer kyllä, mutta toisaalta PC:tä yleensä käytetään ilmoittamaan "IBM PC" yhteensopivia koneita. Niitä Macit eivät PowerPC-prosessoreineen jne ole vielä tänään. En ota kantaa kuitenkaan siihen, miten PC-termiä pitäisi käyttää. Ensi maanantaina todennäköisesti osa Maceistäkin on jo täysin aitoja PC:itä, jos uusia laitejulkistuksia Macworldissä tulee ;-)
 
Ylös Bottom