Osalle teistä, pelien ostoammattailaisille, tämä ei varmasti tule yllätyksenä mutta muille tässä pieni varoitus Tilt-kauppojen hinnoittelusta ja toiminnasta.
Kotona Juniori on pidemmän aikaa pyytänyt Cars -peliä Wiille. Viime lauantaina (13.9.) päätimme sen hakea ja peli löytyi Tilt -kaupasta. Hinta huikea 69,69EUR, mutta se nyt on siinä niin ostettiin pois. Sitten muutama päivä myöhemmin oli asiaa BT-lelut myymälään ja sama peli oli siellä hyllyssä, hinta 26,95EUR!!!
Sen verran asia jäi kaivelemaan että kävelin kuitin kanssa Tilt-kauppaan ja kerroin olevani hieman harmissani asiasta, ja onko mitään tehtävissä? Myymälänhoitaja vastasi 3 sekunnin päästä; "ei voi tehdä mitään." Olisin lähinnä odottanut jotain pientä ymmärrystä asiaan esim. pieni hinnanalennus jostain toisesta pelistä tjms. Asia olisi ollut sillä hoidettu, mutta ei onnistunut.
Jotenkin tuo jäi kaivelemaan niin paljon että pistin tännekin viestiä. Itse en aio kyseisestä kaupasta ostaa enää mitään. 43EUR hintaero ei täällä kaada taloutta, enkä sitä rahaa jää sen enempää kaipaamaan, mutta ero on niin huikea että vivahtaa jo kusetukselta. Peli on käsittääkseni yli vuoden vanha. Typeryyksissäni tulin sen tuohon hintaan ostaneeksi, joten jääköön se minun viakseni.
No, pelejä tulee muutama kappale vuodessa ostettua, joten ohjaan ne rahat jonnekin muualle. Teille neuvoksi se että katsokaa kaikkien muiden paikkojen hinnat tarkkaan läpi ennen kuin Tilt -kauppaan ostoaikeissa kävelette sisään.
"Ei se tyhmä ole joka pyytää, se on tyhmä joka maksaa..."![Confused :confused: :confused:](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f615.png)
Kotona Juniori on pidemmän aikaa pyytänyt Cars -peliä Wiille. Viime lauantaina (13.9.) päätimme sen hakea ja peli löytyi Tilt -kaupasta. Hinta huikea 69,69EUR, mutta se nyt on siinä niin ostettiin pois. Sitten muutama päivä myöhemmin oli asiaa BT-lelut myymälään ja sama peli oli siellä hyllyssä, hinta 26,95EUR!!!
Sen verran asia jäi kaivelemaan että kävelin kuitin kanssa Tilt-kauppaan ja kerroin olevani hieman harmissani asiasta, ja onko mitään tehtävissä? Myymälänhoitaja vastasi 3 sekunnin päästä; "ei voi tehdä mitään." Olisin lähinnä odottanut jotain pientä ymmärrystä asiaan esim. pieni hinnanalennus jostain toisesta pelistä tjms. Asia olisi ollut sillä hoidettu, mutta ei onnistunut.
Jotenkin tuo jäi kaivelemaan niin paljon että pistin tännekin viestiä. Itse en aio kyseisestä kaupasta ostaa enää mitään. 43EUR hintaero ei täällä kaada taloutta, enkä sitä rahaa jää sen enempää kaipaamaan, mutta ero on niin huikea että vivahtaa jo kusetukselta. Peli on käsittääkseni yli vuoden vanha. Typeryyksissäni tulin sen tuohon hintaan ostaneeksi, joten jääköön se minun viakseni.
No, pelejä tulee muutama kappale vuodessa ostettua, joten ohjaan ne rahat jonnekin muualle. Teille neuvoksi se että katsokaa kaikkien muiden paikkojen hinnat tarkkaan läpi ennen kuin Tilt -kauppaan ostoaikeissa kävelette sisään.
"Ei se tyhmä ole joka pyytää, se on tyhmä joka maksaa..."
![Confused :confused: :confused:](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f615.png)