Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tilt.tv

Vastaus: Tilt.tv

Eilinen jakso olikin oikein huumoriohjelma, ainakin "Vuosikymmenen parhaat pelit"-äänestystulosten kohdalta. Noh, ohjelman katsojien ikärakenne on mikä on...

1. Halo 3
2. GTA: San Andreas
3. World of Warcraft
4. Call of Duty 4: Modern Warfare
5. Half-Life 2

Aivan hyvä lista, tosin CoD 4:sta (enkä ehkä HL2:sta) en olisi ihan noin helposti tuohon päästänyt.

Ihan tottapuhuen 2000-luvullakin on tullut niin tonneittain loistavia pelejä joita on vaikea vertailla joten olisi äärimmäisen vaikea tehdä tuollaista listaa.
 
Vastaus: Tilt.tv

Itse tiputtaisin Halo 3:n, GTA:n ja CoDin veks, mutta that's just me :)

Top vitoseen on vaikeaa saada mahtumaan kaikkea hyvää mitä PC- ja konsolipuolella on tullut kymmenen vuoden aikana, tarvittaisiin varmaankin ööö...Top 30 :p
 
Vastaus: Tilt.tv

Aivan hyvä lista, tosin CoD 4:sta (enkä ehkä HL2:sta) en olisi ihan noin helposti tuohon päästänyt.

Ihan tottapuhuen 2000-luvullakin on tullut niin tonneittain loistavia pelejä joita on vaikea vertailla joten olisi äärimmäisen vaikea tehdä tuollaista listaa.

Itse voin ainakin yrittää, tässä pelejä jotka jäivät mieleen. Menee muuten aika offtopic, valittakaa sitten moderaattorit :p

ikä- ei paremmuusjärjestyksessä, pelit mitkä ovat jääneet mieleen
- half-life (98, pc)
- legacy of kain: soul reaver (99, pc)
- hidden & dangerous (99, pc)
- rainbow six 2 (99, pc)
- freespace 2 (99, pc)
- splinter cell (02, xbox)
- pro evolution soccer 4 (04, xbox)
- half-life 2 (04, pc)
- zelda: phantom hourglass (07, ds)
- resident evil 4 (07, wii)
 
Vastaus: Tilt.tv

Jos kysyttäisiin Tiltin katsojilta parhaimpia elokuvia, viiden listalla olisi varmaan kaikki Scary Moviet! :rolleyes:
 
Vastaus: Tilt.tv

On kyllä todella laskennut tiltin taso... Eniten ketuttaa se teini-arvostelija. Juontaja on ihan ok, mutta edellinen oli parempi. Kuitenkin Jaana ftw!
 
Vastaus: Tilt.tv

Jos kysyttäisiin Tiltin katsojilta parhaimpia elokuvia, viiden listalla olisi varmaan kaikki Scary Moviet! :rolleyes:

Ite en kato tilttiä ja tykkään noista leffoista ja ne olen vaivautunu ostamaankin, sellanen huumori vie tätä poikaa. Ei pitäs siitä olla kiinni.


Ite en arvosteluissa muuta eroa nää kun että ääni kaikilla eri. :D
 
Vastaus: Tilt.tv

Juu, itse olen kanssa seurannut kyseistä ohjelmaa aika lailla sen ensimmäisistä jaksoista lähtien, ja täytyy sanoa ettei sen taso ainakaan noussut ole, saatika pysynyt edes samana.
Jotenkin tuntuu ettei peleihin paneuduta samalla tavalla kuin ennen vanhaan.
Ei hyvä.
 
Vastaus: Tilt.tv

Itse ikävöin kovasti aikoinaan lähetettyjä MoonTV:n Pelaaja- ja PC-puolen ohjelmia, joka oli mielestäni laadullisesti erittäin paljon edellä nykypäivän TiltTV:tä. Asiaan vaikuttaa toki myös, että loputonta kännykkäpelimainostusta ei tuolloin harrastettu. Everlastin, Eliaksen ja Kreivi Stakulan arvostelut ovat hyvin korkealla arvostuksessa kun ajattelee nykytilaa.
 
Vastaus: Tilt.tv

Kun ei ole kilpailijoita niin taso tuppaa yleensä laskemaan.

Tuntuu, että nykyään tämäkin makasiiniohjelma on kännykkä/elektroniikkapelien arvostelua kalakukkomaiseen tyyliin. Pelaako niitä edes kukaan?
 
Vastaus: Tilt.tv

Pelaako niitä edes kukaan?

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Kaveripiirissäni on jonkin verran pelaamista harrastavia henkilöitä (toiset pelaa enemmän kuin toiset), mutta kukaan tuntemani pelaamista harrastava ihminen ei tietääkseni pelaa kännykkäpelejä yhtään (elleivät sitten salaa itsekseen sitä tee). Huomaa kyllä mitkä asiat tuon ohjelman teon suhteen ovat tärkeimpiä ja rakkaus pelejä kohtaan ei ainakaan kuulu niihin.
Viime viikolla katsoin ensimmäisen Tiltin varmaan puoleen vuoteen, eikä ohjelman taso todellakaan ole ainakaan noussut - kännypelien osuus puolestaan oli ehkä vain lisääntynyt. (Onko se enää edes mahdollista tuolla ohjelma-ajalla?)
No, onneksi voi aina valita toisin ja olla katsomatta tuotakaan tuotosta. On itse asiassa ollut aika vapauttavaa olla ilman tv-ohjelmia jo lähes kolme kuukautta.
 
Vastaus: Tilt.tv

Youtubesta nyt ainakin jotain löytyy. Tuosta Galaxyn arvostelu. ensihätään.

Perskutarallaa kun ei itellä toimi youtube videoissa äänet, vois itekin noita kahtoo. Joku C64 spesiaali siellä oli ainakin. Se kiinnostas.
 
Vastaus: Tilt.tv

Tänään tämä taas palaa tauolta klo 15.00 ja kanavana Sub

Syksyn ensimmäisessä jaksossa arvostellaan Beijing 2008, Battlefield Bad Company, The Incredible Hulk sekä LEGO Indiana Jones. Gamestylessä tehdään katsaus pelikesään 2008 sekä tutustutaan ensi viikolla julkaistavana Spore-evoluutiopeliin!
http://www.tilt.tv/keskustelu/vb/showthread.php?t=12492

Uusinnat samalta kanavalta sunnuntaina klo 10.45 ja tiistai-keskiviikko -välisenä yönä klo 01.00
 
Vastaus: Tilt.tv

Tänään aamulla satuin katsomaan ja alko vähä naurattaan kun puren arvostelussa soi taustalla motorstorm pacific riftin trailerista tuttu kappale... Mitähän ne silläkin halusi kertoa..:D
 
Vastaus: Tilt.tv

Tietääkö kukaan mihin tämä ohjelma on kadonnut telkkarista, kun ei ole näkynyt pitkään aikaan?
 
Vastaus: Tilt.tv

"Tilt-tv-ohjelman pitkään vakiona säilynyttä formaattia ollaan uudistamassa, ja siihen menee oma aikansa. Esitysaika ja kanavakin saattavat uudistuksen yhteydessä muuttua. Tällä hetkellä ruutuun palaamisen ajankohta on vielä epäselvä. Sitä odotellessa uusi Tilt-materiaali ilmestyy vain verkossa."

Noin vastattiin kun kysyin sitä. Eli kai se joskus tulee takas.
 
Ylös Bottom