Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tilt.tv

Vastaus: Tilt.tv

Corca sanoi:
Olipas suloisesti tuumailtu.

Ehkä rivimiehet eivät ole vain muun pelikuorman alta kerinneet moista arvostella. Tuleeko toivomaasi arvostelua joskus ohjelmaan, sitä kannattaa tiedustella Tiltin pelitoimitukselta suoraan. Täältäkäsin vinoilu Tiltin suuntaan (mikä muuten näkyy olevan tässä ketjussa monelle mieltä ylentävä toimenpide) tuskin vie toivettasi juurikaan eteenpäin.

Voi anteeksi kauheasti jos hiukan tölväisin kavereitasi. Olisin muuten avautunut Jatkoajan Vitutusketjussa, mutta kun pelikieltoni sinne ei ole vielä ohi. Denny Crane.
 
Vastaus: Tilt.tv

Sniper sanoi:
Voi anteeksi kauheasti jos hiukan tölväisin kavereitasi. Olisin muuten avautunut Jatkoajan Vitutusketjussa, mutta kun pelikieltoni sinne ei ole vielä ohi. Denny Crane.
Älä suotta minulta anteeksi pyytele. Vastasin vain suoraan kysymykseesi ja kommentoin samalla postaustyyliäsi sekä ketjun yleistä antia. Kyllä siitä hengissä selviää.

----------
Tilt.tv:stä: jonkusen jakson olen uutta Tiltiä katsonut, enkä sen suuremmin käy ruotimaan ohjelman nykyistä tasoa, mutta sanottakoon, että pikkaisen tuloo ikävä ihkua Jaanaa ja silloisen jämerää peliarvostelijalukijaa. Ajat muuttuvat ja peliohjelmien väki sen mukana. Good riddance.
 
Tilt ja tahmaavat arvostelut!!

välillä ihmetyttää nuo arvostelut, joissa jotain peliä kehutaan kun on niin hieno ja sulava ruudun päivitys.. eikö arvostelijat todella huomaa kun texstuuria piirretää 5m päässä, ja koko ajan skippaa frameja??
useassa pc pelissä ainakin on ihan mahdottomia pysähdyksiä, ja vakavia ruudunpäivitys ongelmia ja silti sanotaa että hyvin pyörii!!

tämä aihe tuli vain mieleen kun justa katon tuota tilt ohjelmaa alkoi 12.15 ja siinä arvosteltii
bee movie game xbox360:selle ja siinä jus oli todella karsea ruudunpäivitys ja texstuurit piirtyi miten sattui, muuta kehuttiin vain kuinka kaunis peli oli!?!?
se oli melkein pelaamattoman näköistä parissa kohtaa!
minä vain ihmettelen!!

oletteko vastaaavaa huomannut??
 
Vastaus: Tilt ja tahmaavat arvostelut!!

kyllä ne pääsääntöisesti on hyviä ja ihan osuvia, mutta välillä ihmetyttää.
itse tietokone/pelikonsoli taipaleen aloittamut c64:jällä ja siitä ylöspäin, niin tiedän suunillee miten minkäkin tehoisella vehkeellä pelien "pitäisi" pyöriä.
 
Vastaus: Tilt ja tahmaavat arvostelut!!

Itse vihaan sitä naista kun se ei ole yhtään hyvä juontamaan kyseistä ohjelmaa. Yrittää esittää kiinnostusta mutta se ääni tuuppaa olemaan semmosta että ei jaksa kuunnella ja se jätkä siellä taustalla on naurettava. Oikein kipeää tekee kun kuuntelee molempia. Se Pelkonen oli paras ja alkuperäinen. Ja kyllä Tiltin taso on laskenut.
 
Vastaus: Tilt ja tahmaavat arvostelut!!

Itse vihaan sitä naista kun se ei ole yhtään hyvä juontamaan kyseistä ohjelmaa. Yrittää esittää kiinnostusta mutta se ääni tuuppaa olemaan semmosta että ei jaksa kuunnella ja se jätkä siellä taustalla on naurettava. Oikein kipeää tekee kun kuuntelee molempia. Se Pelkonen oli paras ja alkuperäinen. Ja kyllä Tiltin taso on laskenut.

Uusi juontaja voisi pelkästään juontaa ja jättää ne arvostelujen puhumiset jollekkin muulle. Muuten ihan kohtalainen juontaja. Itse arvosteluista, ne on melko tasaisesti asiallisia.
 
Vastaus: Tilt.tv

Sloxan tekemä "Tilt ja tahmaavat arvostelut!!" -triidi siirretty Tilt.tv-ketjuun.

Mitä tulee palautteeseen, niin tämä huomio kannattaa viedä suoraan Tiltin toimitukseen. Täällä asialle ei mahdeta mitään. Yhdyn kuitenkin havaintoosi ruudunpäivitysongelmasta.

PS. Akille: Sama. Suomi on pullollaan neutraalilla tai jopa hienokseltaan kaptivoivalla äänensävyllä tulkkaavia pelijournalisteja ja ohjelmaa edustaa arvostelijaääni, joka sopisi lähinnä kotikutoisille amatöörivideoille. Noh, jospa se auraalinen kauneuskin on vain katsojan korvassa. :)
 
Vastaus: Tilt.tv

Suomi on pullollaan neutraalilla tai jopa hienokseltaan kaptivoivalla äänensävyllä tulkkaavia pelijournalisteja
Mihinkä tiltistä muuten haihtui edellinen arvostelijaääni, siirtyiköhän kokonaan YLEn palvelukseen?
(ylex-kanavalla testailee pelejä.)
 
Vastaus: Tilt.tv

Eilinen jakso olikin oikein huumoriohjelma, ainakin "Vuosikymmenen parhaat pelit"-äänestystulosten kohdalta. Noh, ohjelman katsojien ikärakenne on mikä on...

1. Halo 3
2. GTA: San Andreas
3. World of Warcraft
4. Call of Duty 4: Modern Warfare
5. Half-Life 2
 
Vastaus: Tilt.tv

Eilinen jakso olikin oikein huumoriohjelma, ainakin "Vuosikymmenen parhaat pelit"-äänestystulosten kohdalta. Noh, ohjelman katsojien ikärakenne on mikä on...

1. Halo 3
2. GTA: San Andreas
3. World of Warcraft
4. Call of Duty 4: Modern Warfare
5. Half-Life 2

Minkäslaisia pelejä siellä sitten pitäisi olla? Itse en havaitse tuossa mitään huumoria vaikka oma pelimakuni ei tuon listan kanssa kohtaakkaan.
 
Vastaus: Tilt.tv

Minkäslaisia pelejä siellä sitten pitäisi olla? Itse en havaitse tuossa mitään huumoria vaikka oma pelimakuni ei tuon listan kanssa kohtaakkaan.
Makuja on monenlaisia, ja Tilt.tv:n aktiivisilla katsojilla on tuollainen maku.
 
Vastaus: Tilt.tv

Makuja on monenlaisia, ja Tilt.tv:n aktiivisilla katsojilla on tuollainen maku.

Makuja on varmasti monenlaisia mutta se huumoripitoisuus tuossa listassa ihmetyttää minua edelleenkin. Sekä se ihmetyttää, että mihin ikäjakaumaan tuo pelilista viittaa.
 
Vastaus: Tilt.tv

Tarkoitin että katsojakunta on pääosin nuorta tai ainakin äänestykseen osallistuneet, koska jos haetaan vuosikymmenen parhaita pelejä eli aikaa on välillä 1997 - 2007, niin top 5:een tulee lähinnä korkeintaan muutaman vuoden vanhoja yksilöitä.

Joo, myönnettäköön että aikaisempi huumorikommenttini oli turha. Pahoitteluni, sen siitä saa kun tälläinen kuusnepa-ajoista pelannut pelikääkkä alkaa kirjoittelemaan :p

Ehkäpä jos saisimme nähdäksemme sijat 6-10, niin siellä voisi olla niitä vanhempiakin loistavia pelejä. Omana mielipiteenäni totean että Half-Life 2 on toki hyvä peli, sijoituksesta en ole täysin varma kun otetaan mukaan ne viimeisen kymmenen vuoden aikana tulleet muut mainiot pelit. Varmasti kuitenkin top 10 tai top 20 listalla. Muista Tiltin top 5:n peleistä en sano mitään kun en ole pelannut (paitsi San Andreasta (PS2-versio), jota inhosin)

Toki makuja on monenlaisia...jos äänestyksen tulos on se, että Halo 3 on vuosikymmenen paras peli, niin siitä vaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tilt.tv

Vuosikymmenen parhaat pelit. Ei mitään Warcraft-paskaa.

Esim.

1)Metal Gear Solid
2)Ocarina of Time
3)Goldeneye
4)Super Mario 64
5)Super Mario Galaxy
 
Vastaus: Tilt.tv

Vuosikymmenen parhaat pelit. Ei mitään Warcraft-paskaa.

Esim.

1)Metal Gear Solid
2)Ocarina of Time
3)Goldeneye
4)Super Mario 64
5)Super Mario Galaxy

Ite äänestin MGS1:tä ja satuin vielä katsomaan ton jakson. Aika järkyttävä lopputulos...
 
Vastaus: Tilt.tv

Tarkoitin että katsojakunta on pääosin nuorta tai ainakin äänestykseen osallistuneet, koska jos haetaan vuosikymmenen parhaita pelejä eli aikaa on välillä 1997 - 2007, niin top 5:een tulee lähinnä korkeintaan muutaman vuoden vanhoja yksilöitä.

Ok, nyt ymmärrän pointtisi. Itse käsitin, että tuo 'vuosikymmenen parhaat pelit' tarkottaisi tätä vuosikymmentä pelkästään eli 2000-2009. (Minun järjenjuoksullani ei tullut mieleenkään edes, että äänestyksessä haettaisiin 10 vuoden takaisia pelejä kun kerran puhuttiin vuosikymmenestä. :eek:)

-90 luvun lopulla kieltämättä tehtiin erittäin paljon hyviä pelejä viime sukupolven konsoleille sekä PC:lle. Esimerkiksi tuon Half-Lifen kohdalla pitäisi olla sarjan ensimmäinen osa tuossa listassa.
 
Vastaus: Tilt.tv

Mihinkä tiltistä muuten haihtui edellinen arvostelijaääni, siirtyiköhän kokonaan YLEn palvelukseen?
(ylex-kanavalla testailee pelejä.)

Antti Seppänen, vastaava tuottaja nimikkeellä kulkee nykyään. Ja mielestäni hänellä on kyllä täydellinen ääni tuollaiseen ohjelmaan mutta minkäs teet.
 
Vastaus: Tilt.tv

Nykyinen Tilt on todella huono ohjelma. Suorastaan paska. Juontaja, se teini ääni arvostelija ja itse arvostelut, pelikuva. Onneksi nykyään ei ole mitään syytä katsoa ohjelmaa netin takia.
 
Ylös Bottom