Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters 2 kommentit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Laitetaan tähän pientä listaa, eli lemppari kenttä, ase ja hahmo.
Itselläni ei vielä aivan ole mitään ylitse muiden.:)
 
Ne kaikki on niin helekutin hyviä :)

Mitkä ovat muuten pelaajien prosentit? Tuolla Eidoksen foorumilla joku oli pelannut jo 100% ja todisteena oli ruutukaappaus. Se kaveri ei oo varmaan nukkunut kahteen viikkoon. Mulla prossat on jotain 65...
 
Jeah!

Nyt kun vihdoin pääsin tuolta Thaimaasta ja sain tänään TS kakkosen!On niin helkutin hywä!!
Lempiukko...Capt Snow.Ja ase on varmaan Assault shotgun(en ny muista sitä tyhmää uutta nimee:p)
Onko ketään muuta harmittanu se,että bag tagii ei voi pelata tiimeillä?Se oli TS ykösen aikaan suurta hupia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Mitkä ovat muuten pelaajien prosentit? Tuolla Eidoksen foorumilla joku oli pelannut jo 100% ja todisteena oli ruutukaappaus. Se kaveri ei oo varmaan nukkunut kahteen viikkoon. Mulla prossat on jotain 65...
Saishan sen varmaan jos jaksais pelata oikein kunnolla :)
Itselläni on vähän yli 80%, enkä ole pelannut pariin päivään ollenkaan.

Ainoa hahmo jotain käytän (jo TS1:stä lähtien) on Captain Ash.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Saishan sen varmaan jos jaksais pelata oikein kunnolla :)
Itselläni on vähän yli 80%, enkä ole pelannut pariin päivään ollenkaan.

Ainoa hahmo jotain käytän (jo TS1:stä lähtien) on Captain Ash.

Minulle suurimpia pettymyksiä oli että tuossa ei ollut tuota Peekaboo Jonesia... Vain sen edeltäjä! Mutta ykkösessä Piparkakkumies ja Sebastian Photon sekä legendaarinen "roger cinema, I'm going in!" aloitus olivat suosikkeja!

Sais vaikka jostain halvalla ykkösenkin vielä...
 
Minkäslaisilla kontrolleilla porukka pelailee? Eikai vaan joku ole tyytynyt perus säätöihin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hannu
Minkäslaisilla kontrolleilla porukka pelailee? Eikai vaan joku ole tyytynyt perus säätöihin?

Tässäkin osassa jouduin itse säätään:

vasen tatti: run&turn
oikee tatti: look&side step
ja olkanapit vaihdoin keskenään eli R1=R2 ja sama vasemmalle.

Ihan hyvä ja kaunis peli, mut ärsyttää kun kone pitää hirveetä latausääntä esim. tokassa tehtävässä määrätyissä kohdissa.
 
Ctrls

Joo, meikäläinen pelaa niin, että
vasentatti: eteen&taakse ja strafe
Oikeatatti: look&turn
R1: ykköstuli
R2: kakkostuli
L1: crouch(toggle)
L2:tähtäys(hold)

ja sitte tietysti autoaim, Inverse Y-axis ja auto looka ahead kaikki Offina. ja vielä weapon change: Never.

"ikinä en vaihtais ps2 peliohjainta mihinkään V**** näppäimistö-hiiri-yhdistelmä shittiin!"
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hannu
Minkäslaisilla kontrolleilla porukka pelailee? Eikai vaan joku ole tyytynyt perus säätöihin?
Muutin jokaisen napin.

Vasen tatti: Look, Turn
Oikea tatti: Run, sidestep

R1: Fire
R2: Alternate fire (en tajua miten jotkut voi pitää tavallista fireä tässä)
R3: Manual Reload

L1: Aim
L2: Crouch
L3: Activate

Noilla napeilla ei tartte käsiä ikinä liikuttaa mihinkään (esim. ovea avatessa), ja muutenkin kaikki tuntuu loogiselta. Yksi syy miksi vihaan quake 3:sta, unreal tournamentia ym. PS2:n fps-pelejä, on siinä ettei niissä voi kunnolla muuttaa ohjauksia. Tekijät luulevat että niiden muutamasta vaihtoehdosta löytyy jokaiselle omansa. Oikeasti jos niissä ei kuse tattien sijoitus, niin sitten kusee kaikki muut toiminnot. Red Faction on toinen hyvä poikkeus, jossa saa napit kunnolla säätää.

EDIT: Ainiin, onhan minulla alkuperäisiksi näppäinasetuksiksi jätetty ristiohjain (oikea ja vasen = aseenvaihto, ylös ja alas = zoom). Tosin zoomin laitan ylänappeihin jos pelataan kavereitten kanssa snipersotaa ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Ctrls

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan El Magico

"ikinä en vaihtais ps2 peliohjainta mihinkään V**** näppäimistö-hiiri-yhdistelmä shittiin!"

Minä olen samaa mieltä.
Ne jotka muuta väittävät eivät varmaankaan ole kuukausia/vuosia tateilla pelanneet.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hannu
Minkäslaisilla kontrolleilla porukka pelailee? Eikai vaan joku ole tyytynyt perus säätöihin?
R1 = Fire
R2 = Alternate Fire
L1 & L2 = Switch weapon (en muista kumpi oli kumpi)

kolmio = manuaalilataus (eli en muuttanut)
X = Activate (En muuttanut)
nelio = Aim
Kolmio = Crouch

Oikea tatti = Look & Turn
Vasen tatti = Strafe & Run


Siinä taiskin olla kaikki... niin ja prosenttei ei oo viel ku jotain 36 ja jotain... :( oon storyn pelannu ensin easyllä ja nyt menos normal, jossa Notre Dame viimeisin läpi vedetty. Niit arcade ym. suorituksii en muista...

Minä olen samaa mieltä. Ne jotka muuta väittävät eivät varmaankaan ole kuukausia/vuosia tateilla pelanneet.
Olen täysin samaa mieltä. Pelatkoot vaikka sitte Microsoftin suosijat/X-boxin omistajat hiiri/näppis -yhdistelmällä mut mä ainaki oon huomannu et on paljon helpompi pelata PS2:lla sen ohjaimel ku PC:llä hiirel ja näppiksel eli niist on PC:nki kans vieraantunu jo aika hyvin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ihan näppärästi napit olette sijoittaneet, itselläni on kyllä hieman erillailla.

oikea tatti = eteen, taakse ja strafe
vasen tatti = tähtäys
L3 = Activate
R3 = Aim (toggle)

neliö = prev. weapon
ympyrä = next weapon
kolmio = reload
x = crouch (toggle)

R1 = fire
R2 = alt. fire
L1 = zoom out
L2 = zoom in

Näillä on helppo pelata, käsiä ei tarvii siirrellä jos haluaa zoomailla tai vaihtaa asetta. Auto aim on pois päältä joten pidän aim moden aina päällä. Olen pyrkinyt siihen, että aina voi liikkua vaikka tekisi mitä, en ymmärrä miten joku voi pitää zoomia ristiohjaimessa.

Pokali saldo on (jos oikein muistan)
6 pronssia, 14 hopeaa, 39 kultaa ja 7 platinaa, prosentteja 78.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kuinkas paljon prosentteja pojat on saanu suoritettua pelistä? Eilen sain täydet 100% pelistä. Kaikki Challenget ja Acrade Leaguet olen suorittanut ja kaikista on vähintään kultapokaali. Pokaalilistani taisi olla tällainen:

0 pronssia
0 hopeaa
55 kultaa
11 platinaa

Nyt sitten voimalla MapMakerin kimppuun!
 
Yksi kysymys pelistä: Miten tähtäyksen toteutus on onnistunut tatilla? Yleensähän tatilla tähtäily on aikamoista sohimista esim MOH. Miten sen toteutus on onnistunut tässä pelissä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Yksi kysymys pelistä: Miten tähtäyksen toteutus on onnistunut tatilla? Yleensähän tatilla tähtäily on aikamoista sohimista esim MOH. Miten sen toteutus on onnistunut tässä pelissä?


Käsittämättömän hyvin. Oikeasti. Ohjaus on _todella_ silkkinen ja tarkka. Edes pystysuunnassa tähtäily ei tuota mitään ongelmia.
 
Ylös Bottom