Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters 2 kommentit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Badass!
Mä taidan uskoo sun sanaa. pyhä mies kun olet...:)
Kohta pukkaa synttäri rahaa ja kaipa se sitten kannattaa ostaa.:D


Auts... Älä usko, paavi on harhaoppinen kerettiläinen.
Jos haluat pelin joka sisältää aivotonta hektistä räiskintää,
kiivastempoista toimintaa, jossa voi räjäyttää melkein kaiken
pillun päreiksi (todella mielenkiintoinen kielikuva, mikähän sen
syntyhistoria lieneekään...), joka näyttää nätiltä ja toimii
sulavasti eli on siis puhdasta viihdettä parhaimmillaa (joko
sanoin sanan aivoton?), osta Red Faction 2.
Timesplitters 2 on kyllä hyvää viihdettä päiväkoteihin,
eipä muualle.
 
Ok ekat moninpelisessiot tykin kanssa takana. Ei ihan vakuuttanut, pitää testata vielä Red Faction II ennen vuoden parhaan FPS-moninpelin kruunaamista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Ok ekat moninpelisessiot tykin kanssa takana. Ei ihan vakuuttanut, pitää testata vielä Red Faction II ennen vuoden parhaan FPS-moninpelin kruunaamista.

Minut se taas vakuutti, viikonloppuna tuli väännettyä kahdeksan pelaajan kesken tuota. Harmi kun nuo iLink-hubit on niin kalliita, mielellään pelaisi vaikka kahdentoista pelaajan kesken tuota.

Lähinnä Capture the Bagia pelattiin ja vähän enemmän olisi voinut olla kenttiä valittavana, mutta muuten loistavaa viihdettä.

Ainoa häiritsevä puute oli, että kuolemisen jälkeen syntyy ilman aseita. Ei ollenkaan kivaa lähtä etsimään aseita ympäri kenttää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Ainoa häiritsevä puute oli, että kuolemisen jälkeen syntyy ilman aseita. Ei ollenkaan kivaa lähtä etsimään aseita ympäri kenttää.
Sitä varten pitääkin laittaa "Always start with a gun" kohtaan: "Yes". Vai eikö tota muka saa iLink-pelissä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Sitä varten pitääkin laittaa "Always start with a gun" kohtaan: "Yes". Vai eikö tota muka saa iLink-pelissä?

Joo, kyllä minä yritin valikoista etsiä mutta en löytänyt. Tosin epäilen että en muistanut katsoa oikeaa valikkoa. Multitap-pelissähän tuo ainakin on, joten miksi ei olisi iLinkillä pelatessa?

Pitääpä tarkistaa seuraavalla kerralla.
 
Voiko i.linkillä pelata esim. kaksinpeliä niin, että molemmilla on koko ruutu, vai onko parempi pelata jaetulla ruudulla vaikka olisikin i.link, 2 konsolia ja 2 peliä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Azathoth
Auts... Älä usko, paavi on harhaoppinen kerettiläinen.
Jos haluat pelin joka sisältää aivotonta hektistä räiskintää,
kiivastempoista toimintaa, jossa voi räjäyttää melkein kaiken
pillun päreiksi (todella mielenkiintoinen kielikuva, mikähän sen
syntyhistoria lieneekään...), joka näyttää nätiltä ja toimii
sulavasti eli on siis puhdasta viihdettä parhaimmillaa (joko
sanoin sanan aivoton?), osta Red Faction 2.
Timesplitters 2 on kyllä hyvää viihdettä päiväkoteihin,
eipä muualle.

Hmm... mutta Red Faction 2:den iso miinus puoli on kuulemma sen lyhyys... eikä siinä ole läheskään yhtä hyvää moninpeliä, kuin Timesplitters 2:ssa. Timesplitters 2:ta jaksaa kuulemma vääntää aina Timesplitters 3:seen asti!
:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Pitääpä tarkistaa seuraavalla kerralla.

Voit tarkastaa sen heti, iLink-valikko kyllä toimii ilman kahden koneen kytkemistäkin. Itse sen tarkistin ja vaihtoehtoa ei ole, myös puuttuu handicaps, joka on aika tärkeä, sillä sillähän voi säätää pelaajien energioiden määrää. Botit loistavat myös poissaolollaan. Aika pahoja pikku puutteita on iLink täynnä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Azathoth
Auts... Älä usko, paavi on harhaoppinen kerettiläinen.
Jos haluat pelin joka sisältää aivotonta hektistä räiskintää,
kiivastempoista toimintaa, jossa voi räjäyttää melkein kaiken
pillun päreiksi (todella mielenkiintoinen kielikuva, mikähän sen
syntyhistoria lieneekään...), joka näyttää nätiltä ja toimii
sulavasti eli on siis puhdasta viihdettä parhaimmillaa (joko
sanoin sanan aivoton?), osta Red Faction 2.
Timesplitters 2 on kyllä hyvää viihdettä päiväkoteihin,
eipä muualle.

Julistan sinut kirkonkiroukseen harhaoppisuudesta! Minä olen ainoa oikea Pyhä Mies!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Julistan sinut kirkonkiroukseen harhaoppisuudesta!


Kiitos hyvin, hyvin paljon. Nyt minulla on virallinen syy olla
osallistumasta kaikkiin tylsiin kumminkaimanserkun häihin yms.
kirkkotapahtumiin.


Minä olen ainoa oikea Pyhä Mies! [/B]


Siitä Allah meitä varjele...
 
Nyt tuli aika hyvä tulos siinä (savi)apina-ammunnassa: 3950! Tosin meni iskän nimellä... aaaaargh! Ja sitten siinä Monkey Mayhemissä 4100, jee!
 
Offtopic: Red Faction I vs. II -mielipide tuolla.

Timesplitters 2 on kyllä tällä hetkellä paras moninpeliräiskintä pleikalle. Nopeutta on riittävästi, ja kontrollit hyvät. AutoAim päällä myös Newbieillä on mahdollisuus saada pari killiä. Kaveriporukan suosikki on IceStation, neljä pelaajaa, neljä bottia, Asesetti Recommended, One Shot Kills Off, Always Start with a gun yes, 50 fragia/10 minsaa ja omat itsarit vähentää frageja.

Yksinpeli imee kyllä, mutta niin se teki mielestäni ekassakin osassa. Hauskaa on se, että yksinpelissä tehtävät ovat erilaisia riippuen vaikeustasosta. Myös palkinnot vaihtelevat, eli helpoimmalla läpipelaava ei saa mitään palkintoja.
 
Ei oo tullut, en tiedä milloin tulee, mut siitä pistän melkein pääni pukille että TULEE. Raha ei kasva puissa, mut kumma silti jos et vielä oo tota ostanu... Kutakuinkin täydellinen peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FAMAS
Jess!:D I.Link-kaapeli tulossa Konsolinetistä ja hiihtolomalla pitäis olla jo perillä.Sitten vaan kaverit kylään ja moninpelihuba voi alkaa:cool:

Montas teitä siellä oikein on? Ite oon kavereiden kanssa mättäny nelinpeliä yhdellä telkulla, mut antaaks iLink mahdollisuuden jo kahdeksaan pelaajaan...?
 
Ylös Bottom