Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters 2 kommentit

Mistäs kaikista ootte saanu platinaa??

Itselläni tuntuu ylivoimaiselta se Where do the batteries go?-challenge, joten mitään vinkkejä??

Entäpäs sen apina(savikiekko) ammunnan enkka?? Miulla on peräti 2850:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Entäpäs sen apina(savikiekko) ammunnan enkka?? Miulla on peräti 2850:)
Ja sit sä voitkin samontein sanoa mikä sun taktiikka on? :D
Mä oon saanu siinä hikisesti 975. Aina kun niitä ampuu (ihan sama ennakoiko vai ei), niin tuntuu että kone arpoo osuuko vai eikö...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Ja sit sä voitkin samontein sanoa mikä sun taktiikka on? :D
Mä oon saanu siinä hikisesti 975. Aina kun niitä ampuu (ihan sama ennakoiko vai ei), niin tuntuu että kone arpoo osuuko vai eikö...

No aluksihan tuntui mahdottomalta tuokin, mutta yllättäen pamahti huippupisteitä!

Ekaksihan tulee 2 oikealta , joten mene vasemmalle, jonka jälkeen tulee 2 vasemmalta, ja menet oikealle, jonka jälkeen tulee kaksi keskeltä ja menet keskelle, jonka jälkeen kone vetää ihan randomilla. Kannattaa myös kokeilla kiivetä ylös, sillä sieltäkin osuu melko hyvin.:)
 
Tossa aiemmin jo kommentoin kun ps2 latailee hirveesti jotain omiaan. Pisti Notre Damessa viimestään hermon päälle ku laser viuhtoo kokoajan, otin levyn pois =loppu äänet, tosin myös musiikki. No sit menin valikkoon ja otin virallisesti musiikin pois ja ei pidä enää mitään ääniä masiina. Ooteko huomannu mitään tuommosta. Myös se yksi kenttä pelittää ihan hyvin ilman mitään ääniä, vaikka siinä piti olla se bugi. Varmaan oon saanut jonkun päivityslevyn jossa homma kustu totaalisesti. :mad:
 
Just lopettelin illan TS2 session ja täytyy sanoa, että ei mullakaan ole ollut tuollaisia ongelmia. Koneessa vikaa???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
Tossa aiemmin jo kommentoin kun ps2 latailee hirveesti jotain omiaan. Pisti Notre Damessa viimestään hermon päälle ku laser viuhtoo kokoajan, otin levyn pois =loppu äänet, tosin myös musiikki. No sit menin valikkoon ja otin virallisesti musiikin pois ja ei pidä enää mitään ääniä masiina. Ooteko huomannu mitään tuommosta. Myös se yksi kenttä pelittää ihan hyvin ilman mitään ääniä, vaikka siinä piti olla se bugi. Varmaan oon saanut jonkun päivityslevyn jossa homma kustu totaalisesti. :mad:
Jos sinulla ei muut pelit tuota tee, niin kannattaa ehdottomasti ottaa yhteyttä paikkaan josta pelin ostit. Kuluttajasuojalain mukaan sun pitäis saada toimiva versio tilalle (koska jos muut pelit eivät tuota tee, on syyn pakko olla levyssä).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Ekaksihan tulee 2 oikealta , joten mene vasemmalle, jonka jälkeen tulee 2 vasemmalta, ja menet oikealle, jonka jälkeen tulee kaksi keskeltä ja menet keskelle, jonka jälkeen kone vetää ihan randomilla. Kannattaa myös kokeilla kiivetä ylös, sillä sieltäkin osuu melko hyvin.:)
Joo, koitinkin tota liikkumista lentopaikkaa vastaan, tosin huonoin tuloksin... Mutta vois tänään yrittää uudestaan, ja vaikka kiivetä tonne ylös :D
 
Time Splitters 2 nettipeli

ps2.ign.comissa oli juttua timesplitters 2 nettipelistä. Homma hoidetaan samaan tyyliin kuin Halon nettipeli, eli pc:seen asennetaan Gamer´s Internet Tunnel ohjelma. Ps2:n tarvii tietenkin verkkoadapterin. Virallista adapteriahan ei vielä suomessa ole myytävänä, mutta usb-liitäntäisellä verkkoadapterilla homma voisi ehkä toimia täällä Euroopan alueella??

Ohjelmalla pystyy ilmeisesti pelaamaan kaikkia ps2-pelejä netin kautta, jos pelissä on tuki LAN-pelimoodille. Time Splitters 2 taitaa olla tällä hetkellä euroopassa ainoa peli, jossa tuo LAN-tuki on. Jos noita tulevia ps2-nettipelejä (twisted metal onlinen jne.) julkaistaan euroopassa ennen virallista verkkoadapteria, voisi niitä mahdollisesti pelata tuolla ei-virallisella adapterilla. Tiedä sitten viitsiikö moista säätöä lähteä edes kokeilemaan...
 
Sen verta sitä on kehuttu, että ajattelin ostaa pelin (tai siis pukkihan sen tuo...) , mutta Tiltin arvostelussa ei näkynyt minkäänlaista tähtäintä. Saako asetuksista sellaisen? Näytti meinaan aika onnettomalta se sohiminen ilman.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan UKK
Sen verta sitä on kehuttu, että ajattelin ostaa pelin (tai siis pukkihan sen tuo...) , mutta Tiltin arvostelussa ei näkynyt minkäänlaista tähtäintä. Saako asetuksista sellaisen? Näytti meinaan aika onnettomalta se sohiminen ilman.
En ole kakkosta pelannut, mutta ainakin ykkösessä sai tähtäimen käyttöön perusasetuksilla painamalla L2-nappia, joten eiköhän tuosta TS2:stakin tähtäin löydy. Tiltin äijät eivät varmaankaan taas olleet osanneet pelata peliä oikein hyvin. ;)
 
Tähtäin -napin (Aim) saa itse määrätä TimeSplitters 2:ssa. Muoto vaihtelee sen mukaan mikä ase on käytössä.
 
Aattelin ostaa ton pelin...
mut mietityttää se että onks se Multiplayer, etenkin Co-op hyvä jaetulla ruudulla? onko hidastumisia? pitääkö olla laajakuvatelkka että siitä moninpelaamista kamun kaa voi nauttia?
Half Life (siis ps2) oli pettymys ku siinä ei ees näkyny aseita ku pelas kaksinpelil...:(
 
Ihan hyvähän tuo Co-op kuten kaksinpeli ja multiplayer yleensäkin tässä pelissä on, eli ei muuta kuin ostamaan!;)
 
Mä taidan uskoo sun sanaa. pyhä mies kun olet...:)
Kohta pukkaa synttäri rahaa ja kaipa se sitten kannattaa ostaa.:D
 
Onko kukaan pelannut vielä lähiverkossa? Voisimmehan mekin jäsenet kokoontua ja pelata i-linkkiä tukevia pelejä lähiverkossa.. Vai pysytäänkö me toisillemme pelkkinä nimimerkkeinä vastaisuudessakin? ;)
 
Ylös Bottom