Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters FP

UnicornFIN

New Member
Ehkä pitänee herättää tämä osio eloon :rolleyes: .
Ilmoitelkaa kaikki jotka olette kiinnostuneita FP nimenne. Aletaan oikeasti järjestämään matseja niin ei tarvitse -kuten jo sanottu- mitä vain sietää.
Tämä viikonloppu olisi varmaan hyvä..? Katsotaan nyt löytyykö tarpeeksi monta pelaajaa...
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Itse Story modea olen veljen pelillä pelannut kaksi kertaa, yhteensä n. 15 sekuntia, onko multiplayer kentissä samanalaisia framerate ongelmia kuin pelin ensimmäisessä kentässä? Jos ei niin voisin tulla koittamaan.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

nimim. krekko / SP krekko
Ti-Ke illat varattu, To TS-klaanimatsi ja Pe alkaen viikonlopuksi lomailemaan, loppuviikko siis minun osalta aika tukossa - ainut aika kun ehkä kerkeäisi on To 17-20 (ja 22- ). Maanantaista eteenpäin taas vapaampaa.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Voisin jotain tilaa saada aikaan viikonloppuna, mutta pienellä varauksella täytyy ottaa. Oma taitotasokaan ei ole sitten sitä parasta, ainakaan vielä ;P

Nick : Hurja Guru
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: TimeSplitters FP

Lingoon.

Voipi ollakin että olen viikonloppuna langoilla.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Nick: Swhat

Kyllähän sitä melko varmasti tulee pelailtua viikonloppuna, sen verran satunnaisesti kuitenkin, että aikaa ei voi sanoa, mutta illasta melko varmasti. Jos joku näkyy onlinessa niin joinaan.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Miten olisi lauantai 12 jälkeen? FatDiamond on näemmä "ehkä", mutta muuten meitä on vasta 5 koossa, kolme tarvisi vielä.
Jos järjestäisi invite-systeemillä niin ei tule kuokkijoita.
Mitä sanotte: CTB siperiassa aseilla
Scifi hgun +2 (aina aloittaa)
Plasma rfle
Plasma rfle
Scifi sniper
Scifi sniper
Plasma grenades
Ei power uppeja
3 pts tunti aika raja?

Loput sitten sitä sun tätä, ehdotelkaa.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Itselläni tulee melkein yökköreaktio kun ajatteleekin noita futuristisia aseita, mutta kyllähän nekin käyvät jos kerran kunnon porukalla pääsee pelaamaan. Ei muuten tarvitse käyttää invitea, jos pelin housti asettaa frendien lukumääräksi vähintään sen 8. Silloin ei muilla ole asiaa peliin.

Lauantai 12 käy vallan mainiosti, olettaen etten ole silloin töissä.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Itselläni tulee melkein yökköreaktio kun ajatteleekin noita futuristisia aseita

Jaa itsellä tulee sama reaktio museoaseilla, mutta voinhan siitä ottaa toisen p. ja s.-riflen pois ja pistää jotain vanhempaa. Vaikka perus snipen ja ja jonkun konepistoolin/haulikon. Minulle miten vain loppujen lopuksi, koska en juuri muuta käytä kuin s.snipua jos se on pelissä.
Minulla on nyt myös se ubs-set, voi kommunikoida.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Kyllähän tuota nyt voisi tulla sitten nettiin kokeilemaan kun botit tuntuivat aika vajailta :)
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Izha sanoi:
Miten olisi lauantai 12 jälkeen? FatDiamond on näemmä "ehkä", mutta muuten meitä on vasta 5 koossa, kolme tarvisi vielä.

Voin tulla mukaan jos kelpaan. Nimimerkki on XShava, niin inviteä vaan sitten kehiin kaverilistalle.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Siis oliko tämä lauantai klo 12 nyt aamupäivää vai yöaikaa tarkoittava?

Päivä aikaa, toivottavasti pääset :) .

No, nyt olisi kuusi koossa tätä peliä varten. Lähettelen noita friend requesteja, kaikki kelpaa :) .
Pidän sitä peliä lobbyssa noin viisi minuuttia että kaikki ehtii hahmon valita(tai jos kaikki on jo mukana niin en tietenkään turhaan seisota), toki voi kesken kaikenkin joinata mutta siinä on robofish riski.
Siltä varalta ettei onnistuisikaan niin jos en ole kymmenen yli kahteentoista aloittanut niin pelatkaa ilman minua. Koetan toki ilmoittaa jos perun.

FatD. tarvitsen nimen mitä käytät, että voin lähettää f.requestin, muuten ei voi liittyä kun pistän sen friends only.

-Lopulliset aseet (kait): LX-18 x2, plasma r, soviet r, scifi s. sniper r. ja plasma kranaatit/ tavalliset "karkit".
-Frienly fire damage OFF, ihan vain sen takia ettei pidemmältä väliltä aina erota joukkue tunnusta, ja minä ammun kaikkea mikä liikkuu :eek: .
-Radaria myös OFF, ärsyttää kun niin monella on se päällä ja piilottelusta ei ole paljoa iloa...
-Koetetaan sitten katsoa että tulee 4/4 matsi, (tai muuten tasainen). Itse sanon jo että menen siniseen joukkueeseen, vaihdellaan sitten joukkuekavereita mikäli otetaan lisää CTB:tä. Miten kauan nyt jaksetaan/ehditään pelata.
-Character abilities myös OFF.
-Oikeastaan tuon pistemäärän voisi nostaa viiteen ettei lopu liian äkkiä, tunnin aika raja silti että loppuu sentään joskus.
-Kääntäkää auto-aim pois päältä, ymmärrän jos joku käyttää sitä muuten kun ei voi tietää kenellä se on päällä ja kenellä ei, mutta nyt sitä ei pitäisi kenenkään käyttää. (Eriasia sitten jos joku tunnustaa olevansa huono ampuja. Vaikka toisaalta sitä vartenhan nuo kaksi räiskyttely asetta valitsin).
-toistaiseksi oma yhteys toiminut hyvin mutta jos lagia kertyy häiriöksi asti niin vaihdetaan hostia.

Taisi olla kaikki, toivottavasti pääsette.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Terve kaikille! :) Nick: J4yPr0, suotteko minut mukaan? :) Vaikka olenkin uusi täällä, selailen foorumeita todella usein mutta nyt vasta tuli tehtyä nikki kun on minullakin tuo kyseinen peli ja adapteri.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Izha sanoi:
Päivä aikaa, toivottavasti pääset :) .

Kyllä pääsen. Toivottavasti muistan herätä kun olen aika kova nukkumaan pommiin vkoloppuisin ;)
Aseisiin toivoisin kyllä vanhaa Vintage Rifleä. Hahmoni on sitten Duckman Drake eli toivottavasti ei ainakaan kovin moni muu sitä valitse silloin.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

XShava sanoi:
EA, eli se millä pelaat Timeä. Eikä sitä accountin tunnusta, vaan se millä olet lopuksi pelaamassa.

Ainakin botteja vastaan pelatessa siellä näkyy fDD, tämäkö on se oikea sitten? :)
 
Vastaus: TimeSplitters FP

FatDiamond sanoi:
Ainakin botteja vastaan pelatessa siellä näkyy fDD, tämäkö on se oikea sitten? :)

Oletko käynyt Onlinessä pelaamassa? Vai tarkoitatko kun pelaat offlinessä botteja vastaan.

Siis ensin loggaudutaan Account tunnuksilla onlineen sisään. Sen jälkeen valitaan pelaaja nimi, mikä näkyy kun pelataan itse peliä. Tämä voi olla eri kuin Account tunnus.

Esim itselläni Account tunnus on joku PS2FIN123 ja pelaajanimi XShava.
 
Ylös Bottom