Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters FP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: TimeSplitters FP

fD1amond siellä online tilassa näytti olevan. Hurja Gurukin oli pelaamassa, ei vaan tainnut tunnistaa, tai sitten tunnisti ja siksi tappoi vaikka oltiin samassa tiimissä :)

Ei osunut silmään kohtaa mistä sai online hahmoa muokattua...?

FatDiamond sanoi:
fD1amond siellä online tilassa näytti olevan. Hurja Gurukin oli pelaamassa, ei vaan tainnut tunnistaa, tai sitten tunnisti ja siksi tappoi vaikka oltiin samassa tiimissä :)

Ei osunut silmään kohtaa mistä sai online hahmoa muokattua...?
Joo, huomasin sinut mutta en muistanut että olitkin täältä. Tapoin sinut vahingossa koska olen tottunut olemaan yleensä punaisessa joukkueessa ja muisti petti heti alkumetreillä :)

Parin viikon tauko on ollut kyllä liian pitkä, tässähän pitää alkaa harjoitella kunnolla että pärjää!

Terve kaikille! Nick: J4yPr0, suotteko minut mukaan?

Toki, mukaan vain.

Meitähän ei tähän pelikertaan enemmän mahdukaan ellei laskuni petä, Swhat tosin kyllä näyttää epätodennäköiseltä joten mahdollisesti yksi ehtii vielä.
Otan nämä luonnollisesti ilmoitus järjestyksessä tähän sessioon. Kaikki pääsee kyllä joskus mukaan joten ilmoitelkaa silti :) .

Oma hahmo muuten Anya. Älkäämme peilatko niin ei sekoita joukkueita/pelaajia. Nämä tosin voi kyllä lobbyssa setviä, vaihtoehdoista ei ainakaan ole pulaa.

Ja kyllä sen vintagen voin siihen pistää sniperin tilalle.
Aseita joita ei tulla käyttämään:
mag-charger, heatseeker, flamethrower, remote mines(loppujen lopuksi)...

((Ja Lingoon, en ole unohtanut sitä n.vuosi(? :rolleyes: ) 1-1 haastetta jonka tein. Katsotaampa seuraavalla viikolla :cool: ...))

Mahtavaa, kiitos kun otatte minut mukaan :). Itselläni ei ole mitään hahmo suosikkia mutta olen tolla Robofishillä pelaillut sopivan pieni ja vaikee huomata esim Siberiassa :). Tuleeko Character Abilities on/off? Ja EI mieluiten radaria mukaan. Olen jo pyytänyt kaikki täältä Kaveriksi nickilläni paitsi FatD:tä kun en tiedä hänen nickiä. Vai onko hänen nicki fD1amond?

Viimeksi muokannut moderaattori:

FatDiamond; Hahmon saa valita VAIN jos teet ite pelin tai sitten menet johonkin peliin missä odotellaan vielä aulassa :). Toivottavasti autoin.

Robofish on ehdottomasti kielletty hahmo tässä tapauksessa. Pienet hahmot ovat ärsyttäviä kaikista muista paitsi niiden käyttäjistä...*sensuroitu*
Listaankin kielletyt:
-apinat
-robofish
-med unit 6
-edwina ja deadwina
-shoal
-snowman
-stumpy

No kässättee kai. Hahmon pitää omata normaali kokoinen vartalo, pää ja kaikki raajat pitää olla tallella. Myös zombiet kielletty koska kun pää tipahtaa niin ei voi enää ampua päähän jos selviää ekasta luodista.
Ja taisin jo mainita Character abilities tulee OFF, aivan ehdotonta sekin. Ärsyttää kun jotkut pitää sitä päällä ja sitten valitsee inhottavan kestäviä hahmoja :mad: . Tai sitten kun joku pelaa robotilla ja matsi on täynnä liekkareita yms...

Testatkaa vielä, mutta mun mielestä zombieta voi edelleen ampua "päähän" vaikkei se siinä paikoillaan enää olisikaan. Muutenhan se olisi vähän epäreilua.

Aaaaaaanyway, mulla on vähäsen töitä huomenna kymmenestä eteenpäin. Saas nähdä ehdinkö sieltä ajoissa pois.

Toinen ikävä uutinen on se, että kohta olisi muutto edessä. Tai siis siinä mielessä, että tällä hetkellä nopeus on LOAS:n kämpässä 100 Mbit/s...mutta uudessa joutuu tyytymään Soneran 1 Mbit/s / 256 kbit/s laajakaistaan. Käsittääkseni tuo ei riitä nettipeleihin, mutta viisaammat voisivat vahvistaa tämän etten turhaan elättele toivoa. :(

JayBro sanoi:
Olen jo pyytänyt kaikki täältä Kaveriksi nickilläni paitsi FatD:tä kun en tiedä hänen nickiä. Vai onko hänen nicki fD1amond?
Se juuri.

Tuo Siberia mappi vaikuttaa todella huonolta ja ärsyttävältä kun siellä oli sniper aseita käytössä, vammaista kamppaamista.

En ehtinyt mukaan kuin hetkeksi (töiden ja heti perään kauppareissun takia), mutta hauskaahan tuo oli. Harmi etten ehtinyt sinne aulaan, nyt piti pelata sillä ruman pas***aisella... Iso ja väärän värinen, kaikki meni taas ihan putkeen. :p

Pari kommenttia olisi, ja niistä eka koskee noita aseita. Scifi sniper pilaa koko snaippauksen idean (säteet paljastavat olinpaikan), mutta koska se kiikari on niin pirun hyvä, niin se on ihan kiva olla mukana. Itse kuitenkin ammun ennemmin niillä vanhemmilla, ja toivoisin että vintage vaihtuisi siihen oikeaan sniperiin. Lipas on pienempi, mutta kiikari vuorostaan parempi. Ja soviet rifle sekä plasma autorifle ovat turhan lähellä toisiaan, toisen voisi vaihtaa. Noiden sarjatuliaseiden kanssa menee muutenkin laukunryöstö liian räiskimiseksi, mutta kai niistä muut sitten tykkäävät.

Ja sitten se tärkein. Tuntuu etteivät kaikki ole lukeneet tuolta PS2 Toimintapelit -osiosta TS3-ketjua tarpeeksi tarkkaan...mutta kun tässäkin threadissa on jo kerran sanottu että AUTO AIMIA EI SAA KÄYTTÄÄ, niin pidetään siitä kiinni. Eli siis Options, Controls, Auto Aim OFF. Olen ehdottomasti sitä mieltä että pelin houstille annetaan lupa potkia pihalle jos epäilee jonkun auto aimia käyttävän. Välillä tulee kyllä vastaan niin selviä tapauksia. Molemmat kun juoksevat ympyrää samoilla aseilla ja toinen tappaa _joka kerta_ tosi nopeasti. Tai vastaavasti, jos vastustaja tappaa sinut liikkeestä pistooleilla jostain sadan metrin päästä, taaskin ihan parilla head shotilla.

Epäilkää ihan reilusti "auto aimereita", ja puuttukaa asiaan. Saa potkia pihalle. PITÄÄ potkia jos on selvä tapaus. En syytä ketään tämänpäiväisestä matsista, mutta muutamia epäilyttäviä hetkiä oli. Ei silti niin paljon kun niitä hauskoja hetkiä. :)

Vain pari matsia itsekin ehdin pelaamaan, mutta hauskaa oli. Sniperina pärjäsin ihan kohtullisesti, mutta lähitaistelut eivät ole juttuni. Hoidin enemmän puolustusta peleissä, hyökkäämään lähdin vain pari kertaa. Vielä pitää harjoitella että pärjäisin näissä peleissä.

Olen samaa mieltä siitä että Auto-aim pois vaan koko nettipelistä. Olisipa Free Radical Design älynnyt heti alussa ottaa sen mahdollisuuden pois nettipelistä. Samoin Disable Small Characters optioni olisi hyvä lisä.

illu sanoi:
...mutta uudessa joutuu tyytymään Soneran 1 Mbit/s / 256 kbit/s laajakaistaan. Käsittääkseni tuo ei riitä nettipeleihin, mutta viisaammat voisivat vahvistaa tämän etten turhaan elättele toivoa. :(
No onhan tuo vähän hidas, mutta kyllä sillä pärjää...

Melkein kaikki UK-pelaajat pelaavat nettipelinsä tuolla uploadilla tai jopa huonommalla.

Sonyn suositushan on vähintään 512/512.

Koita nostattaa uploadi 512, niin sitten riittää mainiosti.

Jep. Ihan hauskaa oli. :) Eikä lagannut varmaan ollenkaan. (en ainakaan huomannut) Sniperilla en kovin hyvin pärjännyt ja taisin olla vähän turhan hyökkäävä. :rolleyes:
Tuosta auto aimista, niin en huomannut, että joku olisi sitä käyttänyt. Vaikka kyllä välillä tapahtui ihme munkkeja. :P Tiedä sitten. Itse ainakin tarkistin heti pelin alussa, että oli poissa päältä. Saisi tosiaan kyllä tulla pleikkariversioonkin se päivitys, että hosti saa valita, onko se päällä vai ei. Samoin muitakin samantyyppisiä asetuksia.
Puheyhteys vähän reistailee. Mutta onneksi edes jotain selvää saa.

Ensi kerralla voi varmaan kokeilla jotain toista kenttää ja pelityyppiä. :p Vähän sähäkämpää sitten, esim. thiefia siinä mexicolaisessa kentässä tai jotain sellaista.

EDIT: vähän lisäystä...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse kyllästyin peliin aivan totaalisesti siinä vaiheessa kun porukat alkoivat snipailemaan. Pari mukavaa hetkeä oli kun tuli kunnolla actionia.

Noiden sarjatuliaseiden kanssa menee muutenkin laukunryöstö liian räiskimiseksi, mutta kai niistä muut sitten tykkäävät.

Tästä samaa mieltä, meni melko päättömäksi, seuraavalla kerralla vain yksi räiskyttäjä. Sen voisi oikeastaan pistää kranaattien tilalle joten se menisi harvinaiset-osioon. Sniperitkin oli turhan helposti saatavilla, sen voisi pistää ase n.4:ksi niin sitäkään ei olisi jokaisella kourassa kokoajan.
Pitäisi varmaan myös pienentää aika rajaa, toinen matsi tuntui vähintään ylipitkältä. 2/4 tilanne, ei mitään mahiksia :( . Olisi hyvä saada se 4/4 tilanne aikaan alusta lähtien ja loppuun asti niin olisi tasaisempaa. Itse aloitan joka matsin sinisessä joukkueessa mitä lie pelataankin (lempivärini :D ).

Joo, ja auto aimista muuten olen varma että se oli muutamilla päällä, en mene nimiä sanomaan, itseppä sen tietävät. Seuraavalla kerralla varmistakaa kaikki se ainakin kolme kertaa että se on pois päältä -kuten jo sanottu. Tämän kerran annoin epäilysten olla kun oli hauskaa mutta seuraavalla kerralla alkaa tapahtua ;) .

Harmittaa tuo jatkuva rätinä headsetissä, sain ehkä 1/10 selkoa muiden puheista :rolleyes: , mikähän sitäkin aiheuttaa...

Tuo Siberia mappi vaikuttaa todella huonolta ja ärsyttävältä kun siellä oli sniper aseita käytössä, vammaista kamppaamista.
Oletko pelannut KingOfBlinds- tiimiä vastaan :D ?

Milloinhan seuraava pistettäisiin pystyyn, ei varmaan samaa moodia? Tai sama moodi, eri kenttä? Ehdotuksia pyydän. Harmittaa todella ettei ole team eliminationia ja team bag tagia.

Tuosta autoilusta tuli mieleen, olisi hyvä jos seuraavaan TS:ään lisättäisiin kyydissä olevalle mahdollisuus ampua sieltä pelkästään istumisen sijaan. Voisi pistä pystyyn "antilooppi jahdin" Minigunilla :D .

EDIT: Ketä kiinnostaa klaanin perustaminen?

Pelataanko vaikka huomenna? Viikolla ei aina saa kaikkia niin helposti samaan aikaan langoille.

Ja klaaniasioissa olen ehdottomasti kiinnostunut.

Capture the Bag Mexican Missionissa olisi kiva. Sniper Riflea kuitenkin aseeksi, kun se on se yksi harvoista aseista joilla pärjään. Revolverikin olisi hyvä asevalinta. Myös Training Gounds sopisi Capture the Bagiin.

mullahan tuo autoaimi oli päällä alussa hetken mutta kun kudit meni ihan väärään osoitteeseen (lue vihollisen otsaan) heti ekalla kudilla niin huomasin ja otin pois...tai no...nautin mä noin 4-5 tapon verran...VITSI!!....se on mulla vakiona päällä kun muuten pelaan ulkomaalaisten kanssa...junttia mutta niin se näyttää olevan suurimmalla osalla jos ei kaikilla openeissa päällä.

ps. tää oli jo toinen kerta :o ...muistuttakaa HETI kun seuraavaksi pelataan :p

Okei, miten olisi taas klo 12? Vaikka toki sitä iltapäivälläkin voi, itsellä on koko päivä aikaa :o .
CTB itselle käy oooikein hyvin, tiimipeleistä tykkään eniten. Mexican mission on ihan hyvä, mutta itse olen Templen kannalla. Aseita valkkaan jotakin, takaan että sarjatulivehkeet jää pienemmälle osalle tällä kertaa.
Vihaan muuten training groundia, surkea putkiräiskyttely jossa selviää parhaiten hyvällä mäihällä. Ja kun laukku varas pääsee kerran karkuun niin sitä on mahdoton saada kiinni enää...
Tällä kertaa pistän kuuluttajan päälle, reagoi nopeammin siihen kun oma laukku viedään. Yhdenkin kerran tajusin että se viety vasta kun vastapuoli teki pisteen :o .

Voisi myös sitä thiefiäkin ottaa, miten oli pelkillä LX18:silla, ja one shot kill? Kentäksi hotelli tai mexico. Voisi muuten kokeilla siperiassakin :) ...

Niin ja kun se auto aim on kerran pois päältä niin pitäkää se myös pois. Toisella kiekalla tapahtui niin käsittämätön tarkkuuden muutos eräiden herrojen tähtäyksessä..että mitäköhän tapahtui...reilu meininki pidettäköön vaikka takkiin tulisi. Toivon ettei tähän aiheeseen tarvitsee enää palata.

mulla vakiona päällä kun muuten pelaan ulkomaalaisten kanssa...junttia mutta niin se näyttää olevan suurimmalla osalla jos ei kaikilla openeissa päällä.

Otin itsekin käytännöksi muutama päivä sitten, erityisesti jos vastassa on minihahmoja. Tai kun tyypit ampuu haulikoilla/snipereilla sadan prosentin osumia, jippijai :mad: . Raja se minunkin sietokyvyllä on. Jos kuitenkin huomaan ettei sitä muut käytä niin käännän sen itsekin pois, mutta enää en juoksentele syömässä luoteja mokoman nyyppä asetuksen takia.

Ja klaaniasioissa olen ehdottomasti kiinnostunut.

Kaksi koossa :D . Kiinnostukaa joku muukin ja heitetään haasteita ulkomaalaisille ;) .

Puoleltapäivin sopii hyvin.

Täytyy imuroida lounas naamaan ennen sitä, eilen söin siinä samaan aikaan kun puolustelin omaa laukkua toisessa matsissa. :D

Ylös Bottom