Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo, huomasin sinut mutta en muistanut että olitkin täältä. Tapoin sinut vahingossa koska olen tottunut olemaan yleensä punaisessa joukkueessa ja muisti petti heti alkumetreilläFatDiamond sanoi:fD1amond siellä online tilassa näytti olevan. Hurja Gurukin oli pelaamassa, ei vaan tainnut tunnistaa, tai sitten tunnisti ja siksi tappoi vaikka oltiin samassa tiimissä
Ei osunut silmään kohtaa mistä sai online hahmoa muokattua...?
Terve kaikille! Nick: J4yPr0, suotteko minut mukaan?
Se juuri.JayBro sanoi:Olen jo pyytänyt kaikki täältä Kaveriksi nickilläni paitsi FatD:tä kun en tiedä hänen nickiä. Vai onko hänen nicki fD1amond?
No onhan tuo vähän hidas, mutta kyllä sillä pärjää...illu sanoi:...mutta uudessa joutuu tyytymään Soneran 1 Mbit/s / 256 kbit/s laajakaistaan. Käsittääkseni tuo ei riitä nettipeleihin, mutta viisaammat voisivat vahvistaa tämän etten turhaan elättele toivoa.![]()
Noiden sarjatuliaseiden kanssa menee muutenkin laukunryöstö liian räiskimiseksi, mutta kai niistä muut sitten tykkäävät.
Oletko pelannut KingOfBlinds- tiimiä vastaanTuo Siberia mappi vaikuttaa todella huonolta ja ärsyttävältä kun siellä oli sniper aseita käytössä, vammaista kamppaamista.
mulla vakiona päällä kun muuten pelaan ulkomaalaisten kanssa...junttia mutta niin se näyttää olevan suurimmalla osalla jos ei kaikilla openeissa päällä.
Ja klaaniasioissa olen ehdottomasti kiinnostunut.