Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters FP

Vastaus: TimeSplitters FP

Niin joo, miten tuo klaanijuttu oikeastaan PS2-puolella toimii? Niitähän ei ainakaan pelin kotisivuilla voi virallisesti luoda. Miten ihmeessä näkyy jos joku porukka on "klaani"?
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Joo, tuota klaanijuttua pyöritetään www.gamebattles.com Sieltä ne näkee. Heti eka virhe, oltiin vahingossa US puolella, hyvin lähti :p .
Siellähän muuten suomipojat näkyykin, pitää varmaan haastaa ;) .
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Mainitsin tuossa aiemmin siitä yhdestä suunsoittajasta. Näköjään samainen kaveri on (tai ainakin eilen oli) ranking-listalla kolmantena... Sitäkin tyyppiä vietiin Straawberryn kanssa kuin pässiä narussa, en kyllä pidä sitä online rankingia juuri minään! Eikä ollut ensimmäinen "kova pelaaja" kenestä ei ole vastusta.

Sijoitushan perustuu täysin sille, kuinka paljon pelaa - tappojen sekä awardsien määrät jne. Eli korkea sijoitus ei kyllä välttämättä kerro pätkääkään siitä kuinka hyvä pelaaja on. (Varsinkin kun moni niistä kärkinimistä tosiaan pelaa apinoilla tai robofishillä.) Saisi olla ihan törkeän paljon enemmän painoarvoa esim. kills-losses -suhteella, ampumatarkkuudella tai ykkössijoitusten osuudella kaikista matseista jossa on ollut mukana. Tällaisenaan sillä listalla ei ole käytännössä mitään arvoa.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Joo noista rankingeista muuten, olet kyllä oikeassa, täysin merkityksettömiä:
Ensimmäinen ja toinen käyttävät (inc Bricktop, GOD OF COPS) jotain koodia joka takaa heille pääosumat, joten huijaamalla sinne päässeet, senhän näkee katsomalla heidän tilastojaan...sanomattakin selvää että kannattaa kiertää kaukaa, olenkin jo tavannut...
Numero kolme SnaBo, ei osaa pelata, siitä syystä hostaa 99% omat matsinsa ja aina haulikko mukana. Tämä hemmo käyttääkin jotain koodia jolla hän pystyy kyseisellä aseella ampumaan mieletöntä sarjatulta. Kävin itsekin kun kuulin katsomassa ja on totta, aivan naurettavaa touhua, ihmettelee vähemmälläkin minkä ikäisiä tälläiset tapaukset on :rolleyes: .
No, numero 4(joka olisi ilman kolmea edellistä huijaria edelleen ensimmäinen)sim ali, ei mikään erikoista, robofishistä huolimatta. Pelannut muutamaan otteeseen ja kun oli häviämässä matsin niin katkaisi yhteyden. Mutta eipähän sentään huijaa, ajalla sinne päässyt.
Joo ja sitten muita nimiä siellä ainakin ORR BLAZIN tulee mieleen huonona häviäjänä, olin CTB matsissa hänen klaanikaveriaan ja kahta muuta vastaan (2:4 alivoimalla Eliter Gamerin kanssa :D ). Kokoajan Fuck you Fuck you Fuck you...sitten kun ne oli 2-0 häviöllä niin potkaisi pihalle, säälittävää.
Ja muuten, ensimmäisillä paikoillakaan ei ole merkitystä, siellä on ainakin satoja pelaajia jotka potkaisevat kaikki heitä paremmat pelaajat ulos saadakseen pitää ykkössijoituksensa->paremmat statsit, itselle käynyt lukemattomia kertoja ja olen alkanut nykyään hostaamaan omia pelejä enemmän tämän johdosta: Yamaha9, Fragster74, Madopalx, Wess be, Tokyo Kupo, Lego raisin, Cecil L...muutaman mainitakseni...ei jää nimet mieleen mutta tälläiset tapauksen kierrän kaukaa jos muistan.
Ja tarkkuudellakaan yhtään mitään merkitystä, haulikolla ampuessa itselläni on aina tarkkuus nyt auto aimin kanssa jossain 80-90% välillä...ja jos jotkut ei käytä muuta kuin haulikkoa niin...
Siellä on myös joku DR zoidberg, joka pystyy kuulemma lentämään siperiassa, toisin sanoen jos häntä näkyy siellä niin kannattaa potkaista pihalle tai häipyä matsista mikäli ei hostaa...en ole tosin nähnyt mutta aika moni tuttu on...
Niin ja Kills-Losses suhde, merkityksetön. Riippuu täysin pelimuodoista mitä pelaa ja miten pelaa. Esim. assaultissa joka on suosittua hyökkääjät ihan 100% kuolee enemmän kuin tappaa, ihan itsestään selvää. Tai jos deatmachissa porukka kämppää ja yksi juoksentelee ympäriinsä ja tappaa, niin silloinhan tämä henkilö tod.näk. voittaa, suuresta kuolema määrästä riippumatta...
Lopputulos: ranking lista on turha, ainakin itse luotan vain ja ainoastaan kuvaan mitä saan henkilöjä vastaan pelatessa.

Tuli taas tarinaa heitettyä...mutta listasinkin noita ainakin omista kokemuksista hyviä pelaajia, onneksi heitäkin on.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Joo, oli nimenomaan ORR BLAZIN kuka ei malttanut olla hetkeäkään hiljaa. Huonompi juttu tosiaan kun ei herran suusta tullut koko aikana mitään järkevää.

Ja ihan samaa mieltä olen, eli pelaajien arvostus muodostuu mullakin puhtaasti kokemusten perusteella. Parhaat matsit pelataan poikkeuksetta niiden tyyppien kanssa ketkä ovat aikoinaan päässeet Friends-listalle, minkäpäs muun, kuin hyvien kokemusten takia.

Hauskaa pitää olla.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

ORR BLAZINia vastaan on tullut pelattua, mutta melko peelolta on vaikuttanut.

KingOfBlindsia näkee aina joskus pelilistoilla yksin Siberiassa "radar-off" ja "start with gun" asetukset päällä niin en ole viitsinyt häntä vastaan enää lähteä matsaamaan koska yleensä hän on aina vain käynyt minun kimppuuni Magic-Chargerilla kentän toiselta puolelta.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Väärin, KingOfBlindsin peleissä ei ole mag-chargeria. Hän on vain hyvä, tarkka ja osaa pysyä piilossa. Pelaan hänen kanssaan jatkuvasti enkä ole moista nähnyt ja tuskin tulen näkemäänkään. Erityisesti team deathmatchissa pitää olla tarkkana.
Tule joskus kokeileen enemmän niin huomaat ;) .
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Onko tänään kenelläkään kiinnostusta pelailla? Otin äsken pari matsia ulkomaalaisten kanssa, mutta eipä ollut vastusta.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Minulla on(kuinkas muuten :rolleyes: ).
Miten olisi neljän aikaan? Ellei aiemminkin....
Klaanin kanssa matsi seitsemältä sitten, menee ilta siinä :) .
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Tulin just treeneistä, eli en ihan tuohon neljään ehdi... :p

Joka tapauksessa tässä vielä tuokion kuluttua olen verkossa pelaamassa, varmaan myös Straawberry.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

illu sanoi:
Onko tänään kenelläkään kiinnostusta pelailla? Otin äsken pari matsia ulkomaalaisten kanssa, mutta eipä ollut vastusta.[/QUO

MInä voisin tulla, mutta taidan olla myöhässä :(
No pelaan siellä kuitenkin nimellä ACDelco593.

Sori vaan en pystykään pelata, tuli muuta menoa :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: TimeSplitters FP

Sulta olikin näköjään tullut pari viestiä. Huomasin ne vaan liian myöhään kun syöksyin suoraan Straawberryn peliin mukaan.

Olipas pitkästä aikaa mukava pelata CTB:tä Straawberryä vastaan, oli ainakin riittävästi vastusta. :) Harmi vaan että kaikki muut siinä pelissä olivatkin sitten enemmän tai vähemmän hyödyttömiä.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Harmi ettei päästy pelaamaan yhdessä. Haluaisin straawberrynkin kanssa pelailla. Hostasin matsia niin ei voinut keskeyttää. Ehkä huomenna?
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Jos ehdin niin aivan varmasti pelaan illalla. Töiden jälkeen on taas treenit, joten aikaisintaan kuuden maissa pääsen linjoille.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

En tiedä mikä siinä oli ettet Izha päässyt Straawberryn peleihin mukaan, mutta mun veikkaus on tosiaan se että pelissä oli sillä hetkellä jo se kahdeksan pelaajaa. Kerran yksi potkittiin pihalle, mutta senkin jälkeen sinne tuli melkein heti joku toinen.

En tosin tiedä kokeilitko tulla mukaan jo siinä vaiheessa kun oltiin kahdestaan odottelemassa vastustajia. Jos näin on, niin silloinhan kyse on jostain toisesta merkillisestä syystä.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Ei ole ainoa jonka peleihin en voisi liittyä. Sama ongelma on myös mr yesterdayn kanssa pelatessa. Tulee vain "you were unable to join this session" vaikka siellä olisi tilaa. Ikävää.
Kokeilin heti kuin ilmaannuitte linjalle joten ei ollut tässäkään tilan puutteesta kiinni.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Hmm...

Voitais taas vaihteeksi sopia täällä joku aika peleille. Ihan tarpeeksi monta kertaa taas käynyt niin että kun Izha tulee peleihin mukaan niin itse ei jaksa enää ottaa matsin matsia. Äskenkin pelistä tuli hauskaa vasta siinä vaiheessa kun Straawberry potki ne turhat kaverit sieltä pois, niin pelataan ensi kerralla vaikka alusta asti isommalla suomalaisporukalla.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Heh, klaanikaveri tiesi kikan miten tuon errorin voi useimmissa tapauksissa ohittaa joten nyt pääsen jatkossakin enemmän mukaan :) .
Ei millään pahalla mutta nuo aseet on aika tylsiä, tosin vain oma vähäinen mielipiteeni. Olen järeän kaman ystävä( Hoho ei osaa enää elää ilman haulikkoa :p ). No, tulin niin lopussa mukaan että ei jaksanut oikein yrittää, varsinkin kun jouduin pelaamaan laittoman rumalla hahmolla, ja lisäksi olin yksin :( .
Ja olen muuten pelannut niin paljon CTB kaikissa kentissä ja täytyy todeta että siperia on itseasiassa aika tylsä. Venice, Temple, Subway ja Vietnam on ainakin omasta mielestäni paljon hauskempia laukun sieppaukseen, voi hiippaillakin enemmän :) . Mutta miten nyt senkin ottaa...

Miten kävisi torstai/keskiviikko iltana, seitsemän aikaan?

Ja olisiko Lingoon ja Straawberry kiinnostuneet sniper matsista 2v2?
Voisitte muuten luoda oman klaanin, näkyy tiimityö sujuvan :) . Siellä on muitakin kahden hengen klaaneja joten ei se ongelma ole...
Harmillisen hidasta tämä klaanimatsien aloitus, ei saa yhteyttä kuin yhteen jäseneen tällä hetkellä :( .
 
Vastaus: TimeSplitters FP

No ei meilläkään AINA se Siberia ole CTB:ssä käytössä. :D Temple on tosiaan toinen mistä ollaan kovasti tykätty, samoin Zeppelin ja Venice. Siberiassa vaan viehättää se sniperien rooli, missään muussa levelissä tuollainen ei ole mahdollista - ainakaan yhtä merkittävästi.

One shot kill -matseissa (deathmatch & elimination) ykkösiä on Hotel ja Bunker. Aseina lähinnä pistooleja.

Torstaina olen illan töissä, tästä päivästä en osaa ihan heti sanoa mitään. Omalta osaltani ehkä, mutta Maansikasta en tiedä. Saisi herra rekisteröityä tännekin foorumille...
 
Ylös Bottom