Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters FP

Vastaus: TimeSplitters FP

eli saadaan vuorenvarmasti yksi mies lisää tulevaan klaaniin.

Hyvä juttu. Yksi vielä niin on minimi koossa :) .

Paria klaania vastaan olen muuten jo ollutkin CTB:ssä, (ei mitään virallista tosin) Pidin laukun puolustajan osaa suurilta osin, pari satunnaista hyökkäystä.
Yksi näistä sattui olemaan suomalainen, yllättävää. Tokyo Kupo, Mina soomest, COMMOD0RE ja muistaakseni Paha Patse, kaikilla ninja apina hahmona. Oma joukkue voitti molemmat heitä vastaan otetut. Vittu taisi kuulua enemmän kuin sata kertaa kun eivät päässeet läpi :p . Eivät tosin tienneet että olin suomalainen (ennen kuin viimeisen matsin lopussa,olisimpa nähnyt heidän ilmeet ;) ) joten oli varsin hupaisaa( ja vähemmän hupaisaa) kuunnella heidän taktiikoitaan -ja keskustelua yleensä.
Porukka luovutti sitten, melko huonoja hävijiä "Fuck you all" ennen kuin lopetti hosti, olivat 2-0 häviöllä siinäkin matsissa siperiassa(olin jo kolmatta laukkua viemässä).
Toinen matsi OP3 klaania vastaan. Eivät myöskään päässeet läpi ja ihmettelivät miksi koko ajan miksi tapan niitä vaikka "he isn´t here", "there was no one". Idiootit hostaa pelin eivätkä muka tienneet että miinat olivat mukana pelissä ja ne käveli niihin koko ajan. Potkut siitä sitten tuli kun eivät päässet läpi nekään kun kuvittelivat olevansa niin hyviä että se onnistuisi vain tanssimalla sisään. Luuserilauma no.2.
Toivon mukaan muut klaanit on vähän järkevämpää porukkaa...ainakin UK on jos ei muut.

Yksittäisiä pelaajia joita vastaan/kanssa on mukava pelata: Abeus, KingOfBlinds, webberd911, Eliter Gamer, SNOZER, UK klaani on ihan mukavaa porukkaa kuten sanottu, General SAMO, ooLEEoo, OrangeImp...on toki enemmänkin muttei nimet painu mieleen :) .
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Näkyihän eilen illalla muitakin linjalla :) . Harmi ettei päästy samalle puolelle siinä CTB matsissa, Obsideronin ääliö tunki viidenneksi punaiseen niin pakkohan oli minun vaihtaa, kumma ettei joillakin leikkaa ette pelissä ole mitään mieltä jos toisella on ylivoima.
No, hyvä matsi kuitenkin, pelattaisiin vaan enemmän...
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Izha sanoi:
Näkyihän eilen illalla muitakin linjalla :) . Harmi ettei päästy samalle puolelle siinä CTB matsissa,

Oliko tuo CTB se missä piti ensin vihulaisen tukikohtaan mennä. Sitten radiolla viestittää ja sen jälkeen jatkaa matkaa. Vähän aikaa kesti kun tajusin mitä siinä pitää tehdä. Tosin kaikki sooloili, niin hivenen oli vaikeaa päästä radiolle kun kukaan ei suojannut, mutta onnistuihan se sitten loppujen lopuksi.

Sen olen huomannut, että mukavempi pelailla tutussa porukassa kuin avoimessa huoneessa. Joko kaikki muut ovat perhanan hyviä osumaan tai sitten minä vaan olen surkea :) Tai sitten hommassa on joku juju...

Eilen vasta tajusin tuota EA:n kaveri systeemiä, kun ihan fiksusti Timessä näytti että Oliver oli pelaamassa Burnouttia :) Tälläinenhän on livessä ollut aina ja toivottavasti PS3 myötä se tulee Pleikkaripelaajillekin vakioksi. Ihan kivaa, kun näkee missä kaverit ovat pelaamassa.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

joo nyt tollanen systeemi et näyttää kamui eri pelis netis on vasta EAn peleissä keskenää ja tony hawkeissa keskenään. ois kiva ku ois IHAN kaikis peleis.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

CTB on laukun sieppausta, Pakokin oli mukana siinä :) . Aiemmin tapahtunut.

Se radio juttu oli assaulttia, ei todellakaan ole hauskaa jos tiimityö ei suju-> ei tunne porukkaa, ja mahdoton homma todellakin ellei kukaan suojaa. Hauskaa aina kun porukalla pääsee ympyrään sen radion ympärille ja kaikki menee sen viestittäjän eteen kun puolustajat yrittää osua siihen :D .
Puolustajilla oli siinä matsissa muuten ylivoima joten sen takia häippäsin että vähän tasoittuisi...
Guru oli sitten keskiviikkona klo 9? Pääseeköhän kukaan muu?
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Juu, ilta-aikaa. Hostaatko pelin? Moodit on minulle melko sama, kunhan ei mitään 1 shot kill CTB:tä.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Äsken pelattiin yksi CTB verkossa. Kaverilla on nyt oma peli, riehuu netissä nimellä Straawberry. :) Itse otin ekat matsit uudessa kämpässä ja uudella yhteydellä, 1M/256 riittää oikein hyvin.

Ja yllätys yllätys, voitto irtosi numeroin 5-0... :rolleyes:
 
Vastaus: TimeSplitters FP

1M / 256 riittää varsin hyvin...? :rolleyes:
 
Vastaus: TimeSplitters FP

No niinkuin aiemmin sanoin, edellisessä LOAS:n opiskelijakämpässä nopeus oli 100 megaa. Ja ymmärrän kyllä hyvin millainen pudotus se on tulla käyttämään tavallisten tallaajien laajakaistayhteyksiä (nyt siis Soneran Laajakaista Kaapeli 1M/256). Oli se nopeus sitten 8M/2M tai mitä vaan, se on naurettavan pieni verrattuna siihen millä ennen pelasin.

Nyt kuitenkin muutaman matsin perusteella lagia EI OLE, ja minun mielestäni tämä uusi nopeus riittää silloin varsin hyvin. Se on toki eri asia miten minun hahmo siellä muiden ruuduilla hyppii, mutta eipä kuulemma vielä ollut siinäkään suhteessa mitään ongelmia.

Moni on kuitenkin pärjännyt 256/256 -nopeudellakin...

Edit: se on kaiken lisäksi ihan sama jos tällä yhteydellä olisi lagia mentäessä vaikka jonkun jenkkihostin peliin mukaan, kun parhaat (ja vakio-) vastustajat löytyvät Suomesta.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Straawberry näkyikin linjalla eilen mutta sain sitä unable to join-juttua kun yritin liittyä matsiin. Ärsyttävää. No, koetetaan päästä linjoille samoihin aikoihin mahdollisimman paljon, ulkomaalaisista saa usein vähintään arveluttavia joukkuekavereita. Erityisesti ottaa sniper matseissa päähän kun kills-losses säännöllä otetaan ja joukkuekaverit juoksee luoteihin ja hankkii -50 pistettä :( . Argh!! Onneksi ei sentään aina.
Aseista sen verran että jos hostaatte niin koettakaa sisällyttää Tactical jos ei häiritse, en osaa kohta enää pelata ilman sitä.

Huomasin muuten kiintoisan seikan, KingOfBlinds on suomalainen pelaaja :D . Ensin chatattiin englanniksi, sitten pikkuhiljaa alkoi totuus valjeta :D . No, hieno juttu, ei voinut tietää aiemmin kun ei ole headsettiä hänellä.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Mikäköhän on vialla kun acounttia luodessa tietoja ei pysty lähettää eteenpäin :confused:
Missä nuo pelitunnukset voi luoda?
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Voxaz sanoi:
Mikäköhän on vialla kun acounttia luodessa tietoja ei pysty lähettää eteenpäin :confused:
Missä nuo pelitunnukset voi luoda?

siellä TS:än "virtuaali näppiksen" alalaidassa oleva pilkku ja piste ovat vaikea eroittaa toisistaan joten kokeiles sitä oikean puoleista pistettä käyttää sähköposti kohtaan.

Itse ihmettelin samaa kunnes koikeilin myös toista niistä niin johan antoi lähetä Account tiedot eteenpäin. :)

Niin ja peli tunnukset luodaan tuon "askeleen" jälkeen vasta.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Voxaz sanoi:
Mikäköhän on vialla kun acounttia luodessa tietoja ei pysty lähettää eteenpäin :confused:
Missä nuo pelitunnukset voi luoda?

Toinen homma voi olla, että sähköpostisi on jo käytössä. Eli jos olet aikaisemmin pelannut jotakin EA peliä netissä. Näin ainakin muistelen, että ei anna samaa sähköpostia käyttää uudestaan.

Niin täältä saat salasanasi uudestaan

http://www.ea.com/

Ja tuolta My Account
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Hirski sanoi:
siellä TS:än "virtuaali näppiksen" alalaidassa oleva pilkku ja piste ovat vaikea eroittaa toisistaan joten kokeiles sitä oikean puoleista pistettä käyttää sähköposti kohtaan.

Itse ihmettelin samaa kunnes koikeilin myös toista niistä niin johan antoi lähetä Account tiedot eteenpäin. :)

Niin ja peli tunnukset luodaan tuon "askeleen" jälkeen vasta.

Jees nyt toimii oli noi pisteet juuri väärin päin.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Ei kerpele, nyt kävi kyllä todella huono säkä. Pelattiin kavereiden kanssa päivällä Timesplittersia multitapilla. Multitap oli kaverin ja mikäs sen hauskempaa on kuin huomata että oma muistikortti oli jäänyt multitappiin kiinni ja meni kaverin mukana. Enpä päässyt tänään pelaamaan kun se oli ainut muistikortti ja ilman online-settingsejä ei ts3:sta netissä pelata.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Noo empä itsekään ollut linjalla. Tämän koneen kanssa ongelmia ja niitä tässä nyt värkkään.
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Eilisen perusteella jenkkilästä löytyy kyllä todella huonoja häviäjiä. Straawberryn kanssa nöyryytettiin porukkaa Siberiassa, ja se suunsoitto sieltä toisesta päästä oli välillä aivan uskomatonta.

Tosin voittohan tuntuu silloin entistä makeammalta... :)
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Tänä viikonloppuna en varmaan ole linjalla, muuta tekemistä maanantaihin asti.
Oletko Strawbeerryn kanssa muuten mihin aikaan yleensä linjalla ark.p? Osaatko seuraavasta viikosta sanoa mitään? Jos liittyisin teidän matseihin useammin niin tahtoisin sinne lobbyyn ehtiä...pääsyy miksi en yleensä liity. Tahdo millään karhulla pelata :( .

Klaani asioista sen verran että tässä olen nyt hyvän aikaa odotellut eikä sitä yhtä puuttuvaa varmaan saada...liityin sitten tuohon KingOfBlindsin RulersOfThemAll klaaniin. Hyvältä näyttää kun jäseniä katsoo, ainakin mitä tarkka-ampumiseen tulee :rolleyes: ...
 
Vastaus: TimeSplitters FP

Mulla on menee heti töiden jälkeen aina tunti poikineen urheillessa, ja joskus illalla on vasta mahdollista pelailla...olettaen ettei emäntä tarvi nettiä eikä ole muuta tekemistä. Eli jos jotain pitää sanoa niin telkkarin prime time -aikaan ollaan yleensä pelattu. Ajat vaihtelee sen verran että tuon tarkemmin on paha sanoa.
 
Ylös Bottom