Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters FP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: TimeSplitters FP

Toivottavasti joku muukin ilmaantuu. No, pelataan jotain muuta jos ei ketään näy. Tai sitten ulkomaalaisia vastaan.

Hauskaa oli. Eipä vaan oikein ollut ulkomaalaisista vastusta, harmi ettei muita suomalaisia ollut mukana kuin minä ja Izha.

Lisää matseja, kiitos.

Miten seuraava viikonloppu?...
Ja eikö ketään muuta todella kiinnosta klaanin perustus?

Kai sitä kerkeäisi ensi vkoloppuna pari matsia vääntämään.
Eihän PS2 version onlinessa pysty luomaan klaania?

Eihän PS2 version onlinessa pysty luomaan klaania?

Ei, mikä on kyllä vähintään outoa. Kuin myös tiimipelien vähyys. Olisin pitänyt Team eliminationia ja Team bag tagia vähintäänkin selvänä lisänä :( :( :( ...Miltähän tuntuisi Capture the Bag neljällä joukkueella? Voisivat uudistaa enemmän.
Niin mutta sen klaanin voi luoda tuolla virallisella sivulla.

Huomasin myös ettei virusta voi ottaa siperiassa?!..Sehän olisi ollut mainio siihen. Kaipaa kyllä muutenkin paljon parantelua tämä online puoli...hoh hoi.

Minä olen mukana ensi viikonloppuna, toivottavasti myös vakiovieras kenen kanssa pelailen melkein joka päivä. Tänään illallakin varmaan ryöstellään laukkua...

Ja virusta ei varmaan voi pelata Siberiassa sen jeepin takia. Tosin itse olisin antanut pelata virusta siellä ja ottanut jeepin siitä pelimuodosta pois, mutta ratkaisuhan se on tuokin. :rolleyes:

Klaaniasioissa yksi vaihtoehto on myös tehdä itselleen sinne EA Persona -luetteloon nimi, johon sisältyy joku sellainen klaanilyhenne. Ja kun sitten useammalta löytyy sama lyhenne, niin tuo klaani olisi ainakin päivänselvä asia (vaikkei välttämättä "virallisesti" luotu).

Virus on kyllä ihana pelimuoto, mutta olisi paljon parempi kuudellatoista pelaajalla, mukavaa kun iso lauma tulee päälle ja saa ammuskella niitä paniikissa :D . Zeppelin ja Vietnam on hyviä tähän. Siperia olisi ollut varmasti paras, eikä se jeeppi olisi minusta haitannut sillä voihan viruksena oleva(t) ampua.
Ja harmittavaa muuten kun jotkut ammuskelee kaikkia eikä sitä virusta.

Olen tänäkin iltana varmasti linjalla jos joku ilmaantuu, tosin jos KingOfBlinds on paikalla niin pelaan todennäköisesti häntä vastaan (sniper matsit on hienoja :cool: ).

Ja jos nyt löytyisi vielä muutama niin pitää alkaa sen klaanin nimeä miettimään, (toistelen vähän itseäni).

12.00 olisi hyvä aika (iltapuolella iskee joskus hinku piirtää niin hiukka epävarmaa). Pelataan(piestään :rolleyes: ) ulkomaalaisia vastaan jos ei muuten tarpeeksi porukkaa löydy.
Olen kuitenkin myös varmasti iltapuolella johonkin aikaan linjalla, tosin voi mennä taas sniper matseiksi tuttuja vastaan :) .
Sunnuntaina samaan aikaan myös olen, jos ei lauantai sovi...
Pelimuotoja voidaan varmaan katsella lobbyssä...

kunhan jaksais nyt pelata Ps2
Niinpä, itse pelaisin paljon mieluummin Xlaatikolla mutta se ohjain on kamala ja 99% minua kiinnostavista peleistä on PS2:lla...toivotaan että tuo PS3 on nyt niin hyvä kun lupaillaan...ei tarvisi jatkuvasti olla huokailemassa tehojen puolesta :( .

Eipä sitten taaskaan näkynyt muita kuin minä ja Izha, eli ulkolaisia vastaan pelaamiseksi meni. Mun piti parin tunnin jälkeen soittaa muutama työpuhelu, mutta valitettavasti ei senkään jälkeen ollut suomalaisia langoilla.

Muutaman deathmatchin otin siihen perään, mutta ikävä kyllä kaikki ottivat nokkiinsa ja lähtivät parin nöyryyttävän tappion jälkeen. :p

Eli jos tänään illalla jotain kiinnostaa pelailla niin ottaisin mielelläni matseja.

Olen iltapuolella linjalla. Kohta puoliin toisin sanoen...

EDIT: turha kai uutta viestiä perään...

Saisiko viikonloppuna mitään isompaa aikaan? Miten ihmisillä on aikaa?
Ja mikä tärkeintä, kuka jaksaa Virusta :D ? Assaultiakin voisi ottaa...vaikka olenkin varmaan pelannut sitä eniten kaikista pelimuodoista niin ei siihen helpolla kyllästy :) ....

Viimeksi muokannut moderaattori:

Niin, ja muuten kun seuraavalla kerralla pelataan niin se on auto aim ON. Valitettavasti se on niin että ulkomaalaisilla se on kaikilla päällä enkä jaksa olla potkimassa kaikkia pihalle kun ei jäisi pelaajia käteen sen jälkeen, kaikki friend listallanikin olevat käyttää sitä...nyt kun siihen on tottunut niin huomaa ettei se oikeastaan paljoa muuta, tekee osumisesta helpompaa toki mutta silloin vain piilottelu/ yllättely taitoa vaaditaan enemmän.
Nooo eikö kukaan Lingoonin jälkeen halua klaania perustaa :( ?...Ulkomaalaisilta tullut kutsuja mutta mieluummin perustaisin suomalaisten kanssa :) .

Niinhän se tuntuu melkein kaikilla olevan päällä, mutta ite meinaan joka tapauksessa pitää sen OFF-asennossa.

Kaverin kanssa kokeiltiin toissapäivänä sitä samaa Siberian laukunryöstöä yhden matsin verran auto aim päällä, ja pelistä puuttui silloin hauskuus kokonaan. Normaalistihan se luoti menee vaikka varpaiden välistä jos oikeasti siihen suuntaan on ammuttu, mutta auto aimin kanssa joutuu tyytymään siihen että luodit menevät ihan muualle kuin miten oikeasti olisi pitänyt. Eikä tilannetta pelasta se, että korjaus on tavallaan parempaan suuntaan. Se on vaan aivan järjetontä miten siinäkin kentässä voi ampua sniperilla aivan päin helv*ttiä ja silti saa headshotin. :mad:

Normaalisti saadaan kicksejä siitä kun tarkka-ampujan duuni hoituu hyvin - osumaprosentti on korkealla, samoin tappojen määrä. Auto aim päällä se valitettavasti menee siihen ettei tunne enää itse pelaavansa, ja silloin pelaaminen ei todellakaan ole enää hauskaa.

Tiedän tosiaan että ulkolaisilla se apukeino on röyhkeästi lähes poikkeuksetta käytössä, joten mun puolesta on ihan positiivista että suomalaistiimi pelaa samoilla korteilla kuin vastustajakin. Eli kyllä - senkus pistätte sen päälle. Mutta tuskin kukaan panee pahakseen kun pidän tiukasti kiinni siitä että mun auto aim on pois päältä...aina.

Se on vaan aivan järjetontä miten siinäkin kentässä voi ampua sniperilla aivan päin helv*ttiä ja silti saa headshotin.

Niinpä, tuon takia en olekaan pistänyt enää snipereita omiin peleihini ellei kyseessä ole pelkkä sniper matsi -one shot kill päällä. Erityisesti scifi sniper on aivan liian murhaava auto aimilla johonkin siperian/training groundin CTB:hen, ihan järjetön meininki.

Toivottavasti FR ottaa seuraavalla kerralla järjen käteen.

Olisi mukava päästä jotain tiimipohjaista matsia ottamaan taas suomalaisten kesken. Itselleni avautuu aikaa taas ensi keskiviikon jälkeen kun koeviikko loppuu. Laittakaapas aikoja milloin sopisi matsailla : )

Minulla onnistuu seuraavalla viikolla keskiviikko iltana 9 jälkeen, muista päivistä en osaa vielä sanoa...

Huomenna klo 12 jälkeen...toivottavasti joku teistä ilmaantuu :) . Sunnuntai ei taida onnistua minulta, ainakaan aikaa en osaa sanoa.

Täytyy tuohon aikaan tapella muuttokuorman parissa, enkä itse asiassa tiedä ehtiikö Sonera avaamaan uutta nettiliittymää huomiseen mennessä... Mutta ensi viikolla olen aivan varmasti taas mukana remmissä. :cool:

Alkuviikosta myös tuo vakiovieraani saa oman TS3:n. Sama tyyppi on pelannut näiden pelintekijöiden tuotoksia ahkerasti jo sieltä GoldenEyen ajoista, eli saadaan vuorenvarmasti yksi mies lisää tulevaan klaaniin.

Ylös Bottom