Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Titanfall

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Eli oikeasti peli mahtuisi noin 15 gigaan (Xbonella koko 16GB), mutta tekijöiden laiskuus tai Originin rajoitukset täyttävät kiintolevyä. Kaikille markkinoille on tungettu mukaan kaikki kieliversiot, monikohan eurooppalainen pelaa pelinsä kiinaksi, koreaksi tai japaniksi?

Voisin luulla että turhat kieliversioit voi ite poistella, tiedä sitten miten peli korruptoituu siitä.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Titanfallin PC-version 50 gigan kiintolevyvaatimuksesta 34 gigaa täyttyy audiotiedostoilla.

JlnDXqs.png

Eli oikeasti peli mahtuisi noin 15 gigaan (Xbonella koko 16GB), mutta tekijöiden laiskuus tai Originin rajoitukset täyttävät kiintolevyä. Kaikille markkinoille on tungettu mukaan kaikki kieliversiot, monikohan eurooppalainen pelaa pelinsä kiinaksi, koreaksi tai japaniksi?

50 gigaa? Mistä lähtien 50 gigaa on ollut jotenkin suuri määrä vuoden 2010 jälkeen? Noin teran kokoinen kovalevy irtoaa kyseisen pelin hinnalla! Ei tämmöisiä pelejä tarvitse asennella kuin kertaalleen.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Kaikki audio on pakkaamatonta IIRC joten kyllähän se vie aikalailla paljon tilaa. Onhan toi aikamoinen määrä jokatapauksessa ja koen tuon itse ongelmaksi sen takia, että aika moni kuitenkin haluaisi verkkomoninpelit laittaa SSD:lle nopeuttamaan latausaikoja, mutta isommat SSD:t on vielä nykyään aika hintavia. Tietysti tolla Leben logiikalla ajateltuna, kun 60 gigan SSD maksaa alle Titanfallin hinnan niin eihän tämä ole ongelma :cool:
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Entä jos ei katso elokuvia pelikonsolilla ollenkaan? Eikös se ole tuolloin varsin hyvä, ettei maksa turhasta.

Tuossa tapauksessa kyllä. Mutta mielestäni turhin lisä konsoliaan on se pakollinen kinect kamera. Joka nostaa hintaa sen satasen. Miksei tälläistä halvempaa konsoli pakettia ole julkaistu? Onko Microsoft vain liian ylpeä myöntämään että kameran pakkomyynti oli virhe?
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Tuossa tapauksessa kyllä. Mutta mielestäni turhin lisä konsoliaan on se pakollinen kinect kamera. Joka nostaa hintaa sen satasen. Miksei tälläistä halvempaa konsoli pakettia ole julkaistu? Onko Microsoft vain liian ylpeä myöntämään että kameran pakkomyynti oli virhe?

En mä usko että se mikään virhe on. Halvempi laite on todennäköisesti tulossa, mutta sekin kameralla. Kinect on erittäin tärkeä "lisävaruste", joka yksistään myytynä olisi liian kallis potentiaalisten asiakkaiden ostettavaksi. Kinectillä laite myydään kärjistetysti pelaajille, jotka eivät niin ahkerasti "hardcore"-pelejä pelaa. Heihin kuuluu mm. äidit, tytöt ja lapset. Tästä koostuu erittäin iso pelaajakunta, joita ei kiinnosta fullhd-resoluutio tai tasainen 60fps ruudunpäivitys. Heitä ei myöskään kiinnosta konsolin ohjaimen useat napit. iPhone sen todisti jo älyluureissa, että tekniikasta-kiinnostumattomat haluavat selkeän käyttöliittymän, johon "rakoon" Kinect myös pyrkii.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Ylläoleville herroille muistutuksena, että tämä on Titanfall-nimistä peliteosta koskeva ketju.
Xbox One -konsoliaparaattia pohdiskelevat viestit kannattaa osoittaa sille omistettuun paikkaan.

Seuraavat ohi aiheen liihottelevat kommentit luisuvat suoraan roskakoriin.

t: TeRm0z / ylläpito
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Kaikki audio on pakkaamatonta IIRC joten kyllähän se vie aikalailla paljon tilaa. Onhan toi aikamoinen määrä jokatapauksessa ja koen tuon itse ongelmaksi sen takia, että aika moni kuitenkin haluaisi verkkomoninpelit laittaa SSD:lle nopeuttamaan latausaikoja, mutta isommat SSD:t on vielä nykyään aika hintavia. Tietysti tolla Leben logiikalla ajateltuna, kun 60 gigan SSD maksaa alle Titanfallin hinnan niin eihän tämä ole ongelma :cool:

Tämä minunkin kohdallani on se asian ongelma, ssd:n koko. Toisaalta redditissä oli puhetta että Bioshock Infiniten audio oli konsoleilla monoa, joka sitten prosessoitiin moniääneksi, ja olemassa on myös laadukkaita pakkausmenetelmiä, eli kärjistettynä häviötön monikanava-audio on turhake. Titanfallin lautauskoko on noin 20 gigaa, mutta audion purkamisen jälkeen noin 50.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Tänään tai siis huomenna klo 05:00 suomenaikaan, jos laskin oikein, pidetään Titanfallin julkaisutilaisuus Austinissa Texasissa. Jos ei kerkeä paikanpäälle, niin tilaisuutta voi seurata Twitchistä(Xbox-kanava).

If you won’t be in Austin, we don’t want you to miss the special celebration, and we’re building a special Twitch broadcast just for you. Tune in to our Twitch live stream at twitch.tv/xbox or on the Twitch Xbox app starting at 10pm Central (11pm Eastern, 8pm Pacific) on March 10 for incredible gameplay action, special appearances from Vince Zampella, Abbie Heppe, and Yusuf Mehdi, the legendary team from Rooster Teeth Productions, Xbox Live Gamerscore and achievement leader Stallion83, Xbox’s own Major Nelson, GameTrailers TV and Spike TV host Geoff Keighley, Twitch’s Jon Carnage and many, many more.

Launch Titanfall with Us in Austin, on Twitch, and Nationwide - MajorNelson
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Embargo on päättynyt. Reilun kymmenen arvion pohjalta metacritic keskiarvo pyörii 90/100 nurkilla (X1 versio).
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Embargo on päättynyt. Reilun kymmenen arvion pohjalta metacritic keskiarvo pyörii 90/100 nurkilla (X1 versio).
Arvosanojen perusteella taas pakko todeta kitinät resoluutiogatesta ja ai-tykinruoasta perusteettomiksi. Ai-jampat sotkevat kuulemma sopivasti soppaa, kun heidän joukostaan pitää löytää se oikea uhka.

Hyvä startti!
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Embargo on päättynyt. Reilun kymmenen arvion pohjalta metacritic keskiarvo pyörii 90/100 nurkilla (X1 versio).

Piti juuri tulla sanomaan samaa. Peli niittää juuri sellaisia arvosanoja, kuin Betaan osallistuneet tiesivätkin sen saavan. Uuden sukupolven ensimmäinen iso nimi on täällä tällä viikolla (..ainakin PC:llä).
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

"Pelaamatta paskaa" kavereille pitkää nenää..,
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Tuota mieltä olin ennen betaa videoiden perusteella. Lue kommentit betan aikana...
Hyvä esimerkki kun arvostellaan peliä pelaamatta pelkän kuvan perusteella.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Tuota mieltä olin ennen betaa videoiden perusteella. Lue kommentit betan aikana...
Hyvä esimerkki kun arvostellaan peliä pelaamatta pelkän kuvan perusteella.

Kerroppa nyt rehellinen arvio betan tunnelmien perusteella ja katsotaan julkaisussa mihin vaaka kallistuu!
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Jos nyt jotain positiivista tuosta resosta niin ainakin siinä on käytetty aitoa antialiasointia (2xMSAA?) niin vähentää tehokkaammin korkeataajuista portaisuutta kuin jälkikäsittely AA... (tosin ryse on vetänyt tämän jälkikäsittely AA:n ihan toiselle tasolle...että mistä sitä tietää vaikka kuin saavat Respawnilla kikkailtua..)
 
Vastaus: Titanfall

Ketä oikeasti kiinnostaa tämän pelin kohdalla resoluutio kun tärkeintä on, että peli pyörii äärimmäisen sulavasti. Asia erikseen, jos resoluutio on niin "huono", että yhdessä visuaalisen ilmeen kanssa on pelissä vaikea havaita vihollisia. Mutta en ainakaan itse ole lukenut asian olevan näin. Cod ei todellakaan ole enää mikän näyttävä peli, mutta itse annan sille kaiken anteeksi, koska se pelaaminen on vain sulavaa (lukuunottamatta ps4:n ihmeellisiä tökkimisiä, jotka eivät näytä liittyvän millään tavalla pelin tapahtumiin).

Kylläpä himottaisi ostaa boksi vain tämän takia...
 
Ylös Bottom