Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Titanfall

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

pelattavuus ottaa harppauksia eteenpäin tutusta Call of Battlefieldistä


Miten niin ottaa harppauksen eteenpäin?

Onko se eteenpäin menemistä kun kaikki on helppoa ja mikään ei tunnu miltään?
Jos tuo on pelattavuudessa eteenpäin menemistä niin en halua jatkossa enää FPS - pelejä pelata.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Miten niin ottaa harppauksen eteenpäin?

Onko se eteenpäin menemistä kun kaikki on helppoa ja mikään ei tunnu miltään?

Helppo oppia. Pelattavuudesta löytyy kuitenkin syvyyttä enemmän kuin on totuttu vastaavissa peleissä näkemään.

En pysty allekirjoittamaan väitettäsi, että kaikki on helppoa.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

PC:n betasta on löydetty ensimmäiset hakkerit/huijarit.

Gamereactorin tanskalaisen toimitukset jäsen sai pelissä vastaansa pelaajia joiden mechat liikkuivat todella paljon nopeampaa kuin niiden pitäisi.

[video=youtube;Bc1l1NWHuG0]http://www.youtube.com/watch?v=Bc1l1NWHuG0[/video]

Lähde: www.gamereactor.eu
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Ihan pikaisesti sanottava että ei tämä ole nyt konsolisukupolvea määrittelevä peli. Se nyt menee jo vähän ylitse vuotavaksi ylistykseksi.

Toki peli jakaa mielipiteitä sitä kokeilleiden keskuudessa mutta pelissä on myös oikeasti ongelmansa; kuten mainitut botit joilla on se 3-5 sekunnin viive ennenkuin reagoivat mihinkään. Kyllä ne nyt voisivat hieman aiemmin reagoida, jotta niistä olisi edes hituisen hyötyä sen Pointin suojelemiseen.

Pointin suojelemisesta saa myös aivan törkeän paljon "pisteitä" - monasti MVP on se jannu joka kyykkää puolustamassa yhtä yksinäistä pistettä (peli jakaa attack ja defence pisteitä). Hyökkäämistä tulisi tukea suuremmilla pistemäärillä.

K/D pois, pois, pois, pois, pois, pois. Jotkut tuijattavat sitä, ja vain ja ainoastaan sitä - viis veisaten joukkueesta. Se on vähän kuin virtuaalik*rvän kasvattamista. Tai ehkäpä olen vain surkea ja surullinen kun se oma virtuaalinen miehuus näyttää laskusuuntaa.

Grafiikka pyörii jouhevasti mutta on suhteellisen yksinkertaista. Efekteillä ei hirveitä kikkailla ja sahalaitaa esiintyy siellä ja täällä, joten ei nyt puhuta mistään edes PS3 Killzone sarjan loistokkuudessa.
Tosin se on käytännöllista ja minulle se sopii näin nopeatempoiseen moninpeliin koska se ei tunnu liialliselta teknologia irstailulta - ruudulta saa (yleensä) jotain selvää mitä tapahtuu (tai no, kyllä ne titaanit joskus peittää ihan kaiken alleen).
BF4:sessa välistä häiritseekin kun aurinko tai/ja muka rapa/savu/tomu/lehti/kukka/kakka/roihu/veri/hiki on koko ajan silmillä. Onhan sitä kiva katsella ja varmaankin ihan realistista - mutta pidän enemmän selkeästi hahmotettavissa olevasta grafiikasta moninpeleissä (mielipide kysymys, toiset kun tykkää muhkummasta).

Peli ei tule PS4:lle - rikollista. Oma PC reppanani ei tätä pyöritä edes hitaasti. Xbone on Ok alustana - mutta tehot eivät riitä kuitenkaan 1080p + 60fps (sanonut tätä jo sata kertaa!) :<

Yksinpelin puute ja täten maailmaan tutustuttaminen jää(nee?) tarinallisesti aika laihaksi.

Olisi hyvä jos Respawn kuuntelisi myös kritiikkiä - esim. mahdollistaa vaikkapa 16/32+ edes privaatti servuille. Joku häxxor kumminkin sellaisen tähän vääntää joka tapauksessa.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

PC:n betasta on löydetty ensimmäiset hakkerit/huijarit.

Gamereactorin tanskalaisen toimitukset jäsen sai pelissä vastaansa pelaajia joiden mechat liikkuivat todella paljon nopeampaa kuin niiden pitäisi.

[video=youtube;Bc1l1NWHuG0]http://www.youtube.com/watch?v=Bc1l1NWHuG0[/video]

Lähde: www.gamereactor.eu

Taitaa olla vaan joku bugi. Itselle tuli noita samoja muutama vastaan jalkamiehenä (pilotti) mutta statisti oli ihan surkeet niillä.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Jep, CoDi-klooni mechoilla ja rakettirepuilla....:rolleyes:
[video=youtube;CuAnmS3_saE]http://www.youtube.com/watch?v=CuAnmS3_saE[/video]
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Tuliko tuo jotenkin yllätyksenä ja uutena asiana?

Kirjoitusasusta päätellen ja videonkuvausta lukemalla oletan että KekkeR00si postaus oli sarkastinen. Mutta kyllähän tuo näyttää aivan CoDilta. Bonuksena tosin se että liike on kasvanut nyt vertikaaliseksi ja seinillä juokseminen on tehnyt liikeestä todella sulavan näköistä.

En ole koskaan pitänyt uusista Codeista joten tuskin tämäkään maistuu.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Huvittavinta tässä lienee se, että Titanfall voisi ilman sopimusriitoja ollakin CoD: Titanfall. Peli sopisi ihan hyvin tulevaisuuden CoD-teemaan, joskin ilman sitä päälleliimattua yksinpeliä.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Sarkasmi taisi nyt mennä ohi ja kovaa poijilla ja sedillä. Video todistaa juuri sen että ei se nyt vaan Codi ole tämä Titanfall, vaikka samaa näköä (ehkä) ja onneton rekyyli, plus tiukka ohjaustuntuma.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Sarkasmi taisi nyt mennä ohi ja kovaa poijilla ja sedillä. Video todistaa juuri sen että ei se nyt vaan Codi ole tämä Titanfall, vaikka samaa näköä (ehkä) ja onneton rekyyli, plus tiukka ohjaustuntuma.

Mutta eikös se juuri nimenomaan ole CoD-rakettirepuilla.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Mutta eikös se juuri nimenomaan ole CoD-rakettirepuilla.

Ja miksi tämä olisi erityisen huono asia. CoD on kuitenkin erinomaista verkkoräiskettä. Jos peli olisikin "vain" CoD + rakettireput (parkour) + Mechat, en pistäisi ollenkaan pahakseni.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Ja miksi tämä olisi erityisen huono asia. CoD on kuitenkin erinomaista verkkoräiskettä. Jos peli olisikin "vain" CoD + rakettireput (parkour) + Mechat, en pistäisi ollenkaan pahakseni.

En tiedä myöskään miksi se olisi huono asia. Olen myös samaa mieltä CoD:n erinomaisuudesta, eikä varmaan myyntilukuja vertailemalla voi olla toista mieltä.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

En tiedä myöskään miksi se olisi huono asia. Olen myös samaa mieltä CoD:n erinomaisuudesta, eikä varmaan myyntilukuja vertailemalla voi olla toista mieltä.

Ei olekkaan ollenkaan huono asia, pointti lähinnä se että ei tuo pelin kulku, metapeli, ja se miltä se tuntuu ole kuitenkaan kuin CoDia pelaisi,sen tunsi heti kun peliä alkoi pelamaan. Toisaalta itse tunnen jopa Codien välillä eroja, joten ymmärrän jos toisille tämä ei ole niin selkeätä. Peliin on otettu juttuja CoDista (tietysti kun tietää ketkä pelin takana) ja viety itse metapeliä eri suuntaan. Lisäksi on mukava, että pilottipelin ollessa vauhdikasta ja nopeita tappoja suosivaa, titanin sisään siirryttäessä ja varsinkin kohdattaessa toinen titani, peli muuttuu melkein Halomaiseksi piruetitksi kamppailun kestäessä kymmeniä sekunteja, ja molempien käyttäessä väistöt ja koko arsenaalinsa toisen tuhoamiseen.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Kyllä toi räiskintä nyt vaan on CoDia, mutta ehkä vieläkin helpompana. "Metapeli" ei tietenkään ole CoDia, suurimmaksi osaksi liikkumisen ansiosta, mutta itse ampuminen/tappaminen on niin lähellä CoDia kuin olla voi ilman suoraa kopiointia CoDin aseista.

Tämä olisi huikea peli, kun ADS otettaisiin pois ja tilalle pistetähtäin/lonkkaräiskintä, enemmän healthia/headshotit suurempaan rooliin, ehkä Unrealmaisia aseita, vielä muutama muu muutos.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Kyllä toi räiskintä nyt vaan on CoDia, mutta ehkä vieläkin helpompana. "Metapeli" ei tietenkään ole CoDia, suurimmaksi osaksi liikkumisen ansiosta, mutta itse ampuminen/tappaminen on niin lähellä CoDia kuin olla voi ilman suoraa kopiointia CoDin aseista.

Tämä olisi huikea peli, kun ADS otettaisiin pois ja tilalle pistetähtäin/lonkkaräiskintä, enemmän healthia/headshotit suurempaan rooliin, ehkä Unrealmaisia aseita, vielä muutama muu muutos.

Samaa mieltä, myös moninpelien ulkopuolinen osuus on hyvin samankaltainen kuin codissa. Sehän perustuu pelaajan tekemiin luokkiin ja loadouteihin, sekä unlockeihin ja erilaisten haasteiden suorittamiseen. "Metapelikin" on samankaltaista kuin codissa, koska se perustuu karttojen ja parhaiden loadoutien tuntemiseen, ei niinkään liikkumiseen tai edes ampumataitoon.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Kaksi viimeistä Infinity Wardin Codia on ollut multiplayerin kannalta pelkkää local pelaamista globaalin sijasta. Miten on TitanFall:ssa, onko tässäkin tyytyminen globaalin sijasta locaaliin? Jos ei ole globaalia niin peli jää hyllyyn itseltäni.
 
Ylös Bottom