Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Titanfall

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Ihmetyttää tämä "kokeilematta paskaa" mentaliteetti.

Täysin ymmärrettävää pettymys silloin kun on odottanut tästä uuden sukupolven suunnannäyttäjää. Sellaiseksi siitä ei ole nyt kuin vain osalle porukasta. Tuo viljelemäsi sananparsi voitaisiin myös kääntää toisinpäin; "Kokeilematta parasta ikinä!". Kyllä hype lässähti kuin pannukakku monen kohdalla. Juuri kun on päästy suurille areenoille, palataan takaisin ex-genin takapihoille.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

No jos pelien grafiikat vaikuttavat pelin paremmuuteen joidenkin mielestä niin miksi ei pelaajamäärätkin? No mikä ihmeen ristiriitaisuus siinä on että 6 vs 6 on ok ja peli tarkoitettu pienemmälle pelaajamäärälle mutta sitten tuodaan AI mikä nostaa pelaajamäärää reilusti mutta keinotekoisesti. Enemmän tämä antaa ymmärtää että pienen pelaajamäärän vuoksi pelissä ei tapahdu toimintaa tarpeeksi ja botit toimivat täytteenä ihmispelaajien puutteesta. Sitten tietysti palataan takaisin siihen että koitetaan tehdä kaikista pelaajista hyviä statisiikkojen perusteella bottien avulla mitä tuossa aikaisemmin mainitsin.

Nostaisi vaikka pelaajamäärän siihen 24-32 ja antaisi vain 12 Titaania kerralla maksimissaan. Ei tarvitsisi botteja ja pelaajat sitten voisivat tapella niitä Titaaneja vastaan ryhmissä ja Titaaneista vähän kestävämpiä.

Tämättelen tätä tässä erittäin vahvasti. Erityisesti boldattua kohtaa!
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

"Yllättäen" alhainen pelaajamäärä haittaa enimmäkseen vain sony-armeijaa.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Peli on aivan huikea! Kokeilin viimeksi joulukuussa ja nousi testin jälkeen omalla nextgen odotuslistalla ykköseksi QB:n kanssa. Ja pelaajamäärät ovat juurikin sopivat piloteille ja titaneille. Respawn osaa.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Täysin ymmärrettävää pettymys silloin kun on odottanut tästä uuden sukupolven suunnannäyttäjää. Sellaiseksi siitä ei ole nyt kuin vain osalle porukasta. Tuo viljelemäsi sananparsi voitaisiin myös kääntää toisinpäin; "Kokeilematta parasta ikinä!". Kyllä hype lässähti kuin pannukakku monen kohdalla. Juuri kun on päästy suurille areenoille, palataan takaisin ex-genin takapihoille.

Etkö itsekkin ole jo peliä kokeillut muistelisin, miltä se silloin maistui? Ja periaattessa jos deathmatchia ei oteta lukuun, ei tapoilla ole väliä. Ehkä botit tulevat tässä osaltaan vaikuttamaan pelinkulkuun, kun isolla kd:llä ei todista enään mitään, on panostettava objektiiveihin. Itse en suuria odota tältä peliltä, vaikka julkkarina hankinkin. Lisäpointtina CoD toimi paremmin 6v6 kuin Ground warina. Kaikki riippuu kenttäsuunnittelusta, botit vielä suuri kysymysmerkki.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Sony Trolling Patrol taas liikenteessä. Tää on ihan kettu ja pihlajanmarjat kamaa. Taisi ottaa joillekkin koville, ettei tämä saavu omalle konsolille.

Etkö itsekkin ole jo peliä kokeillut muistelisin, miltä se silloin maistui? Ja periaattessa jos deathmatchia ei oteta lukuun, ei tapoilla ole väliä. Ehkä botit tulevat tässä osaltaan vaikuttamaan pelinkulkuun, kun isolla kd:llä ei todista enään mitään, on panostettava objektiiveihin. Itse en suuria odota tältä peliltä, vaikka julkkarina hankinkin. Lisäpointtina CoD toimi paremmin 6v6 kuin Ground warina. Kaikki riippuu kenttäsuunnittelusta, botit vielä suuri kysymysmerkki.

Itsekkin jo mainitsin, että pienillä 4 vs 4 tiimeille jauhettu Halo on parasta räiskintää mitä minulle on tarjolla. En ymmärrä tälläistä automaattista vähän pelaajia on paska juttu yhtälöä. Mitä tuossa nyt olen BF4:jää pelaillut, niin ei se pelaajamäärä tuo minulle oikeastaan mitään lisäarvoa (ja tämä peli on sentään suunniteltu isolle pelaajamäärälle). Ennemmin tuntuu siltä että iso pelaajamäärä oikeuttaa laiskuuteen kenttä suunnittelussa ja pelin muussakin tasapainottamisessa.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Mulla tämä MOBA-tyylinen 6v6 +minionit on niitä harvoja asioita, jotka ovat herättäneet kiinnostusta tähän peliin. Peli tuntui niin nähdyltä aiemmin, mutta nyt saatetaan jopa saada uudenlaista dynamiikkaa fps-genreen. Mielenkiinnolla odotan mitä sieltä tulee ja varsinkin vaikutuksia lajityypin tulevaisuuteen, koska itse peliä en tule hankkimaan (lol joku xbone ;)).
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Heh, heh... Eikö Xonella muutenkin betailla kaikki, niin hyvin sopii Titanfall jonon jatkoksi. Kakkos Titanfall sitten multina kaikille "valmiina" pelinä. No jos totta puhutaan, niin helvetin tykiltä vaikuttaa. Boksi varattuna tätä varten.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Sony Trolling Patrol taas liikenteessä. Tää on ihan kettu ja pihlajanmarjat kamaa. Taisi ottaa joillekkin koville, ettei tämä saavu omalle konsolille.

Itsekkin jo mainitsin, että pienillä 4 vs 4 tiimeille jauhettu Halo on parasta räiskintää mitä minulle on tarjolla. En ymmärrä tälläistä automaattista vähän pelaajia on paska juttu yhtälöä. Mitä tuossa nyt olen BF4:jää pelaillut, niin ei se pelaajamäärä tuo minulle oikeastaan mitään lisäarvoa (ja tämä peli on sentään suunniteltu isolle pelaajamäärälle). Ennemmin tuntuu siltä että iso pelaajamäärä oikeuttaa laiskuuteen kenttä suunnittelussa ja pelin muussakin tasapainottamisessa.

No kuulunko minä tähän herran Sony Trolling Patrol joukkoihin kun omaan eriävän mielipiteen? Mielestäni The Last of Us oli täysin ylihypetetty ja yliarvostettu peli joka ei ollut GotY materiaalia. Siinä sinulle sitä minun Sony lojaalisuutta. Sama pätee Pasi85:seen. Te olette niitä faneja kun pitää jotenkin dissatta arvostelijoita.

Mitä tulee Halon pelaajamääriin niin itse pelasin ainoastaan 16-pelaajan pelejä (Halo:CE PC-versio). Yhtään pienemmän määrän kanssa ei pelaamisesta tullut mitään koska se ei ollut hauskaa varsinkin isoimmissa kartoissa missä oli kulkuneuvoja.
Ja ei isojen pelaajamäärien vuoksi pidä karttasuunnittelun kanssa mennä siitä mistä aita on matalin.
Ison pelaajamäärän vuoksi menestys johtuu siitä kuinka hyvin tiimi pelaa yhteen sen sijaan että yksi vetää koko pelin ilman tiimin apua.
Mutta jos kerta pienet pelaajamäärät miellyttää niin varmaan jaksatte sitten kamppanjoida sen puolesta että botit vedetään pelistä pois kokonaan. Ei yhtään ylimääräistä vaikuttajaa näihin teidän pieniin tappeluihin.

Voimme myös olla niin erilaisia ihmisia makuineen että se näkyy tässä keskustelussa tosin tuolta Xboxin puolelta heti tulee väitettä että Sony fanboy kun on eriävää mielipidettä. Onko se sitten niin että Sonyt tykkää isosta ja Microsoftit pienistä?
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Vaikka Xbone onkin tilauksessa, niin en ole vieläkään päässyt mukaan Titanfallin hypejunaan, jotenkin alusta saakka näyttänyt niin geneeriseltä FPS-peliltä mechojen kera. Titani kuitenki sisältyy tuohon konsolipakettiin ja ainakin annan mahdollisuuden ennen kuin tuomitsen lopullisesti, pelillä ei ole mitään muuta kuin yllätysmahdollisuus. Pieni pelaajamäärä on ihan okei eikä sillein muuta fiiliksiä suuntaan tai toiseen, mutta nuo AI-vihut nettipelissä aiheuttaa skeptisyyttä. Mielestäni jopa 6vs6 ilman AI-vihuja olisi ollut parempi vaihtoehto.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Ei tosiaan kannata tuomita tätä peliä kokeilematta. Jos joku nobo ei vielä tienyt, niin tekijät on kuitenkin jumalia fps-genressä. Itteäni ihan rehellisesti vi*uttaa että tämä on jäämässä X1 yksinoikeudeksi.Tiiä sit jos tämän PC:llä kokeilisi. Tulee vaan kallis peli koska kone pitäis hommata. :/
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Pieni harmitus kun tämä tulee vain Onelle :mad:, näyttää pirun hyvältä robo mätöltä. Menisi kyllä hankintaan jos tämän saisi PS4:jälle.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Samaa mieltä edellisten kanssa. Jos valintani ei olisi ollut PS4 niin menisi varmasti hankintaan.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Itteäni ihan rehellisesti vi*uttaa että tämä on jäämässä X1 yksinoikeudeksi.Tiiä sit jos tämän PC:llä kokeilisi. Tulee vaan kallis peli koska kone pitäis hommata. :/

Kyllähän tuo ilmestyy myös X360:lle, ja Respawn varmaan ruoskii käännöksen tekevää studiota sen verran, että lopputulos on ihan pelattava. Jos tämä saa älyttömän hyviä arvioita, niin saatan harkita PC-version hankkimista.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Kyllähän tuo ilmestyy myös X360:lle, ja Respawn varmaan ruoskii käännöksen tekevää studiota sen verran, että lopputulos on ihan pelattava.

Huhujen mukaan X360 versiosta vastaa Bluepoint Games, jolta sopii odottaa hyvää käännöstä. Studio on kehittänyt aikalailla edellisen sukupolven parhaimmat HD-remaket: GoW:Collection, ICO & SotC: Collection, MGS: Collection jne.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Etkö itsekkin ole jo peliä kokeillut muistelisin, miltä se silloin maistui?

Kyllä maistui, messuilla pelatuista peleistä paras. Tarjoaa äärimmäisen verkkopelikokemuksen. Xbox One on täällä Day One-ennakkotilattuna suomiversiolla nimenomaan tämän pelin takia. Tuo pelaajamäärä nyt lähinnä pelottaa, tekeekö se tästä elitistien lajin?
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Muistakaa nyt että CoDit ovat toimineet erinomaisen hyvin 6 vs. 6, Halot jopa 4 vs. 4, Gearssit 5 vs 5. Ei kaikkien moninpelien tarvitse olla valtaisia 32 tai 64 pelaajan sotatantereita ollakseen viihdyttäviä ja loistavasti toimivia. Kunhan kentät ja peli muutenkin on suunniteltu kyseiselle pelaajamäärälle, en näkisi sitä ongelmana.

Toisaalta tekoälyn ohjaamat botit voivatkin sitten olla huonompi juttu. Toki testaamaan pitäisi ensin päästä.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Ei kaikkien moninpelien tarvitse olla valtaisia 32 tai 64 pelaajan sotatantereita ollakseen viihdyttäviä ja loistavasti toimivia.

Ei tarvitse ei, mutta sinne suurempaan joukkoon on satunnaisen sunnuntaipelaajan helpompi tulla mukaan kuin näihin takapihojen piirileikkeihin. Paremmin sallitaan väärään suuntaan juoksijat. Tutulla ja tiiviillä kaveriporukalla pienen piirin puuhastelut voivat olla äärettömän antoisia hetkiä. On kuitenkin elitististä kuvitella jokaiselta löytyvän tälläinen oma pelaajayhteisö.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Ei tarvitse ei, mutta sinne suurempaan joukkoon on satunnaisen sunnuntaipelaajan helmpompi tulla mukaan kuin näihin takapihojen piirileikkeihin. Paremmin sallitaan väärään suuntaan juoksijat. Tutulla ja tiiviillä kaveriporukalla pienen piirin puuhastelut voivat olla äärettömän antoisia hetkiä. On kuitenkin elitististä kuvitella jokaiselta löytyvän tälläinen oma pelaajayhteisö.

Painotan edelleen sitä, että CoDikin on 6 vs 6 ja kyseessä on kuitenkin yksi suosituimmista moninpeleistä, ellei suosituin. Hyvin CoDissakin sallitaan ne väärään suuntaan juoksijat.
 
Vastaus: Titanfall [Hype @ 13.3.2014]

Xbox One on täällä Day One-ennakkotilattuna suomiversiolla nimenomaan tämän pelin takia. Tuo pelaajamäärä nyt lähinnä pelottaa, tekeekö se tästä elitistien lajin?
Eikö samalla tavalla voida ajatella H-Hourin kuuluvan samaan luokkaan. Pelin salliessa maksimissaan 8 vs. 8 sessiot, jossa yhteenpuhaltaminen on kaikki kaikessa.
 
Ylös Bottom