Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toimimattomat DVD:t PS2:lla

  • Viestiketjun aloittaja Duff
  • Aloituspäivämäärä
D

Duff

Guest
Eiköhän aleta kokoamaan listaa PS2:lla toimimattomista DVD:istä (R2tai miksei muutkin alueet). Eli mitkä naarmuttomat DVD:t eivät ole toimineet kunnolla Playstation kakkosessanne. Don Juan de Marco, Talvisota ja Tuntematon Sotilas lienevät ainakin toimimattomia? Kertokaa myös millä ajuriversiolla olette ko. levyä kokeilleet.
 
Seuraavat DVD-levyt, eivät lähde pyörimään PS2:ssa. Ajureista viis.

  • Cube (Future Film) (Kuten yllä jo mainittiin)
  • Love Stinks (Future Film)
  • Bridge of Dragons (Future Film)
  • Boogie Nights (Sandrew Metronome)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ajurit

Don Juan (Sandrew Metronome, 2-kerroksinen) ei pyörinyt allekirjoittaneella. Ja ajurit ovat Sonyn kaukosäätimen mukana tulleelta cd:ltä versio 2.10E.
 
Dogma, Me 2 ja Irene, Trafic

* DOGMA- elokuva "käynnistyi" muttei lähtenyt pyörimään, tökkäs ja "Unable to Read Disc". Scene 2:seen hyppääminen tuotti 30 sek elokuvanautinnon, kunnes taas jämähti. Narmuisuus: Hiekkapaperilla hiottu? Ajurit: 2.10 ja 1.30

* Me kaksi ja Irene - hyppii kesken elokuvaa noin 1 min. Narmuisuus: Pikkaisen. Ajurit: 2.10

* Trafic - hyppii kesken elokuvaa noin 2-3 min. Narmuisuus: Pikkaisen. Ajurit: 2.10

--
herää vaan kysymys et onko mulla "viallinen" ps2, tykkää aina tökkiä keskellä elokuvaa pari minuuttia :(
 
Re: Dogma, Me 2 ja Irene, Trafic

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paul_a
[Bherää vaan kysymys et onko mulla "viallinen" ps2, tykkää aina tökkiä keskellä elokuvaa pari minuuttia :( [/B]

Mun kone oli tuollainen ja lähetin sen takuuvaihtoon. Levyjä oli n. kymmenkunta n. 40 katsotusta elokuvasta eli ihan liikaa. Samat levyt näkyy muilla soittimilla OK. Virheensieto oli myös huono, esim. pelkkä pölyhiukkanen riitti sekoittamaan toiston. Levyn puhdistus kuituliinalla auttoi joissain tapauksissa mutta ei esim. allamainituilla levyillä.

Kuvailemiasi häiriötä (kuvan töksähtämisiä, kuvan pikselöitymistä) yleensä layerinvaihdon jälkeen aiheuttivat koneellani mm.
- Ronin
- U571
- The Cell
- Magnolia
- Xmen
- Phantom Menace (podrace)

Asterix & Obelix ei ilmeisesti toimi millään PS2:lla (ei suuri menetys) unable to read disk tulee layerinvaihdon kohdalla.

Boogie Nights sekosi kanssa heti alussa eikä toiminut kaverinkaan PS2:lla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mulla ja Kanilla on vissiin samasta erästä koneet, koskapa tökki samoilla levyillä, ja kuituliina auttoi joskus. Meni hermot, kun Rammsteinin Live Aus Berlin ei lähtenyt ensiyrittämällä käyntiin!

Kone on samoin huollossa, saapas nähdä tuleeko takaisin ääliökommenteilla "testattu, toimii".

Update: Eräs suuri suomalainen postimyyntilafka lähettää koneet huoltoon KERRAN VIIKOSSA. Eli vein koneen ma-aamuna ennen klo 10.00 toiveikkaana huoltoon, ja nyt pe soittaessani ei ollut vielä varmaa, onko kone päässyt maahantuojalle asti! Huh huh! Ollisivat voineet kertoa asiasta huoltoon viedessäni, nyt taitaa jäädä moni uutuuspeli testaamatta tämän vuoden puolella. :( :( :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Dogma, Me 2 ja Irene, Trafic

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paul_a
* Trafic - hyppii kesken elokuvaa noin 2-3 min. Narmuisuus: Pikkaisen. Ajurit: 2.10
[/B]

Minulla oli ihan naarmuinen levy videovuokraamosta ja toimi täydellisesti, ajurit 1.30. Vain noin kymmenkunta DVD:tä katsottu mutta kaikki toimi.
 
Re: Re: Dogma, Me 2 ja Irene, Trafic

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kani


Mun kone oli tuollainen ja lähetin sen takuuvaihtoon. Levyjä oli n. kymmenkunta n. 40 katsotusta elokuvasta eli ihan liikaa. Samat levyt näkyy muilla soittimilla OK. Virheensieto oli myös huono, esim. pelkkä pölyhiukkanen riitti sekoittamaan toiston. Levyn puhdistus kuituliinalla auttoi joissain tapauksissa mutta ei esim. allamainituilla levyillä.

Kuvailemiasi häiriötä (kuvan töksähtämisiä, kuvan pikselöitymistä) yleensä layerinvaihdon jälkeen aiheuttivat koneellani mm.
- Ronin
- U571
- The Cell
- Magnolia
- Xmen
- Phantom Menace (podrace)

Asterix & Obelix ei ilmeisesti toimi millään PS2:lla (ei suuri menetys) unable to read disk tulee layerinvaihdon kohdalla.

Boogie Nights sekosi kanssa heti alussa eikä toiminut kaverinkaan PS2:lla.

Mulla toimii kyllä noi kaikki mainitsemasi, paitsi boogie nights joka ei myös toimi pelkällä dvd soitimillekaan mallia pioneer 525. (asterix:stä en tiedä)

Noin 150:ntä levyä olen laitteellani katsonut ja noin 3 ei ole pyörinyt kunolla, se on aika hyvä määrä
 
Jore kertoili ettei Rammstein toimi itselläni se taas toimii mitä parhaiten koneen kanssa on kyllä ollut muita mystisiä ongelmia Taxi 2 veti koko koneen jumiin pieni potku koneen kylkeen eikä se DVD toimi enää missään DVD soittimessa eikä siinä ole edes naarmuja ;) no ei se mitään pääasia et Taxi 1 futaa
 
Re: Dogma, Me 2 ja Irene, Trafic

Originally posted by paul_a
*

* Trafic - hyppii kesken elokuvaa noin 2-3 min. Narmuisuus: Pikkaisen. Ajurit: 2.10



Mulla on Traffic myös DVD:nä, mutta ei mulla ainakaan mitään ongelmia sen kanssa ole.
 
Layerin vaihdossa: Unable to read disc
-Jackie Brown
-Rita Hayworth - Avain Pakoon

Ajurit: 1.20 ja 1.30
Kone myös kerran huollossa -> uusi kone tilalle, mutta edelleen sama ongelma.
Dancer in the dark pätki 1.20 ajureilla, mutta 1.30 ajureilla toimii hienosti.
 
Originally posted by DemonWithin
Mull pätkäsee kesken "The World Is Not Enough"in. Se sanoo että disc reading error tai jotain sinne päin. :confused:

Mulla oli juuri tuo sama ongelma, mutta se ei kuulemma ollut ongelmana tuolla kaverilla jolta tuon lainasin. En sitten tiedä..
 
S.O.D:n "Kill Yourself - The Movie" niminen musiikki-DVD ei suostunut pyörähtämään PS2:ssa ollenkaan. Joutuu tietokoneelta kattelemaan :rolleyes:

- T.
 
DVD-elokuvien listaus...

Eikö olisi ollut helpompaa tehdä lista dvd-elokuvista, jotka toimivat PS2:lla? Listasta olisi voinut tulla huomattavasti lyhyempi... Heh heh, tämä nyt taas oli näitä "sarjassamme huonoimmat vitsit". Eli ei kannata ottaa turhan vakavasti. Kyllä se PS2 ihan kelpo dvd-soitin on.
 
the basketball diaries
The raging bull

tulee jotai ihme mosaiikkia... ja sit tulee teksti...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Duff
Eiköhän aleta kokoamaan listaa PS2:lla toimimattomista DVD:istä (R2tai miksei muutkin alueet). Eli mitkä naarmuttomat DVD:t eivät ole toimineet kunnolla Playstation kakkosessanne. Don Juan de Marco, Talvisota ja Tuntematon Sotilas lienevät ainakin toimimattomia? Kertokaa myös millä ajuriversiolla olette ko. levyä kokeilleet.

kokeilkaas region x. sillä voisi toimiakin + uudet ajurit
 
Ylös Bottom