Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toimimattomat DVD:t PS2:lla

  • Viestiketjun aloittaja Duff
  • Aloituspäivämäärä
Mun täytyy myöntää et en tajuu; onks pleikassa vakiona jotkut ajurit, ja tuleeko niitä ajureita kaukosäätimien mukana??

Jos tulee ni miten ne saadaan siirrettyä koneelle ??
:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Mun täytyy myöntää et en tajuu; onks pleikassa vakiona jotkut ajurit,
Jep


ja tuleeko niitä ajureita kaukosäätimien mukana??
Jep


Jos tulee ni miten ne saadaan siirrettyä koneelle ??
:confused:
Aaa, tässä tulee sonyn nerous esille - tietysti muistikortille! Tällä tavalla voidaan myydä ihmisille DVD-softaa päivityksinä, ja saada lisää rahaa. Myönnettäköön että 200 mk saa kaukosäätimenkin, mutta mitenköhän käy versio 2.2 jne? Varmaan saa dvd-kauko v2 mukana taikka sitten voi tilata levyn "oma-kustannushintaan" 150 mk/kpl.

(Eli: Yleisesti ps2:sten mukana tullut dvd-ajuri 1.2 ja 1.3 - ihan uusimissa laitteissa on 2.1 vakiona, mikä tulee dvd-kaukosäätimen mukana)
 
Makuunista vuokrattu Coyote Ugly alkoi pätkimään tietyin väliajoin kerroksen vaihduttua. Saattoi tosin johtua naarmuisesta levystäkin.

Ajurit 1.20.
 
Mä ostin animen Project A-ko: Love & Robots jonka region on ALL, mut se ei toimi kunnoll, koska kuva on vihreä. Miksi??
 
Oma ps2 on ostettu viime helmikuussa. Esmes viimeksi eilen alkoi tökkimään The Watcher, vuokraleffa. Otin levyn pois, ja puhalsin levykelkan aukosta sisään oikein kunnolla, niin levykin alkoi toimimaan. Tätä puhkumista olen harrastellut aikasemminkin...:)
 
Re: Dogma, Me 2 ja Irene, Trafic

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paul_a
* DOGMA
* Me kaksi ja Irene
* Trafic
Eli kyseiset elokuvat eivät toimineet viallisessa PS2:sessa - sain "uuden" (?) ps2:sen tilalle ja nyt näin ekan viikonlopun jälkeen ainakin Bats, Sähköputkimies ja Detroit Rock City on näkynyt tökkimättä.
 
Minulla ei ole tullut vielä yhtäkään DVD leffaa vastaan jotka ei toimis, muun muassa Me, Myself and Irene ja Trafic toimivat täysin, Cubee en ole koittanu.
 
Minulla aikoinaan Taxi 2 pätki. Kone kävi huollossa ja sen jälkeen tuokin toimi.

Nyt kuitenkin Exit Wounds rupesi pätkimään Extroissa. Vain ja ainoastaan tuossa kulissien takaa dokumentissä. Itse elokuva pyöri pätkimättä. Levy oli vuokrattu.
 
Pitch Black töksähteli katselukelvottomasti kuin myös Wing Commander, joskaan ei niin pahasti
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CROW_984
Mä ostin animen Project A-ko: Love & Robots jonka region on ALL, mut se ei toimi kunnoll, koska kuva on vihreä. Miksi??

Kuva on vihreä, koska käytät RGB-johtoa! Hommaa RegionX tai kokeile jollain muulla johdolla.
 
Tuntematon Sotilas toimii :)

Noniin, eli tänään saapui postissa uusi Tuntematon Sotilas Finnkinolta, ja toimi mainiosti :)

-Sami-
 
Täällä paikallisessa liikkeessä (Anttila) sanotaan suoraan, että Future Filmsin DVDt ei toimi pleikkarissa.
 
Kaiken kaikkiaan näyttäisi olevan aivan laitekohtaista tuo toimimattomuus. Itselläni on esim. Future Filmin levyt toiminut ihan hyvin paitsi Natural Born Killers, mutta ei sekään ole jostain syystä pätkinyt enää ajuripäivityksen jälkeen. Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme ei päässyt "layerin" vaihdon yli ongelmitta (vanhoilla ajureilla) ja rupinen vuokra-Sixth Sense pätki jatkuvasti.
Olen reilun vuoden aika katsellut PS2:lla ainakin lähemmäs sata leffaa, enkä vielä tunnu tarvitsevan erillistä DVD-soitinta, koska tuo pelikonsolikin tuntuu toimivan kohtuullisen hyvin (ja on vielä sitä pahamaineista ensimmäistä erää = ostettu ilmestymispäivänä).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Kaiken kaikkiaan näyttäisi olevan aivan laitekohtaista tuo toimimattomuus. Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme ei päässyt "layerin" vaihdon yli ongelmitta (vanhoilla ajureilla)

Niin näyttää olevan. Hiipivä Tiikeri taas toimi minulla vanhoilla sekä uusilla ajureilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Kaiken kaikkiaan näyttäisi olevan aivan laitekohtaista tuo toimimattomuus.

No juu, mitä ehdottaisit lääkkeeksi kun on kolmas PS2 menossa ja Roninia ei pysty enää katsomaan?? Ensimmäinen kone näytti sen parilla tökkimisellä, toinen tökki enemmän ja tämä viimeisin ei näytä muutamaa raitaa lainkaan layerinvaihdon jälkeen (unable to read disc).

Hoh hoijaa... Kaverin PS2:lla samainen kiekko näkyy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kani
No juu, mitä ehdottaisit lääkkeeksi kun on kolmas PS2 menossa ja Roninia ei pysty enää katsomaan?? Ensimmäinen kone näytti sen parilla tökkimisellä, toinen tökki enemmän ja tämä viimeisin ei näytä muutamaa raitaa lainkaan layerinvaihdon jälkeen (unable to read disc).

Hoh hoijaa... Kaverin PS2:lla samainen kiekko näkyy.

Jep, olenkin seuraillut tuota taisteluasi ja täytyy sanoa, että itse olisin vastaavassa tilanteessa jo varmaan venailemassa Xboxia, vaikka kohtuullinen "pleikkarifanipoika" olenkin :eek: .
Toivottavasti sulla on edes muissa asioissa parempi tsägä :) .
 
Mulla on tähän mennessä tullut vastaan yksi toimimaton dvd joka alkoi ensin tökkimään 8. chapterin jälkeen ja pari chapteria myöhemmin tuli unable to read disc (ei ollut layerin vaihto). Kokeilin ensin pystyasennossa, hieman parempi mutta ei toiminut kokonaan. Seuraavaksi kone ylösalaisin. Ei toiminut. Seuraavaksi käänsin koneen ylösalaisin 45 asteen kulmaan kirjahyllyä vasten, jolloin se toimi alusta loppuu ilman mitään pätkimistä. Tuolla koneen asennolla voi vaikuttaa hieman lukupään säätöihin, kun se liikkuu joko lähemmäksi tai kauemmaksi levyä. Samoja kikkoja käytettiin yli 15 vuotta sitten kuusnelosella, kun kasettiasema piti kääntää ylösalaisin load errorin ilmaantuessa. Tämmöistä tämä tekniikan kehitys on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver


Jep, olenkin seuraillut tuota taisteluasi ja täytyy sanoa, että itse olisin vastaavassa tilanteessa jo varmaan venailemassa Xboxia, vaikka kohtuullinen "pleikkarifanipoika" olenkin

Tässä Joren löytämässä listassa näyttää olevan jo vastaava xbox-lista. Sivun lopusta löytyy. Ei toimi ja ei toimi.
 
Ylös Bottom