Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toimimattomat DVD:t PS2:lla

  • Viestiketjun aloittaja Duff
  • Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kibe
Ostin ton unelmien sielunmessun tänään enkä oon kattonut sitä vielä.Sehän on future filmsin julkaisema ja yllätys yllätys kaikkia bonus kamoja ei lue .esim poistettuja kohtauksia ja muutamaa muuta dokumenttia.Leffa näytti kuitenkin toimivan ja saa nähdä että toimiiko kokonaan kun huomenna katson sen.Myös making of dokumentti näyttäisi toimivan.Lisäksi diskistä kuuluu hurina kun se käynnistyy.Onko kukaan muu ostanut kyseistä leffaa?

Vuokrasin Unelmien sielunmessun viime viikonloppuna ja se toimi aivan moitteetta, bonus kamoja myöten. Vuokraversio on ihan sama kuin myyntiversio eli siitäkään sen ei pitäisi johtua.
Ainut mikä DVD:ssä hiukan harmittaa on se, että brittiversio olisi kunnon kuvaformaatissa (Anamorfinen 1.85:1), kun taas Future Filmin julkaisu on 16:9 formaatissa. Futuren julkaisema pahamainenen Cube on peräti 4:3 muotoinen (eli vanhanmaillinen tv-ruutu), kun brittiversio (joka toimii PS2:ssa) on 1.85:1 widescreen.
 
Nytpä se on todistettu.. ostin juuri PS2 V5:sen ja Cube todellakin toimi ongelmitta!! aikaisemmalla ensimmäisen erän koneella ei edes tunnistanut levyä.. eli versioilla ON eroja!
 
Ostinpa sitten Pearl Harborin DVD:nä. Leffa pätkii silloin tällöin alusta alkaen. Ja 22-kappaleen jälkeen pätkiminen tiheni ja lopuksi Disk errorit. Saman teki kun testasin neljä kertaa, aloittaen kappaleesta 22.

Mutta meni läpi kappaleen, kun muutin PS2:sen pystystä vaakatasoon. Tosin pätkimistä esiinty silti hivenen.

Pitää nyt kokeilla meneekö koko leffa läpi ilman jumittumista.

PS2:nen on Versio V4
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Ostinpa sitten Pearl Harborin DVD:nä. Leffa pätkii silloin tällöin alusta alkaen. Ja 22-kappaleen jälkeen pätkiminen tiheni ja lopuksi Disk errorit. Saman teki kun testasin neljä kertaa, aloittaen kappaleesta 22.

Mutta meni läpi kappaleen, kun muutin PS2:sen pystystä vaakatasoon. Tosin pätkimistä esiinty silti hivenen.

Pitää nyt kokeilla meneekö koko leffa läpi ilman jumittumista.

PS2:nen on Versio V4

Mulla kyllä toimi kyseinen leffa aivan moiteetta. Koneeni on myös V4. Aika outoa?!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Byte


Mulla kyllä toimi kyseinen leffa aivan moiteetta. Koneeni on myös V4. Aika outoa?!

Laitoin koneeni sitten vaakatasoon ja aloitin leffan katsomisen uudestaan. Tällä kertaa ei pätkinyt ja varmuuden vuoksi annoin pyöriä toisenkin kerran. Ja pyöri ilman pätkimistä.

Nyt pitäisi laittaa kone takaisin pystyyn ja kokeilla uudestaan. Tosin en ihan heti ruve leffaa katsomaan neljättä kertaa.
 
Mulla toimi pleikassa kanssa pearl harbor ihan ilman mitään ongelmia. Samoiten vuokrasin tässä toissaviikolla Bridget Jonesin vaikka kotelon kannessa olikin jo lappukin ettei toimi pleikkarilla mutta ainakin mulla pelasi ilman mitään ongelmia.

-Mvx
 
Vuokra DVD Memento alkoi pätkiä noin puolenvälin jälkeen, ja lopulta ilmoitti Unable to read disk tai jotain. Levyssä kauheita "valujälkiä". Egmont Entertainmentin leffa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tah
Vuokra DVD Memento alkoi pätkiä noin puolenvälin jälkeen, ja lopulta ilmoitti Unable to read disk tai jotain. Levyssä kauheita "valujälkiä". Egmont Entertainmentin leffa.
Kannattaa melkein laittaa viestiä Egmontille (http://www.egmont-entertainment.fi/f_video.htm), sillä Egmonthan edustaa myös Pleikkaria Suomessa, joten ei kai ole liikaa pyydetty, että edes niiden leffat toimisivat varmasti ongelmitta.
 
Onko kellään ollut ongelmia Alien Legacy Boxin kanssa?
Mulla Aliens levyssä alkaa pätkimään 13 ja 14 chapterissa ja sitten tulee unable to read disc.
On ollut ongelmia myös terminatorin ja parin halpislevyn kanssa.
Ja kaiken lisäksi levyasema pitää kummallista ääntä levykelkan avautuessa.
Kone on v3 scph-3004 ja alkaa kohta takuu mennä umpeen joten kannataisikohan viedä kone huoltoon?:confused:
 
Valentine:kaan ei toimi. Pari kohtausta pätkäsee. No, eipä liene kovin suuri menetys.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MakenX
Onko kellään ollut ongelmia Alien Legacy Boxin kanssa?
Mulla Aliens levyssä alkaa pätkimään 13 ja 14 chapterissa ja sitten tulee unable to read disc.
On ollut ongelmia myös terminatorin ja parin halpislevyn kanssa.
Ja kaiken lisäksi levyasema pitää kummallista ääntä levykelkan avautuessa.
Kone on v3 scph-3004 ja alkaa kohta takuu mennä umpeen joten kannataisikohan viedä kone huoltoon?:confused:

Mulla on toiminu. Nelosta en vielä oo kattonu. Myös v3 kone.
 
South Park leffa (Sandrew Metronome) ei toimi, pätkii kovasti ja välillä tulee Unable to read disk. Future Filmsin Caligula toimii. Smashing Pumpkinsin 1991-2000 DVD on aivan helmi!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver

Kannattaa melkein laittaa viestiä Egmontille (http://www.egmont-entertainment.fi/f_video.htm), sillä Egmonthan edustaa myös Pleikkaria Suomessa, joten ei kai ole liikaa pyydetty, että edes niiden leffat toimisivat varmasti ongelmitta.

Tälläinen vastaus Uncle-DVD:ltä tuli:
"Omassa kokoelmassani on julmettu määrä moisilla valujäljillä siunattuja
levyjä, ja ne toimivat vallan mainiosti soittimissani. PS2:n
yhteensopivuusongelmat alkavat usein nostaa päätään esiin levyjen
puolivälin tienoilla, ja kuvailemiasi "Unable to read disc" -ongelmia
esiintyy mm. monien Disneyn levyjen kanssa. Sonyn oman kaukosäätimen
kanssa tulee päivitys-CD, joka tallentaa muistikortille uudet
DVD-ajurit, mitkä parantavat yhteensopivuutta huomattavasti."
Näinköhän?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Seuraavat DVD-levyt, eivät lähde pyörimään PS2:ssa. Ajureista viis.

  • Cube (Future Film) (Kuten yllä jo mainittiin)
  • Love Stinks (Future Film)
  • Bridge of Dragons (Future Film)
  • Boogie Nights (Sandrew Metronome)

cube toimii ps2 scph-3ooo4r, mutta lasinpuhaltajan lapset ruotsi 1997 ei toimi vika voi olla myös dvdssä
 
Nyt sai riittää Ps2 kanssa leffojen katselu, ei enää tökkiviä leffoja parempi äänenlaatu yms herkut. Ei muuta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tah
Tälläinen vastaus Uncle-DVD:ltä tuli:
"Sonyn oman kaukosäätimen
kanssa tulee päivitys-CD, joka tallentaa muistikortille uudet
DVD-ajurit, mitkä parantavat yhteensopivuutta huomattavasti."
Näinköhän?
Yrittävät ilmeisesti vain repiä lisää rahaa. Itselläni on tähän asti hyvin toiminut ekan erän PS2 ja uudet ajurit ja ongelmia on ollut aikaisemmin vain Hiipivän Tiikerin kanssa. Ostin Egmontin Pulp Fictionin Anttilasta, kun halvalla sai (alle 10) ja se sai kunnian olla toinen leffa joka jäi jumiin puolessa välissä :mad:.
En ole vielä kokeillut Pleikkarin uudelleen asettelua (nyt pystyssä), seinään heittoa tms. ja toisaalta tuo Konsolinetin diilaama Pioneerin DVD-soitin on kiinnostanut jo jonkin aikaa...

<empiirisiä kokeita>
Pulp Fictionin kappaleet 16-18 jämähtävät heti alkuunsa. Välillä ei ehdi edes kuvaa tulla kun herja jo lävähtää ruutuun.
Kappale 19 lähtee nykien liikkeelle, mutta alkaa jo aika pian pyörimään moitteetta. Levyssä ei ole havaittavia "valuvirheitä" ja Pleikkaria on pidetty pystyssä ja vaa'assa. Testaamani kolme muuta leffaa (Gladiator, Scarface, Blade Runner) toimivat moitteetta.
</empiirisiä kokeita>
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mä tein tollasen täältä kerätyn toimimattomien dvd:eiden listan (REGION 2) eli jos haluatte ton listan niin lähettäkää sähköpostia osoitteeseen mteam85@hotmail.com tai laittakaa oma sähköposti osoitteenne tänne. Mutta mielummin lähettäkää viestiä mun sähköpostiin koska silloin saat tuon listan varmemmin.

Terv PeIkKo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Romeo must die.

Romeo must die alkoi tökkimään layerin vaihdon jälkeen v5. pleikkarilla. Ongelma hävisi, kun heitin koneen vauhdissa pystyasennosta vaakatasoon. Paska vehje tämä osittaisilla DVD-ominaisuuksilla varustettu Pay-station silti on. Siltä ainakin alkaa tuntumaan. Pitäisköhän laittaa myyntiin ja ostaa suxiboxi tilalle...?
 
En tiedä liittyykö tämä suoraan DVD:hen, mutta oletteko huomanneet sen configuration-tallennuksen jonka pleikka tekee aina ennen kun lataa pelin? Alussa se oli minulla 5kt, mutta kerran diagnoosin jälkeen muuttui 7kt ja siinä on pysynyt. Onko muilla samoja lukemia???

PS. itellläni on v1,2 ja kaikki on toiminut ongelmitta mm. U-571,Traffic. Luulen että kaikissa versioissa on omia "persoonallisuuksia" jos kiltisti sanotaan.:rolleyes:
 
Ylös Bottom