Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan driver
Mielenkiintoista. Mulla taas näkyi Bandits ilman ongelmia.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zakk
Varmaan johtuu siitä sitten, että ollu jotain tahroja naarmuja levyssä, jos vuokraamosta haettu (siis niillä ketillä ei kyseinen leffa toiminu )...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Kertokaapas joku viisaampi, voiko/kannattaako DVD levyjä pestä. Mä ainakin sain yhen likaisen DVD:n toimimaan moitteettomasti pesun jälkeen. Siis ei saippuaa, vaan lämpimän valuvan veden alla ja kuivaus painellen talouspaperilla. Eli miten yleistä ja suotavaa moinen toiminta on?
Sinne vaan pesukoneeseen sukkien ja kalsareiden seuraksi! Muista vaan säätää asetukset kirjopyykille, jos sinulla on amerikkalaisia tai japanilaisia levyjä! Äläkä unohda pesupalloa!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Kertokaapas joku viisaampi, voiko/kannattaako DVD levyjä pestä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Jos nyt viikoittain joudut levyjäsi pesemään, kannattaa opetella huolehtimaan levyistä paremmin
Kertokaapas joku viisaampi, voiko/kannattaako DVD levyjä pestä. Mä ainakin sain yhen likaisen DVD:n toimimaan moitteettomasti pesun jälkeen. Siis ei saippuaa, vaan lämpimän valuvan veden alla ja kuivaus painellen talouspaperilla. Eli miten yleistä ja suotavaa moinen toiminta on?
Homma toiminee enemmänkin "ei ole minun - saa siis rikkoa" -periaatteella.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Eikö ihmiset todellakaan osaa ottaa levystä oikeaa otetta, HUH
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arto
1. Pitääkö paikkansa, että kaksikerros-DVD:t eivät toimisi konsolilla ?
2. Toimiiko The One millään PS2 versiolla? Minulla on kuukauden vanha konsoli ja lienee versio 5 tai 6...
3. Onko tietoa toimiiko Taru Sormusten Herrasta PS2:lla ...
Ktos etukäteen
1. Pitääkö paikkansa, että kaksikerros-DVD:t eivät toimisi konsolilla ?
2. Toimiiko The One millään PS2 versiolla? Minulla on kuukauden vanha konsoli ja lienee versio 5 tai 6...
Lähetin fs-filmille mailin The Onesta ja sain seuraavanlaisen iloisen vastauksen:
The One on ensimmäinen uudella alihankkijalla teetetty levy. Masterointiprosessissa on selvästikin mennyt jotain pieleen, mutta kyseinen firma tuntee vastuunsa: The One:sta tulee uusi versio, joka toimii PS2:ssa. Viallisen vaihtamisprosessista ilmoitetaan FS Filmin sivuilla, jahka tiedetään, koska uudet levyt saadaan varastoon.
Hyvää toimintaa!!!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan 3D1001
Tietääkö kukaan toimiiko Sormusten Herra-DVD?