Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toimimattomat DVD:t PS2:lla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Duff
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Bandits pyöri ilman ongelmia

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan driver
Mielenkiintoista. Mulla taas näkyi Bandits ilman ongelmia.

Varmaan johtuu siitä sitten, että ollu jotain tahroja naarmuja levyssä, jos vuokraamosta haettu (siis niillä ketillä ei kyseinen leffa toiminu ;) )...

Yllättävän monet vuokraamosta vuokratut DVD:t ovat näkyneet pleikkarilla, vaikka useissa on ollut selkeitäkin naarmuja. Sormenjäljet olen kuitenkin aina niistä pyyhkinyt ennen käyuttöä :)

Vieläkään ei ole vastaani tullut sellaista levyä, joka ei olisi P2:nen näyttänyt... knok knok... Ja kone on ostettu joulu 2000...

3 n k ! n E

Re: Re: Bandits pyöri ilman ongelmia

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zakk

Varmaan johtuu siitä sitten, että ollu jotain tahroja naarmuja levyssä, jos vuokraamosta haettu (siis niillä ketillä ei kyseinen leffa toiminu ;) )...

Levy oli kyllä ihan hyvässä kunnossa, mutta ei näkynyt silti. Koneissa on eroja, joissain jotkut näkyvät, toisissa toiset...

Plääh, tuli just vuokrattua tuore "The One" leffa ja ei toimi kunnolla PS2:lla vanhoilla eikä uusilla ajureilla. Valikosta alkaen kuva tulee n. 1s pätkissä "kiihdyttäen" ja sitten pysähdys, ei siis mitään normaalia levyn lukemiseen liittyvää... ääni kyllä tulee "normaalisti" tasaisena.

Alussa oleva maahantuojan muutaman sekunnin "mainos" näkyi tasaisesti.

Ettäs tiedätte sitten...

Eipä toimi "The one" mullakaan. Harmi, leffa näyttää juuri sellaiselta missä DVD ominaisuudet pääsisivät oikeuksiinsa. Vaikka toi onkin vasta toinen toimimaton DVD meikäläisellä (ostin PS2:sen julkaisupäivänä ja leffoja on tullut katsottua PALJON), alan harkitsemaan vakavasti ihan oikean DVD soittimen ostamista.

Kertokaapas joku viisaampi, voiko/kannattaako DVD levyjä pestä. Mä ainakin sain yhen likaisen DVD:n toimimaan moitteettomasti pesun jälkeen. Siis ei saippuaa, vaan lämpimän valuvan veden alla ja kuivaus painellen talouspaperilla. Eli miten yleistä ja suotavaa moinen toiminta on?

Lähetin fs-filmille mailin The Onesta ja sain seuraavanlaisen iloisen vastauksen:

The One on ensimmäinen uudella alihankkijalla teetetty levy. Masterointiprosessissa on selvästikin mennyt jotain pieleen, mutta kyseinen firma tuntee vastuunsa: The One:sta tulee uusi versio, joka toimii PS2:ssa. Viallisen vaihtamisprosessista ilmoitetaan FS Filmin sivuilla, jahka tiedetään, koska uudet levyt saadaan varastoon.

Hyvää toimintaa!!! :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Kertokaapas joku viisaampi, voiko/kannattaako DVD levyjä pestä. Mä ainakin sain yhen likaisen DVD:n toimimaan moitteettomasti pesun jälkeen. Siis ei saippuaa, vaan lämpimän valuvan veden alla ja kuivaus painellen talouspaperilla. Eli miten yleistä ja suotavaa moinen toiminta on?

Kylläpä niitä voi pestä ja käyttää ehkäpä vielä jotain mietoa pesuainettakin (saippua, astianpesuaine (ei tietenkään astianpesuKONEEN ainetta)), niin rasvaiset sormenjäljetkin lähtee pinnasta. Kuivaus kannattaa suorittaa pehmellä kankaalla hinkkaamatta.
Jos nyt viikoittain joudut levyjäsi pesemään, kannattaa opetella huolehtimaan levyistä paremmin ;)

Kertokaapas joku viisaampi, voiko/kannattaako DVD levyjä pestä.
Sinne vaan pesukoneeseen sukkien ja kalsareiden seuraksi! Muista vaan säätää asetukset kirjopyykille, jos sinulla on amerikkalaisia tai japanilaisia levyjä! Äläkä unohda pesupalloa!

...

Itse en kyllä koskaan viitsisi mitään kosteaa puhdistusliinaa rajumpaa pesua levyille suorittaa. Mutta jos kantti kestää, niin siitä vaan! Kannattaa muuten varoa hankaamasta liikaa sitä levyn etikettipuolta, joka ei välttämättä sellaista kestä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Jos nyt viikoittain joudut levyjäsi pesemään, kannattaa opetella huolehtimaan levyistä paremmin ;)

Heko heko, kiitti kaverit vinkeistä :)

En tunne ketään, joka pitäisi parempaa huolta levyistä kuin minä. Kyse olikin niistä f**king videoliikkeiden levyistä, jotka ovat jo kahden päivän kuluttua julkaisusta törkeessä kunnossa. Eikö ihmiset todellakaan osaa ottaa levystä oikeaa otetta, HUH :mad:

Voi. Kannattaa. Paskat pois levystä niin toimii paremmin. Kädenlämpöistä vettä ja kuivaa pyyhkimällä keskustasta laitaan, ei mitenkään töpöttelemällä. Ota pala talous/vessapaperia ja taittele pienemmäksi neliöksi. Tuolla kun pyyhit, saa levyn kuivattua kiiltäväksi.

Suurempiin naarmuihin voi auttaa hammastahna. Outoa mutta totta :)

PS2 ja kaksikerros DVD:t?

1. Pitääkö paikkansa, että kaksikerros-DVD:t eivät toimisi konsolilla ?

2. Toimiiko The One millään PS2 versiolla? Minulla on kuukauden vanha konsoli ja lienee versio 5 tai 6...

3. Onko tietoa toimiiko Taru Sormusten Herrasta PS2:lla ...

Ktos etukäteen

Re: PS2 ja kaksikerros DVD:t?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arto
1. Pitääkö paikkansa, että kaksikerros-DVD:t eivät toimisi konsolilla ?

2. Toimiiko The One millään PS2 versiolla? Minulla on kuukauden vanha konsoli ja lienee versio 5 tai 6...

3. Onko tietoa toimiiko Taru Sormusten Herrasta PS2:lla ...

Ktos etukäteen

Taru Sormusten Herrasta toimii. Itsen säikähdin kun se alkoi heti alussa skippaileen, mutta syynä oli pari tarhaa itse DVD:ssä. Ei huolta.

Ihmeellistä jos joitain levyjä pitää pestä, jotta ne toimii. Vuokrasin Makuunista Kiss of the dragonin ja se oli aivan täynnä naarmuja ja keskellä se muoviosa oli haljennut ja lähtenyt vähän siivua, mutta kuitenkin toimi täydellisesti

Re: PS2 ja kaksikerros DVD:t?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arto

Lähetin fs-filmille mailin The Onesta ja sain seuraavanlaisen iloisen vastauksen:

The One on ensimmäinen uudella alihankkijalla teetetty levy. Masterointiprosessissa on selvästikin mennyt jotain pieleen, mutta kyseinen firma tuntee vastuunsa: The One:sta tulee uusi versio, joka toimii PS2:ssa. Viallisen vaihtamisprosessista ilmoitetaan FS Filmin sivuilla, jahka tiedetään, koska uudet levyt saadaan varastoon.

Hyvää toimintaa!!! :D

Ylös Bottom