Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä se on täällä kaikilla muilla toiminut tai ei ainakaan kukaan ole valittanut ja omani on toiminut ainakin kolmessa eri Pleikkarissa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan R-2
Kirjauduin juuri hetki sitten Ps2fin:nniin ja tuli mieleen et "Lord Of the Rings" "The fellouship of the ring"
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hjesus
hmm... no tuo Jeepers Creepers ei tuntunut toimivan...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Laitekohtaista... Kyllä, koska mulla on toi Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme toiminu ainaki vanhoilla ajureilla mut en oo viel uusilla kokeillu ku sain sen vasta takasin ja ajuritki vasta joululahjaks.
Nii... ja sitte viel siitä mainitsemastani "Spawn: Director's cut" ista,
Se katkas kesken kohtauksen 8 ja tökki ysin alussa. Se oli ajuri 1.20E ja nyt 2.10E mut ei toimi vieläkään. =(
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gurufinwe
Mulla on samainen elokuva ja toimii moitteettomasti.
Onko sulla mitään "ylimääräisiä säätöjä"?
Mä en oo hommannu mitään ylimääräistä ton kaukosäätimen lisäks eli uudet ajurit on, ei muuta.
Oon suunnitellu kyllä RGB-piuhan ostoa mahdollisesti.
Hengitä välillä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan fuCKYou
tietääkö kukaan et toimiiko nuo cky1,2,3 skeitti leffat ps2:ssa kuulin et ne näkyy mustavalkoisena ps2:sen vanhimmissa ajureissa mut et jos ostais sen kaukosäätimen ja laittais ne uudet ajurit ni toimisko sitten.tekis mieli tilata nuo cky:t vaikka oon nähny ne miljoona kertaa mut mulla ei oo omana kun nelonen ja sekin vhs
Osaks tähän liittyvä kysymys ku itellä on noita DVD-leffoja, jotka ei pelaa:
Mist sais mahollisesti hankittuu uudemmat DVD -ajurit vai onko ees mahollista? Nyt on 2.10E.
Itse asiassa tuo oli vastaukseni siihen kysymykseen, joka koski NTSC-levyjen näkymistä mustavalkoisena (DVD-ajurien päivittäminen ei siis vaikuta videoulostulon formaattiin mitenkään).Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
olaihoa lainatakseni, PS2:n DVD-ajuripäivityksellä ei ole vaikutusta asiaan.