Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toimimattomat DVD:t PS2:lla

  • Viestiketjun aloittaja Duff
  • Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan soralapio
Voi. Kannattaa. Paskat pois levystä niin toimii paremmin. Kädenlämpöistä vettä ja kuivaa pyyhkimällä keskustasta laitaan, ei mitenkään töpöttelemällä. Ota pala talous/vessapaperia ja taittele pienemmäksi neliöksi. Tuolla kun pyyhit, saa levyn kuivattua kiiltäväksi.

Suurempiin naarmuihin voi auttaa hammastahna. Outoa mutta totta :)

Hah, onkin todella viisasta talouspaperilla pyyhkiä levyjä, varma konsti tehdä pieniä naarmuja levyyn. Kannattaa olla myöskin tietoinen siitä, että talouspaperin valmistuksen aineosasista yksi osa on hiekka. Tosin onhan noita erilaisia papereita paljon, mutta tyhmä pyyhkii levyjään talouspaperilla. Mikset samantien hiomapaperia suositellut?
 
Battle Royale (R3) toimi reilun tunnin verran. Sitten pysähtyi ja hyppäs useita minuutteja eteenpäin. Yritin kelailla taaksepäin, mutta sama toistui, ja hetken päästä muistaakseni heitti disc read errorit, eikä pleikkari sen jälkeen suostunut tekeen mitään levylle. Joku muukin muistaakseni joskus totes BR:n kanssa olleen ongelmia, mutta onko kenelläkään leffanut toiminut moitteettomasti?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Voi mikä pettymys kun Amelie ei PS2:lla toiminutkaan... :(
MITÄ?! Eikö todellakaan toimi, ettei ollut vaan vika yksittäisessä levyssä? Tuleeko uusi painos, kuten "The Onesta"?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Voi mikä pettymys kun Amelie ei PS2:lla toiminutkaan... :(

Mulla on Playstä tilattu Amelie ja se kyllä toimii mainiosti.. Mitähän ne on onnistunu sitte kädettämään tässä Suomiversiossa?

Ei muutaku tilatkaa ulkomailta. Suomitekstit puuttuu, mutta tuo special edition sisältää niin paljon kaikkea sälää, ettei pahemmin haittaa.

http://www.playserver3.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=99419

tai special edition
http://www.playserver3.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=100128
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Voi mikä pettymys kun Amelie ei PS2:lla toiminutkaan... :(

Kyllä Amelie minulla toimii ihan loistavasti, vähääkään takkuamatta! Ostettu Gigantista alkusyksystä.
 
mikähän on kun mulle ei ole tullut yhtään dvd:tä vastaan mikä ei ois toiminu?? kaitki mitkä ei ole tominut kavereilla on toiminut minulla???? koneeni on ensimmäisiä suomeen tulleita!!! eikä ole ollut mitään vikaa!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hype
mikähän on kun mulle ei ole tullut yhtään dvd:tä vastaan mikä ei ois toiminu?? kaitki mitkä ei ole tominut kavereilla on toiminut minulla???? koneeni on ensimmäisiä suomeen tulleita!!! eikä ole ollut mitään vikaa!!

Mulla on myöskin käynnyt yhtä hyvin, eli ei yhtään toimimatonta dvd levyä ole ollut... kop, kop, kop...

Konsolin ostin marraskuussa 2001
 
Amélie toimii ainakin 2.13E -ajureilla. Jos joku levy ei toimi niin sanokaa nyt hyvät ihmiset millä DVD-ajurilla sitä kokeilitte!
 
Onks kellään tietoo toimiiko Behind enemy lines pleikkarilla kun se ei ilmeisesti x-boxilla toimi?
 
Black Adder box set

Plääh. ainakaan season 1 (r2) em. Pan Visionin box setistä ei funkkaa PS2:lla (v5, eli suht tuoreet ajurit ja). ääni kuuluu, menu selector näkyy, ja muuta ei. Pakko kattoo makkarin 19" näytöllä... mutta hitot siitä, koska boksi muuten on loistava :)
 
Re: Black Adder box set

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sturmtruppen
Plääh. ainakaan season 1 (r2) em. Pan Visionin box setistä ei funkkaa PS2:lla (v5, eli suht tuoreet ajurit ja). ääni kuuluu, menu selector näkyy, ja muuta ei.
Kävin vuokraamassa Relic Hunter (Pan Vision:in tekemä), jota mainostetaan "naispuoliseksi Indiana Jones" seikkailuksi - saatuani DVD:n toimimaan huomasin että ko. "leffa" on kaks osaa Nelosesta (kuulema, en näe kuin 3 suomen kanavaa) tulevasta tv-sarjasta ja saa minulta ehdottomasti, varauksetta awardin "huonoin dvd ikinä". (Syyt: kannessa olevat tekstit antaa olettaa että ko. elokuva, sarja on täys pska, panvisionin FI-sivuilla ei ole kuin linkki jonnekin Elävä Kirja-oy juttuun eli niille ei voi valittaa)

Asiaan, eli DVD:n toimimattomuus. Itelläni on ps2 (kait v5) jossa on 2.10E DVD-ajurit. "Leffa" toimii hienosti paitsi että kuva puuttuu :) Eli valikosta pystyy valitseman kielen, voit valita mitä haluat kattoa (Episode 1 tai 2) ja leffa lähtee pyöriin - ääni kuuluu ja tekstitys näkyy, ei muuta. Epäilin tietokoneilta tuttua MPEG-koodaus ongelmia ja kun aikani kelasin leffaa edes takaa, asettelin GOTO A->B, kävin DVD-menussa jne. (Lue: painelin melkein kaikkia DVD soittimen nappeja) niin kuva yhtäkkiä rupes näkymään. <br><br>Toimi sen jälkeen normaalisti kunnes bootasin ps2:sen, sit piti taas kelailla ja hyppiä menussa vähän aikaa kunnes taas näky. v2.13E ajureissa on korjattu jotain Panvision-juttuja yhden amerikkalaisen dudezin mukaan, kaveri väitti että on jotain "kamerakulman seuraamisjuttuja" mutta taitaa olla tuo panvision-leffojen toimimattomuus. Onko kellään ne?

<i>Sivutietoa: olen vuokrannut noin 100 DVD:tä ja kaikki muut on toiminut (poislukien yks DVD jossa oli hilloa (?))
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Lähetin fs-filmille mailin The Onesta ja sain seuraavanlaisen iloisen vastauksen:

The One on ensimmäinen uudella alihankkijalla teetetty levy. Masterointiprosessissa on selvästikin mennyt jotain pieleen, mutta kyseinen firma tuntee vastuunsa: The One:sta tulee uusi versio, joka toimii PS2:ssa. Viallisen vaihtamisprosessista ilmoitetaan FS Filmin sivuilla, jahka tiedetään, koska uudet levyt saadaan varastoon.

Hyvää toimintaa!!! :D
 
Ylös Bottom