Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toimimattomat DVD:t PS2:lla

  • Viestiketjun aloittaja Duff
  • Aloituspäivämäärä
Re: Romeo must die.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rooivalk
Ongelma hävisi, kun heitin koneen vauhdissa pystyasennosta vaakatasoon.
Tuo voi olla myös melko kätevä keino saada melleviä naarmuja levyyn eli en kauheasti suosittele. Ehkä jos silleen rauhallisesti ja tasaisesti kääntää, mutta en kuitenkaan suosittele, kuten en koko laitteen siirtelyä levy sisällä (sähköillä tai ilman). Kannettavat on sitten erikseen.
 
toimiiko?

kyselisinin että toimiiko salasana:swordfish pleikkarilla. entä matrix. pearl harborin bonus dvd ei toiminu kokonaan
 
Matrix (minulla muuten myynnissä) ja Salasana: Swordfish toimivat ainakin minulla täysin ongelmitta. 1.30E ajurit.
 
Ensimäisellä sivulla joku jo tätä kysyikin, mutta laitetaan uudestaan, kun ei vielä kukaan ole vastannut, eli toimiiko Talvisota DVD PS2:lla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fahrenheights
Ensimäisellä sivulla joku jo tätä kysyikin, mutta laitetaan uudestaan, kun ei vielä kukaan ole vastannut, eli toimiiko Talvisota DVD PS2:lla?

Kyllä mä ainaki mielestäni tohon täällä näin vastauksen useempaanki kertaan ja se oli EI!

Ton tekijäirman leffoista ei mikään toimi PS2:lla (jos oikein muistan)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker


Kyllä mä ainaki mielestäni tohon täällä näin vastauksen useempaanki kertaan ja se oli EI!

Ton tekijäirman leffoista ei mikään toimi PS2:lla (jos oikein muistan)

Tuli selattua kaikki sivut läpi, mutta ei sattunut vastausta silmiin, kiitti nyt kuitenkin.

On se vaan perseestä kun PS2:sen DVD-toiston kanssa on tällaista arpomista. Maahantuojat/valmistajat saavat ruveta heittämään varoitustarroja kansiin, jos on tiedossa PS2-yhteensopivuusongelmia ko. levyn kanssa. (ellei niin ole jo tehnyt)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fahrenheights
Ensimäisellä sivulla joku jo tätä kysyikin, mutta laitetaan uudestaan, kun ei vielä kukaan ole vastannut, eli toimiiko Talvisota DVD PS2:lla?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker


Kyllä mä ainaki mielestäni tohon täällä näin vastauksen useempaanki kertaan ja se oli EI!

Ton tekijäirman leffoista ei mikään toimi PS2:lla (jos oikein muistan)

Nyt ollaan taas hakoteillä. Tästä on keskusteltu aikaisemminkin ja selvitetty useaan kertaan. En vaan löytänyt niitä keskusteluja jostakin syystä, joten kerrataan vielä ;)

Talvisota ja Tuntematon sotilas DVD:t ovat Finkinon julkaisuja. Kun tulivat myyntiin, niin ilmeni etteivät toimineen PS2:sessa ja peräti myös osassa oikeissa DVD-soittimissa.

Olin silloin myös Egmonttiin yhteydessä ja he olivat asiasta heti kuulleet ja ryhtyneet selvittämään asiaa Finkinon kanssa.

Finkino tutki asiaa ystävällisesti ja sitten ilmoitti että molempien levyjen kopiosuojauksessa on(oli) häikkää, joka ilmeni että leffat jämähtivät käynnistys valikkoihin. Painotan vielä, että tätä tapahtui myös pelkissä DVD laitteissa ;)

Myynnissä pitäisi olla nyt toimivia DVD-versioita. Kuitenkin häikkää ei esiintynyt "vissiin" kaikilla soittimille, niin Finkino ei kaikkia levyjä vetänyt takaisin myynnistä.

Eli, mikäli omistat tai satut saamaan ostettaessa toimimattoman version. Niin Finnkino vaihtaa kyseiset leffat toimiviin versioihin veloituksetta tietysti.

Toisin sanoen, Classikot Talvisota ja Tuntematon sotilas TOIMIVAT PS2:ssa.
 
Mo!
Luulin jo ettei mun tarvii tälle palstalle palata kunnes tänään iski!

Leffa joka ei vielä oo näköjää kellää tökkiny eli juuri ostettu Matrix ja 18 layerin aika alussa jossa se robotti hyökkää siihe morphiuksen aluksee ekaa kertaa. Tuli se Can't read disk.

Joku 10 leffaa vast tullu katottuu vaik kone ostettu syksyl ja tää oli eka ongelma

Näköjää kaikki tökkimiset layerin vaihdon yhteydessä täällä on.
Alan säästää oikeaan DVD soitimeen.
 
Kyllä tuo Talvisota toimii sen jälkeen kun ottaa yhteyttä Finnkinoon ja he lähettävät uuden Talvisota leffan. Se on kai tehty jostain uudesta aineesta niin toimii PS2:lla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PETRI


cube toimii ps2 scph-3ooo4r, mutta lasinpuhaltajan lapset ruotsi 1997 ei toimi vika voi olla myös dvdssä

Omassa PS2:ssa tulee disc read error! Lokakuussa 2001 ostettu laite. Mikä toi scph-3ooo4r on? ei sano mulle mitään...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laardiaattori


Omassa PS2:ssa tulee disc read error! Lokakuussa 2001 ostettu laite. Mikä toi scph-3ooo4r on? ei sano mulle mitään...

Vedän kyssärin takas scph-3ooo4r onkin pleikkaversio tai jotain..
 
Diablo 2 exclusive gift setin mukana tuleva DVD näkyy mustavalkoisena. DVD:n kannessa lukee PAL & NTSC. Mun pleikalla on toiminu kaikki, siis kaikki DVD:t mitä oon kattonu (n.50 kpl tai päälle) ja ainoana poikkeuksena on 007: The World Is Not Enough, joka alkaa temppuileeman 18. kohtauksen alettua. Kuva ja äänet pätkivät, kone hyppii mielivaltasesti eteenpäin, jättää osan vanhasta kuvasta sellaisena pikselitsyydeminä vanhan kuvan päälle ja lopulta hyppää itsestään kohtauksen eteenpäin. Aikasemmin tuossa kohdassa tuli "Disc Read Error", mutta nyt se vain sekoilee. Pleikassa on vanhat ajurit. Tiedä sitten jos toimii kun hommaa ne uudemmat.
 
Bandits

Onko kenelläkään Bandits - pankkirosvot DVD-leffan kanssa ollut ongelmia.

Noin 6-kappaleen loppupuolella jumittuu kokonaan. Vai onko näkynyt ilman ongelmia ?
 
Re: Bandits

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Onko kenelläkään Bandits - pankkirosvot DVD-leffan kanssa ollut ongelmia.

Noin 6-kappaleen loppupuolella jumittuu kokonaan. Vai onko näkynyt ilman ongelmia ?

Mulla toimi leffa moitteitta
 
Re: Bandits

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Onko kenelläkään Bandits - pankkirosvot DVD-leffan kanssa ollut ongelmia.

Noin 6-kappaleen loppupuolella jumittuu kokonaan. Vai onko näkynyt ilman ongelmia ?

Juup, neloskappaleen lopussa jumittaa ja sitten unable to read disc... 2,50 meni hukkaan.
 
Re: Re: Bandits

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter


Juup, neloskappaleen lopussa jumittaa ja sitten unable to read disc... 2,50 meni hukkaan.

He, minä pääsin sentäs 6:sen puoleen väliin. Ja sitten vasta lopetti lukemisen. Kävin sitten hakemassa VHS:n, että näki loppuun ;)
 
Re: Re: Re: Bandits

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava


He, minä pääsin sentäs 6:sen puoleen väliin. Ja sitten vasta lopetti lukemisen. Kävin sitten hakemassa VHS:n, että näki loppuun ;)

Ääh, eipä löydy tästä huushollista videoita... No ei se varmaan NIIN hyvä leffa olis ollutkaan... ;)
 
Re: Re: Re: Re: Bandits

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter

ääh, eipä löydy tästä huushollista videoita... No ei se varmaan NIIN hyvä leffa olis ollutkaan... ;)

No loppu oli aivan erilainen kuin mitä alun perusteella oletin ;)
 
Ylös Bottom