Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toimimattomat DVD:t PS2:lla

  • Viestiketjun aloittaja Duff
  • Aloituspäivämäärä
Kirjauduin juuri hetki sitten Ps2fin:nniin ja tuli mieleen et

"Lord Of the Rings"
"The fellouship of the ring"

Ei toimi mutta käyn tässä jossain vaiheessa ostamassa Lukupään puhdistus CD:n jos ei toimi ni kai se romu pitää heittää korjaukseen...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan R-2
Kirjauduin juuri hetki sitten Ps2fin:nniin ja tuli mieleen et "Lord Of the Rings" "The fellouship of the ring"
Kyllä se on täällä kaikilla muilla toiminut tai ei ainakaan kukaan ole valittanut ja omani on toiminut ainakin kolmessa eri Pleikkarissa.
Kokeilepa tosiaan tuota puhdistuslevyä.
 
Tuli sitten tälläinen tapaus vastaan kun The Way of the Gun. on uk-versio, eika edes kovin naarmuinen, tulee vaan etta disc read error, kone on ikivanha, ja ajurit on mallia 1.20E. saattaa tietysti olla etta toimisi uudemmilla ajureilla, mutta nyt ei suostu lataamaan koko levya.. onneksi oli vuokrattu eika oma.

mulla on ollut ongelmia myos Alien legacy box setin kanssa. ykkoslevy ei kaynnistynyt ollenkaan, ja kakkosesta ei nakynyt ekstroja. levyissa itsessaan ei ollut mitaan nakyvaa vikaa ja toimivat niin x-boxilla kuin normaaleilla dvd- soittimillakin.. ihme tapaus.
 
Out cold- komedia ei toimi ps2.
mutta nyt törmäsin hauskaan tapaukseen: eli Skulls 2 ei toimi X-boxilla, mutta toimii ps2:lla.

tällä hetkellä noin 300 devaria tullu katottua pleikkarilla ja toimimattomia vastaantullut noin 10 kappaletta. ajurit on ne kaukosäätimen mukana tulleet.
 
Kaikki toiminut

Täytyy koputtaa puuta, mutta minulla on kaikki DVD-leffat toiminut tähän mennessä. Kone on 1,5 v. vanha ja leffoja on tullu katottua muutama viikossa. En ole päivittänyt ajureita joten ihan tehdas setillä on toiminut hyvin. En olo myöskään kaukosäädintä hommannut.
 
onko kukaan törmännyt vastaavaan: tilasin playsta The Doors dvd ja Chasing Amy dvdn (molemmat R2) ja ne eivät toimi mun ps2:ssa.
Eli onko kukaan muu ostanut Doors-leffaa? toimiiko?

ps. jos ostaa action replayn niin voiko sillä olla mitään vaikutusta sen region-x ominaisuuksien takia kyseisten leffojen toimintaan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Laitekohtaista... Kyllä, koska mulla on toi Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme toiminu ainaki vanhoilla ajureilla mut en oo viel uusilla kokeillu ku sain sen vasta takasin ja ajuritki vasta joululahjaks.

Nii... ja sitte viel siitä mainitsemastani "Spawn: Director's cut" ista,
Se katkas kesken kohtauksen 8 ja tökki ysin alussa. Se oli ajuri 1.20E ja nyt 2.10E mut ei toimi vieläkään. =(

Mulla on samainen elokuva ja toimii moitteettomasti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gurufinwe
Mulla on samainen elokuva ja toimii moitteettomasti.

Onko sulla mitään "ylimääräisiä säätöjä"?

Mä en oo hommannu mitään ylimääräistä ton kaukosäätimen lisäks eli uudet ajurit on, ei muuta.

Oon suunnitellu kyllä RGB-piuhan ostoa mahdollisesti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Onko sulla mitään "ylimääräisiä säätöjä"?

Mä en oo hommannu mitään ylimääräistä ton kaukosäätimen lisäks eli uudet ajurit on, ei muuta.

Oon suunnitellu kyllä RGB-piuhan ostoa mahdollisesti.

Ei ole ylimääräisiä säätöjä, ihan tavallinen kone.
 
tietääkö kukaan et toimiiko nuo cky1,2,3 skeitti leffat ps2:ssa kuulin et ne näkyy mustavalkoisena ps2:sen vanhimmissa ajureissa mut et jos ostais sen kaukosäätimen ja laittais ne uudet ajurit ni toimisko sitten.tekis mieli tilata nuo cky:t vaikka oon nähny ne miljoona kertaa mut mulla ei oo omana kun nelonen ja sekin vhs
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan fuCKYou
tietääkö kukaan et toimiiko nuo cky1,2,3 skeitti leffat ps2:ssa kuulin et ne näkyy mustavalkoisena ps2:sen vanhimmissa ajureissa mut et jos ostais sen kaukosäätimen ja laittais ne uudet ajurit ni toimisko sitten.tekis mieli tilata nuo cky:t vaikka oon nähny ne miljoona kertaa mut mulla ei oo omana kun nelonen ja sekin vhs
Hengitä välillä.

CKY-DVD:t ovat ilmeisesti aluekoodittomia NTSC-levyjä.

Mikäli 60hz-tilaa tukevat pelit toimivat televisiossasi ongelmitta, tarkoittaa se sitä, että televisiosi tukee NTSC:tä, ja että voit tilata DVD:t huoletta.

Mikäli NTSC-materiaali ei näy televisiossasi väreissä, joudut ostamaan DVD Region X:n ja RGB-kaapelin.

Mikäli NTSC-materiaali ei näy televisiossasi ollenkaan (kuva vain välkkyy ja vilisee), joudut ostamaan uuden television.

PS2:n DVD-ajuripäivityksellä ei ole vaikutusta asiaan.

t. Ola
 
ei mut yhellä tutulla oli semmonen ihan vnha ps2 jossa oli vanhimmat ajurit sillon ne näky mustavalkoisena mut sit se osti uuden ps2:sen jossa oli uudet ajurit sit ne näky normaalisti et toimiskohan tossa kaukosäätimen ajureissa.


niin ja toimiiko godfellas dvd oon ehkä ostamassa sen
 
Osaks tähän liittyvä kysymys ku itellä on noita DVD-leffoja, jotka ei pelaa:

Mist sais mahollisesti hankittuu uudemmat DVD -ajurit vai onko ees mahollista? Nyt on 2.10E.
 
Temppuilevat DVD-levyt

Seuraavien DVD-elokuvien kanssa PS2FINin jäsenillä on ollut ongelmia:



  1. Alien Legacy Box
  2. Amelie
  3. Asterix & Obelix
  4. Bandits
  5. Battle Royale
  6. Boogie Nights
  7. Bridge of Dragons
  8. Cast Avay
  9. Chasing Amy
  10. Coyote Ugly
  11. DOGMA
  12. Don Juan de Marco
  13. End Of Days
  14. Exit Wounds
  15. Gladiaattori
  16. Godzilla
  17. Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme
  18. Jackie Brown
  19. Jeepers Creepers
  20. JFK
  21. Love Stinks
  22. Lumikki
  23. Magnolia
  24. Man on the moon
  25. Matrix
  26. Me kaksi ja Irene
  27. Memento
  28. Natural Born Killers
  29. Out cold
  30. Patriot
  31. Pearl Harbor
  32. Phantom Menace
  33. Pitch Black
  34. Postman
  35. Pulp Fiction
  36. Rita Hayworth - Avain Pakoon
  37. Romeo must die
  38. Ronin
  39. Sixth Sense
  40. South Park leffa
  41. Spawn: Director's cut
  42. Talvisota
  43. Taxi 2
  44. the basketball diaries
  45. The Cell
  46. The Cube
  47. The Doors
  48. The One
  49. The raging bull
  50. The Way of the Gun
  51. The World Is Not Enough
  52. Thomas Crown Affair
  53. Traffic
  54. Tuntematon Sotilas
  55. U571
  56. U-96
  57. Underworld
  58. Unelmien sielunmessun
  59. Valentine
  60. Wing Commander
  61. Xmen

    [/list=a]
 
Ylläoleva lista ei liene kuitenkaan 'the definitve PS2:ssa toimimattomien dvditten lista' eli ainakin osa tuon listan levyistä on minulla toiminut moitteetta (Gladiator, Matrix, Phantom Menace, Hiipivä tiikeri...).
Usein toimimattomien leffojen kanssa on myös auttanut kun on kiikuttanut levyn takaisin liikkeeseen jossa se on vaihdettu viattomaan kappaleeseen, kannattaa tosissaan varoa levyjä joissa näkyy tarkkaan katsottaessa sellainen noin sormenpään kokoinen 'läiskä' tai useampi, jotka kertoo huonosta prässäyksestä. Kaikissa minulla toimimattomissa lefoissa on ollut tällainen prässäysvirhe ja PS2 on pätkinyt tai stopannut sillä kohtaa levyä jossa läiskä on ollut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Osaks tähän liittyvä kysymys ku itellä on noita DVD-leffoja, jotka ei pelaa:

Mist sais mahollisesti hankittuu uudemmat DVD -ajurit vai onko ees mahollista? Nyt on 2.10E.

olaihoa lainatakseni, PS2:n DVD-ajuripäivityksellä ei ole vaikutusta asiaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
olaihoa lainatakseni, PS2:n DVD-ajuripäivityksellä ei ole vaikutusta asiaan.
Itse asiassa tuo oli vastaukseni siihen kysymykseen, joka koski NTSC-levyjen näkymistä mustavalkoisena (DVD-ajurien päivittäminen ei siis vaikuta videoulostulon formaattiin mitenkään).

DVD-ajurien päivittämisen vaikutuksesta ongelmaleffojen toimimiseen en osaa sanoa mitään. Onko Sony tehnyt jotain yhteensopivuuteen liittyviä korjauksia ajureihin?

t. Ola
 
Itse en ainakaan huomannut mitään eroa levyjen toimivuudessa verrattuna alkuperäisiin ajureihin ja kaukosäätimen mukana tuleviin.
Uudemmissa PS2:ssa voi tietysti olla vieläkin uudempi ajuriversio, mutta niissä voi olla myös parempi lukupää ja muita pieniä mekaanisia parannuksia eka pleikkareihin nähden (voi tosin olla huononnuksiakin), joista erot voi myös johtua.
 
Ylös Bottom