Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toimimattomat DVD:t PS2:lla

  • Viestiketjun aloittaja Duff
  • Aloituspäivämäärä
Matrix:sin kanssa on ollut ongelmia(niinkuin tuossa listassa jo mainittiin). Mutta muiden kanssa ei ole ollut yhtään ongelmia:confused: .
 
Angelin ensimmäisen kauden kolmas levy ainakin itselläni bugaa.

Gore ja minä testailtiin Black Hawk Downin 3 levyistä versiota ja ainakin leffan eka versio (ilmestymispäivänä ostettu) versio sai hepulin 1:21 ja rapiat kohdilla.

Kokeiltiin kahdella eri PS2lla (eri versiot, jopa 50 tonninen) ja kolmella Sonyn DVD soittimella, ja LGn DVD asema. Aina sama hommeli. Kävin vaihtamassa kaupassa ja sama sydeemi jatkui.

Stockalla saatiin leffa pyöriin Panasonicin nauhottavalla DVDllä, mutta 800 egee yhden leffan kattomiseen oli mielestäni hiukka liikaa.
 
Black Hawk DVD:n tökkiminen on mainittu lukemissani DVD arvosteluissakin. Eli häikkä levyissä ei soittimissa.
No leffa on kuitenkin prkl hyvä:)
 
mitenkäs yleisesti nuo poltetut dvd levyt on toiminu. alkoi ihmetyttää kerran uusien koneiden mainoksissa on että dvdrrät toimivat näissä. itse tuossa kokeilin vanhanssa koneessani polttamani levyn ja komeasti toimi ilman mitään säätämisiä tai mod piirejä.
 
Mulla ei viimeisin Matrix lähtenyt käyntiin ollenkaan. Tuli juuri tuo Unable to read disc ilmoitus. Paha lähteä palauttamaan, kun ostin leffan Siljan laivalta.
 
Wrestlemania XX ei toimi ainakaan minun PS2:sella. Disc Read Error tulee. Tiedoksi kaikille vapaapainin ystäville :mad:
 
Vastaus: Toimimattomat DVD:t PS2:lla

From Hell: bugaa about puolessa välissä. Ei voi katsoa loppuun.

Angel Season 2:

5s levy jumahtaa paikalleen Fox Home Entertainmentin logoon. Paina DVD Menu ja saat katsottua levyn.

6s levy antaa disk read errorin heti kopiosuojausvaroitusten jälkeen. Jälleen: paina DVD menu näitten aikana niin voit katsoa jaksot.

Olettekos muuten huomanneet miten paljon toimimattomia/huonosti toimivia tulee FS-Filmiltä/Foxilta? Kaikki joissa on itselläni ollut ongelmia on olleet juuri Foxin/FSn julkaisuja.
 
Vastaus: Toimimattomat DVD:t PS2:lla

Mulla Future Films:n Caligula pysähtyy yhteen tiettyyn kohtaan aina. Mutta sen kohdan yli kelaamalla tai seuraavaan sceneen hyppäämällä leffa pyörii loppuun saakka ongelmitta. Muut Future Films:n leffat (The Company of the Wolves, Highlander 2, Jin Roh: The Wolf Brigade ja Dog Soldiers) toimii loistavasti.
 
Vastaus: Toimimattomat DVD:t PS2:lla

Outoa, mulla on toiminu kaikki moitteitta.. Käytössä on 2v vanha kone. Sen ei pitäny toistaa DVD-R levyjä mutta yllätyksekseni huomasin että pyörii kuin mikä tahansa muukin levy.. :confused:
 
Vastaus: Toimimattomat DVD:t PS2:lla

Rock 'n' Roll High Schoolin, Conan the Barbarianin ja Supermanin kohdalla elokuvat ovat pyörineet puoleen väliin saakka, jonka jälkeen ovat sanoneet itsensä irti.
 
Ylös Bottom