Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Jostain syystä minä lentelen vähänväliä ulos pelistä, kun pelaan (campaingn) co-oppia, mutta muissa online peli muodoissa en lentele ulos, paitsi välillä. Harmittaa, koska noi co-op tehtävät on hauskoja pelata kaverin kanssa, mutta omalta osalta taitaa noi co-op osuudet jäädä läpäisemättömiksi, jos en pysty minään päivänä päästä läpi niitä ilman, että lennän pihalle.
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

[FIN]Scorpion sanoi:
Jostain syystä minä lentelen vähänväliä ulos pelistä, kun pelaan (campaingn) co-oppia, mutta muissa online peli muodoissa en lentele ulos, paitsi välillä. Harmittaa, koska noi co-op tehtävät on hauskoja pelata kaverin kanssa, mutta omalta osalta taitaa noi co-op osuudet jäädä läpäisemättömiksi, jos en pysty minään päivänä päästä läpi niitä ilman, että lennän pihalle.

Et ole yksin näiden yhteysongelmien kanssa, näyttää olevan muuallakin samaa tautia liikkeellä. Xbox.comin foorumilta löytyy asiasta pitkä ketjukin. Käys lukasee se jos olisi apua ;)
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Paolo sanoi:
Joo todennäköisesti pelidiskit sisältävät nuo tarvitsemansa uudet käyttöjärjestelmäpalikat koska
ei voida olettaa että joka XO olisi kytkettynä verkkoon. Samoin kuin PSP pelien mukana tulee uus
firmware jotta käyttäjän ei tarttisi hankkia WLAN-tukiasemaa päästäkseen pelaamaan ostamaansa
peliä..


tsinivuo sanoi:
Noita dashupdateja on ollut jo XBoxin ajoista lähtien. XB:llä se vaan ei tainnut ilmoitella mitään kun se päivitti.

Ahaa, no kiitos tiedosta. Ei se sitten ollut ilmeisesti sen vaarallisempaa :D Huomasin tosiaan että dashboardin versionumero muuttui, ja nyt se pamauttaa tuollaisen "se ja se on kirjautunut sisään" ilmoituksen aina kun koneen käynnistää. Noh, nyt voikin sitten ruveta pähkäilemään seuraavan omgelman kanssa, joka on se että ei laajakuva-töllön omistajana kuvasta katoaa puolet karmeitten sururaitojen takia, ja 60Hrz-tilassa kuva taas on NIIN huono että tippa tulee linssiin. Niin eikä tuo vanhojen boxien emulaattori näytä toimivan minkään pelien kanssa, pelkkää grafiikka bugia tms jokaisen koittamani kanssa...
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Grendel sanoi:
kuvasta katoaa puolet karmeitten sururaitojen takia

Ehkä kuitenkin niin, että kuvasta katoaisi puolet, ellei niitä surureunoja olisi...
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Nisulle: Yep, oon pari päivää sitten noiden vinkkien avulla saanut yhteyden toimimaan ja en ole lennellyt enään ulos, paitsi normaalisti, niin kuin kaikki muutkin, jos hostin yhteys ei kestä 16/16täynä olevaa huonetta. Ainoostaan nyt noissa co-op tehtävissä lentelen ulos 5 min päästä, kun peli alkaa. Aika naurettavaa kyllä jos johtuu tosta yhteys nopeudesta, mutta en muiden yhteyksiä ala syyttelemään jos joku co-op ei minulla pelitä, vaan ihan omassa yhteydessä on nyt jotain vikaa pakko olla *köh* Welho 2M kaapeliyhteys *köh*. Noi pelit tarvii muutenki nykyään jotain 10M yhteyttä, että toimivat ilman ongelmia.
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Xbugs sanoi:
Ehkä kuitenkin niin, että kuvasta katoaisi puolet, ellei niitä surureunoja olisi...

No jestas. Tiedät varmaan silti mitä tarkoitin. Sori nyt hieman väärä tapa ilmaista asia...
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Tulihan vihdoin noukittua peli talteen ja pelailtua parin kenttää. Hienoltahan se näyttää jopa halpis LCD:n ruudulta. Kontrollitkin oppi melko nopeasti, vaikka ensimmäinen Ghost Reconi on kyseessä minulle.

Pieni bugisuus kyllä pisti silmään näin ensi tuntumalta. Ekassa tehtävässä yksi omista jannuista jäi "kiinni" keskelle aukiota kuin täi tervaan. Siellä se sitten möllötteli koko tehtävän...käyhän se tietty taistelu kahdella ryhmäläiselläkin. Ehkä kaverilla oli vapautus marssi-, taistelu- ja liikuntakoulutuksesta :D

Tokan kerran bugas, kun olin lopettamassa peliä; quit'iä painettuani ei tapahtunut juurikaan mitään. Kursoria pystyi liikuttelemaan edelleen valikoissa, mutta mihinkään ei päässyt. Dashiin pääsi navinäppäimellä kuitenkin takaisin.
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Miks mul ei näy vihut ja omat sil timantti merkillä vaikka on käytössä Drone. Alkupään kenteissä näky muttei enää. Myös jos käskytän omat jonnekkin ei näy niitä 3 sinistä palloa
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Aikasemminkin taidettu sanoa, että pidä X pohjassa ja valitse se salmiakki kuvio. Sitten pitäisi näkyä taas.
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Mitäs on vikanan, kun tänään alotin hardilla yksinpelin pelaamisen, mutta kun pääsin ekan kentän läpi, niin minulle ei tullutkaan achievementia? Menin mission kohtaan ja alotin ekasta maasta ja sit valitsin hard. Pitäskö mun mennä new game ja alottaa ihan alusta sitä kautta vetää peliä läpi ja jos pitää, niin sit varmaan toi tallentaa pelin niiden entisten talletuksien päälle, kun oon pelannut pelin normalilla läpi vai kuinka?
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

[FIN]Scorpion sanoi:
Mitäs on vikanan, kun tänään alotin hardilla yksinpelin pelaamisen, mutta kun pääsin ekan kentän läpi, niin minulle ei tullutkaan achievementia? Menin mission kohtaan ja alotin ekasta maasta ja sit valitsin hard. Pitäskö mun mennä new game ja alottaa ihan alusta sitä kautta vetää peliä läpi ja jos pitää, niin sit varmaan toi tallentaa pelin niiden entisten talletuksien päälle, kun oon pelannut pelin normalilla läpi vai kuinka?
Pitää mennä new gameen ja aloittaa sieltä sitten hardilla.
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

yliverkko sanoi:
Pitää mennä new gameen ja aloittaa sieltä sitten hardilla.

Kiitoksia:)

Ton ekan maan osaa jo, niin hyvin, että sen voi melkein jo silmät kiinni vetästä läpi, kun tietää ulkoa vihujen sijainnit. Jos lopussa näkyy joku aika, niin otan joku kerta ylös, että kauan meni kentän läpi vetämiseen aikaa ja joku voi rikkoa sen ajan jos haluu.:cool: Ainakin mission homman kautta, kun pelas maan läpi, niin näkyy lopussa taulukkko omista suorituksista.
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

ihme bugi tänään oli Grawis. Pelasin yhtä kenttää niin ammusten ja joittenkin muitten äänet ei vät kuuluneet. No menin Dashboardii ja laitoin uudestaa pelin päälle. Sitten toimi.
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Nyt on peliä pelattu uudelleen hardilla hieman yli puolet. Normalilla peli oli minusta yllättävän vaikea, mutta tuntuu, ettei tämä kuitenkaan ole hardilla yhtään sen vaikeampi. Kuoleehan tässä helpommin, toki, mutta tuntuu että tehtävät menisivät nyt jopa helpommin ja paljon rivakammin äpi. Tai ehkä musta on vaan tullut tosi hyvä. :rolleyes:
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Ruudunpäivitys parani huomattavasti, kun asetukseksi vaihtoi 60hz:)
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Digger sanoi:
Ruudunpäivitys parani huomattavasti, kun asetukseksi vaihtoi 60hz:)

PAL60 kannattaa pistää ehdottomasti päälle heti ensiasennuksen aikana, sillä useimmat pelit kun tahtovat pyöriä kohtuu tahmeasti PAL50 päällä. DVD-elokuvia katsottaessa tosin kannattaa pitää PAL50.
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Mission:

Maa: Contact! / Hard vaikeusaste
Score: 1040
Play time: 25min 43s
Yleisarvosana: A
Joukkueen käskytys: A+

Jos jollain on aikaa, niin koittaakaa samaa tehtävää ja ilmottakaa tulokset.
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Tulipahan pitkästä aikaa kaivettua peli esiin (pelasin aikoinaan vain pari tehtävää). Tällainen yksinkertainen kysymys tuli mieleen, että mitens se hieno syöksyminen/luisuminen esteen taakse suojaan, joita näkee kaikissa arvosteluvideoissa, tehdään? Eivät nilkit ohjekirjassa kertoneet :eek:
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Legge sanoi:
Tulipahan pitkästä aikaa kaivettua peli esiin (pelasin aikoinaan vain pari tehtävää). Tällainen yksinkertainen kysymys tuli mieleen, että mitens se hieno syöksyminen/luisuminen esteen taakse suojaan, joita näkee kaikissa arvosteluvideoissa, tehdään? Eivät nilkit ohjekirjassa kertoneet :eek:

tätä pohdin pelin aikana itsekin, mutta viimein tajusin.

vasen tatti pohjaan juostessa, niin syöksyy eteenpäin. Klikkaamalla tattia juostessa tekee sellaisen luisun polvellaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

mud sanoi:
tätä pohdin pelin aikana itsekin, mutta viimein tajusin.

vasen tatti pohjaan juostessa, niin syöksyy eteenpäin. Klikkaamalla tattia juostessa tekee sellaisen luisun polvellaan.

Kiitoksia...kaikkia muita nappeja kokeilinkin jo :eek:
 
Ylös Bottom