Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter
Tulihan tuokin tahkottua läpi. Nyt kokeilin uudestaan sitä ensimmäistä helikopteritykitystä, ja toimi paljon paremmin kun ekalla kerralla? Mikähän siinäkin sitten oli...no ei väliä, nyt toimii suht hyvin. Kyllä toi ruudunpäivitys sais silti välillä olla parempi. Mutta oli tuosta huolimatta erinomainen peli, varsinkin viimisessä kentässä oli kunnon meiningit kaikin puolin
Kenttien putkimaisuudesta on napistu ehkä vähän liikaa, eikös toi nyt ihan peruskamaa ollu sen suhteen. Ei nyt mikään Far Cry, mutta yleensä oli suht mukavasti vaihtoehtoja.
Isoin miinus tossa pelissä on kyllä toi oma ryhmä. Äijät on aivan uskomattoman typeriä ja niitä ei voi käskeä riittävästi. Oikeestaan ainut lisäkäsky mitä oisin halunnu olis ollu yksittäisten äijien käskeminen. Mutta tosiaan noi äijät ei tajua mennä kunnolla suojaan, vaan aina pitää itse yksityiskohtasesti käskeä, että minkä nyppylän taakse pitää mennä. Sen lisäks kun noita käskee hyökkäämään ni tosi usein menevät keskelle tietä ampumaan seisten vihollista joka kyykkii auton romujen takana. Jos toi ei vielä riitä, niin viiminen pisara on se, että mukana ollu sinkomies ampu saman tehtävän aikana muun ryhmän 2 kertaa matalaksi. Niin ja olishan se ollu mukava päästä käskeen niitä vaunuja kunnolla, eikä vaan eteen taikka taakse.
Mutta muuten tossa pelissä oli kyllä tosi hyvä pelattavuus. Kontrollit oli erinomaiset, ja kyllä ne aseetkin vaihtu suht kätevästi. Arvosanaksi antaisin 4/5, ja toi nelonen on erittäin vahva. Kai se huomenna alkaa Hardilla
*EDIT* Mulla se HUD toimi pääsääntösesti hyvin sillon kun ei ollu niitä häirintälaitteita lähistöllä. Sillon ei tallentunu ne äijien paikat punasilla timanteillakaan, mutta heti kun laitteet pisti paskaksi, ni jo alko toimimaan. Muutamassa kohdassa kyllä tuntu siltä, että toi olis kadottanu äijän taikka pari vaikka olin ne spotannu dronella tai muuten.