Ovat enemmän panostaneet yksityiskohtiin ja sitä kautta vaikuttaa myös paremmalta yksinpeliltä, sekä immersio lisääntynyt entisestään.
Toisaalta nyt ei ole aivan yhtä mielenkiintoinen ympäristö, todella videopelimäiseltä alueelta vaikuttaa. Eiköhän tuostakin kuitenkin löydy hyviä puolia pelaamisen kannalta ja näyttävää maisemaa, vaikka ei samalla pääse tutustumaan mielenkiintoiseen maahan kuten Wildlandsissa Boliviaan.
Wildlandsissa oman squadin tekoäly ei tosiaan ollut ihmeellinen, mutta oli kiva liikkua ryhmän kanssa eikä yksin. Niitä pystyi kuitenkin käskyttämään ja saamaan hieman taktista pelaamista, käskyttämällä niitä asemiin ja vaikka hyökkäämään toisesta suunnasta mistä itse ampui.
Breakpointin päämarkkinointikikka on selvityminen, joten toivottavasti se on sen verran hyvin tehty ettei tiimikavereita jää kaipaamaan.
En ole ikinä tykännyt videopeleissä siitä, jos pitää ampua droneja. En tiedä tarkalleen mistä se johtuu, mutta toivottavasti ne eivät tässä nyt ihan täysin korvaa perus grunt-vihollisia ns. tykinruokaa.
Peli vaikuttaa olevan askel taktisempaan suuntaan Wildlandsin jälkeen. Toki eiköhän ensimmäisissä pelaajien videoissa sekä striimeissä ihmiset taas vain huristele keskelle "basea" ja rupeaa ampumaan vihollisia ilman mitään järkeä sekä taktisuutta.
"SEAL-larppaus" kiinnostaa itseäni, joten peli on vahvassa seurannassa.