Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint - Auroan haaksirikkoutuneet

Esim. vihdoinkin aitoja voi leikata, jes!
Tuo oli oikeasti iso ongelma Wildlandsissa, koska ainut keino mennä sisään oli räjäyttää kranu tms aidan vieressä, jotta se hajosi. Turha oli hiipiä.
Toivottavasti myos erittain hyva PvP tekee paluun. Ghost War on yksi parhaimpia nykyisten pelien pvp kokemukisa mita on tullut pelattua.
PvP on ainakin aluksi 4vs4 touhuun pohjautuvaa. Vissiin ei oikein sen enempää kerrottu, vähän sivukorvalla kuuntelin ne loppuhöpinät striimistä.
 
Siellä on nyt kohta:
Breakpointia voi pelata joko yksin tai nelihenkisen tiimin kanssa yhteistyössä. Pellin voi liittyä ja siitä voi poistua saumattomasti, ja kampanjan eteneminen tallennetaan koko tiimille.”

Tarkentaisin tähän sen verran, että Wildlandsissa tuo lause olisi voinut sinällään olla sama, mutta yksin pelatessa sulla oli AI joukko tukena. Tässä olet oikeasti Lonely Wolf ja menet yksin jos ei ihmiskavereita ole tarjolla. Eli AI joukkoja ei ole tukena tällä kertaa laisinkaan.

Onko näin? Aivan mahtava juttu kyllä jos on niin ei tarvitse katella niitä tyhmiä Ai kavereita siinä rinnalla jos pelailee yksin!

Itselle ei oikeen Wildlands maistunut mutta tämä näyttää kyllä ainakin alkuun todella hyvältä! Pitää jäädä odottelemaan mitä sieltä lopulta tulee. :)
 
Onko näin? Aivan mahtava juttu kyllä jos on niin ei tarvitse katella niitä tyhmiä Ai kavereita siinä rinnalla jos pelailee yksin!

Itselle ei oikeen Wildlands maistunut mutta tämä näyttää kyllä ainakin alkuun todella hyvältä! Pitää jäädä odottelemaan mitä sieltä lopulta tulee. :)
Tasan samat ajatukset. Kävin jo ilmoittautumassa mahdolliseen betaan. :)
 
Ovat enemmän panostaneet yksityiskohtiin ja sitä kautta vaikuttaa myös paremmalta yksinpeliltä, sekä immersio lisääntynyt entisestään.

Toisaalta nyt ei ole aivan yhtä mielenkiintoinen ympäristö, todella videopelimäiseltä alueelta vaikuttaa. Eiköhän tuostakin kuitenkin löydy hyviä puolia pelaamisen kannalta ja näyttävää maisemaa, vaikka ei samalla pääse tutustumaan mielenkiintoiseen maahan kuten Wildlandsissa Boliviaan.

Wildlandsissa oman squadin tekoäly ei tosiaan ollut ihmeellinen, mutta oli kiva liikkua ryhmän kanssa eikä yksin. Niitä pystyi kuitenkin käskyttämään ja saamaan hieman taktista pelaamista, käskyttämällä niitä asemiin ja vaikka hyökkäämään toisesta suunnasta mistä itse ampui.

Breakpointin päämarkkinointikikka on selvityminen, joten toivottavasti se on sen verran hyvin tehty ettei tiimikavereita jää kaipaamaan.

En ole ikinä tykännyt videopeleissä siitä, jos pitää ampua droneja. En tiedä tarkalleen mistä se johtuu, mutta toivottavasti ne eivät tässä nyt ihan täysin korvaa perus grunt-vihollisia ns. tykinruokaa.

Peli vaikuttaa olevan askel taktisempaan suuntaan Wildlandsin jälkeen. Toki eiköhän ensimmäisissä pelaajien videoissa sekä striimeissä ihmiset taas vain huristele keskelle "basea" ja rupeaa ampumaan vihollisia ilman mitään järkeä sekä taktisuutta.

"SEAL-larppaus" kiinnostaa itseäni, joten peli on vahvassa seurannassa.
 
Onko näin? Aivan mahtava juttu kyllä jos on niin ei tarvitse katella niitä tyhmiä Ai kavereita siinä rinnalla jos pelailee yksin!

Itselle ei oikeen Wildlands maistunut mutta tämä näyttää kyllä ainakin alkuun todella hyvältä! Pitää jäädä odottelemaan mitä sieltä lopulta tulee. :)
Juu eilisen striimin loppupuolella keskustelivat studiossa varmaan tunnin pelistä ja sen yksityiskohdista. Siellä mainittiin tuo.

Mainittiin myös haavoittumisesta, että siinä on kolme luokkaa. En tarkalleen muista mikä se eka oli, mutta toisessa alkaa äijä ontumaan pahasti ja tähtäys on paljon vaikeampaa. Kolmannessa sit raahautuu todella vaivoin enää eteenpäin ja pelkkä pistooli käytössä ja tähtäily vielä vaikeampaa. Suojissa voi healata itseään myös. Ja kannattaa niitä savupommeja käyttää itsensä häivyttämiseen alueelta.
"SEAL-larppaus" kiinnostaa itseäni, joten peli on vahvassa seurannassa.
Se tässä pitäisi nyt olla, että pystyt menee vanhaan tyyliin räimien sisälle, mutta nyt voit oikeasti halutessasi hiippailla ja edetä hiljaa taktisemmin.
 
Vaikuttaa mielenkiintokselta kieltämättä, vaikka onkin Open World peleihin tullut ähky. Siksi en uskalla ennakkotilaa.

Wildlandsin omistan kyllä, mutta en ole pelannut sitä kuin viitisen tuntia, koska yksinpelinä se ei ole kummonen. Toivottavasti ovat oikeasti panostaneet tässä myös yksinpeliinkin.
 
Tuo avoin maailma pistää empimään. Kokemuksesta tietää turhautumisen iskevän nopeasti. Parempi tähän olisi ollut tiukasti käsikirjoitettu putki. Pysyy paremmin kasassa. Mutta mutta, katsellaan. Teema ja uudet ideat ovat äärimmäisen kiinnostavia.
 
The game map is “significantly bigger” than Wildlands.
Ei hemmetti, nyt on kyllä kokoa. Toivottavasti ei ole koko kasvatettu vain sen takia, että kyseessä on jatko-osa. Ja ettei pelimaailma olisi täynnä vain tukikohtia, vaan olisi myös käytetty vähän luovuutta.
 
Ei hemmetti, nyt on kyllä kokoa. Toivottavasti ei ole koko kasvatettu vain sen takia, että kyseessä on jatko-osa. Ja ettei pelimaailma olisi täynnä vain tukikohtia, vaan olisi myös käytetty vähän luovuutta.
Jännä lause, kun siinä striimissä sanoivat, että on suunnilleen saman kokoinen. Sisältöä vain paljon enemmän.
 
Edellinen osa pitäisi pelata ennen tätä. Ostan tästä varmaan Ultimate Edition, mutta en vielä tiedä ostanko julkaisussa vai vasta vähän myöhemmin. Monesti nämä Ultimate/Gold Editionit saa halvemalla, kun odottaa vähän aikaa. Esim. ostin Just Cause 4 Gold Edition puolet halvemmalla vuoden alussa. Jos vielä keräisin erikoisversioita niin ostaisin tästä erikoisversion, kuten ostin vielä edellisestä osasta, mutta en osta enään juurikaan erikoisversioita hinnan ja tilan takia :).
 
Itse tykkäsin Wildlandsista todella paljon, se oli mulle sellainen köyhän miehen Metal Gear ilman yliluonnolista shittiä. Joten ostoon menee tämäkin toki. Ja plussaa siitä, että nyt mennään soolona, varmasti loistava peli tulossa, kun Ubisoftista kyse. (Vaikka onkin muodikasta dissata Ubia ilmeisesti, onhan pelit tietyllä tapaa samankaltaisia kaikki, mutta ite tykkään ainakin puljun peleistä.)
 
varmasti loistava peli tulossa, kun Ubisoftista kyse.
Myös itsellä uppoaa Ubisoftin pelit. Varsinkin viime vuosina ottanut ihan selkeän ykköspaikan parhaimpana julkaisijana. Tekee vain niin omaan makuun pelejä. Eikä ole mitään epäilystäkään että tämäkään peli olisi pettymys
 
Kyllähän Bugisoft tekee hyviä pelejä jos grindata tykkää karttaa tyhjäksi, mutta tarinat on heidän peleissään nykyään täysin olemattomia joten niitä kaipaaville pelit ei oikeen sovellu.
 
Kyllähän Bugisoft tekee hyviä pelejä jos grindata tykkää karttaa tyhjäksi, mutta tarinat on heidän peleissään nykyään täysin olemattomia joten niitä kaipaaville pelit ei oikeen sovellu.

Näissä cooppipeleissä sen tarinahötön on usein korvannut yhteinen taktinen tekeminen.
 
Näissä cooppipeleissä sen tarinahötön on usein korvannut yhteinen taktinen tekeminen.

Gramofoonin neula hyppiin näköjään taas samalla kohtaa levyä.

"Yhteinen taktinen tekeminen" on edelleenkin turhaa ja päämäärätöntä puuhastelua, jos avoimen maailman kartat ovat täynnä copypastettuja tukikohtia ja vihukontakteja. Hiekkalaatikko alkaa tympimään suht sukkelaan, jos ainoa kannustin on se, miten cuulisti joku pahispaikka putsattiin. Ja sitten taas toistetaan sama uudestaan pari tusinaa kertaa. *haukotus*
 
"Yhteinen taktinen tekeminen" on edelleenkin turhaa ja päämäärätöntä puuhastelua, jos avoimen maailman kartat ovat täynnä copypastettuja tukikohtia ja vihukontakteja. Hiekkalaatikko alkaa tympimään suht sukkelaan, jos ainoa kannustin on se, miten cuulisti joku pahispaikka putsattiin. Ja sitten taas toistetaan sama uudestaan pari tusinaa kertaa. *haukotus*
Eikö tällä kaavalla kaikki avoimen maailman pelit ole sitten turhaa touhua. Mikä sitten on toistoa ja mikä ei. Sitähän nää avoimen maailman pelit on. Itsellä nämä monet avoimen maailman co-op pelit on nimenomaan tarinan muodossa aivan turhia ja hyvällä peliporukalla mennään taktisesti tai aseet laulaen tilanteesta tai fiiliksestä riippuen. Hyvää läppää ja hyvässä kaveriporukassa kyllä toimii. Wildlands on hyvä esimerkki tästä.
 
Itsellä nämä monet avoimen maailman co-op pelit on nimenomaan tarinan muodossa aivan turhia ja hyvällä peliporukalla mennään taktisesti tai aseet laulaen tilanteesta tai fiiliksestä riippuen. Hyvää läppää ja hyvässä kaveriporukassa kyllä toimii. Wildlands on hyvä esimerkki tästä.

Tähän tapaan kun pääsee porukalla taas vetämään kuin tapahtui Future Soldierin kohdalla, on peli nopeasti täyttänyt odotukset.

 
Ylös Bottom