Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint - Auroan haaksirikkoutuneet

Waide_8

New Member
Jos ne tekoälynkin toi jo mukaan kun porukka asiasta itki, niin eiköhän me tämänkin poista. Oli meinaan tästä jo sen tason myrsky käynnissä yhdessä välin, etten ihmettelisi yhtään.

Itse mekaniikasta en voi oikein kommentoida kun ei testaajat saa niistä puhua, mutta sanotaanko niin että Division ei ole mun juttu ollenkaan. Vihaan tuota systeemiä. Tämän pelin ennakkotilaus pysyy edelleen sisällä ja vuoden odotetuimpia pelejä mulla.

Hyva juttu. Kunhan pelin paaidea ei ole harvinaisten kamojen keraily ja niiden arvojen vertailu niin olen tyytyvainen. Ennakkotilaukseen tama menee kylla.
 

Barca11910

Well-Known Member
Mulla jää ainakin tämäkin peli kauppaan jos se oikea "yksin pelaaminen" nyt jätetäänkin pois.

Botti on kuitenki aina botti. Ainoa mitä niille Wildlandissä pystyi järkevästi tekemää oli että ne sai pidettyä sentään paikallaan poissa sekoilemasta.
 

Fabre#4

Well-Known Member
Loottishootterit ovat loottishoottereita. Division, Destiny ja vastaavat pysykööt omissa lokeroissaan ja jätetään Ghost Recon sinne ihan toiselle puolelle hiekkalaatikkoa. Jos tästäkin tulee geneerinen Ubin loottishooter, niin voidaan sanoa, että Ghost Recon on totaalisen kuollut. Se on jo nyt aika kaukana siitä, mitä se oli alunperin yhdessä Rainbow Sixin kanssa, mutta jos tästä tehdään Division eri nimellä niin tervemenoa vaan Ghost Recon. Sitten voidaan sanoa ihan suoraan, että Ubisoft tappoi Ghost Reconin, tahrasi sen nimen ja siinä sivussa myös Tom Clancyn nimen.

Sinällään aseiden kehittämisessä ja tuunaamisessa ei ole mitään vikaa ja sellainen varmasti sopisikin tällaiseen peliin. Hiljalleen edetessä löytää, rakentaa tai saa uusia osia ja tähtäimiä jo olemassa oleviin aseisiin jne., niin sopii varmasti. Mutta mitään vihreiden, sinisten ja violettien aseiden keräämistä tästä ei saa tulla. Tästä ei saa tulla Divisionin kaltaista peliä, jossa tehtävän pomoa pitää ampua lippaallinen päähän siksi, että pomo on leveliä 30 ja pelaajan M4 on leveliä 28.
 

Omenanraato

Well-Known Member
Botti on kuitenki aina botti. Ainoa mitä niille Wildlandissä pystyi järkevästi tekemää oli että ne sai pidettyä sentään paikallaan poissa sekoilemasta.
Jep, vaikka pelin pelasin läpi cooppina, niin jokusen tunnin pelailin yksin. Jos ei olisi ollut mahdollisuutta käskyttää pysymään poissa tieltä, en olisi pelannut sitäkään.
En ymmärrä miksi porukka tuota AI:ta ensinnäkään halusi, mutta erityisesti tässä miss koko tarina pohjautuu siihen, että jäät yksin henkiin.
 

Huliulikopteri

Active Member
Joo jos tästäkin tulee loottiräiskintä, niin en edes alelaarista osta. Kaipailisin vaan semmosta suht realistista ja taktista räiskintää. Ja jos on vähän survivalia mukana niin siitä plussaa isosti. Ja ei mitää botteja mielellään, ne pilasivat Wildlandsin yksinpelikokemuksen. Vähän samaa tapaan niikui RE5 kävi aikoinaan..
 

Ac3way

Well-Known Member
Vaikka ne botit oli yksinkertaisia Wildlandsissa ja niissä oli omat vikansa niin oli ne kuitenkin ihan riittävän toimivia siihen peliin. Ja ei Wildlands muutenkaan tarjonnut mitään syvällistä pelattavaa tai oikeasti taktisia taisteluja niin se käskytyssysteemi riitti ihan hyvin siihen peliin.

Itse sain pelistä paljon enemmän irti Wildlandsissa, kun käskytin tiimiläisiä, etenin hitaasti hiipien tehtävissä ja oli se Squad-immersio mukana eikä pelkästään yksittäinen supersotilas grindaamassa karttaa tyhjäksi.

Aika näyttää onko botit turha lisä Breakpointissa, jos peliä ei ole suunniteltu niiden varaan. Kuten aiemmin kirjoitin niin olisi hyvä olla valinta käyttääkö botteja vai ei, koska pelaajat tahtovat eri asioita.
 

MAINOS

Ylös Bottom