Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint - Auroan haaksirikkoutuneet

Jos ne tekoälynkin toi jo mukaan kun porukka asiasta itki, niin eiköhän me tämänkin poista. Oli meinaan tästä jo sen tason myrsky käynnissä yhdessä välin, etten ihmettelisi yhtään.

Itse mekaniikasta en voi oikein kommentoida kun ei testaajat saa niistä puhua, mutta sanotaanko niin että Division ei ole mun juttu ollenkaan. Vihaan tuota systeemiä. Tämän pelin ennakkotilaus pysyy edelleen sisällä ja vuoden odotetuimpia pelejä mulla.


Hyva juttu. Kunhan pelin paaidea ei ole harvinaisten kamojen keraily ja niiden arvojen vertailu niin olen tyytyvainen. Ennakkotilaukseen tama menee kylla.
 
Mulla jää ainakin tämäkin peli kauppaan jos se oikea "yksin pelaaminen" nyt jätetäänkin pois.

Botti on kuitenki aina botti. Ainoa mitä niille Wildlandissä pystyi järkevästi tekemää oli että ne sai pidettyä sentään paikallaan poissa sekoilemasta.
 
Loottishootterit ovat loottishoottereita. Division, Destiny ja vastaavat pysykööt omissa lokeroissaan ja jätetään Ghost Recon sinne ihan toiselle puolelle hiekkalaatikkoa. Jos tästäkin tulee geneerinen Ubin loottishooter, niin voidaan sanoa, että Ghost Recon on totaalisen kuollut. Se on jo nyt aika kaukana siitä, mitä se oli alunperin yhdessä Rainbow Sixin kanssa, mutta jos tästä tehdään Division eri nimellä niin tervemenoa vaan Ghost Recon. Sitten voidaan sanoa ihan suoraan, että Ubisoft tappoi Ghost Reconin, tahrasi sen nimen ja siinä sivussa myös Tom Clancyn nimen.

Sinällään aseiden kehittämisessä ja tuunaamisessa ei ole mitään vikaa ja sellainen varmasti sopisikin tällaiseen peliin. Hiljalleen edetessä löytää, rakentaa tai saa uusia osia ja tähtäimiä jo olemassa oleviin aseisiin jne., niin sopii varmasti. Mutta mitään vihreiden, sinisten ja violettien aseiden keräämistä tästä ei saa tulla. Tästä ei saa tulla Divisionin kaltaista peliä, jossa tehtävän pomoa pitää ampua lippaallinen päähän siksi, että pomo on leveliä 30 ja pelaajan M4 on leveliä 28.
 
Botti on kuitenki aina botti. Ainoa mitä niille Wildlandissä pystyi järkevästi tekemää oli että ne sai pidettyä sentään paikallaan poissa sekoilemasta.
Jep, vaikka pelin pelasin läpi cooppina, niin jokusen tunnin pelailin yksin. Jos ei olisi ollut mahdollisuutta käskyttää pysymään poissa tieltä, en olisi pelannut sitäkään.
En ymmärrä miksi porukka tuota AI:ta ensinnäkään halusi, mutta erityisesti tässä miss koko tarina pohjautuu siihen, että jäät yksin henkiin.
 
Joo jos tästäkin tulee loottiräiskintä, niin en edes alelaarista osta. Kaipailisin vaan semmosta suht realistista ja taktista räiskintää. Ja jos on vähän survivalia mukana niin siitä plussaa isosti. Ja ei mitää botteja mielellään, ne pilasivat Wildlandsin yksinpelikokemuksen. Vähän samaa tapaan niikui RE5 kävi aikoinaan..
 
Vaikka ne botit oli yksinkertaisia Wildlandsissa ja niissä oli omat vikansa niin oli ne kuitenkin ihan riittävän toimivia siihen peliin. Ja ei Wildlands muutenkaan tarjonnut mitään syvällistä pelattavaa tai oikeasti taktisia taisteluja niin se käskytyssysteemi riitti ihan hyvin siihen peliin.

Itse sain pelistä paljon enemmän irti Wildlandsissa, kun käskytin tiimiläisiä, etenin hitaasti hiipien tehtävissä ja oli se Squad-immersio mukana eikä pelkästään yksittäinen supersotilas grindaamassa karttaa tyhjäksi.

Aika näyttää onko botit turha lisä Breakpointissa, jos peliä ei ole suunniteltu niiden varaan. Kuten aiemmin kirjoitin niin olisi hyvä olla valinta käyttääkö botteja vai ei, koska pelaajat tahtovat eri asioita.
 
Tänä viikonloppuna pääsee pelaamaan pelin online technical test versiota, jos sai kutsun siihen. Kutsun voi lähettää myös kolmelle muulle kaverille. Toivottavasti muitakin pääsee tätä kokeilemaan.

NDA tosin sitoo niin ei voi kertoa kokemuksesta mitään, mut eiköhän joku laita tietoa youtubeen yms. kuitenkin.
 
Kutsua tuli kun ykkösessäkin mukana olin, mutta ei yhdistä servuihin. Käsittääkseni ois pitänyt jo päivällä pitänyt kuitenkin aueta?
 
Kutsua tuli kun ykkösessäkin mukana olin, mutta ei yhdistä servuihin. Käsittääkseni ois pitänyt jo päivällä pitänyt kuitenkin aueta?
Joo, aukesi. Tuolla nettisivuilla ainakin luki, että niitä kavereita ei voi kutsua jotka olivat mukana aikasemmissa testissä. Sen lisäksi oli, että pelkkä aikasemman sovelluksen päivittäminen ja käynnistäminen ei anna oikeutta pelata.

Toki, jos sait kutsun jälleen tähänkin mukaan niin luulisi sen nyt toimivan. Ehkä säätelevät jotain pelaajamääriä tai aluekohtaisia juttuja.
 
Joo ihan kutsu tuli
You have been selected for the Online Technical Test!
thank you for participating in our first OTT for Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint, we'd be happy for you to join us again

Luki myös et päivitä vaan se eka versio
 
jackfrags päässy vähän testaan..(kommenttiosastolla ei ihan positiivista kommenttia pvp:stä)

Wildlandsin Ghost Waria enemmän kuin lääkäri määrää pelanneena täytyy sanoa, että muutokset joita Jackfragsin videolla käy ilmi on oikeastaan jokainen sellainen jolle päsähtää "Gimble Approved" leimaa kylkeen. Kyllähän varsinkin se jatkuva Drone helvetti ja dronen vastadrone, ja vastadroneen vastadrone jumppaaminen otti pattii. Toinen ongelma ollut sitten se että kasvatetaan juuria vaikka 20 minuuttia samassa kohdassa.

Noilla eväillä jos ja kun lähdetään niin pelistä tulee dynaamisempaa, enemmän toimintaa ja vähemmän nysväämistä. Erittäin hyvältä näyttää, sanoisin että varmempaa asiaa ei varmaan maapallolla olekaan kuin se että tämä kolisee omalle kohdalle erittäin hyvin. Koska Wildlandsin Ghost Warikin uppoo ihan milloin vaan, kaikista vioistaan huolimatta.
 
Eilen tuli Ultimate Edition varattua PS4:lle ja sain halvalla, kun vein pelejä vaihdossa Gamestoppiin niin pelille taisi jäädä hintaa vaihtopelien kanssa n. 75€. Itselleni tämä on varmaan loppuvuoden odotetuin peli, kun Lego Star Wars ja Watch Dogs: Legion julkaistaan vasta ensi vuonna. Pitäisi vaan tuo Wildlands pelata läpi ennen tätä :).
 
Olikos tähän jotain Betaan ilmoittautumista olemassa? Ihan kuin olisin mainoksen siitä nähnyt jossain.

Toki voihan se olla, että lähettävät jokatapauksessa automaattisesti koodin, kun teknisessä testissä olin jo mukana.
 
Olikos tähän jotain Betaan ilmoittautumista olemassa? Ihan kuin olisin mainoksen siitä nähnyt jossain.

Toki voihan se olla, että lähettävät jokatapauksessa automaattisesti koodin, kun teknisessä testissä olin jo mukana.

Täältä onnistuu, mutta ei takaa betaan pääsyä. Tosin aina noihin oon ite päässy kun on rekisteröiny.

 
Tuli näköjään betaan kutsu ensi vkl, kai se täytyy yrittää ehtii kokeilla vaikka Gears 5 kyllä varman vie paljon aikaa.
 
Ylimääräinen koodi betaan:
M4N9-WYAT-T8N8-77CW

Kiitos koodista.

Pelisarja on yksi suosikeista, vaikka enää ei niin merkittävä kuin oli joskus varhaisina vuosinaan. Katsotaan testin yhteydessä onko siitä nyt mihinkään.
 
Viimeksi muokattu:
Yllättäen pölähti s-postiin betakoodi niin mites tää ny toimii ps4:sen kanssa?? En ole preordannu peliä..koodi syötetään..öö minne?
 
Ylös Bottom