Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint - Auroan haaksirikkoutuneet

Kiitosta vaan! Nyt problem:yritin Nisun linkkiä mut ei onnistu kun koodi minkä sain on mallia xxxx-xxxx-xxxx ,tuo Nisun linkki vaatii vielä neljännen rivin? Mitäs ny? Niin ja kokeilin ps storessa ja siellä 12 merkkiä pystyy syöttään! Saamani koodi ei mahdu sinne!!?
 
Kiitosta vaan! Nyt problem:yritin Nisun linkkiä mut ei onnistu kun koodi minkä sain on mallia xxxx-xxxx-xxxx ,tuo Nisun linkki vaatii vielä neljännen rivin? Mitäs ny? Niin ja kokeilin ps storessa ja siellä 12 merkkiä pystyy syöttään! Saamani koodi ei mahdu sinne!!?
Siis jos sulla on xxxx-xxxx-xxxx niin sehän on juuri 12 merkkiä pleikan storeen sopiva määrä? Eli miten se ei sinne? Ethän väliviivoja laittanut sinne.
 
Nyt on beta pelattavissa ja tässä ei ole nda:ta, niin saa puhua/julkaista videoita/kuvia vapaasti. :)

Itse aloittelin juuri ja ainakin alussa pelataan yksin, niin toivottavasti koko pelin voi myös vetää yksinään ilman tekoälyn ohjaamia kavereita.

En tätä kyllä täyteen hintaan osta, mutta hyvästä alennuksesta ehkä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Edellisen betan jäljiltä peruin tilaukseni. Nyt pelasin ihan väkisin tuon alun sinne vuoren sisälle asti ja olen niin kyllästynyt peliin, ettei meinaa jaksaa enää pelata.
Lisäksi tuntuu et monessa asiassa mentiin näköjään vain huonompaan ja eniten niissä mistä porukka valitteli. Uskomatonta..

Noh, tällä hetkellä fiilis on se, että peli ei tarjoa mulle enää mitään, vaikka alussa olin ihan huumassa. Sama kävi Steepin ja Crew 2:n kanssa, mutta silloin ostin kaikesta huolimatta betan jälkeenkin pelin. Nyt jätän ostamatta.
 
Itselläkin on vähän kyllästynyt ja osittain tylsä olo peliä pelattessa. Vaikka moni asia on mennyt eteenpäin teknisestä testistä sekä myös Wildlandsista. Periaatteessa vielä kaikki muutokset Wildlandsiin verrattuna juurikin palvelevat omaa hiippailevaa ja semirealistista pelaamista.

Huonoina puolina on se, että ei tästä olisi tarvinnut tehdä Looter Shooteria ja pelimaailma on hyvin videopelimäinen, "realistinen" Bolivia siviliineineen ja kylineen oli vähän mielenkiintoisempi. Uusi pelimaailma Aurora on kyllä välillä ihan näyttävä.

Jotenkin nyt tällä hetkellä ei vaan jaksa tuota puuduttavaa vihollisten poimimista ja paikkojen tyhjentämistä. Varmasti peli maistuu paremmalta sitten, kun se oikea fiilis tähän peliin ja tekee taas mieli pelata melkein samaa peliä kuin Wildlands.

Hyviä juttuja, mutta alkaa olla jo liian Ubisoft. Laatua korvattu määrällä.
 
Beta koodi PS4:lle tai en tiedä toimiiko myös muilla alustoilla.

5AM9-4QND-R2D4
 
Jos kellään vielä ylimääräsiä koodeja niin voi nakata yksityisviestillä, ei kerkee päivitellä kiitos!
 
Peli pyörii kyllä todella paljon huonommin kuin alphassa. Erityisesti ajoneuvoissa karmeeta nykimistä nykyisin.
Sen lisäksi toi ajoneuvojen fysiikka on vielä hirveämpää kuin wildlandsissa.

Bugeja ilmaantunut myös todella paljon ja onko ne jopa lähentänyt kameraa? Ukko peittää puolet ruudusta ja on ihan liian lähellä.
 
Peli pyörii kyllä todella paljon huonommin kuin alphassa. Erityisesti ajoneuvoissa karmeeta nykimistä nykyisin.
Sen lisäksi toi ajoneuvojen fysiikka on vielä hirveämpää kuin wildlandsissa.

Bugeja ilmaantunut myös todella paljon ja onko ne jopa lähentänyt kameraa? Ukko peittää puolet ruudusta ja on ihan liian lähellä.
Itsellä pyörii tosi hyvin PS4 Prolla ja bugeja ei ole vielä tullut vastaan, vaikka teknisessä testissä niitä tuli ihan kokoajan.

Ajoneuvot tosiaan hirveitä, ehkä tietyt autot on parempia kuin Wildlandsissa. Ja tosiaan kamera on liian lähellä.
 
Mulla loppui kiinnostus siinä vaiheessa, kun tuli ilmoitus että tarvitsen 150 levelin varusteet, jotta voin hyökätä vihollisten kimppuun ja sillä hetkellä mulla taisi olla level 7 kamat.

En vaan jaksa tuommoista grindaamista enää yhtään jos haluaa pelissä edetä.

Oliko Wildlandsissa tuommoista tietyn levelin varusteiden metsästystä?
 
Mulla loppui kiinnostus siinä vaiheessa, kun tuli ilmoitus että tarvitsen 150 levelin varusteet, jotta voin hyökätä vihollisten kimppuun ja sillä hetkellä mulla taisi olla level 7 kamat.

En vaan jaksa tuommoista grindaamista enää yhtään jos haluaa pelissä edetä.

Oliko Wildlandsissa tuommoista tietyn levelin varusteiden metsästystä?

Voi hyokata vaikka tulee ilmoitusta eika tartte olla kyseisen gear scoren kamat. Kylla ne vihut tippuu kanssa vaikka olin tasolla 5. En tieda miten tuo tarkalleen toimii kun on uusi ominaisuus, mutta varmaan se on jonkinlainen suositus.

Wildlandsissa ei gear scorea ollut eika lootti meininkia. Tassa tuo gear score vaikuttaa enemman Destinyn kaltaiselta kuin esim. mita oli The Divisionissa. Eihan tuo mikaan tervetullut ominaisuus itselle ole, mutta ei vaikuta silta etta pitaisi puolet peliajasta vertailla tavaroita jotta nakee mika antaa parhaat statsit.
 
Tämä muistuttaa enemmän The Divisionia, kuin Ghost Reconia ja ehkä se on joillekkin hyvä asia, mutta itse en tykkää yhtään tuosta looter shooter meiningistä tässä.

 
Kauas on tultu siitä ajoista mitä Ghost Recon oli alkujaan jos se enemmän Divisioonaa muistuttaa, eikö se kannattais tehdä yksi toimiva kokonaisuus jos kaikkiin peleihin halutaan tunkea samat ominaisuudet sen sijaan että paloitellaan 10 eri peliksi. No täytyy se silti yrittää vkl testailla.
 
Tämä muistuttaa enemmän The Divisionia, kuin Ghost Reconia ja ehkä se on joillekkin hyvä asia, mutta itse en tykkää yhtään tuosta looter shooter meiningistä tässä.
Alphan aikaan tämä oli se joista 99% valitti. Tätä ratkaisua haukuttiin todella voimakkain sanoin.
Mitä tekee Ubi alpha -> beta = lisätään ja voimistetaan näitä elementtejä entisestään. Onko se sitten se paras tapa kuunnella asiakkaita?
 
Ylös Bottom