Nisupulla
Jäsen / [FL]
Yllättäen pölähti s-postiin betakoodi niin mites tää ny toimii ps4:sen kanssa?? En ole preordannu peliä..koodi syötetään..öö minne?
Www.ghostrecon.com/redeem
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Yllättäen pölähti s-postiin betakoodi niin mites tää ny toimii ps4:sen kanssa?? En ole preordannu peliä..koodi syötetään..öö minne?
Siis jos sulla on xxxx-xxxx-xxxx niin sehän on juuri 12 merkkiä pleikan storeen sopiva määrä? Eli miten se ei sinne? Ethän väliviivoja laittanut sinne.Kiitosta vaan! Nyt problem:yritin Nisun linkkiä mut ei onnistu kun koodi minkä sain on mallia xxxx-xxxx-xxxx ,tuo Nisun linkki vaatii vielä neljännen rivin? Mitäs ny? Niin ja kokeilin ps storessa ja siellä 12 merkkiä pystyy syöttään! Saamani koodi ei mahdu sinne!!?
Käytetty. Kiitos koodista.Beta koodi PS4:lle tai en tiedä toimiiko myös muilla alustoilla.
5AM9-4QND-R2D4
Itsellä pyörii tosi hyvin PS4 Prolla ja bugeja ei ole vielä tullut vastaan, vaikka teknisessä testissä niitä tuli ihan kokoajan.Peli pyörii kyllä todella paljon huonommin kuin alphassa. Erityisesti ajoneuvoissa karmeeta nykimistä nykyisin.
Sen lisäksi toi ajoneuvojen fysiikka on vielä hirveämpää kuin wildlandsissa.
Bugeja ilmaantunut myös todella paljon ja onko ne jopa lähentänyt kameraa? Ukko peittää puolet ruudusta ja on ihan liian lähellä.
Mulla loppui kiinnostus siinä vaiheessa, kun tuli ilmoitus että tarvitsen 150 levelin varusteet, jotta voin hyökätä vihollisten kimppuun ja sillä hetkellä mulla taisi olla level 7 kamat.
En vaan jaksa tuommoista grindaamista enää yhtään jos haluaa pelissä edetä.
Oliko Wildlandsissa tuommoista tietyn levelin varusteiden metsästystä?
Alphan aikaan tämä oli se joista 99% valitti. Tätä ratkaisua haukuttiin todella voimakkain sanoin.Tämä muistuttaa enemmän The Divisionia, kuin Ghost Reconia ja ehkä se on joillekkin hyvä asia, mutta itse en tykkää yhtään tuosta looter shooter meiningistä tässä.