Hyvässä porukassa tästä saa paljon irti ja valtavat kykypuut mahdollistavat tiiviimmän kimppapelaamisen, kun porukka voi erikoistua mielensä mukaan joko voimakkaaksi yksilöksi ja/tai tiimiä tukien.
Saapa nähdä, millainen haloo siitä mahdollisesti tulee nousemaan, jos ja kun annan tälle hyvän arvosanan. Paljon pelaamista ja perehtymistä tämä kyllä vaatii.
tuo kykypuuhan ei ole niin valtava kuin vaikuttaa. Ainoastaan yksi valinta siihen erikoistumiseen esim snipuksi. Kaikki muut on aina samat kaikille.
Ja luonnollisesti kaveriporukassa on hauskempaa. En ois ikimaailmassa pelannut wildlandsia yksin läpi.
Ja mitä hyvään arvosanaan tulee, niin itsehän ensimmäisen alphan seurauksena ennakkotilasin sen kaikkein kalleimman yli 100e version. Olin aivan huumassa pelistä ja mun mielestä siinä oli korjattu about kaikki wildlandsin ongelma. Pelasin silloin 20-25h sitä ja kolusin kaiken läpi, ihan mielettömän hyvältä tuntui. Toisen alphan kohdalla iskikin sit fiilis ettei enää tätä lisää, jaksoin pelata enää ehkä 5-7h. Tämän jälkeen peruin tilaukseni. Sen jälkeen olen miettinyt et kannattiko, sillä nautin pelistä niin paljon ekassa alphassa.
Mutta nyt kun beta tuli, ei jotenkin ollut enää intoa avata peliä. Sen jälkeen oli aivan pakkopullaa päästä edes tutoriaali läpi ja sit en halunnutkaan jatkaa. Kuitenkin sit päätin vielä yrittää lähteä tekemään tehtäviä, mutta kun ei enää napannut, nikn yritin häröillä helikopterilla, laskuvarjolla, ajoneuvoilla jne. ja tuo täysin kuollut maailma vain työnsi kokoajan entistä enemmän luotaan.
Oikeastaan todella iso kiitos ubille, että pelistä oli jo alphat jaossa, sillä jos olisin ekan alphan fiiliksillä nyt liikkeellä, tilaisin pelin ja pelin saapuessa kiroaisin rahojeni tuhlaamista. Alkuun kun tuo tuntui tarjoavan paljon sitä hyvää mitä Wildlands ja tuntien kasvaessa mieli muuttui todella paljon. Wildlands tuntui tylsimmilläänkin kivalta.
Ja mitä olen lukenut eri sivustojen ennakoita jotka ovat päässeet peliä pelaamaan ubin tiloihin, niin useassa on vastaavaa kommenttia näkynyt. Nopeasti tulee tilanne eteen, missä peli ei tarjoa mitään uutta, toisin kuin Wildlands.