Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dahol
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Tässä vuorostaan AngryJoe haastattelemassa tekijää. Keskittyvät verkkopeliin, mutta kehitteillä on myös tarinapohjainen yhteistyömuoto.Joe huutaa kovasti Vegasista tuttua "face mappingiä", eli omien kasvojen siirtämistä pelilhahmoon. Toivottavasti nähdään, olihan tuo ihan hauska optio vaikka siihen sitten tulisikin maskia päälle myöhemmin.

[video=youtube_share;K9WjpguRDvs]http://youtu.be/K9WjpguRDvs[/video]
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Tekijä kertoo pelistä. Parasta tässä on tosiaan tuo, ettei respawnia tunneta. Yksi henki ja sillä mennään.

[video=youtube_share;5dIULCijdes]http://youtu.be/5dIULCijdes[/video]
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Hyvä tietää Ubisoftin toimitusjohtajan ainakin olevan selvillä mitä pelaajat haluavat; ruudunpäivitys 60 fps, virheistä välitön rankaisu (suomeksi yksi henki) ja yllätyksiä sekä tunteisiin vetoavia hetkiä. Tässä vaiheessa voi tietysti pysähtyä miettimään minkä kustannuksella tasainen ruudunpäivitys saadaan aikaiseksi? Vähemmän samanaikaisia tapahtumia ruudulla, grafiikkaa/resoluutiota alaspäin ym.

Ubisoft's CEO Yves Guillemot sanoi:
"We needed Rainbow Six to really take off, and it’s happening. I think this team has a good understanding of what the industry is today, and what the gamers want.

"They really understand that gamers who play shooters want speed, they want responsiveness, they want 60 frames per second, and they want to be able to have surprising moments and emotional connections.

"Rainbow Six answers those needs. Also, gamers will appreciate that you die quickly if you make mistakes. It gives the sensation to the player that I have to be careful. I count, each life counts," Guillemot said.

Lähde: http://www.examiner.com/article/ubi...-siege-gamers-want-60-fps-emphasizes-vitality
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Sarjan aiempia osia pc:llä, tuntuu että ikuisuuksia sitten, pelanneena odotan tätä mielenkiinnolla. Pc:llä tässä oli muistaakseni varsin aktiivinen mod-yhteisö, mikä tuotti peliin lisä-aseita sun muuta, mitä tässä ei ikävä kyllä konsoleilla nähdä.

Hieman arveluutta tämä,
virheistä välitön rankaisu (suomeksi yksi henki) ]
. Kuinkahan moni jaksaa kuoltuaa jäädä venaamaan seuraavan rundin alkua, vaan häippäsee seuraavaan peliin? Ainakin karsinee satunnaisia pelaajia...
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Kuinkahan moni jaksaa kuoltuaa jäädä venaamaan seuraavan rundin alkua, vaan häippäsee seuraavaan peliin? Ainakin karsinee satunnaisia pelaajia...
Riippuu pelistä. Mikään Cod tämä ei tule olemaan, joten en usko, että nopeaa räiskettä haluavat edes ostavat peliä. Tietenkin tuttuun tapaan tässä lienee useita pelimuotoja, joista on varavalita. Uskoisin, että lipunryöstössä (panttivanki) pelaajilla on vain yksi henki. Ragequitteista normaalisti sakotetaan, joten kesken pelistä lähteneille tuskin tippuu kokemuspisteitä ja pelikaveritkin saattavat sakottaa antamalla huonoa mainetta. Lisäksi normaali pelin uuteen peliin liittyminen kestänee kauemmin kuin valmiin peliporukan next-roundin odottelu.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Tuore traileri joka viljelee jo nähtyä. Huomenna torstaina striimaavat peliä.

[video=youtube_share;MW0uJfFIOzE]http://youtu.be/MW0uJfFIOzE[/video]
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Tänään illalla klo 21 alkaen suora lähetys pelintekijöiden studiolta. Pelaavat peliä ja vastaavat katsojien kysymyksiin.

http://www.twitch.tv/ubisoft (#RainbowSixLive)

BstbWqcCQAAet_r.jpg
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Eilinen striimi jäi monella varmasti välistä Destinyyn liittyvän kohkaamisen johdosta. Tässä tallenne illan tapahtumista. Upealta näyttää yhä edelleen.

[video=youtube_share;DBmwcDMJMUI]http://youtu.be/DBmwcDMJMUI[/video]

[video=youtube_share;0Lqx5Ges7Is]http://youtu.be/0Lqx5Ges7Is[/video]

[video=youtube_share;7MA5BsCSaSo]http://youtu.be/7MA5BsCSaSo[/video]
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Kuinkahan moni jaksaa kuoltuaa jäädä venaamaan seuraavan rundin alkua, vaan häippäsee seuraavaan peliin? Ainakin karsinee satunnaisia pelaajia...
Jaa eiköhän semmoset pelaajat jatka muitten pelien seurassa. Voihan sitä välillä rage quitata, mutta tuskin kukaan muuten vaan kuolemasta pois lähtee uutta peliä ettimään. Aika turha siinä vaiheessa tämmöstä taktista vääntöä lähtä pelaamaan. Se 1 elämä ei ole pelkkä rangaistus, vaan pelin ideaan kuuluva taktiikan pakottaminen. Jos vedät ihan rambona, ei siinä kauaa ehdi riehua. Se näissä peleissä on siistiä. Huonotkin pelaajat oppii nopeasti olla varovaisempia ja käyttämään taktiikkaa päättömän sekoilun sijaan. Ihan vituttaa pelata esim Battlefieldia missä suurin osa vetää sinne keskilipulle tyyliin 30 vs 30 deathmatchia vaikkei siinä mitään järkeä ole. Bäfässä vaan ei ole mitään pakottavaa syytä olla fiksu pelillisesti, joten aivot narikkaan ja ramboilemaan. Ite sit vedän yksin vihujen takalippuja keräten ja tiimiä kiroten. Pikkuhiljaa siihen kyllästyy ja nyt kiikarissa tämä, H-Hour, ja Project Reality 2. Kaikki taktisia, PR2 tosin Bäfää taktiikan kanssa (mikki yleensä pakollinen ja squadeilla roolit yms).
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Jaa eiköhän semmoset pelaajat jatka muitten pelien seurassa. Voihan sitä välillä rage quitata, mutta tuskin kukaan muuten vaan kuolemasta pois lähtee uutta peliä ettimään. Aika turha siinä vaiheessa tämmöstä taktista vääntöä lähtä pelaamaan. Se 1 elämä ei ole pelkkä rangaistus, vaan pelin ideaan kuuluva taktiikan pakottaminen. Jos vedät ihan rambona, ei siinä kauaa ehdi riehua. Se näissä peleissä on siistiä. Huonotkin pelaajat oppii nopeasti olla varovaisempia ja käyttämään taktiikkaa päättömän sekoilun sijaan. Ihan vituttaa pelata esim Battlefieldia missä suurin osa vetää sinne keskilipulle tyyliin 30 vs 30 deathmatchia vaikkei siinä mitään järkeä ole. Bäfässä vaan ei ole mitään pakottavaa syytä olla fiksu pelillisesti, joten aivot narikkaan ja ramboilemaan. Ite sit vedän yksin vihujen takalippuja keräten ja tiimiä kiroten. Pikkuhiljaa siihen kyllästyy ja nyt kiikarissa tämä, H-Hour, ja Project Reality 2. Kaikki taktisia, PR2 tosin Bäfää taktiikan kanssa (mikki yleensä pakollinen ja squadeilla roolit yms).

Veit jalat suustani! Juuri tätä varten on Rainbow Sixit ja Ghost Reconit! Se jännitys kun tiedät, että se on kuolema kun se kohtaa...
Onneksi on Battlefieldit ja sun muut mitä voi pelata ne, jota ei tämä miellytä. Realismi kunniaan konsoleillakin! :) Niitä Socom-hetkiä ja Rainbow Six 3 kuumotuksia odotellessa...
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Ai että kun on namia! Tätä on ollut ikävä!

Todellakin! Tälläistä hitaamman temmon hiiviskelyä on kaivannut. Viimeisten pelaajien jännityksen voi jo pelikuvasta hyvin aistia. Tiimikaverit seuraavat haudan takaa jokaista askeltasi ja tiedät kommentoinnin alkavan heti erän lopussa suuntaan jos toiseen. Tuttua SOCOM:sta.

Hieman tuossa pistää näillä ohkaisilla tiedoilla tuo kolmen minuutin aikaraja epäilyttämään. Ettei vain menisi turhan rivakaksi rymistelyksi? Entäs mites randomien kanssa, kun erästä toiseen huomaat olevasi aina viimeisten joukossa ratkaisemassa peliä alun suurten ja säännöllisesti toistuvien suurten miestappioiden jälkeen? Vaatisi käytännössä taas sen suomiporukan taakse, jonka kanssa voisi jo jotain taktisiia kuvioita pyrkiä järjestämään.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Vajaa 37 minuuttia videokuvaa moninpelistä

[video=youtube;_L8hchyMmUc]https://www.youtube.com/watch?v=_L8hchyMmUc&list=UULadoz5Yej8nPRRkItpdADw[/video]
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Vajaa 37 minuuttia videokuvaa moninpelistä
Joo, me tiedetään:

Eilinen striimi jäi monella varmasti välistä Destinyyn liittyvän kohkaamisen johdosta. Tässä tallenne illan tapahtumista. Upealta näyttää yhä edelleen.

[video=youtube_share;DBmwcDMJMUI]http://youtu.be/DBmwcDMJMUI[/video]

[video=youtube_share;0Lqx5Ges7Is]http://youtu.be/0Lqx5Ges7Is[/video]

[video=youtube_share;7MA5BsCSaSo]http://youtu.be/7MA5BsCSaSo[/video]
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Onko anettu tarkempää julkaisupäivää ?

Kyllä kelpaisi nyt taktinen raiskintä! :)
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Suht hyvältä näyttää, vaikkei luottamus Bugisoftiin mikään huikea olekaan... Vähän arvelluttaa myös mappien pienuus (olihan Vegasit nyt oikeasti ihan kuraa Socomiin verrattuna!), mutta ei kai tässä muutakaan taktista ole tiedossa jos H-Hour ei välttämättä tule ollenkaan PS4:lle.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Tietokoneella alkamassa suiljetun piirin Alpha-testaus. Tekijät haluavat nähdä miten pelaajat käyttävät heille tarjottuja mahdollisuuksia. Yhteisö keksii usein sellaista, mihin tekijät eivät ole osanneet varautua.

[video]https://youtu.be/0onGtYXeRaw[/video]
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Ubisoft striimasi Alpha-version pelaamista. Esillä oli E3:sta tuttu talo-kenttä nyt päivänvalossa sekä paljon kiitosta toimittajilta saanut lentokone. Sikäli hyvä kun jokaiselle tilalle löytyy luonteva selitys ja taktisessa keskustelussa täten selkeä nimi; keittiö, kylpyhuone, kellari jne. Pelit 5 vs. 5 ja tarkoituksena hakea VIP roistojen käsistä.

Ensimmäinen pettymys tuo miten oman tiimin jäsenet näytetään ääriviivoina seinien läpi. Sijaintitieto tulisi selvitä näköyhteyden ja puheen kautta. Toinen pettymys kill cam, joka esittää mistä sinut hoideltiin. Kolmas pettymys pelin tempo, joka on aivan liian nopea. Neljäs tulee teknologiasta, joka lähentelee scifiä - vai mitä mieltä olette Heartbeat Sensorista, joka paljastaa vihut seinien läpi? Vitoseen oli varattu aseiden määrälle (4 kpl, joista yksi pääase ja toinen tukiase), mutta kyseessä kun on Alpha, jätetään tähän vielä kysymysmerkki, elleivät aihetta jo kommentoineet?

Pelin runko rakentuu aikaperiodeille:

45 s - hahmon valinta, puollustuspaikan/hyökkäysuran äänestys
45 s - linnoitustyöt ja hyökkääjillä tiedustelu kauko-ohjattavalla maakiituri-dronella
3 min - erän pituus

Parasta oli nähdä miten tiivistä tiimipelaaminen tässä on. Mikrofonit laulaa kaiken aikaa. Ympäristön hajoaminen tuo satunnaisuutta jokaiseen erään. Kuusi erillaista hahmoluokkaa ja heidän erityiskykynsä. Ei respoja. Innostus säilyi pettymyksistä huolimatta.

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom