Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege
Noh, kertokaas ny mimmosia uudet operaattorit on?

Entäpä aukesiko se uusi kenttä kaikille?
Puolustuksen Frosti tuntui mukavalta omaan käteen maltillisemman fireratensa kanssa jollon osui hyvin myös kauemmas. Karhunrauta vetää vihut downiin mikäli on 100% healteilla. Erittäin tuottoisa (ainakin näin alkuun) ikkunoiden alla kun jengi pomppii vanhasta tottumuksesta suoraan raudan päälle. Downissa oleva vihu ei voi liikkua eikä "slowbleedata" jalan ollessa raudan välissä. En ehtinyt selvittää healthmäärää josta rauta tappaisi suoraan mutta uskoisin sen olevan aika korkea, esim jotain 70-80% luokkaa. Toinen kikka on laittaa rauta kilven taakse jollon varomattomat pomppivat suoraan kilven ylitse ansaan
Buck sensijaan ei ensipuraisulta tuntunut omassa kädessä läheskään niin hyvältä kun puolustuksen Frost. Tehoa löytyy ihan ok, mutta korkea fireraten takia rekyyli on itselle ainaki liikaa hallittuun, jatkuvaan napsutteluun. Buckin underbarreli toimi kuin normihaulikko ja firemoden vaihto käy silmänräpäyksessä joka ollee osaavissa käsissä iso etu. CAMRSin kanssa pelaaminen tuntui allekirjoittaneella mukavammalta ja tuottoisammalta siihen kun lisää tuon haulikon käytön rinnalle jollon ase toimi sekä lähelle että kauas.
Yacht oli melkoinen sokkelo mitä nyt muutamat kerrat ehdin pelata sitä. Tasoja löytyy aina ruumasta ykkös kakkos kolmos ja ties monenteen kerrokseen jahdin kantta unohtamatta

Kaippa tuon oppii kunhan pääsee jauhamaan samoja reittejä ja objekteja toinen toisensa jälkeen. Muutamalla sanalla kuvaillen sanoisin että mielenkiintoinen, moniuloitteinen, haastava.
Muitakin muutoksia patchin mukana oli tullut suurimpana ehkä tuo rankedin "puolustuspakko" eri paikkoihin. Kun olet jonkun pisteen saanut puolustettua onnistuneesti, et pääse enää puolustamaan samaa paikkaa pelin aikana. Overtimen sattuessa päästiin valitsemaan kaikista paikoista "paras mahdollinen" eli mikä tahansa. Todella monissa mapeissa kun on aiemmin pelattu aina joko kellaritasoa (garage, locker, cellar yms.) tai kattoa, niin jatkossa tulee varmasti lisähaasteita ja mielenkiintoa eri variaatioiden harjoitteluissa pakon sanelemana

Toinen huomio oli hyökkäyksen spawnin vapaa valinta, jokainen voi spawnata vaikka eri pisteistä niin halutessaan. Enää ei ole kaikkien pakko spawnia samasta pisteestä. Iso plussa tästä !
Castlen kilpiglitchi on kuuleman ja lukemani (rb6 foorumilta) mukaan korjattu. Itse en tuota kokeillut, joten tuosta ihan satavarma en ole. Kapkanin lasertrappia ei ollut fiksattu eli edelleen näkymättömät trapit odottavat huolimattomia juoksioita.
Vielä muita muutoksia,
Spectator mode lisätty (!), Thatcherillä on nyt myös haulikko, Banditin sähköt ei enää vahingoita hostagea, vihujen huutoäänet poistettu/vaimennettu, rankkisysteemiä rukattu uusiksi ym.
Koko patch notet näkeepi täältä:
http://rainbow6.ubi.com/siege/en-us/updates/blackice.aspx