Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllähän se siitä pystyy normaalistikin läpi ampua mutta kyseinen glitchi helpottaa tätä hommaa huomattavasti .. Ja pikku faktana sellanen että niistä Glazin tekemistä rei'istä pystyy ampua takaisin päinkin, kannattaa pitää mielessä varsinkin lentokoneessaHyvä tietää. Ihmettelinkin miten mut ammuttiin eilen, kun killcamissä glaz ampuu castlen mattoon ja mä kuolen.
Lähes kaikki käyttää mikkiä muttei pelin sisäistä chatia vaan ovat ryhmässä mikeillä.Ostin eilen siegen ja hyvä peli näyttää olevaneniten mua häiritsee se et kukaan ei käyttää mikkiä...
OkeiLähes kaikki käyttää mikkiä muttei pelin sisäistä chatia vaan ovat ryhmässä mikeillä.
Ostin eilen siegen ja hyvä peli näyttää olevaneniten mua häiritsee se et kukaan ei käyttää mikkiä...
Mulla oli näköjään sit huonoa tuuria tänään :-DAika usein porukka pälpättää mikkiin tuolla casualin puolella. Vissiin ollu hyvä tuuri mulla.![]()
Kivalta näyttääEnempää et voisi erehtyä. Tätä pelataan nimenomaan chat partyjen kautta. Peliseuraa löydät pleikkarille täältä: http://www.konsolifin.net/bbs/playstation/115703-rainbow-six-siege-peliseuraketju.html
Tähän malliin:
http://youtu.be/s8fXTXoeG0c
On kyllä ton arvone peli, betan jälkeen ku sai tietää ettei yksinpeliä ole ollenkaan niin ajattelin ettei ole tosiaankaan sen 60-70€ arvonen. 70h peliaikaa takana voin sanoa että kyllä se melkeen olisi sen arvonen ollu. Peli, season pass ja emerald skini ovat meikäläiselle maksanut yhteensä sen 65€ ja enpä ole katunut osto päätöksiäniNA storessa ubisoft ale. Siegellä hintaa 40$.
Tulispa nyt Eurooppaan... 40€ nii varmana lähtisi.
Aika moni ostaa tän pelin vasta myöhemmin että bugit on korjailtu. Et tule jäämään jalkoihin sillä nykyiset pelaajat tulevat lähtemään pois johtuen bugesita ja ehkä kuukauden päästä on kokonaan uudet pelaajat.
29 PS4 bugia joista itse huomannut 6. ja sitten vielä se bugi että jalat menee seinien läpi kun makaa, jota ei tuolta listalta löydy.
Järkyttäävää circlejerkkiä täällä.
Niin siis tämähän oli tiedossa.
En ite ainaskaa ostais rikkinäistä autoa.
Tulispa nyt Eurooppaan... 40€ nii varmana lähtisi.
Pelirahaa kerätä että saa operaattoreita auki, aika nopsaan niistä ison osan saa pelaamalla auki. Ja tähtäimet, yms pikkuhilut pyssyihin maksaa hivenen siihen kylkeen.Näkyisi gigantissa olevan vain 30e ja alkoi mietityttämään, että pitäisikö jopa ostaa tämä peli.
Onko tässä mitään juttuja mitä pitää avata pelaamalla vai saako kaikki heti käyttöön alussa, että ei ihan muiden jalkoihin jäisi heti alkumetreillä?
Itse kun tuossa 5 viikkoa sitten pelin sain ni kyllä sitä aika useesti oli ainoa recruitti tiimissä. Situationit pelaamalla ja tutoriaalit katsomalla saa hyvän tuntuman peliin bottien avulla erilaisissa tilanteissa ja renowniakin saa tarpeeksi muutamaan operaattoriin per puoli. Osta peli vaan, kyllä ainakin on 30€ arvonenNäkyisi gigantissa olevan vain 30e ja alkoi mietityttämään, että pitäisikö jopa ostaa tämä peli.
Onko tässä mitään juttuja mitä pitää avata pelaamalla vai saako kaikki heti käyttöön alussa, että ei ihan muiden jalkoihin jäisi heti alkumetreillä?
Näkyisi gigantissa olevan vain 30e ja alkoi mietityttämään, että pitäisikö jopa ostaa tämä peli.