Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege
IMO kapkan pitäisi olla toteutettuna juuri tuon bugin tavalla ilman laseria, kun se tällähetkellä on aikamoinen lelu. Eilen kun tämä huomattiin niin sitten vaan dronella seurattiin kapkania ja katsottiin missä trapit ovat.
Joo ei. Hyvä, että "korjaavat" tämän bugin. Skill gap ei keinotekoisesti pienene, pelin tempo ei koe järkyttävää hidastumista ja pääpaino pysyy edelleen gun vs gun battleissa. Tällä hetkellä Kapkanin miinojahan ei voi mitenkään havaita, jos ne on oikein glitsattu ja vaadittavat peitetoiminnat on tehty. Siistiä sitten jossakin isommassa mapissa, jossa on ikkunoita ja oviaukkoja se +100kpl, useat niistä vierekkäin, alkaa kaikkia kyyläilemään ja ammuskelemaan yksitellen läpi.
Itseäni on alkanut jopa pelottamaan, mitä uudet operaattorit tuovat mukanaan. Toivottavasti lopuilla uusilla operaattoreilla ei ole mitään ansoja. Pysyy pelin idea siellä missä sen on tarkoituskin olla. Toinen motkotuksen aihe on sarjatulihaulikot. Nämä insta kill vehkeet, joissa ei ole tällä hetkellä juuri mitään järkeä. Tähtäin lonkalta on lähes koko ruudun kokoinen, joten jos vihusi edes näkyy ruudussa, riittää yleensä yksi laukaus tiputtamaan vihun. En tajua, miksi näitä pyssyjä ei ole toteutettu kuten CSGO:ssa. Pieni tähtäin, jolla pitää osata tarkasti ampua vastustajaa päin, jos halajaa tappoja, ja jonka kantama ei ole lähtenyt aivan käsistä. Syövät peli-iloa tällä hetkellä kovalla prosentilla, koska taidon kanssa näillä aseilla ei ole paljoa tekemistä. Toinen nerffauksen kohde on täysin rekyylitön Mahcine pistol, joka löytyy Sledgen ja Smoken valikoimasta 2. aseena. Yksi pelin parhaista pyssyistä.
Myöskään Bugisoftin viimeisimmät päivitykset eivät ole tehneet minuun vaikutusta. Korjauslistat ovat pitkiä, mutta jo lyhyiden pelisessioiden jälkeen on pettymyksekseen huomattava, että mitään ei ole varsinaisesti korjattu. Raajat tulevat edelleen seinien läpi, erilaisia error-koodeja löytyy yhtä monta kuin lauantai-lotossa eri rivejä, pelien etsiminen vajaalla partyllä vie tolkuttoman kauan, äänet bugaa kuten melkein kaikki muukin ja erilaisia glitchejä löytyy enemmän kuin niitä osaa edes luetella. Monesti onkin helpompi luetella tässä pelissä se mikä toimii kuin se mikä ei toimi. Myöskään uusin mappi, Yacht, ei ainakaan itseäni hirveästi sytytä. Melkoinen sokkelikko, jossa haulikot ovat kultaakin kalliimpia.
Toivotaan, että uusin päivitys olisi jo selkeästi parempi kuin aiemmat. Tällä hetkellä pelin pelaaminen on monesti raivostuttavaa, ja kyllähän sen jo pelaajamääristä on nähnyt, että myös pelaajien sietokyky alkaa pikku hiljaa pettää. Pelissä on edelleen potentiaalia, mutta kohta Bugisoftilla alkaa olla kiire, kun uudet pelit alkavat kolkuttaa pelaajien lompakolla.