Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Onko tässä pelissä aina yhtä tuskasen hidasta löytää peliä? Vähän väliä laittaa erroria tai ei vaan löydy peliä.

Siellä on teknisiä murheita ilmaantunut. Tutkivat asiaa. Itsellä ollut ongelmia eilen ja tänään. Toivottavasti saavat viikonlopuksi korjattua. Ylipäätänsä kannattaa pelihakuun mennä porukalla. Viiden tiimille löytyy nopsasti vastus.

Lähde: https://twitter.com/ubisoftsupport/status/697824928842833920
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Koska muutkin niin minäkin..."hieno" asenne mikä pilaa pelin esimerkiksi uusilta kokeilijoilta, jotka teihän törmäävät.

Jep, käsittämättömiä tyyppejä. Oon myös kuullut, että ovat huonoja pelaamaan.

Mikähän sais herrat miettimään tekosiaan ja lopettamaan glitchailun? Ehkä topicin arvostetuimman asiantuntijan Nisupullan paheksuva viesti voisi saada miehet ruotuun?

Mene ja tiedä, oksettavaa toimintaa joka tapauksessa.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Jep, käsittämättömiä tyyppejä. Oon myös kuullut, että ovat huonoja pelaamaan.

Mikähän sais herrat miettimään tekosiaan ja lopettamaan glitchailun? Ehkä topicin arvostetuimman asiantuntijan Nisupullan paheksuva viesti voisi saada miehet ruotuun?

Mene ja tiedä, oksettavaa toimintaa joka tapauksessa.


Joo sen kerran kun kaverit ei glitchissä ollu ni kuolikin kyllä aika nopiaa. Jollakinhan se p*skuus on peiteltävä :rolleyes:
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

IMO kapkan pitäisi olla toteutettuna juuri tuon bugin tavalla ilman laseria, kun se tällähetkellä on aikamoinen lelu. Eilen kun tämä huomattiin niin sitten vaan dronella seurattiin kapkania ja katsottiin missä trapit ovat.

Joo ei. Hyvä, että "korjaavat" tämän bugin. Skill gap ei keinotekoisesti pienene, pelin tempo ei koe järkyttävää hidastumista ja pääpaino pysyy edelleen gun vs gun battleissa. Tällä hetkellä Kapkanin miinojahan ei voi mitenkään havaita, jos ne on oikein glitsattu ja vaadittavat peitetoiminnat on tehty. Siistiä sitten jossakin isommassa mapissa, jossa on ikkunoita ja oviaukkoja se +100kpl, useat niistä vierekkäin, alkaa kaikkia kyyläilemään ja ammuskelemaan yksitellen läpi.

Itseäni on alkanut jopa pelottamaan, mitä uudet operaattorit tuovat mukanaan. Toivottavasti lopuilla uusilla operaattoreilla ei ole mitään ansoja. Pysyy pelin idea siellä missä sen on tarkoituskin olla. Toinen motkotuksen aihe on sarjatulihaulikot. Nämä insta kill vehkeet, joissa ei ole tällä hetkellä juuri mitään järkeä. Tähtäin lonkalta on lähes koko ruudun kokoinen, joten jos vihusi edes näkyy ruudussa, riittää yleensä yksi laukaus tiputtamaan vihun. En tajua, miksi näitä pyssyjä ei ole toteutettu kuten CSGO:ssa. Pieni tähtäin, jolla pitää osata tarkasti ampua vastustajaa päin, jos halajaa tappoja, ja jonka kantama ei ole lähtenyt aivan käsistä. Syövät peli-iloa tällä hetkellä kovalla prosentilla, koska taidon kanssa näillä aseilla ei ole paljoa tekemistä. Toinen nerffauksen kohde on täysin rekyylitön Mahcine pistol, joka löytyy Sledgen ja Smoken valikoimasta 2. aseena. Yksi pelin parhaista pyssyistä.

Myöskään Bugisoftin viimeisimmät päivitykset eivät ole tehneet minuun vaikutusta. Korjauslistat ovat pitkiä, mutta jo lyhyiden pelisessioiden jälkeen on pettymyksekseen huomattava, että mitään ei ole varsinaisesti korjattu. Raajat tulevat edelleen seinien läpi, erilaisia error-koodeja löytyy yhtä monta kuin lauantai-lotossa eri rivejä, pelien etsiminen vajaalla partyllä vie tolkuttoman kauan, äänet bugaa kuten melkein kaikki muukin ja erilaisia glitchejä löytyy enemmän kuin niitä osaa edes luetella. Monesti onkin helpompi luetella tässä pelissä se mikä toimii kuin se mikä ei toimi. Myöskään uusin mappi, Yacht, ei ainakaan itseäni hirveästi sytytä. Melkoinen sokkelikko, jossa haulikot ovat kultaakin kalliimpia.

Toivotaan, että uusin päivitys olisi jo selkeästi parempi kuin aiemmat. Tällä hetkellä pelin pelaaminen on monesti raivostuttavaa, ja kyllähän sen jo pelaajamääristä on nähnyt, että myös pelaajien sietokyky alkaa pikku hiljaa pettää. Pelissä on edelleen potentiaalia, mutta kohta Bugisoftilla alkaa olla kiire, kun uudet pelit alkavat kolkuttaa pelaajien lompakolla.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Odotettu korjauspäivitys 2.1 tulossa konsoleille 16.2. - http://forums.ubi.com/showthread.ph...11th-%28PC%29-amp-February-16th-%28Console%29


Saadaan kustomipeleihin dedikoidut serverit (=serveri pyörii datakeskuksessa, ei pelaajan olohuoneessa). Tähän liittyy myös jo viime kesänä esitelty katsomopalvelu, spectator mode, joka tarjoaa mahdollisuuden seurata peliä sivusta vapaalla kameralla. Nämä molemmat palvelevat erityisesti e-urheilun tarpeita.

Custom Games and Spectator Camera on dedicated servers
10 player Custom Games can now be hosted on dedicated servers, which offers a fair gameplay environment that better suits competition. Dedicated servers means no host advantage, better stability, and makes it harder to cheat. We also are making the Spectator Camera feature available on dedicated servers, allowing an 11th person to observe matches held on those servers.


Bugeista korjattu tämä Kapkanin "näkymätön miina" ja tuo koominen "tumma sankari" häviää kentältä:

Gameplay fixes

  • Operators sometimes are displayed in T-Pose, slide around the maps and don’t have any textures. – FIXED
  • Headshot hits do not register properly. – FIXED (We will keep looking for additional improvement opportunities.)
  • Exploit: Kapkan’s trap can have an invisible laser if specific steps are followed. – FIXED
  • Exploit: Bandit could duplicate the batteries in his inventory by doing a certain behavior. – FIXED
  • Exploit: Players able to clip inside walls using Deployable Shields. – FIXED
  • Collar collision on Frost and Buck, make headshots register as upper body damage. – FIXED
  • Glaz is able to take down Castle Barricades with only 4 shots. – FIXED
  • Player able to clip inside walls by using Deployable Shields. – FIXED
  • Nitro Cells stick to the edges of tiny leaves on plants. – FIXED .
  • Switching weapons takes Buck out of the Skeleton Key mode. – FIXED
  • Blitz’s gadget blinds players who were not facing it. – FIXED
  • Frost’s Welcome Mat is not destroyed when placed on a trap door which is then reinforced. – FIXED
  • Sometimes, players get an infinite reload animation. – FIXED
  • Sometimes, players cannot reload their weapon. – FIXED
  • Player has a jammed screen if holding the drone in his or her hand near a Signal Disrupter. – FIXED
  • If an attacker is killed at the same time as they finish placing the defuser, the defender won’t be able to disable it. – FIXED
  • Armored barricades placed by Castle appear as intact when Castle is looking at them, while they are displayed as destroyed for other players. – FIXED
  • PVE: Inconsistency between the number of AI displayed to be killed at the start of the session on Yacht and the one displayed for the rest of the maps on all difficulty levels. The amount of AI spawning was not the same as the amount of AI displayed. It was 20 on all difficulty levels while it should have been 22 (normal), 26 (hard) and 30 (realistic). – FIXED
  • (PC) Cannot HOLD Sprint when Walk is set to TOGGLE. – FIXED
  • Yacht: when playing during daytime with Montagne, broken glass decals are completely dark. – TENTATIVE FIX (We will be tracking for it once Patch 2.1 goes live, currently cannot reproduce the bug anymore internally. Please reach out to customer support if you experience it after the patch is live, thank you!)
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Munkin mielestä ne kapkanin laserit sais olla piilossa. Kyllähän ne ei tuu juostua päätäpahkaa ovista sisään. Ja näkeehän sen koukun sekä boxin seinässä. Peli jos jollain tavalla edes lähellä realismia yrittää niin kyllä tollaset ensin tiedustellaan pois. On myös sille IQ:lle käyttöä jos ei muuten jaksa kattella. Eipä tuo ainakaan omaa peliä ole hidastanut millään tavalla. Saati ne karhunraudat. Kertapäräytys dronella niin tietää missä ne on. Aika lailla tuntuu codimeinigillä höntsäävät pikajuoksijat noihin haksahtavan, ketkä ei jaksa tiedustelua tehdä. Pakko saada tappoja jne.

Haulikoista oon kyllä samaa mieltä. Saas nähdä mitä kaikkea tämä päivitys taas hajottaa tullessaan :D
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Ihmeen raskaasti porukka tuntuu ottavan näitä bugeja ja muita ongelmia. Totta kai olen itsekin vuolaasti kiroillut ja ohjainta paiskonut kun vastaan kävelee "T-muotoon" pamahtanut montagne, josta ei saa mitään käsitystä, että mihin sitä voisi ampua haamun peittäessä koko ukkelin. Itse en ole kuitenkaan näihin bugeihin törmännyt kovinkaan paljoa vaikka pelitunteja taitaa tälläkin viikolla olla yli 10 jo kasassa. Puheet siitä, että lopetetaan pelin pelaaminen ja suitsitaan Ubisoftia sen paskuudesta tuntuvat oudoilta, koska kai nyt jokainen tietää, että ei ne bugit siellä tahallaan ole. Mielenkiinnosta haluaisin myös tietää kuinka monella näistä suurimmista valittajista on kokemusta pelien tekemisestä. Itselläni ei ole, mutta sen taidan tietää, että helppoa ja läpijuoksua se ei ole. Ja ennen kuin joku kimpaantuu niin tämä viesti ei ole kohdistettu suoranaisesti kenellekään täällä tai yhtään missään. Valittaminen pelin epäkohdista tuntuu olevan normi seurasi hommaa missä mediassa tai millä kielellä tahansa.

Miksi puhua vain bugeista ja epäkohdista ja unohtaa täysin pelin hyvät puolet? Näitä hyviä puolia taitaa löytyä kuitenkin huomattavasti enemmän.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

  • Operators sometimes are displayed in T-Pose, slide around the maps and don’t have any textures. – FIXED
  • Headshot hits do not register properly. – FIXED (We will keep looking for additional improvement opportunities.)
  • Glaz is able to take down Castle Barricades with only 4 shots. – FIXED
  • Armored barricades placed by Castle appear as intact when Castle is looking at them, while they are displayed as destroyed for other players. – FIXED

Näillä fikseillä pelistä tulee taas "normaalinautittava", sillä nyt vähän väliä vastaan kävelee haamuja tai itse satut olemaan sellainen pilaten näkökenttäsi. Toinen major failure oli nuo castlen barrikaadit, jotka sai glazilla "rikki" muutamalla hassulla kudilla kuitenkin niin että muille se näkyi ehjänä paitsi itse glazille. Hedujen rekisteröinneissä edelleen joskus epäselvyyksiä, kuten normi hitmarkeissakin. Veri lentää omassa kuvassa, vaanei sitten vihun vastavassa.
Kapkanin glitchiansat osaa useimmiten katsoa jo paljaalla silmällä tai viimeistään droneilla joko seuraten kapkanin touhuja alusta asti tai etenemisvaiheessa tiedustellen. Hyvä kuitenkin että fiksaavat tuon, sillä Kapkan ei omalla kohdalla ole se pelatuin hahmo tällähetkellä Rookin, Frostin ja Pulsen toimien ylivoimaisesti suosikkeina puolustuksessa :)

Allekirjoittaneella on kyllä luottoa, että kyllä tästä hyvä vielä tulee. Tiukkoja pelejä nyt jokunen jo alla Gamebattlesin ladderissa jossa sitä jännitystä ja sykettä riittää. Lisää suomisakkia mukaan ladderiin niin saa hyviä suomimähinöitä aikaseks.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

JMikähän sais herrat miettimään tekosiaan ja lopettamaan glitchailun?
Käyttäkää konsolin omaa Submit Grief Report -toimintoa. Nimestään huolimatta sillä saa ilmoittaa myös moninpelissä huijaavista.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Käyttäkää konsolin omaa Submit Grief Report -toimintoa. Nimestään huolimatta sillä saa ilmoittaa myös moninpelissä huijaavista.

Itse käytän tätä team killereihin ja muihin perseilijöihin. Miinaglitchaajia en ole raportoinut, sillä tuo nyt on melko arkipäivää ollut eikä ole jaksanut sitä tehdä. Ja itsekin myönnän sitä tehneeni jos vastustaja on sen ensin tehnyt. Oon myös sen kannalla, että toi kelpais ihan ollakin noin näkymättömänä. En ainakaan itse oo vielä kertaakaan glitch miinaan kävellyt kun aiemminkin katsoin sen siitä punaisesta tötteröstä. :) Toki jos sen saa piiloon huijattua niin sit menee jo ikäväksi.

Sen sijaan noi Glaz + Castleseinä bugit, mustat hahmot jotka peittää oman ja vastustajan näkyvyyden on sellaisia jotka pitää korjata. Samoin matchmaking errorit, joita edelleen on tullut, vaikka on kaikki namiskuukkelit kaakossa ja lännessä auki ja taivaankin portit jo avattuna parhaimmillaan.

Pelikellossa varmaan joku 120-140 tuntia yhteensä, kyllä tätä tulee tahkottua bugeista huolimatta, sillä pelinä on aivan loistava.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Itsehän en pidä valittajia juuri minään. Varsinkaan jos kyseisillä henkilöillä on alle 10h peliä takana. Veikkaan että laiskavaras joutui vahingossa katon sisään ;). Ken jaksaa valittaa, häntä silmään kustakoon. Varsinkin kasuaalista.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Huomenna olisi vähän huoltoa luvassa klo 11-15. Saattaa silti pystyä pelaamaan.


Scheduled maintenance on Feb 16th. All platforms - 4:00am to 8:00am EST.
During this time, you may experience disconnections from your game.


Source
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Vieläkö tämän ostamista kannattaa harkita vakavissaan? Tai eihän peli mikään vanha ole, mutta näyttääkö siltä että elinkaari on riittävän pitkä eivätkä pelaajat karkaa heti kilpaileviin peleihin? Vierastan ihan älyttömästi noin pienissä mapeissa pyörimistä (varsinkin kun Vegasit olivat niin kamalaa pelattavaa), mutta tällä hetkellä vaihtoehdot ovat hieman vähissä jos tätä genreä katsoo.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Vieläkö tämän ostamista kannattaa harkita vakavissaan? Tai eihän peli mikään vanha ole, mutta näyttääkö siltä että elinkaari on riittävän pitkä eivätkä pelaajat karkaa heti kilpaileviin peleihin? Vierastan ihan älyttömästi noin pienissä mapeissa pyörimistä (varsinkin kun Vegasit olivat niin kamalaa pelattavaa), mutta tällä hetkellä vaihtoehdot ovat hieman vähissä jos tätä genreä katsoo.

Ei kannata noilla perusteluilla, petyt vaan. Itse tykkään pelistä erittäin paljon, mutta jos samoja mappeja et jaksa tahkoa, ei peli ole sinua varten.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Vieläkö tämän ostamista kannattaa harkita vakavissaan? Tai eihän peli mikään vanha ole, mutta näyttääkö siltä että elinkaari on riittävän pitkä eivätkä pelaajat karkaa heti kilpaileviin peleihin? Vierastan ihan älyttömästi noin pienissä mapeissa pyörimistä (varsinkin kun Vegasit olivat niin kamalaa pelattavaa), mutta tällä hetkellä vaihtoehdot ovat hieman vähissä jos tätä genreä katsoo.
Jos et vegaseista tykäny niin tämäkään ei ole välttämättä sun mieleen. Taktista etenemistä laaki ja vainaa räimettä. Todella hieno peli niille jotka ei tykkää vetää adhd hippaa.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Adhd-hipoista en missään nimessä tykkää, mutta esim. Vegasit olivat teknisesti niin kömpelöitä esityksiä ettei hyvä idea koskaan noussut hyvän toteutuksen tasolle. Pelattavuuden pitäisi olla kohdillaan, taktista peliähän tässä vanha oikeastaan etsiikin.

Edit: Siegen alustakohtaisia pelaajamääriä ei taida löytyä mistään?
 
Ylös Bottom