Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Voihan se olla pelillisesti tehtynä myös niin, että ampuu näitä breaching round/slugeja, jotka tuhoaisi ovet ja ikkunat tehokkaammin kuin normaali haulikko, ja vastustajia ampuessa ei paukku leviäisi vaan pitäisi osua kunnolla kohteeseen, ja lähietäisyydeltä kovat damaget. Buck nimi taas viittaisi kyllä enemmän että "normaaleja" paukkuja tullaan ampumaan. Saas nähdä, itseäni hotsittaa ainakin päästä pelaamaan Buckilla :)
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Nyt anto päivityksen ladattavaksi. Versionumero 1.05 ja 777.6 Mt josta puolet jo vanhoina päivityksinä.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tarkemmin ajateltuna Buckilla voi myös olla underbarrelissa valittavissa 2-3 erilaista panosta..?
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tässä tarkempia kuvia uusien hahmojen asevalinnoista:

Buck
rainbow_six_siege_black_ice_leak_equipment_4.jpg


rainbow_six_siege_black_ice_leak_equipment_1.jpg



Frost
rainbow_six_siege_black_ice_leak_equipment_2.jpg


rainbow_six_siege_black_ice_leak_equipment_3.jpg
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tulipahan viimein vedettyä kaikki yksin pelattavat Situations-tehtävät läpi, normal-vaikeustasolla. Ero oli iso verrattuna siihen miten yritti silloin alussa näitä tehdä. Nyt kentät ovat tulleet tutuiksi verkkopelin puolelta ja erillaiset luovat ratkaisut tulevat selkäytimestä. Tunnelmallisin oli ehdottomasti tämä kymmenes tehtävä siellä opistolla. Ilmassa leijuu mitä lie myrkkykaasua, hengitys korisee nassessa kuin Darth Vaderilla ja näkyvyys keltaisen pilven takaa on olematon. Peli jakelee trophyn kun läpäisee yhden näistä realisticilla, mitä suosittelette?

Yksin mennään ja yhteen tullaan. Ei näistä ole kuin harjoitteluun siitä mitä tuleman pitää. Voidaan edelleen puhua puhtaasta verkkopelistä ilman kampanjaa.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

...Peli jakelee trophyn kun läpäisee yhden näistä realisticilla, mitä suosittelette?..

Se trophy tulee Terrorist Huntin puolelta ei Situationeista. Itse vedin sen lentokonekentässä pelimuodon ollessa se missä pitää vain clearata (menusta saa prefeerattua halutun mapin ja moden). Haastavaa se oli ainakin siinä pelin alkuvaiheessa mutta porukalla onnistui. Vihujen aimbotti ja reagointi alkoi kyllä hatuttamaan. :D
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Eräs virstanpylväs saavutettu kun 50 donaa löytyy viimein lompakosta. Saa ostettua molemmat uudet hahmot heti julkaisussa. Seuraavaksi lienee tavoitteena level 100.

Tänään hyviä pelejä, vielä parempia vastustajia. Harmittaa tuo miten Alppimajassa pääsevät plänttäämään pommin lähes ulos siellä autotallin ovilla. Ei ollut juuri sanan sijaa kun pystyivät puolustamaan pistettä ulkoa käsin varsin suvereenisti. Ilon aiheita ovat nämä yksittäiset sankariteot kun tiimijäsen pystyy kääntämään alivoimaisen tilanteen voitoksi. Peli näyttää keränneen Socom-veteraaneja useampiakin takaisin riviin. Jotain yhteistä taitaa olla vuosikymmenen takaiseen mestariteokseen.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Eräs virstanpylväs saavutettu kun 50 donaa löytyy viimein lompakosta. Saa ostettua molemmat uudet hahmot heti julkaisussa.

Harmittaa tuo miten Alppimajassa pääsevät plänttäämään pommin lähes ulos siellä autotallin ovilla.
Itsehän taivuin ja ostin season passin .. ei sinänsä harmita kun pelille ja season passille tuli hintaa se ~62€ :rolleyes:

En täysin tarkkaa katsonut tänään kun pelasin mutta myös siellä Kanalissa siinä control towerin pommin saa pläntattyä aika kauas siitä pommista. Sinänsä haluaisi vähän CoDi-tyylistä plänttäystä jossa se pitää laittaa aika lailla viereen mutta tuollainen iso alue taas tuo sen taktisen elementin siihen mukaan mikä on loppupeleissä mukavampaa.

Taktisesta puheenollen, satuin tossa eksymään Serenity17:ta kanavalle, aika hyviä videoita postannut operaattoreista ja parista mapista. Saanut redditissäkin monia satoja upvoteja että ei ainakaan ihan huuhaata ole.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Juu tuo Realistic TH trophy oli aikamoinen kokemus. 6 kertaa piti itse yrittää ennenkuin itse pääsin läpi. Paras tapa hankkia tuo on juuri tuossa lentokone mäpissä. 2-3 kilpi äijää. Tekee 2 ja 3 ryhmän. 2 miehen ryhmä aloittaa kokonaan ylhäältä (mielellään Blitz kilpenä) ja asettavat leirin niihin portaisiin jotka vievät ohjaamoon. Toinen ryhmä aloittaa alhaalta ja etenevät ylös.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Juu tuo Realistic TH trophy oli aikamoinen kokemus. 6 kertaa piti itse yrittää ennenkuin itse pääsin läpi. Paras tapa hankkia tuo on juuri tuossa lentokone mäpissä. 2-3 kilpi äijää. Tekee 2 ja 3 ryhmän. 2 miehen ryhmä aloittaa kokonaan ylhäältä (mielellään Blitz kilpenä) ja asettavat leirin niihin portaisiin jotka vievät ohjaamoon. Toinen ryhmä aloittaa alhaalta ja etenevät ylös.
Itsellä tuo meni randomien kans hossu th:na aika vaivattomasti. Se omakotitalo kenttä katolta toisen tyypin kans napsittiin viimeiset vihut pihalta ja hossun kans extractioniin :)
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Elämäni ensimmäinen platina (trophy) tuli napattua tänään tämän pelin parissa! Hetken sai tuota TH:ta paukuttaa, mutta aika kivuton tuo kuitenkin oli hankkia.

Platinasta puheen ollen, moni on kysellyt/pohtinut partyissa rankkisysteemin toimintaa. Tuli äsken törmättyä Redditissä viestiin, jonka pitäisi selventää sitä kuinka homma toimii:

Source:http://forums.ubi.com/showthread.php/1352317-Ranked-Matchmaking-FAQ
There are currently 20 ranked levels to work through. Copper, Bronze, Silver and Gold ranks I-IV, Platinum ranks I-III, and Diamond.

  • I → IV (4) Copper
  • I → IV (4) Bronze
  • I → IV (4) Silver
  • I → IV (4) Gold
  • I → III (3) Platinum
  • Special_Snowflake (1) Diamond
Size of divisions: right now it's relatively easy to move through the middle divisions, and a lot more difficult to reach the extreme ends of the spectrum. We're looking to balance this out a little further.
The Important Parts


  • Your skill rank is initially computed after 5 placement games, from your skill rating value. Following that, it's updated after each Ranked game you play.
What makes my rank change


  • The relative skill levels of the players/teams in the game.
  • Whether or not your team won the game.
  • KDA doesn’t matter.
  • Score doesn’t matter.
  • If you abandon a ranked game (whether it's by ragequitting, AFKing or getting votekicked out), it's always counted as a loss for you
  • If there's a large skill difference between the two teams and the outcome of the game is what the system expects, the skill adjustment after the game will be minimal (if a bronze team loses to a gold team, it's unsurprising and the skill levels won't change much -- now if the bronze team wins, that's a whole different story)

Random explanation

To give a very simple explanation, refer image:http://imgur.com/tA0GMwA

When you assigned a [bell-curve], the majority of players will be hovering around the Silver II, Silver III mark. If a Silver II team and a Silver III team compete and it results in a draw the Silver II team will gain rank and the Silver IIIteam will lose rank (because of how the system works), the actual rank change will be slightly less than an outright loss.

The system is designed to rank you up faster for beating higher ranked teams (or you could grind you way up by defeating lower teams, but this will be exceptionally slow).
Let's say (example only to show trend, not actual numbers)

  • Silver II (10) defeats Silver III (11) → Silver II gains +10, Silver III gains -10
  • Silver III (11) defeats Silver II (10) → Silver III gains +9, Silver II gains -9
  • Silver I (9) defeats Silver IV (12) → Silver I gains +11, Silver IV gains -11
  • Silver IV (12) defeats Silver I (9) → Silver IV gains +8, Silver I gains -8
  • Bronze IV (8) defeats Gold I (13) → Bronze IV gains +12, Gold I gains -12
  • Gold I (13) defeats Bronze IV (8) → Gold I gains +7, Bronze IV gains -7

Each division has its own 'points' threshold (and obviously you 'rank up/down' based on these thresholds). The gains are calculated via the team average and then applied to each member of the team after the 'gain' has been calculated.

Let's say a player of rank Copper I is worth 1 point and a Diamond Player is worth 20 points.

  • A team of 'pure' Copper I players = 5 points/5 = 1
  • A team of 'pure' Diamond players = 100 points/5 = 20

Let's say you have a hybrid team of mixed ranks

  • A team of 4 Copper I players and 1 Diamond player = 24 points/5 = ~ 4.8 aka Bronze I rank (5)

A team of 'pure' Copper I players vs a hybrid team (4 Copper I, 1 Diamond) would be the same as Copper I (1) vs Bronze I (5). Matchmaking wise, this is roughly the same as Silver II vs Gold II or Gold IV vs Diamond and the 'gains' would be calculated accordingly
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Päivitys teki myös Xbox One -versiolle gutaa. Nykiminen katosi lähes kokonaan ja oikeastaan vain yksi kuolema meni eilen selvästi lagin pikkiin. Killcamista näki aivan selvästi, että vastustaja näki minut ennen kuin oli piirtynyt omalle ruudulleni.

Pelitkin lähtivät saman tien sujumaan paremmin kuin koskaan. Tuli ensimmäistä kertaa vedettyä kaksi ns. täydellistä matsia perättäin eli kaksi flawless roundia ja nolla kuolemaa molemmissa, ja vielä ihan randomien kanssa. Peliä ehkä auttoi myös se, että huomasin hieman liikkuvamman pelityylin sopivan itselleni paremmin ja jätin kilpien takana nyhräämisen pois.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Se kill cami ei näytä oikein. Tekijät siitä jo aikaisessa vaiheessa kertoivat. Jotain korjausta taisivat sivulauseessa luvata.

Mitä tulee pelityyleihin, ovat liikkuvaiset meillä olleet pistehaukkoja. Itse jämähdän helposti siilipuolustukseen ja jään kämppimään kohteelle.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Olipas mähinät. Yksi casual puolustus kerhotalon autotallissa oli kyllä melkoinen. Lähdin ovien vahvistuksen jälkeen Kapkanilla hortoilemaan ja dronet tulee vastaan. Juoksen yläkertaan toisen dronen perässä ja en saa sitä tuhottua. Tulee tunne, että kohta olen kusessa, kun toinenkin drone tulee jalkoihin pyörimään. Perimmäiseen nurkkaan piiloon ja C4 ensimmäisen tulijan päälle. Toinen saa melkein listittyä mut, jäljellä reilu 10hp. Kattoluukku räjähtää josta napsin pari hengiltä. Lähden alakertaa kohti ja kuulen askeleita ja viimeinenkin hengiltä.

Samaan aikaan muut odottelee kohteella, jota vihollinen ei löytänyt.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Olipas mähinät. Yksi casual puolustus kerhotalon autotallissa oli kyllä melkoinen. Lähdin ovien vahvistuksen jälkeen Kapkanilla hortoilemaan ja dronet tulee vastaan. Juoksen yläkertaan toisen dronen perässä ja en saa sitä tuhottua. Tulee tunne, että kohta olen kusessa, kun toinenkin drone tulee jalkoihin pyörimään. Perimmäiseen nurkkaan piiloon ja C4 ensimmäisen tulijan päälle. Toinen saa melkein listittyä mut, jäljellä reilu 10hp. Kattoluukku räjähtää josta napsin pari hengiltä. Lähden alakertaa kohti ja kuulen askeleita ja viimeinenkin hengiltä.

Samaan aikaan muut odottelee kohteella, jota vihollinen ei löytänyt.
Meillä tuli siellä kohteessa tylsää ja kaikki vaan makoili ja katsoi kun nufa hoitaa :) olipa todella erikoinen erä kaikenkaikkiaan. FULL PULL! T. only
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Onko jollain nyt varmaa tietoa, onko tuota paljon puhuttu region lockia tulossa? Vai onko se tullut jo?
Eli siis onko matchmaking preferencesistä mahdollista valita oma alue / haettava alue. (EU, NA) Jne jne.

Jostain taas kuulin, että peli hakee valmiiksi parhaan mahdollisen servun riippuen omasta sijainnista.
 
Ylös Bottom