Kirai
KonsoliFIN Alumni
Gamescomissa tulossa uutisia uudesta päivityksestä peliin. Mielenkiinnolla odotan mitä ovat kehitelleet.
PS5-versio ja ykkösestä tuttu survivor-pelimuoto maistuisi. Mutta jäädään odottamaan.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Gamescomissa tulossa uutisia uudesta päivityksestä peliin. Mielenkiinnolla odotan mitä ovat kehitelleet.
PS5-versio ja ykkösestä tuttu survivor-pelimuoto maistuisi. Mutta jäädään odottamaan.
Tämä on juuri Ubisoftin hienoutta, että eivät hylkää oikeastaan yhtään vähänkään suositumpaa peliään, vaan niihin tehdään hyvin kaikenlaisia uusia juttuja vuosien aikana. Osa ilmaisia päivityksiä, ja joskus sitten jotain ihan kunnollista lisäsisältöä, josta voi myös jotain joutua maksamaan. Yleensä eivät ole sitten kyllä edes kovin kalliita. Ja paljon on myös tullut jopa ilmaista lisäsisältöä. Minusta on tärkeää nykyaikana, että niitä vanhoja pelejä ei heivattaisi aina niin helpolla ja aina vaan tehtäisi uusia pelejä. Kestävämpää pelikehittämistä kaiken kaikkiaan.Natiivi PS5 versio Pro ehostuksilla kelpais. Katsotaan mitä tuovat. On kyllä mahtavaa että edelleen tukevat peliä.
Jännää, että boxille kuitenkin tuli tämän nykyisen konsolisukupolven versio. Olen tuota ihmettelyt, että miksei sitten myös pleikkarille? Aloitin pelin aikoinaan pleikkarilla, mutta kun huomasin tuon boxin version olevan nimenomaan uusimman sukupolven versio, niin ostin sen jostain alesta ja aloitin pelin boksilla uudelleen.Tota survivor pelimuotoa on pelaajat rukoillu ja kerjänny kun pahimmat pummit konsanaan tyyliin kun division 2 julkaistiin, joka on mun mielestä paras "royale" mitä olen pelannut, ai että sitä tuli tahkottua ykköses kymmeniä ellei satoja tunteja. Mutta tähän kakkoseen ne eivät ole sitä (vielä) tuonneet. Tulihan siihen olevinaan joku köyhän miehen survivor "descent" pelimuoto joka on melkein kun se survivor mut ei sit yhtää sinnepäinkään eli oikeastaan ihan perseestä mitä kokeili kerran tai pari.
Peliä tässä edelleen tulee pelattua vähintään kerran viikos kaverin kanssa kun tehään niitä manhunt ym juttuja, brooklyn dlc oli ihan hauska pieni tarina paketti. Toi lumihärdelli näyttää kyllä hyvältä, siihen ehottomasti sopisi vihdoin ja viimein se survivor pelimuoto.
Tulihan peliin joku performance päivitys 60fps tjsp ps5.lle, mut ei varsinaista ps5 päivitystä, eikä varmaan edes tule, ois semmonen jo tullut. Joskus state of the games taisivat jotain selittää miksi se ei onnistu tjsp. Mut kattoo nyt jos asiat onkin muuttuneet.
Division kolmosta saadaan odottaa varmaa vielä muutama vuosi, varsinkin nyt ku oli/on tämä ubisoft härdelli jossa monet pelit sai kirveestä ja ne suosituimmat vielä jätettiin eloon, yksi niistä the division.
Smart Delivery on tässä se taikasana. Kyllä PS4-versiotakin sen verran on päivitetty, että se pyörii PS5:llä 60 freimillä sekunnissa. Mutta natiivin PS5-version julkaisu on työläämpää.Jännää, että boxille kuitenkin tuli tämän nykyisen konsolisukupolven versio. Olen tuota ihmettelyt, että miksei sitten myös pleikkarille?
Eikä tuo liene boksilla sen kummemmin nykyisen sukupolven versio olevan, kun PS5:llakaan, muuta, kun ehkä XSX logon verran. Sama päivitys tosiaan tullut myös PS5:lle.Smart Delivery on tässä se taikasana. Kyllä PS4-versiotakin sen verran on päivitetty, että se pyörii PS5:llä 60 freimillä sekunnissa. Mutta natiivin PS5-version julkaisu on työläämpää.
Jännää, että boxille kuitenkin tuli tämän nykyisen konsolisukupolven versio. Olen tuota ihmettelyt, että miksei sitten myös pleikkarille? Aloitin pelin aikoinaan pleikkarilla, mutta kun huomasin tuon boxin version olevan nimenomaan uusimman sukupolven versio, niin ostin sen jostain alesta ja aloitin pelin boksilla uudelleen.
Eikä tuo liene boksilla sen kummemmin nykyisen sukupolven versio olevan, kun PS5:llakaan, muuta, kun ehkä XSX logon verran. Sama päivitys tosiaan tullut myös PS5:lle.