Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's: The Division 2

Beta esilataus ainakin PCllä saatavilla, kokoa 42 gigaa. Ai ai huomen illalla pääsee testaa :cool:

EDIT: pitää myös hyväksyä sopimus jossa et voi enään peruuttaa ennakkotilausta sen jälken kun beta on ladattu.

Ompas taas järjetön juttu. Toihan käytännössä tarkottaa sitä jos vähänkään epäilee peliä ei sitä kannata ennakkotilata. Toivottavasti ei toimi konsoleilla noin ja toivottavasti kyseinen malli ei tule yleistymään. Eikö pelintekijä luota omaan tekeleensä tämän vertaa? Tää on ollut itellä vähän 50/50 ja betan perusteella olisi päätös tehty.
 
Beta esilataus ainakin PCllä saatavilla, kokoa 42 gigaa. Ai ai huomen illalla pääsee testaa :cool:

EDIT: pitää myös hyväksyä sopimus jossa et voi enään peruuttaa ennakkotilausta sen jälken kun beta on ladattu.
Itsellä ei ole mitään ennakkotilausta, mutta silti tuli beta koodi sähköpostiin.. Jostain syystä näitä aina ubin peleistä itselleni tulee(Xbox versiona) , syytä en tiedä..
 
Viimeksi muokattu:
Huh mitä settiä tuo, että jos lataat betan niin ei voi perua ennakkotilausta...

Itselle nuo betat toimii testinä eli demona ja ne todellakin vaikuttaa ostopäätökseen. Viimeksi sinetöin Resident Evil 2:n ostamisen demon ansiosta mutta jos ei olisi vakuuttanut niin olisi jäänyt ostamatta.

Toisaalta nuohan on kyllä ennakkotilausetuja eikä niitäkään yleensä ottaen saa jos tilauksen peruu. Tuntuu vain oudolta tuollainen kun on jotenkin tottunut että nykyään beta = demo.
 
Huh mitä settiä tuo, että jos lataat betan niin ei voi perua ennakkotilausta...

Itselle nuo betat toimii testinä eli demona ja ne todellakin vaikuttaa ostopäätökseen. Viimeksi sinetöin Resident Evil 2:n ostamisen demon ansiosta mutta jos ei olisi vakuuttanut niin olisi jäänyt ostamatta.

Toisaalta nuohan on kyllä ennakkotilausetuja eikä niitäkään yleensä ottaen saa jos tilauksen peruu. Tuntuu vain oudolta tuollainen kun on jotenkin tottunut että nykyään beta = demo.
Tuo taitaa olla vaan pc ongelma? Xboxille ei tuommoista ainakaan ole.. On hieno kyllä olla 2019 konsolipelaaja(94-14 pc pelaaja), ei ikinä enää..
 
Mihin aikaan tarkalleen tuo Beta avautuu pelattavaksi (PS4) vai pääseekö heti kun vain on ladattuna koodin saatua?
 
Meikäläisellä ollut jo hyvän aikaa ennakkotilattuna mutta koodia ei näy missään. Missähän mättää vai puuttuuko muiltakin?
 
Meikäläisellä ollut jo hyvän aikaa ennakkotilattuna mutta koodia ei näy missään. Missähän mättää vai puuttuuko muiltakin?

Moi!


Jos olet ennakkotilannut pelin ps4 tai xbox niin katso storesta hakusanoin "Destiny 2 private beta".
Itselle latasin boksille jo eilen. Ei tarvi koodia.

Xbox live: Finplayer
PSN: Eliatar
 
itsellekin oli tullut beta kutsu heti kun antaa vähän kritiikkiä. Mitenkäs nyt saan siis kutsuttua kaverit mukaan betaan? Tässähän piti olla mahdollisuus 3 kaveria kutsua? sähköpostin mukana tuleva linkki ei ainakaan kyseistä ongelmaa ratkaise.
 
Itse sain sahkopostin linkin kautta kavereille lahetettya beta-koodit. Kavereiden pitaa olla tosin lisattyna Ubisoftin kaverilistalle jotta tama onnistuu.

Edit: Niin ja pelia ei tarvinnut ennakkotilata jotta paasee tahan betaan mukaan. Tama siis kaikille alustoille. Riitti kun laittoi beta hakemuksen Division 2 saitilta menemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Itse sain sahkopostin linkin kautta kavereille lahetettya beta-koodit. Kavereiden pitaa olla tosin lisattyna Ubisoftin kaverilistalle jotta tama onnistuu.

Edit: Niin ja pelia ei tarvinnut ennakkotilata jotta paasee tahan betaan mukaan. Tama siis kaikille alustoille. Riitti kun laittoi beta hakemuksen Division 2 saitilta menemaan.
Miten toi tapahtuu? Spostissa oli teksti et kutsu kavereita ja se menee betan rekisteröinti sivulle vaan. Ite kyllä pääsen pelaa.
 
Miten toi tapahtuu? Spostissa oli teksti et kutsu kavereita ja se menee betan rekisteröinti sivulle vaan. Ite kyllä pääsen pelaa.

Scrollaat vähän alaspäin siitä missä lukee että olet rekisteröitynyt betaan, pitäisi tulla boxi jossa on kaverilista ja siitä sitten ruksaat 3 valitsemaasi kamua.

Edit: niin ja se on sitten alusta lukittu, sillä alustalla jolla pelaat niin kaverit saa kutsun sille, jos nyt olen ymmärtänyt oikein.
 
Viimeksi muokattu:
Scrollaat vähän alaspäin siitä missä lukee että olet rekisteröitynyt betaan, pitäisi tulla boxi jossa on kaverilista ja siitä sitten ruksaat 3 valitsemaasi kamua.

Edit: niin ja se on sitten alusta lukittu, sillä alustalla jolla pelaat niin kaverit saa kutsun sille, jos nyt olen ymmärtänyt oikein.
Juu ei mulla tollasta tullu. Nyt ei anna edes kirjautua sisään, taitaa palvelimet olla jumissa.
Mut illalla ja nyt aamulla useampaan kertaan etsin paikkaa kutsua enkä löydä.
Jonkun sivun löysin mis luki et pelkällä pc:llä onnnistuis ja sillonkin vain ennakkotilanneille.
 
Juu ei mulla tollasta tullu. Nyt ei anna edes kirjautua sisään, taitaa palvelimet olla jumissa.
Mut illalla ja nyt aamulla useampaan kertaan etsin paikkaa kutsua enkä löydä.
Jonkun sivun löysin mis luki et pelkällä pc:llä onnnistuis ja sillonkin vain ennakkotilanneille.

Joo en saanu itekkään sitä boxia näkyviin mobiililla, tosta että olis vain ennakkotilaajille en tiedä mitään.
 
Juu ei mulla tollasta tullu. Nyt ei anna edes kirjautua sisään, taitaa palvelimet olla jumissa.
Mut illalla ja nyt aamulla useampaan kertaan etsin paikkaa kutsua enkä löydä.
Jonkun sivun löysin mis luki et pelkällä pc:llä onnnistuis ja sillonkin vain ennakkotilanneille.

Itekkään en firefoxilla löytänyt sitä boxia mistä voi kutsua, mutta kun vaihdoin chromeen niin tuli näkyviin.

Ja itse en ole ennakkotilaaja ja pleikalla mennään.
 
Ylös Bottom