Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's: The Division 2

Onko muilla matchmakingin kanssa haasteita? Main missionin edestä kun pistää hakua päälle niin ketään ei liity, mutta sen sijaan PS invejä rupeaa satamaan kymmeniä. Ei varmaan kuuluisi noin toimia.
 
Voisivat tehdä noille LMG tykeille jotain. Poistaa koko pelistä, tai hieman puffata. 7 levelillä kojootin arkusta eka vaaleanpunainen ja LMG. Ajattelin et kyllä lähtee ja kaatuu, mutta eihän sillä tee yhtään mitään.
 
Ekassa Divisioonassa ei kyllä itellä tullut noita LMG:tä käytettyä ollenkaan. Jotenkin vähän turha kategoria mun mielestä, Assault Rifle, SMG ja Sniper oli itellä oikeastaan ne mitä käytti.
 
Joo LMG:t on aina ollut näitä heikkoja lenkkejä jo division ykkösestä lähtien, niitä on yritetty muuttaa/parantaa mut porukka ei vaa niil pahemmin pelaa. PVP:s vielä menee koska niissä on 12% damage for enemies out of cover kun suurin osa taisteluista pvpeessä käydään naamat vastakkain. Mut siihenki joku SMG, AR menee paremmin. Ite en tykkä lmgeistä sen takia koska ne on isoja, raskaita ja tuntuu kun ampusi jollain valtamerialuksella, paska tulinopeus, hidas lataus jne.
 
Tuleeko noita supply drop, public execution, rescue hostages tehtäviä jatkuvalla syötöllä? Mä oon nyt tuolla ensimmäisellä alueella pyörinyt ja tehnyt sivutehtäviä ja näitä myös siinä ohella. Tuntuu, että niitä tekee sen muutaman ja silti kartta on täynnä niitä.
 
Tuleeko noita supply drop, public execution, rescue hostages tehtäviä jatkuvalla syötöllä? Mä oon nyt tuolla ensimmäisellä alueella pyörinyt ja tehnyt sivutehtäviä ja näitä myös siinä ohella. Tuntuu, että niitä tekee sen muutaman ja silti kartta on täynnä niitä.

Joo niitä tulee randomilla kokoajan lisää, semmosta jatkuvaa tekemistä.
 
E. Hups meni viesti väärään ketjuun.

No. Onkos nuo random eventit sitten pahasti tiellä, jos vaikka on menossa johonkin sivutehtävään? Voiko niitä välttää?

LMG lienee tässäkin ykkösen tapaan lähinnä olevan taktinen ase tiimissä. Toinen ampuu LMG:llä viholliset "suppressed-tilaan" suojan taakse ja toinen pelaaja viimeistelee sivusta vihollisen. Enpä itsekkään niistä aseista niin välittänyt.
 
Viimeksi muokattu:
Itse ainakin tykkään käyttää LMG aseita tässä versiossa. Toki vain 3 "Hyvää" ovat M60, RPK 74 ja M249.
Nyt LMG aseilla tuntuu olevan jonkinlainen rooli edes joka toimii.
LMG Damage buffia, varusteissa explosive dmg +20% ja High End polvisuojat jotka antaa kranaatille 150% Explosive Radius, ja jos vihu kuolee saan kranaatin takaisin.
Ei muuta kun ampuu vihuja kohti, että tulevat supressed, viskoo kranaatin perään ja nauttii kun jopa violetti vihut kuolee kranaatilla 1 Hitillä.
Bosseihin saa myös ihan hyvää lämää kun yleensä ovat vaan isoja ukkoja jotka on aina out of cover.

Auto Rifle kyllä on silti se primary ase, varsinkin Police M4 ja CTAR! Police sai loistavan buffin tähän ja kyllä se on mun top1 ase ainakin vielä.
Sitten kun katotaan secondary asetta niin kyllä LMG on hyvä valinta omasta mielestäni. LMG pystyy olemaan tehokas lähi sekä pitkän matkan taistelussa, sille ei oikein ole "väärää" tyyliä, kun taas SMG pakottaa lähi taisteluun kun taas Rifle/Snipu kaukaata.
 
Itse ainakin tykkään käyttää LMG aseita tässä versiossa. Toki vain 3 "Hyvää" ovat M60, RPK 74 ja M249.
Nyt LMG aseilla tuntuu olevan jonkinlainen rooli edes joka toimii.
LMG Damage buffia, varusteissa explosive dmg +20% ja High End polvisuojat jotka antaa kranaatille 150% Explosive Radius, ja jos vihu kuolee saan kranaatin takaisin.
Ei muuta kun ampuu vihuja kohti, että tulevat supressed, viskoo kranaatin perään ja nauttii kun jopa violetti vihut kuolee kranaatilla 1 Hitillä.
Bosseihin saa myös ihan hyvää lämää kun yleensä ovat vaan isoja ukkoja jotka on aina out of cover.

Auto Rifle kyllä on silti se primary ase, varsinkin Police M4 ja CTAR! Police sai loistavan buffin tähän ja kyllä se on mun top1 ase ainakin vielä.
Sitten kun katotaan secondary asetta niin kyllä LMG on hyvä valinta omasta mielestäni. LMG pystyy olemaan tehokas lähi sekä pitkän matkan taistelussa, sille ei oikein ole "väärää" tyyliä, kun taas SMG pakottaa lähi taisteluun kun taas Rifle/Snipu kaukaata.

Täällä kanssa LMG:n ystävä. RPK on ollut käytössä ja tehnyt tehtävänsä. Iso lipas on iso etu ja lataaminen ja liike ei mielestäni hirveän paljoa hitaampaa ole. Tarkkuus kärsii, mutta pitkässä tykityksessä jälki on tehokasta.

Toisena aseena vaihtelee Rifle tai AR. SMG tuntuu vähän lelulta tässä ja snipu ei myöskään nappaa henk koht.

Tosin nyt kun varusteet vaihtuu koko ajan psrempie pudotessa, niin tulee lätkästyä niitä käyttöön mitkä damagea eniten parantaa.

Skilleistä mulla on käytössä liekki turretti ja healaava drone.
 
Xbox Onella Parisevat Perat (PAP) toimii nyt vahvuudella 6 agenttia. Mukaan vain niin päästään klaanihaasteita avaamaan. Klaanin kuvaus on kuvaava "Finland, wanhat bierut".
 
Kyllä toi yksin luuhaaminen alkaa hieman koitella....Select Respawn aina vähän päästä,
 
Digital Foundryn testejä, ei mitään ihmeellistä. Konsoleiden marssijärjestys on jo selvä kaikista miljoonasta muusta testistä ja PCllä saa selkeästi parhaan kokemuksen.

 
Pistetään nyt lyhyesti alkufiiliksiä.

Tekemistä tuntuu olevan, ja paljon! Mikä on hyvä juttu, loottia tuntuu tippuvan tasaiseen tahtiin, mikä alussa onkin normaalia kun ukkelia saa päivitettyä kuhan heittää jotain parempaa päälle statseista sen enempää välittämättä. Lootilla alkaa olemaan oikeeta merkitystä vasta endgamessa, sitä ennen on vain seikkailua. Tehtävissä tuntuu olevan vaihtelua, mestat vaihtelee, ei tunnu olevan vain sitä samaa.

Toki pelissä kun pelissä sitä edetään paikasta A-->B, mutta mikä tekee tehtävistä erilaista on se että esim: Ensin tehtävä alkaa museosta, sit käytävän päässä on reikä seinässä ja sit ollaanki sairaalassa, sit noustaan pitkin parkkihallia ylös maanpinnalle. Maisemat vaihtelee eikä tunnu olevan mestat samanlaisia.

Endgameen ei ole kiirettä, worldtier 5 tulee joskus myöhemmin. Tätä on kuitenkin tarkoitus tahkoo se pari vuotta niin mitään tarvetta juosta peliä heti sinne endgameen, ei se lootti mihinkää katoaa.
 
Arvostan suuresti, että vihollisten osumankestoa on pienennetty ja ovat astetta vaarallisempia aktiivisuutensa kautta. Vielä ollaan aivan alkutaipaleilla, mutta mukavaa menoa on ollut pienellä porukalla.

Mutta ne aktivoitavat kyvyt - miinat, dronet, turretit, yms - nyt Bugisoft perkele, korjaatte niitä koskevat bugit ja vähän äkkiä! On se perkele, kun eivät toimi kuten pitäisi, vaan katoavat useimmiten savuna ilmaan ja mitään muuta ei tapahdu kuin cooldown-ajan tikittäminen. Jopa parannusdrone, joka nostaa automaattisesti ylös, ei toimi läheskään aina.
 
Xbox one:lla clan: SUOMI FINLAND (FIN) Ja yli kymmenen aktiivista agenttia jo kasassa. Clan tier kohta jo 4. Tervetuloa mukaan kaikki halukkaat.
 
Oli mukava huomata, että skillien käyttö toimi iltapeleissä moitteettomasti. Ilmeisesti jokin tilapäinen bugi, josta sanoin aiemmin. Pelistä tuli heti paljon kivempaa. Dark Zone saatiin auki ja siellä tuli vietettyä paljon aikaa. Vaan kylläpä kaipaan niitä mahtavia manhunt-ajojahteja Division ykkösen ajoilta, kun pelleiltiin isolla porukalla roguena ja lauma ihmisiä juoksi perässä. Samanlaista kuhinaa tähänkin, vaikka se joidenkin mielestä olisikin epäreilua joutua isompien ryhmien lahtaamiksi. Pelaajamäärä ainakin kuuteentoista, mieluummin isommaksi.

Dark Zone -alueita on kuitenkin kolme, ehkä ne kaksi muuta tarjoavat lisää viihdettä. Tiedä sitten, minkälaisia eroja ovat suunnitelleet.
 
Täällä ei skillit ole toimineet normaalisti eilen illalla eikä tänäänkään (iltapäivästä taikka illasta). Todella perseestä. Toistaiseksi olen pelannut suurimmaksi osaksi yksin ja yleensä melko passiivisena paikallaan kyttääjänä joissain tilanteissa tulee välillä pahasti pataan, kun ei saa tarvittavaa tulitukea dronesta tai turretista vihollisten koukatessa taikka spawnatessa useasta suunnasta samaan aikaan. Turretti ainakin toimi tiistaista perjantaihin ihan normaalisti...
 
Minä jätin suosiolla pelit tauolle siksi aikaa kunnes tuo skilli bugi on korjattu. Ei vaan ole hauskaa pelata kun ainakin minulla 90 % skillin käytöstä on yhtä sekundaa. Eilisen aikana ei toiminut ollenkaan.

Muutoin on kyllä maistunut. Vaikka tehtävät ei juonellisesti ole mitään erikoista, niin miljööstä on pakko antaa pisteitä. Kentät on vaihtelevia ja upean näköisiä.
 
Juu skilli bugi alkoi kyllä kyrsimään eilen kun 3 porukalla pelailtiin.
Challenging Bountyä oltiin tekemässä jossa oli 2 main targettia. Turpaan tuli todella nopeasti kun saatiin kakkos bossi spawnaamaan. Skillit ei toiminu, shotgunit rushaili ja sniput heitteli valo kranaatteja, eipä siinä oikein mitään ollut tehtävissä kun Turretit katoili ja Dronet samoin.

Päätettiin sen jälkeen hieman katella mitkä skillit edes siedettävästi toimii niin löytyi Shield ja Chem Launcher.
Loppu ilta vedettiinkin sitten noin ja yllättävän hyvin tuokin skill build toimis.
Päästiin lvl 30, kaikki strongholdit ja world tier 2 tasolle asti.
Silloin tällöin kilpi lähti kädestä melkein heti, ja chem ei hiilannut aina 100% mikä sen normaali rate on, mutta ihan siedettävää noilla oli edes pelailla.
 
Itsellä myös kaksi kertaa tehnyt tuon skillibugin, molemmilla kerroilla korjaantui uudelleen käynnistämällä. Reddittissä olikin juttua tuosta, tutkivat asiaa
 
Ylös Bottom