Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's: The Division 2

Jostain syystä äijä jumittui 300 levelille. Alueita on raivattu ja sidukoita tehty muttä vaaleenpunaisista 290 ja keltaisista 300 levelisiä pelkästään. Onko nyt sitten pakko strongholmia vetää vai...?
 
Jostain syystä äijä jumittui 300 levelille. Alueita on raivattu ja sidukoita tehty muttä vaaleenpunaisista 290 ja keltaisista 300 levelisiä pelkästään. Onko nyt sitten pakko strongholmia vetää vai...?

World tier 1 max gear leveli 300, world tier 2 on 350, world tier 3 400 ja world tier 4 on 450. Eli strongoldin tekemällä siirryt seuraavalle tasolle.
 
World tier 1 max gear leveli 300, world tier 2 on 350, world tier 3 400 ja world tier 4 on 450. Eli strongoldin tekemällä siirryt seuraavalle tasolle.

Ok, tätä vähän arvailinkin. Tulisi nyt päivityksessä jonkinmoinen tehtävätilanteen tallennus. Nyt ovat niin pirun pitkiä, että loppuu joskus aika kesken jos jokin pomo vastustaa. Töihin lähtö tai muu juttu...v...ttaa lopettaa kesken.
 
Mitäköhän tämän päivän päivitys oikein mahtoi rikkoa,ei meinaan millään löytyä matchmakingilla porukkaa ja sitten kun tulee ilmoitus että olet ryhmässä,niin en silti ole missään.
 
Onkohan muilla ollut ongelmia äänien kanssa? Meikäläisellä kun aloittaa pelin ensimmäisen kerran niin äänet kuuluu muuten, mutta ns. ambient äänet (sade, tuuli yms.) puuttuu kokonaan. Tämän saa korjattua kun käynnistää pelin uudelleen, mutta on hieman ärsyttävää kun joka kerta joutuu pelin käynnistämään kahdesti. Äänimaailma on kyllä omaan makuun parantunut huomattavasti ensimmäisestä Divisionista (varsinkin ukkosmyrsky on aika vaikuttava) ja aseissakin on enemmän munaa.
 
Äänet oli hukassa ainakin kotiteatteritoistolla. Jos ne sais huoltokatkolla kuntoon.
 
Viimeksi muokattu:
Taustaäänet hukassa edelleen. Nyt tilttas eka side mission. Seuraava aalto rosmoja oli varmaan myöhästynyt junasta.

Edit: 15 minuuttia panttivankien kanssa ihmeteltyämme peli kertoi, että tehtävä valmis.
 
Viimeksi muokattu:
Onhan tää nyt niin helvetin kova. Toki samaa ku ykkönen mut niin paljon hiotumpi. Vasta näköjään 4d 15h pelattu ja gearscore on hullun kova 400. Rauhassa on kiva nautiskella. Toki yksin en pelais varmaan sekuntiakaan muutako sitte ku alkaa se kunnon grindi.
 
Stronghold aukesi viimein ja pelattiin se kolmen porukalla läpi. Tietoa aukesi niin tolkuton määrä lisää, että tässä on yhtä pihalla kuin pelin alussa. Endgamen jälkeiset jutut vaikuttavat erittäin kiinnostavilta, toivottavasti ne tarjoavat vielä paljon hyviä pelihetkiä. Seeker Mine ja vihollisia ampuva Drone olleet kovassa käytössä. KonsoliFINin arvostelua luvassa jossakin kohtaa.
 
Valitettavan nopeasti tuli tähän hyytyminen. Paljon ennen kuin kampanja oli ilmeisesti edes puolivälissä. Sekiro alkoi kiinnostamaan paljon enemmän, vaikka sekin on nyt jatkuvan tylsän aggremiekkailutaistelunsa takia alkanut jo puuduttamaan.

Anthem olisi kiinnostanut, mutta ei tuolla nykyisellä sisällöllä sitäkään oikein jaksa pelata. No, odotukset ovat nyt Days Gone:ssa sekä Anthemin uudessa sisällössä. Tämä tuntuu valitettavasti aivan liikaa ykkösosan toistolta, että jaksaisi mielenkiinto säilyä.
 
Valitettavan nopeasti tuli tähän hyytyminen.

Oken kyllä osittain samaa mieltä, kuin lvl 30 saavutettu ja sen jälkeen tehty 6 invasion tehtävää + 3 strongholdia, gearscore 450 niin se on vähän niin kuin siinä.

Se mikä minua eniten häiritsee on se että sillä ei ole väliä mitä pelaat niin saat samaa loottia, ei ole esim. semmoista että jotta pelaajana sinulla olisi mahdollisuus saada tämä uniikki ase niin se vaatii että pelaat tätä tehtävää challenge tasolla jolloin mahdolliset dropit ovat x,y ja z vaan se menee niin että voit pelata normitasolla mitä vaan niin saat silti hyviä droppeja eli ei ole mikään mikä ohjaa pelaajaa haastavampaan sisältöön?

Tyhjänpäivästä pyörimistä pelimaailmassa ilman sen kummempaa tarkoitusta tällä hetkellä siis, minulla ei ole mitään sitä vastaan että pitää pelata samaa tehtävää uudestaan ja uudestaan kunhan on mahdollista saada best in slot tavaraa sitä kautta.

Toivottavasti tähän tulee joku parempi malli tulevaisuudessa.
 
No perjantaina aukeeaa Tier 5 ja tulee myös 6 tavaran gear setit käyttöön.

Niin tulee mutta sehän ei sinänsä muuta mitään ainakaan omasta mielestä, sitten vaan pelaat hetken mitä tahansa sisältöä normi tasolla ja gs on 500+, mikä muuttuu, ei mikään? Tässä pitäisi ehdottomasti olla jotain tosi haastavaa sisältöä mistä saat uniikkia tavaraa!
 
Joo samaa mieltä ja harmi kun ei ole ainakaan tuossa perjantain päivityksessä vielä tulossa muuta kuin tuo heroic taso josta toki tippuu toki enemmän mutta ei mitää uniikkia. Ykkösessä tosin taisi tulla juuri nuo exotic aseet ja varusteet vasta myöhemmin ja niitä sitten tippui noista vaikeemmista jos oikein muistan.

Heroic Difficulty will also become available once World Tier 5 is unlocked. Missions played on this difficulty will include generous reward drops, but don’t expect exclusive loot toed to Heroic Difficulty. Instead, expect more frequent drops with better than usual rolls for a gear at a higher end of the Gear Score range.
 
Viimeksi muokattu:
No eiköhän sieltä vielä tule uusia pelimuotoja kuten ykkösen Survival ja Underground. Näissä ainakin oli enemmän haastetta. Harmi ettei Incursioneita löydy tästä. Voi olla hankalaa koordinoida 8 hengen kanssa tuota raidia.
 
No eiköhän sieltä vielä tule uusia pelimuotoja kuten ykkösen Survival ja Underground. Näissä ainakin oli enemmän haastetta. Harmi ettei Incursioneita löydy tästä. Voi olla hankalaa koordinoida 8 hengen kanssa tuota raidia.

Ei hätää, minulla on ainakin täysi luotto oman klaanin johtohahmoihin että saavat organisoitu näitä 8 pelaajan raideja, hyvältä näyttää.
 
Arrex haastatteli aikasemmin jo pelin tekijöitä ennen kuin peli oli edes julkaistu. Yksi kysymys koski juuri tuota Survival pelimuotoa ja valitettavasti ei tule todennäköisesti tekemään paluuta ainakaan Year 1.
Undergroundista ei haastattelussa ollut puhettakaan, mutta lupailivat että jokaisessa Episodessa tulee riittävästi End Game contenttia ja aina silloin tällöin tulee special event juttuja joista voi ansaita erikois loottia. (Maskeja ym kosmetiikkaa).
Esim nyt 5.4 alkaa ensimmäinen Eventti :)
 
Toki tämä on makuasia ja jokainen tyylillään

Juuri näin. Itse olen pelaillut mitä pelimuotoa ja aktiviteettia milloinkin. Kun pelaa ainakin välillä randomien kanssa, niin näkee uusia tapoja pelata vaikeita missioita läpi. Kun leveli on tosi tiukka, siinä on jotakin hauskaa jäädä checkpointin alkuun ovensuusta ammuskelemaan, kun muuten kuolo korjaa välittömästi. Ykkösosaa en ole pelannut ja tämän kakkososan kohdalla olen halunnut oppia asiat itse ilman netin apua. Itse funtsaamisessa on se löytämisen riemu. Olen alusta lähtien craftannut ja kalibroinut (kun ne ovat tulleet mahdollisiksi) ihan vaan uteliaisuudesta, että mikä ero esimerkiksi on aseiden ja armorin kohdalla ja mikä on maksimiarvo, mihin voi päästä vaikka bonus armorissa. Olen tykästynyt yrittämään saamaan skill-levelin mahdollisimman suureksi, mutta valitettavasti olen myynyt pienileveliset modit, kun en silloin vielä tiennyt, että skillit eivät ole aivan kohdallaan, kun en noita yli 4000 skillin modeja ole yleensä tarvinnut mihinkään. Nyt kun on level 509 ja kaikki spesialistien lisäjutut avattu, niin voi vaikka huvin vuoksi kilpailla omassa klaanissa, että kuka saa eniten expaa viikossa, vaikka tiedänkin, ettei ylimääräisellä expalla erityisemmin tee mitään. Tai siis välillisesti expalla saa ylennyksiä, jolla saa niitä vaatteita, kun nyt on niitä aikarajoitettuja (noin 30 vrk) Invasion Apparel -avaimia saatavilla. Toki Invasion Apparel -vaatteita varmaan saa ilmankin ylennyksiä, mutta en ole selvittänyt asiaa.
 
Gigantista irtosi 34.95e niin pakko oli napata mukaan uuden Far Cryn ohella. Sitä en tiedä koska pääsee pelaamaan, kun päivitys on pelin kokoinen ja taloyhtiön netti kusee. Noh, Onneksi kohta on pääsiäinen :D
 
Ylös Bottom