Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

Vastaus: Tom Clancy's The Division

On ruvennut peli kaatuu aina kun laitan ryhmän avoimeksi, muilla samaa?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Piti tulla joka kuukausi erilaisia erikoiseventtejä. Nyt kausipassin ostaneille tuli kai joku ruma skini ja vähän vettä ja patukkaa. :D

eli sieltä ei tuu mitään alueita? tossahan on käyny samallalailla kun siegen kausipassissa :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

eli sieltä ei tuu mitään alueita? tossahan on käyny samallalailla kun siegen kausipassissa :D

Jos nyt hieman rauhotutaan, joka kuukausi tulee vaan tilperhööriä kausipassin omistajille tyyliin vaatteita ja skinejä. Kyllä siinä itse varsinaisessa laajennuksessa tulee uusia alueita. Sekä nyt on tullut vasta 2 juttua, sitä ei tiie mitä ne tulevina kuukausina antaa. Se tehtiin jo selväksi ajat sitten, että kausipassin omistajat ei tuu saamaan pay to win etuja vaan lähinnä kosmeettisia härpäkeitä ja pieniä etuja tyylii crafting materiaaleja.

Kun ensimmäinen varsinainen iso laajennus tulee, niin siinä jo muut jääkiin jälkeen. Mut tuskin niistäkään tulee saamaan mitään suuria etuja, mitä nyt jää vaan uudet alueet ja mestat näkemättä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kokoajan samat tehtävät Dailyissa. Rupee kohta huumori loppuun tän pelin kanssa [emoji17] Varsinkin kun Strikerin hanskoja ei vaan tuu. Lexington Event Center tehty joka päivä 3-8 kertaa ja Nomadit päällä mutta kun ei niin ei.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Muutama viikko sitten olin vielä niin innoissani, että ostin jopa season passin. Nyt en ole enää viikkoon koskenutkaan peliin. Kankkulan kaivoon meni nekin rahat. Onpa naurettavan rikkinäinen peli! Jopa NHL 15-16 on tämän rinnalla huolella hiottuja mestariteoksia.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

mulla ei alun jälkeen ole tullut tilanteita että tehtävien loppupuolella potkittu pois kunnes taas eillen semmoset 3 kertaa...

älä-osta-ubin-pelejä...jos kummiskin haluat ostaa niin levy versio, koska digiversioo ei voi myydä pois.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

mulla ei alun jälkeen ole tullut tilanteita että tehtävien loppupuolella potkittu pois kunnes taas eillen semmoset 3 kertaa...

älä-osta-ubin-pelejä...jos kummiskin haluat ostaa niin levy versio, koska digiversioo ei voi myydä pois.


Toi on se perinteinen marmatus lähes kaikissa ubisoft peliketjussa, "älä osta ubi pelejä" "tai jos ostat niin osta ainakin fyysinen versio" "tämä on kyllä viimeinen ubi peli mitä ostan :mad:

Silti niitä ostetaan, silti niistä tykätään, The Division on poikkeuksellisesti tarjonnut enemmän viihdettä kun kaikki aikasemmat ubisoft pelit yhteensä, eikä se tarkoita että aikasemmat olisi mitenkään huonoja kokemuksia, ubisoftilla on tietty se laiska menetelmä että copy paste tehtävät kartta täynnä, silti olen kaikki ubisoft pelit pelannut läpi ja saanut rahoille vastinnetta, assasins creedit, watch_dogs, far cryt, tuleva watch_dogs 2 tulee olemaan varma ostos. Siitä on vaan syntynyt eräänlainen perinne että hei, vihataan ubisoft pelejä, ostetaan niitä mut vihataan!

Se on vaan että ensin pelataan peliä satoja tunteja ja sen jälkeen kun huuma on laskenut alkaa se armoton viha ja valitus. Oli se ubisoft peli tai ei, kun tarpeeks sitä on pelannut alkaa iskee kyllästyminen. Tauko varmasti tekee myös ihan hyvää ja pelaa välillä muuta, jos omistaa season passin niin turhaa siitä alkaa vetää mitään morkkista, tulevat dlc:t voivat parantaa peliä huomattavasti, niin kävi esim destinyn kohdalla enkä usko että tässä käy huonommin! Jos alkaisin laskee paljon peli on tarjonnut mulle viihdettä tämän kohta 4 viikon aikana, en kadu pätkäkään että ostin pelin ja season passin, satasen saa tuhattua paljon huonompiikin kokemuksiin.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Toi on se perinteinen marmatus lähes kaikissa ubisoft peliketjussa, "älä osta ubi pelejä" "tai jos ostat niin osta ainakin fyysinen versio" "tämä on kyllä viimeinen ubi peli mitä ostan :mad:

Silti niitä ostetaan, silti niistä tykätään, The Division on poikkeuksellisesti tarjonnut enemmän viihdettä kun kaikki aikasemmat ubisoft pelit yhteensä, eikä se tarkoita että aikasemmat olisi mitenkään huonoja kokemuksia, ubisoftilla on tietty se laiska menetelmä että copy paste tehtävät kartta täynnä, silti olen kaikki ubisoft pelit pelannut läpi ja saanut rahoille vastinnetta, assasins creedit, watch_dogs, far cryt, tuleva watch_dogs 2 tulee olemaan varma ostos. Siitä on vaan syntynyt eräänlainen perinne että hei, vihataan ubisoft pelejä, ostetaan niitä mut vihataan!

Se on vaan että ensin pelataan peliä satoja tunteja ja sen jälkeen kun huuma on laskenut alkaa se armoton viha ja valitus. Oli se ubisoft peli tai ei, kun tarpeeks sitä on pelannut alkaa iskee kyllästyminen. Tauko varmasti tekee myös ihan hyvää ja pelaa välillä muuta, jos omistaa season passin niin turhaa siitä alkaa vetää mitään morkkista, tulevat dlc:t voivat parantaa peliä huomattavasti, niin kävi esim destinyn kohdalla enkä usko että tässä käy huonommin! Jos alkaisin laskee paljon peli on tarjonnut mulle viihdettä tämän kohta 4 viikon aikana, en kadu pätkäkään että ostin pelin ja season passin, satasen saa tuhattua paljon huonompiikin kokemuksiin.

no omalla kohdalla se ääni rupee vaan kovenemaan, edellinen ubin peli mihin olin tyytyväinen oli far cry 3.

jos nyt tosta divisionista niin olin pikään ettinyt tämän tapaista peliä ja koska konsolilla niitä ei hirveemmin ole niin tämä kiinnosti. epäilyjä toki oli paljon mutta kaverit sitä silloin pelaili ja ehkä se olutkin saattoi mun harkintakyvyn pimentää. nyt en oli nähnyt kenenkään muun pelaavan tätä kaverilistalla.

jos en tätä sillon olisi ostanut niin olisin tämän kyllä levynä ostanut käytettynä, juuri kokemusteni ja epäillysteni takia.
 
Loistava pelihän tämä on, mutta tuli markkinoille vuoden liian aikaisin. En muista että olis tullut 20v pelitaustan aikana koskaan pelattua näin bugista peliä. Tämä on vasta alpha vaiheessa ja vaatii vielä todella paljon tekemistä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Minä taas olen yllättynyt että toimiiko joku online peli näinkin hyvin. BF4 jälkeen tämähän on jopa sujuvaa. Toki päivityksen jälkeen ollut tavallista enemmän viivettä ja äänet ovat alkaneet katoamaan kokonaan. Muilla vastaavaa?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Minä taas olen yllättynyt että toimiiko joku online peli näinkin hyvin. BF4 jälkeen tämähän on jopa sujuvaa. Toki päivityksen jälkeen ollut tavallista enemmän viivettä ja äänet ovat alkaneet katoamaan kokonaan. Muilla vastaavaa?

tota viivettä on ollut pelin julkaisusta lähtien.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onko tällä ketään joka on vetänyt Falcon Lostin läpi challenging vaikeusasteella? Minkälaisen/minkä tasoisen gearin se vaatii?
Itse en ole sitä vielä kerennyt kokeilemaan, mutta viime päivinä on alkanut kiinnostamaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onko tällä ketään joka on vetänyt Falcon Lostin läpi challenging vaikeusasteella? Minkälaisen/minkä tasoisen gearin se vaatii?
Itse en ole sitä vielä kerennyt kokeilemaan, mutta viime päivinä on alkanut kiinnostamaan.
Setti gearin vaatii kuulemma. Eli yli 200.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onko tällä ketään joka on vetänyt Falcon Lostin läpi challenging vaikeusasteella? Minkälaisen/minkä tasoisen gearin se vaatii?
Itse en ole sitä vielä kerennyt kokeilemaan, mutta viime päivinä on alkanut kiinnostamaan.

Skill 20000+, health 80000+ ja DPS 250000+ Luulisi tuommoselle jo sielläkin pärjäävän. Lisäksi sitä taitoo vielä tarpeeksi [emoji3][emoji3]
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

onko tässä tosiaan niin ettei ole muita asemalleja käytettäväksi korkeimmilla tasoilla kun toi ak? falconista challenge tasolla saatava asekkin on ak joku "warlord". se mikä lie levelikin on 190.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

onko tässä tosiaan niin ettei ole muita asemalleja käytettäväksi korkeimmilla tasoilla kun toi ak? falconista challenge tasolla saatava asekkin on ak joku "warlord". se mikä lie levelikin on 190.

Sori mut en nyt ehkä ihan ymmärrä kysymystä, tarkoitatko että onko muita aseita jotka on gear score 214? vai mitä? Jos näin, niin DZ3 vendoril vaihtuu aina ne 2 blueprinttiä joiden gearscore on 214 plus siel on se vakituinen valkyrie 214. Warlord aseen saa kun tekee falcon lost challengen ja sen leveli on 214 mutta se ei ole mikään takuuvarma droppi.

Joo, todnäköisesti ymmärsin sun kysymyksen ihan väärin mut näin.



:D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Warlord aseen saa kun tekee falcon lost challengen ja sen leveli on 214 mutta se ei ole mikään takuuvarma droppi.
Ei todellakaan takuuvarma. Itse olin juustoamassa challengen aikas monta kertaa ja pelkkiä suojia putos.. Ja jokunen modi..
 
Ylös Bottom