Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

Vastaus: Tom Clancy's The Division

Sori mut en nyt ehkä ihan ymmärrä kysymystä, tarkoitatko että onko muita aseita jotka on gear score 214? vai mitä? Jos näin, niin DZ3 vendoril vaihtuu aina ne 2 blueprinttiä joiden gearscore on 214 plus siel on se vakituinen valkyrie 214. Warlord aseen saa kun tekee falcon lost challengen ja sen leveli on 214 mutta se ei ole mikään takuuvarma droppi.
GS204 on korkein mitä aseista löytyy, kyseessä ilvl32 vehje. GS214 löytyy gear setti palasista joka vastaa ilvl31 tavaraa.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Sori mut en nyt ehkä ihan ymmärrä kysymystä, tarkoitatko että onko muita aseita jotka on gear score 214? vai mitä? Jos näin, niin DZ3 vendoril vaihtuu aina ne 2 blueprinttiä joiden gearscore on 214 plus siel on se vakituinen valkyrie 214. Warlord aseen saa kun tekee falcon lost challengen ja sen leveli on 214 mutta se ei ole mikään takuuvarma droppi.

Joo, todnäköisesti ymmärsin sun kysymyksen ihan väärin mut näin.



:D

"joo sinne kun meet ja sieltä haet, ihan sama oolen puu"? :D

enivei jos yhtään helpottaa niin joo löysin sen aseen, oli vaan joku aivovamma päällänsä että olin vaan katsonut sitä hintaa enkää tarkemmin sitä blueprinttiä. koska ennen isoa päivitystä noin hyvät high-end aseet maksettiin phoenixsi creduilla eikä dz kolikeilla.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Nyt 20x Falcon tehty ja palkintoina ainoastaan tullut Backpack 12x ja Body Armor 10x. Kohtuu paskasti antaa tota tavaraa, ei mitään järkeä että samoja vaan kokoajan [emoji35][emoji35][emoji35]
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Nyt 20x Falcon tehty ja palkintoina ainoastaan tullut Backpack 12x ja Body Armor 10x. Kohtuu paskasti antaa tota tavaraa, ei mitään järkeä että samoja vaan kokoajan [emoji35][emoji35][emoji35]
Teitkö välissä välissä muuta tai siis poikkeavaa mitä normaalisti et tee ennen falconii?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

No en mä tiä, Dailyt yleensä ensin ja sit jossain vaiheessa Falcon.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Skill 20000+, health 80000+ ja DPS 250000+ Luulisi tuommoselle jo sielläkin pärjäävän. Lisäksi sitä taitoo vielä tarpeeksi [emoji3][emoji3]

Testattu tuommoselle arvoilla ja ei mitään mahkuja. Health pitää varmaan saada sinne 100000+ ja armori maksimiin. DPS oli kyllä ok.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

en mä tiedä ehkä mun bännätään kohta täältä näitten tyhmien kysymysten takia, noh mutta koitetaan eli voiko tää ukko kenties kuuroutua? :D . hauskasti kävi niin että tommonen cleneri teki allahu acbarit mun pleksiin ja nyt ei sitten kuulu kuin aseen naputusta.

ei sinällään haitannut kun pelasin muutenkin vain sen aikaa että kävin challengen korkkaamassa.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

esimerkiksi tosta "ammun npc:n kuoliaaksi=se kuolee viiveellä" jutusta on pistetty ilmotusta joka ison päivityksen jälkeen.

E:tota "kuurona" olemista kesti siis, jos oikein laskin niin 17 min :D

huoh, ubi go home yu are drunk!
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Alkanut huomaamaan että pelaajilla loppunut tekeminen. Melkoinen rogueiden taistelutanner DZ on [emoji4] ja melkein jokainen työkseen roguena pelaava glitsailee seinän sisään tai muuta vastaavaa. Tuntuu kyllä hullulta että tollasille bugeille ei mitään tehdä...
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Twitterissä voi noista Ubille ilmoitella, niin bannailevat reppanoita ketkä clitsailee.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

eiks toi muitten pelaajien saalistaminen ole se "endgame" kun kaikki gearit on saatu kehitettyä?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Joo rogue hommat ok ainakin mulle. Enemmän olen niiden perässä mutta joskus tulee manhunttia kokeiltua. Mutta toi huijaaminen ja glitchaaminen ottaa rajusti päähän varsinkin jos tappavat sut kadulle ja juoksevat seinän sisään piiloon odottamaan että aika loppuu
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

jooo nyt loppu :D, tossa aamulla kävin hakee melkein arkun täyteen high-end kamaa ja kun olin täyttänyt toisen repullisen melkein kokonaan niin potkaisi ulos. "noh ei siinä mitään" ajattelin eikun sisään ja jatkamaan. tosin sitten kun pääsin 15min yrityksen jälkeen takaisin sisään niin se melkein täynä oleva kalureppu oli poissa, 2 avainta poissa ja leveli samassa kohtaa missä oli tunti sitten.


pelatkaa te vaan jolla tämä toimii, mä siirryn tonne falloutin pariin ja kokeilen onneani sielä jos se toimis vähän paremmin.
 
Ylös Bottom