Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ei kyllä kannata safehouse kautta ottaa DZ matchmaking. 90% on rogue pellejä. Heti ensimmäiseen vastaan tulijaan luotia. Itse DZ kun kerää väkeä, niin ikinä tullut tommosii vastaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Koitin palata pelin pariin pienen tauon jälkeen mutta ei nyt jotenkin oikein innosta enää. Aloitin main missionin matchmaking ja en päässyt kuin pari aluetta eteenpäin niin peli heitti errorin ja ulos pelistä. Noh, teinpä sitten jotain sivutehtäviä mutta ei oikein jaksa... Tais jäädä tänne 20 leveliin jos ei aasian kaveri pyytele pelailee kunhan saavuttaa saman levelin. Jotenkin tää peli on jo nähty ja räiskintä on kuitenkin sen verran puuduttavaa että ei oo enää oikein motivaatioa. Kannattaaks tonne Dark Zonelle edes mennä heilumaan alle 30 levelin?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Koitin palata pelin pariin pienen tauon jälkeen mutta ei nyt jotenkin oikein innosta enää. Aloitin main missionin matchmaking ja en päässyt kuin pari aluetta eteenpäin niin peli heitti errorin ja ulos pelistä. Noh, teinpä sitten jotain sivutehtäviä mutta ei oikein jaksa... Tais jäädä tänne 20 leveliin jos ei aasian kaveri pyytele pelailee kunhan saavuttaa saman levelin. Jotenkin tää peli on jo nähty ja räiskintä on kuitenkin sen verran puuduttavaa että ei oo enää oikein motivaatioa. Kannattaaks tonne Dark Zonelle edes mennä heilumaan alle 30 levelin?

Joo ja ei, kun olet noin ali levunen voisit saada jotain parempaa päälle. Mut toisaalta voisin kuvitella että sulla ei nyt ole päällä mitää parasta gearia (Incursion gearia) tai parhaat kultaset, voi olla melkoista tuskaa niin NPC vihujen kun pelaajien kanssa. Tuskin pärjäät ainakaa yksinään missään DZ5-6 alueella ja DZ1-3 melkolailla täynnä rogueita, tietenkin riippuu mihii aikaa sielä liikkuu ym jne. Mut jos muutenkaa peli ei enää napaa tai mitään, niin mitäs turhaa sitä alkaa stressaa mitä gearia sitä on päällä, kun ei ole tarvetta/intoa enää ukkoa parantaa. Poistoon/Myyntiin!?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

joo one puolella on tosiaan kato kayny! kaveri pelas samaan aikaa 3 tuntia kun ite jumitin darrassa vieres niin ei näkynyt kun yks, v###u yks! pelaaja :D ...sekin yritti rupee rögueks.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Joo ja ei, kun olet noin ali levunen voisit saada jotain parempaa päälle. Mut toisaalta voisin kuvitella että sulla ei nyt ole päällä mitää parasta gearia (Incursion gearia) tai parhaat kultaset, voi olla melkoista tuskaa niin NPC vihujen kun pelaajien kanssa. Tuskin pärjäät ainakaa yksinään missään DZ5-6 alueella ja DZ1-3 melkolailla täynnä rogueita, tietenkin riippuu mihii aikaa sielä liikkuu ym jne. Mut jos muutenkaa peli ei enää napaa tai mitään, niin mitäs turhaa sitä alkaa stressaa mitä gearia sitä on päällä, kun ei ole tarvetta/intoa enää ukkoa parantaa. Poistoon/Myyntiin!?

Joo taitaa lähtee tää peli vaihtoon. Pyörin tuolla Dark Zonella jonkin aikaa ja ei tuolla yksin oo todellakaan mitään järkeä. Sitäpaitsi kun koitat mennä tuonne extraction pointiin viemään kamoja ja kutsut kopterin niin yhtäkkiä ympärille ilmestyy kuin tyhjästä joku 5 haulikkoäijää ja ne saartaa sut sekunnissa. Aika paskaa pelisuunnittelua, hermot meni ei mitään järkeä. Sama homma tuolla kaduilla, noita vihuja ilmestyy ihan tyhjästä selän taakse. Siinä sit yrität yksin pärjätä.
 
Ei ***** tätä peliä, ei näin hirveetä paskaa enää kauaa jaksa. Power Plant dailya ei pysty pelaan kun eka kohta resetoituu jatkuvasti.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Jaa kyllä mie sen juoksin lävitse ilman ongelmia. DZ taas tuntui olevan hieman laginen. Ase leijui ilmassa ja viive ohjaimen ja ruudun välillä oli järkyttävä. Mutta ei aikaakaan ja servu vaihtui ja alkoi toimimaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

7 kertaa yritin ja aina välissä pelin uudelleen käynnistys. Aina sama kohta oli, sillon kun ne 2 tankkia tulee ja kun sait toisen alas, niin alkoi alusta.
 
Kovin tuntuu olevan vaihtelevat tunteet kaikilla pelistä. Itsellä noin 4d peliaikaa ilman mitään ongelmia servujen kanssa dz:lla tai muutenkaan mitään erityisempää lagia.. Kertaakaan peli ei ole heittänyt pihalle minkään kummallisen errorin vuoksi tai ilman mitään syytä muutenkaan. Kaveriporukalla pelannut käytännössä kokoajan ja nekin satunnaiset tehtävät jotka random Groupin kanssa on tehnyt ovat sujuneet moitteetta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kyllä tämä 80% peliajasta toimii hyvin. Mulla ainakin jos pelaan mobiililla on ongelmia vain silloin jos olen squadin leaderi mutta ollessa vain osana squadi ei oo mitään vikaa. Kauhea viive ja monesti heittää pihalle. Mut kiinteällä yhteydellä ei oo samaa ongelmaa. Toki tämä ei poista näitä hakkeri/glitchaaja ongelmia. Mutta koko rahan eestä olen saanu viihdettä ja pelikellossa jo 200h[emoji4]
 
Itsellä tuuria myös sen suhteen että ei ole tullut vastaan näitä seinän sisään menijöitä dz:lla tai muutakaan epäilyttävää [emoji28]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's The Division

En kyllä millään ymmärrä miten jengi jaksaa pelata tätä peliä satoja tunteja. Noh makuja on erilaisia.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

joku oikee end gamekin olis kiva olla, en nää oikeen järkee kerää korkeampaa tavaraa tyhjän takia. noh ei tätä ole varmaan viikoon edes hakattukkaan kui pyörähdetty vaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

No varmaankin makuja on monenlaisia. Miksi joku pelaa bäfää tuhansia tunteja, miksi joku pelaa wowia tuhansia tunteja... Ja miksi ylipäätään tänne tulla ihmettelemään ilman argumentteja. Miksi itse ylipäätään pelaat? (en tiedä pelaatko flimplay?)Itsellä ollut tuuria ja hyvä squadi jonka kanssa pitää hauskaa. Jos ei olis vakio porukkaa jonka kanssa mukava pelata, olisi peli jo pölyttymässä. Ja eihän sitä tiedä mitä tulevat päivitykset tuo tullessaan niin, onpahan ukko valmiina haasteeseen :)
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tuli viimeinkin päästyä Falcon Challenge läpi ja palkinnot aika täydelliset. Viimeinkin peli palkitsi kunnolla. Nyt voikin sitten olla hetken valittamatta, kunnes taas rupee kypsyttään [emoji4]
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

No varmaankin makuja on monenlaisia. Miksi joku pelaa bäfää tuhansia tunteja, miksi joku pelaa wowia tuhansia tunteja... Ja miksi ylipäätään tänne tulla ihmettelemään ilman argumentteja. Miksi itse ylipäätään pelaat? (en tiedä pelaatko flimplay?)Itsellä ollut tuuria ja hyvä squadi jonka kanssa pitää hauskaa. Jos ei olis vakio porukkaa jonka kanssa mukava pelata, olisi peli jo pölyttymässä. Ja eihän sitä tiedä mitä tulevat päivitykset tuo tullessaan niin, onpahan ukko valmiina haasteeseen :)

noh jos itse olisin saanut end gamen päättää niin olisi ollut jotain: kun on 30 level ja vaikka rank 99 niin pääsee servereille joka on 100 kertaa isompi kun nykyinen Dz ja jossa on uudet viholliset sun muut.

nyt vain juokset tiettypaikkaa ympäri kokoajan ja jos on tähdet oikeilla sijoilla ja täysi kuu niin voit jopa löytää jotain JES!.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

No varmaankin makuja on monenlaisia. Miksi joku pelaa bäfää tuhansia tunteja, miksi joku pelaa wowia tuhansia tunteja... Ja miksi ylipäätään tänne tulla ihmettelemään ilman argumentteja. Miksi itse ylipäätään pelaat? (en tiedä pelaatko flimplay?)Itsellä ollut tuuria ja hyvä squadi jonka kanssa pitää hauskaa. Jos ei olis vakio porukkaa jonka kanssa mukava pelata, olisi peli jo pölyttymässä. Ja eihän sitä tiedä mitä tulevat päivitykset tuo tullessaan niin, onpahan ukko valmiina haasteeseen :)

Joo no siis oli vähän turha kommentti myönnettää. Lähinnä tarkoitin kuitenkin sitä että mua ihmetyttää miten monet jaksaa pelata tätä peliä niin paljon kun mun mielestä tässä ei oo hirveesti vaihtelua ja on aika puuduttavaa menoa pidemmän päälle. Ymmärrän että jotain RPG:tä jaksaa pelata satoja tunteja kun niissä on kuitenkin vaihtelevuutta enemmän.

Pelaan itse aika paljonkin, ehkä mä oon viime vuosina pelannut liikaa kun nykyään tuntuu että kyllästyy aika nopeasti peleihin ja tuntuu että kaikki on vaan vanhan toistoa. Ehkä vika on minussa itsessä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ite pelaan tätä vieläkin ja takana 20+days peliaikaa, seuran ja darkzonen takia tätä jaksaa. Darkzonessa ollut melkoisia hetkiä ja hauskoja muistoja, itelläni tavoite saada parhaat maholliset vehkeet päälle, Incurison challenge vielä tekemättä! Tuskin jaksaisin grindaa mikäli peliä ei enää tuettais ikinä koskaan tulevaisuudessa mutta tiedän että tuleva uusi incursion, dz bracket 200+ sekä muut maksulliset lisäosat, haluan että mun ukko on aina valmiina eikä niin että päällä on risut eikä riitä tehoa pärjätä missään.

Tuleva 1.2 tuo kuitenkin taas lisää dz aktiviteettejä sekä 200+ bracketissa ei oikee pärjää hernepyssyillä kun sielä on viholliset 32-34. Eilen sain vihdoin ostettua sen M1A GS204 blueprintin ja kaiken lisäksi jouduin tekemään niitä ehkä 5 ja sain ne "parhaat" talentit siihen, tai ainakin ne jotka mun pelityylii sopii.

Mulla ei paljon ole kokemusta RNG loot mikälie peleistä, paitsi destiny ja mitä nää jotkut muut yksinpelit. Mutta yleensä tämän tapaisissa peleissä kun sen tietyn pisteen saavuttaa niin väkisinki se tekeminen alkaa olemaan sitä itseään toistavaa touhua ja idea on vaa grindata parempaa roinaa päälle, jotkut ei vaan välitä semmosesta tai kiinostus ei vaan riitä grindaamiseen, mikä on ihan ymmärettävää. Jotkut asiat tuntuu kieltämättä hemmetin suurelta duunilta, esim dz rankin nostaminen että saa sen tietyn blueprintin, tällähetkellä 98% dz lootista on pelkkää roskaa, craftaaminen tehty lähes mahdottomaksi varsinkin niille jotka pelaa vähän.

Se että pelissä esiintyy bugeja ja glitshejä niin en väitä yhtään vastaan, mutta ottaen huomioon mun peliajan niin siihen nähden niitä olen yllättävän vähän nähnyt. Toki se aina raivostuttaa että tekijät korjaa jotain ja rikkoo 100 muuta asiaa, mutta tämmöstä tää nyt.

Toivottavasti 1.2 päivitys tuo paljon hyvää, kuhan se ei mee esim siihen että siitä uudesta incursionista saat 260 kamaa ja dz 200+ bracketista sit 204-240 joka tekee loppupeleissä sen saman mitä nyt, kaikki mitä sieltä saat on turhaa, purat vaa isommat gear scoren kamoja.

Toivotaan parasta jne...
 
Ylös Bottom